Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mixalis40

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/11/2014
Μηνύματα
3
Likes
0
Οταν λεω δεν λειτουργει, εννοω δεν λειτουργει για καμια υπηρεσια. Δεν μπαινει καν αυτοματος τηλεφωνητης. Σαν να ειναι χαλασμενη η γραμμη.
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Ulrike":2qupal2h said:
Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...

Αυτό που λες δεν μπορεί να στέκει σε μια σύγχρονη εταιρεία.Υπάρχουν πολλά τμήματα για όλα τα κομμάτια της εταιρείας.Αυτοί που εργάζονται στο miles and bonus δεν κλείνουν ταυτόχρονα και εισιτήρια.Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνεται.Αν γίνεται διαφορετικά τότε τσάμπα οι βραβεύσεις...
 

mixalis40

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/11/2014
Μηνύματα
3
Likes
0
Aκομα τιποτα με το τηλεφωνικο κεντρο. Κατεβασανε ρολα με την ενοποιηση των συστηματων, και δεν εχει σχεση ουτε με το miles and bonus ουτε με την αυριανη απεργια.
 

kostasbro

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
31/10/2014
Μηνύματα
31
Likes
0
Το τελευταίο ένα μήνα έχω στείλει 3 email κ στο φβ αλλά κ κανονικά.Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να βλέπεις οτι διαβάστηκαν αλλά να μην σου απαντάνε
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.077
Likes
1.418
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Luz":du8kms3k said:
Πάντως για μένα είναι ασυνεπής η εταιρεία προς τους πελάτες της.Ας κράταγαν τη διαβάθμιση ως είχε με λευκή,μπλε,και χρυσή κάρτα και ας άλλαζαν τα προνόμια κλπ.Δηλαδή αυτοί που ειχαν την μπλε κάρτα,ως επιβράβευση για τις πτήσεις που έκαναν με την εταιρεία,ξαφνικά βρίσκονται σαν "νεούδια" με την μπλε κάρτα να είναι η αρχική.
Έχουμε πει επανειλημμένα ότι αυτά είναι οδηγίες της Star Aliance. Και είπαμε επίσης ότι, παρ όλες τις αλλαγές, παραμένει ένα από τα πιο ελκυστικά προγράμματα.
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.107
Likes
294
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Luz":284mt6i2 said:
Ulrike":284mt6i2 said:
Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...

Αυτό που λες δεν μπορεί να στέκει σε μια σύγχρονη εταιρεία.Υπάρχουν πολλά τμήματα για όλα τα κομμάτια της εταιρείας.Αυτοί που εργάζονται στο miles and bonus δεν κλείνουν ταυτόχρονα και εισιτήρια.Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνεται.Αν γίνεται διαφορετικά τότε τσάμπα οι βραβεύσεις...
Δεν συμφωνώ μαζί σου. Όντως μια εταιρία που λειτουργεί σωστά έχει τμήματα που ασχολούνται με διάφορα θέματα. Πρέπει όμως να υπάρχει η ευελιξία να χρησιμοποιεί τους εργαζόμενούς της και σε άλλα τμήματα όταν υπάρχει ανάλογη ζήτηση / ανάγκη, όπως συμβαίνει στην περίπτωση απεργιών όπου οι κλήσεις που δέχεται η εταιρία ξεπερνούν το φυσιολογικό και συνηθισμένο μέγεθος.
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Μια εταιρεία σωστά δομημένη και οργανωμένη έχει το προσωπικό εκείνο που απαιτείται για την επιτυχημένη εκπλήρωση της αποστολής της.Και σίγουρα έχει υπολογίσει εκ των προτέρων για περιπτώσεις όπως μια 24ωρη απεργία ή μια στιγμή κρίσης π.χ αεροπορικό ατύχημα πόσοι και ποιοι υπάλληλοι και από ποια τμήματα θα πρέπει να αναλάβουν ποιους τομείς αντιμετώπισης.Εκτός αν,λόγω ή με αφορμή την κρίση,είναι υποστελεχωμένη όπου ένας υπάλληλος δουλεύει για δύο ή και για τρεις.
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
953
Likes
45
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εκτός από την απεργία έχουν να εξυπηρετήσουν προφανώς και μεγαλύτερο αριθμό μελών του Miles & Bonus λόγω της αλλαγής και αντιμετωπίζουν και θέματα με το site. Όλα μας φταίνε πια; Έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και έμεινε η Aegean τώρα; λίγη κατανόηση ειδικά από ανθρώπους που αγαπούν την αεροπορία
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Ότι πολλοί θα τηλεφωνούν για το νέο πρόγραμμα για πληροφορίες και απορίες είναι δεδομένο,και λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις.Δεν το συζητάμε αυτό.Πάντως αυτό που λες ότι δε λύσαμε όλα τα προβλήματα και ασχολούμαστε με την Αιγαίου δεν ισχύει.Το κάθε πρόβλημα είναι διαφορετικό,και συζητείται με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετικό χώρο.Η αγάπη για την αεροπορία,το σιδηρόδρομο,την ακτοπλοΐα δεν αναιρεί την ανάγκη για συζήτηση θεμάτων που αφορούν τις εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτά.
Παλιότερα αν θυμάσαι,για ανάλογες καθυστερήσεις,παρουσιαζόμενες ως φυσιολογικές σήμερα,κι εν μέρει σωστά,που έκανε η κρατική Ο.Α έτρεχαν τα κανάλια κι έκαναν ρεπορτάζ επειδή καθυστέρησε μια πτήση.Τώρα δε μιλάει κανείς!!!
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
953
Likes
45
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αν θεωρείς ότι η Aegean λειτουργεί όπως η παλιά ΟΑ τότε έχουμε διαφορετική αντίληψη. Φυσικά και θέλουμε να συζητάμε για την αεροπορία αλλά εδώ δε συζητάμε 2 μέρες επρχονται ειδοποιήςεις και ακούμε γκρίνια μόνο.
 
Top