Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μπαίνω εκεί με χρυσή;
Τελικά υπαρχει και στα Χανιά και στο Ηράκλειο;στην Aegean λένε όλο όχι.οπως και στο ζουλιανι στο Κίεβο και μια χαρά είχε και μπηκα και χωρίς να έχω την κάρτα.
 
osc4r":qc05szmt said:
Όντως στα Χανιά υπάρχει το "Evropi" της Goldair.

Δικό μου λάθος, στο Ηράκλειο εννοούσα είναι το "Evropi" της Goldair.
 
To site της Aegean δεν βοηθαει και πολυ και δεν εχω και πολυ καιρο που εγινα μελος Miles & Bonus οποτε υπαρχει μια σχετικη συγχυση στο κεφαλακι μου.

1. Μπορω να καταχωρησω τα μιλια απο πτησεις της Aegean στο προγραμμα Miles & More της Lufthansa?

2. Εαν ναι, τοτε γινεται μεταφορα στο Miles & More απο μιλια που αρχικα καταχωρηθηκαν στο Miles & Bonus?
 
1. Ναι
2. Οχι. Απαξ και καταχωρηθουν δεν μπορεις να τα μεταφερεις αλλου
 
Καλησπέρα. Έχω κάνει κράτηση για το δρομολόγιο ARN-ATH μέσω CDG, με τη S.A.S. μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου. Ως frequent flyer program δήλωσα το Miles and Bonus. Στην κράτησή μου (είναι ενιαία, με ένα booking refernce) η 2η πτήση CDG-ATH αναφέρεται ως A3619 κι όχι με κωδικό πτήσης SAS και "operated by Aegean". Σε τέτοια περίπτωση πώς θα πιστωθούν τα μίλια? Στο πρώτο σκέλος με τους κανόνες της Α3 για πτήσεις με τη SAS και στο 2ο ως κανονική πτήση Aegean ή και οι 2 ως πτήσεις SAS, αφού μέσω SAS έγινε η κράτηση?
 
Διαβαστε παρακαλω τι προβλημα αντιμετωπισα σημερα με την Aegean. Για να μη φτιαχνω νεο κειμενο απο την αρχη, αντιγραφω και επικολλω το κειμενο που εστειλα ως παραπονο. Το ιδιο εχω ποσταρει και στο γκρουπ της Aegean στο facebook. Αν μη τι αλλο, προσοχη σε οσους υπαρχει περιπτωση να αντιμετωπισουν αναλογο σεναριο.

Ξεκινησα σημερα 21 Οκτωβριου 2013 για να κλεισω 3 εισιτηρια για εμενα, τη γυναικα μου και τον γιο μου. Και για τα 3 εισιτηρια, ειχα αρκετα μιλια εξαργυρωσης. Εκλεισα πρωτα της συζυγου και του γιου μου, αφου αναχωρουν σε διαφορετικη ημερομηνια απο εμενα, επιστρεφουμε ομως ολοι μαζι. Κλεινω τα εισιτηρια με την εξαργυρωση 25000 μιλιων μεσω του Miles & Bonus. Επιστροφη στις 12 Ιανουαριου σε συγκεκριμενη πτηση της ημερας. Σημειωνω πως ενω η ιστοσελιδα της Aegean αναφερει ποσα διαθεσιμα ακομα εισιτηρια υπαρχουν στις τιμες που αναγραφει οταν αυτα λιγοστευουν, στα εισιτηρια εξαργυρωσης δεν υπαρχει καμια ειδοποιηση.
3-4 λεπτα μετα προσπαθω να κλεισω το εισιτηριο μου επιστροφης στην ιδια πτηση. Ανακαλυπτω πως δεν υπαρχει διαθεσιμη θεση για κανονικο ναυλο, μονο για business, ο οποιος ομως μου αφαιρει 50% περισσοτερα μιλια! Πραγματικα με ζωνουν τα φιδια! Καλω τις κρατησεις στο τηλεφωνο, η απαντηση τους ειναι πως οι λυσεις ειναι οι εξης.
1. Ακυρωνω τα 2 εισιτηρια της εξαργυρωσης μιλιων, μου επιστρεφονται τα μιλια, αλλα χανω τους μισους φορους! Αληθεια, καποιος να μου εξηγησει γιατι και πως χανω τους φορους για μια υπηρεσια που ΠΟΤΕ δεν θα μου παρασχουν και την οποια εχω ακυρωσει...Παραλογισμος #1.
Γιατι θα καταλαβαινα να χανω τους ναυλους, τους μισους ή ολοκληρους τους φορους μιας υπηρεσιας ή παροχης που ΔΕΝ υπαρχει και δεν θα υπαρξει, γιατι τους πληρωνω;
2. Εξαργυρωνω θεση στην business class για +50% παραπανω μιλια της κανονικης, μονο και μονο για να ταξιδεψω με την οικογενεια μου και οχι σε χωριστη πτηση.
3. Πληρωνω 20+20 ευρω για να αλλαξω τα 2 εισιτηρια για την επομενη πτηση, ωστε να ταξιδεψω μαζι με την οικογενεια μου, αφου μπορω να εξαργυρωσω στην επομενη πτηση τα μιλια για τον εαυτου μου.

