Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οταν λεω δεν λειτουργει, εννοω δεν λειτουργει για καμια υπηρεσια. Δεν μπαινει καν αυτοματος τηλεφωνητης. Σαν να ειναι χαλασμενη η γραμμη.
 
Ulrike":2qupal2h said:
Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...

Αυτό που λες δεν μπορεί να στέκει σε μια σύγχρονη εταιρεία.Υπάρχουν πολλά τμήματα για όλα τα κομμάτια της εταιρείας.Αυτοί που εργάζονται στο miles and bonus δεν κλείνουν ταυτόχρονα και εισιτήρια.Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνεται.Αν γίνεται διαφορετικά τότε τσάμπα οι βραβεύσεις...
 
Aκομα τιποτα με το τηλεφωνικο κεντρο. Κατεβασανε ρολα με την ενοποιηση των συστηματων, και δεν εχει σχεση ουτε με το miles and bonus ουτε με την αυριανη απεργια.
 
Το τελευταίο ένα μήνα έχω στείλει 3 email κ στο φβ αλλά κ κανονικά.Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να βλέπεις οτι διαβάστηκαν αλλά να μην σου απαντάνε
 
Luz":du8kms3k said:
Πάντως για μένα είναι ασυνεπής η εταιρεία προς τους πελάτες της.Ας κράταγαν τη διαβάθμιση ως είχε με λευκή,μπλε,και χρυσή κάρτα και ας άλλαζαν τα προνόμια κλπ.Δηλαδή αυτοί που ειχαν την μπλε κάρτα,ως επιβράβευση για τις πτήσεις που έκαναν με την εταιρεία,ξαφνικά βρίσκονται σαν "νεούδια" με την μπλε κάρτα να είναι η αρχική.
Έχουμε πει επανειλημμένα ότι αυτά είναι οδηγίες της Star Aliance. Και είπαμε επίσης ότι, παρ όλες τις αλλαγές, παραμένει ένα από τα πιο ελκυστικά προγράμματα.
 
Luz":284mt6i2 said:
Ulrike":284mt6i2 said:
Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...

Αυτό που λες δεν μπορεί να στέκει σε μια σύγχρονη εταιρεία.Υπάρχουν πολλά τμήματα για όλα τα κομμάτια της εταιρείας.Αυτοί που εργάζονται στο miles and bonus δεν κλείνουν ταυτόχρονα και εισιτήρια.Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνεται.Αν γίνεται διαφορετικά τότε τσάμπα οι βραβεύσεις...
Δεν συμφωνώ μαζί σου. Όντως μια εταιρία που λειτουργεί σωστά έχει τμήματα που ασχολούνται με διάφορα θέματα. Πρέπει όμως να υπάρχει η ευελιξία να χρησιμοποιεί τους εργαζόμενούς της και σε άλλα τμήματα όταν υπάρχει ανάλογη ζήτηση / ανάγκη, όπως συμβαίνει στην περίπτωση απεργιών όπου οι κλήσεις που δέχεται η εταιρία ξεπερνούν το φυσιολογικό και συνηθισμένο μέγεθος.
 
Μια εταιρεία σωστά δομημένη και οργανωμένη έχει το προσωπικό εκείνο που απαιτείται για την επιτυχημένη εκπλήρωση της αποστολής της.Και σίγουρα έχει υπολογίσει εκ των προτέρων για περιπτώσεις όπως μια 24ωρη απεργία ή μια στιγμή κρίσης π.χ αεροπορικό ατύχημα πόσοι και ποιοι υπάλληλοι και από ποια τμήματα θα πρέπει να αναλάβουν ποιους τομείς αντιμετώπισης.Εκτός αν,λόγω ή με αφορμή την κρίση,είναι υποστελεχωμένη όπου ένας υπάλληλος δουλεύει για δύο ή και για τρεις.
 
Εκτός από την απεργία έχουν να εξυπηρετήσουν προφανώς και μεγαλύτερο αριθμό μελών του Miles & Bonus λόγω της αλλαγής και αντιμετωπίζουν και θέματα με το site. Όλα μας φταίνε πια; Έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και έμεινε η Aegean τώρα; λίγη κατανόηση ειδικά από ανθρώπους που αγαπούν την αεροπορία
 
Ότι πολλοί θα τηλεφωνούν για το νέο πρόγραμμα για πληροφορίες και απορίες είναι δεδομένο,και λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις.Δεν το συζητάμε αυτό.Πάντως αυτό που λες ότι δε λύσαμε όλα τα προβλήματα και ασχολούμαστε με την Αιγαίου δεν ισχύει.Το κάθε πρόβλημα είναι διαφορετικό,και συζητείται με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετικό χώρο.Η αγάπη για την αεροπορία,το σιδηρόδρομο,την ακτοπλοΐα δεν αναιρεί την ανάγκη για συζήτηση θεμάτων που αφορούν τις εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτά.
Παλιότερα αν θυμάσαι,για ανάλογες καθυστερήσεις,παρουσιαζόμενες ως φυσιολογικές σήμερα,κι εν μέρει σωστά,που έκανε η κρατική Ο.Α έτρεχαν τα κανάλια κι έκαναν ρεπορτάζ επειδή καθυστέρησε μια πτήση.Τώρα δε μιλάει κανείς!!!
 
Αν θεωρείς ότι η Aegean λειτουργεί όπως η παλιά ΟΑ τότε έχουμε διαφορετική αντίληψη. Φυσικά και θέλουμε να συζητάμε για την αεροπορία αλλά εδώ δε συζητάμε 2 μέρες επρχονται ειδοποιήςεις και ακούμε γκρίνια μόνο.
 
Top