4. Πληρωνω κανονικο εισιτηριο, αξιας 120 ευρω με επιστροφη για να μπω στην ιδια πτηση, +30 ευρω για τις βαλιτσες μου (15+15) οταν στο εισιτηριο εξαργυρωσης θα πληρωνα μονο φορους, οι βαλιτσες ηταν δωρεαν σε κανονικο ναυλο. Αυτη τη λυση επελεξα.
Πριν ομως επιλεξω τη λυση 4, μιλωντας με το τμημα κρατησεων τους ρωτω γιατι δεν υπαρχει ειδοποιηση για την υπαρξη 2 θεσεων εξαργυρωσης, οπως υπαρχει ειδοποιηση για τις εναπομειναντες θεσεις των χαμηλοτερων ναυλων. "Δεν το γνωριζω" ηταν η απαντηση. Ρωταω επισης "πως μπορω να γνωριζω απο το online συστημα κρατησεων αν υπαρχουν 3 διαθεσιμες θεσεις προς εξαργυρωση πριν κλεισω", "δεν μπορειτε" ειναι η απαντηση, "ο μονος τροπος να μας καλεσετε, ακομα και τοτε μπορει να σας πουμε οτι υπαρχουν και οταν θα κλεινετε να μην υπαρχουν..."
"Ναι, αλλα αν σας καλεσω για να το κλεισουμε τηλεφωνικα, με χρεωνετε εξτρα για την κρατηση μεσω τηλεφωνου!"
"Φυσικα" ειναι η απαντηση.
Οσο και αν ανεφερα πως δεν επιθυμω να δινω χρηματα σε αστειες χρεωσεις, οπως "τηλεφωνικη κρατηση", αλλαγες εισιτηριων που με υποχρεωνει η αδυναμια του συστηματος τους, ακυρωσεις και πληρωμη φορων για υπηρεσιες που δεν μου παρεχουν, οι απαντησεις ηταν οι ιδιες.
Το τραγελαφικο της περιπτωσης ειναι πως σε καθε περιπτωση, ο επιβατης πληρωνει ΕΥΡΩ και καθαριζει. Ακομα και αν η τρυπα στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι το ιδιο το συστημα κρατησεων. Θα πληρωνα σε ακυρωση τους φορους μιας ανυπαρκτης παροχης, θα πληρωνα αν αλλαζα, θα πληρωνα την business και τωρα πληρωνω ενα κανονικο εισιτηριο συν τις βαλιτσες μου! Θα πληρωσω σε ΚΑΘΕ περιπτωση.
Καμια διαθεση κατανοησης απο την εταιρια πως αφορα ταξιδι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ και δεν γινεται να υπαρχει ΩΜΗ οικονομικη εκμεταλλευση. Καμια διαθεση να καταλαβει πως αν εβλεπα πως δεν υπαρχουν 3 θεσεις εξαργυρωσης, δεν θα ειχα κλεισει ΠΟΤΕ εκεινα τα 2 εισιτηρια...θα ειχα απλα ψαξει σε αλλη μερα και σε αλλη πτηση. Καμια διαθεση να καταλαβουν πως ΟΛΟΙ μας επιθυμουμε να ταξιδευουμε με την οικογενεια μας και οχι σε διαφορετικες πτησεις και ωρες. Καμια κατανοηση πως το συστημα τους δουλευει με τετοιο τροπο που ειναι επιρρεπες στο να δημιουργησει θεμα σαν το δικο μου σημερα. Καμια διαθεση γενικως να εξυπηρετησουν μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ που τους επελεξε ως μεταφορεα και οχι 3 μεμομωμενα ατομα.
Γιατι λοιπον τοση "πυγμη" και αδιαλλαξια στην εξηγηση του προβληματος που μου δημιουργησε το συστημα τους; Γιατι δεν προσφερουν μια λυση αποδεκτη απο ολους, η οποια ομως ΔΕΝ αφορα χρηματα, με δεδομενο πως δεν υπηρχε περιπτωση να επιλεξω να ταξιδεψω χωριστα απο τη συζυγο και το παιδι μου; Ποια ειναι τα εξοδα ή η ζημια που τους επιφερει μια τετοια αλλαγη με την οποια θα εδειχναν την ευαισθησια τους σαν εταιρεια;
 
mbcrete κατανοώ αυτό με τους φόρους και την χρέωση τους αλλά όχι αυτά με την οικογένεια που γράφεις. Αν θες να ταξιδέψεις με την οικογένεια σου (όπως και με φίλους σου, συναδέλφους σου κλπ) για να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθείς στην ίδια πτήση και στην ίδια class, πρέπει να αγοράσεις όλα τα εισιτήρια ταυτόχρονα - και αυτό σου ήταν γνωστό. Δεν είναι ωμή εκμετάλλευση, το ξέρεις από πριν ότι το σύστημα δεν σου βγάζει τις διαθέσιμες θέσεις και η Α3 δεν μπορεί να έχει διαφορετική μεταχείριση στον κάθε οικογενειάρχη, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις, μάλλον ανθρωπιστικού χαρακτήρα.
 
Τώρα με την εξαγορά της Ο.Α υπάρχει περίπτωση μεταφοράς μιλίων από την Ο.Α στην Α3;
 
Όχι, τουλάχιστον προς το παρόν! Απλά μπορείς να ταξιδέψεις με όποια από τις δύο εταιρίες θες και να περαστούν τα μίλια σε οποιαδήποτε από τις δύο κάρτες!
 
Ρίχνοντας μια ματιά στην ιστοσελίδα του προγράμματος, ανακάλυψα ότι έχει αφαιρεθεί η σελίδα εξαργύρωσης μιλίων σε πτήση. Μάλλον ετοιμάζουν αλλαγές.
 
Top