Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Νομίζω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μπορείς να κάνεις upgrade, ούτε στη πτήση που εκτελείται από την Α3.

jerry":1up4ubj2 said:
Μην είστε υπερβολικοί. Εδώ πλέον υπάρχει ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή για τα χρυσά μέλη (μόλις το είδα στο "My gold benefits". Δηλαδή όλα δικά σας τα θέλετε;
Μένει βέβαια να δούμε πώς λειτουργεί στη πράξη, αλλά αυτό είναι όντως καλά νέα. Μια ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή με πιο γρήγορη εξυπηρέτηση (και σε μέρες με κακοκαιρία, απεργίες κλπ….) ήτανε από τα πράγματα μου όντως μου έλειπαν στην Α3.

GIANNIS ATL":1up4ubj2 said:
Χαρακτηριστικά, LHR-SKG-LHR 31/3-11/4 Α3 480 λίρες Swiss 300 λίρες. όλα economy 1-stop….Γι αυτό λοιπόν στους Gold του Λονδίνου που δεν τους νοιάζει η Business, θα σας πρότεινα να κοιτάτε και τα sites των LH/LX/OS, στα ίδια η σε καλύτερα lounge θα πάτε και τουλάχιστον θα σας βγαίνει πιο φτηνά..

Και αν σε ενδιαφέρει η business class, εκεί η διαφορά στη τιμή συχνά είναι ακόμα μεγαλύτερη, τουλάχιστον στο BRU-SKG. Αν και θεωρώ τη business class της Α3 από τις καλύτερες στη Ευρώπη, είναι και από τις πιο ακριβές, ούτε προσφέρει non flex business / business saver όπως το έχει η LH group.

Όσον αφορά τα Upgrade Vouchers: εξαρτάται πολύ από το δρομολόγιο και τις ημερομηνίες. Και στο ATH-BRU, όχι μόνο την περίοδο των γιορτών, αλλά γενικά αν θέλεις να πετάς Κυριακή βράδυ / Δευτέρα πρωί – Παρασκευή βράδυ, η διαθεσιμότητα για Upgrades είναι το πολύ Ι1 (όπου το Ι χρησιμοποιείται και για τα business awards της Α3 και ολόκληρης της Star Alliance) που εξαφανίζεται συχνά μήνες πριν από τη πτήση. Απ΄την άλλη πλευρά, στο MUC-SKG η διαθεσιμότητα είναι πολύ καλή. Και κάπως το καταλαβαίνω ότι δεν δίνει δωρεάν upgrade όταν το αεροπλάνο είναι γεμάτο (δηλ. δεν μπορεί απλά να βάλει μια σειρά έξτρα business) ή / και μπορεί να πουλήσει τη business για 500 Ευρώ και παραπάνω (όπως γίνεται συχνά στο ATH-BRU).

Και 4 δωρεάν upgrade κάθε χρόνο είναι αρκετά καλό (στο M&M της LH είναι 2 για SEN και 6 για HON κάθε 2 χρόνια…). Και γενικά θεωρώ ότι για τα 12.000 μίλια το χρόνο, το Miles & Bonus δεν δίνει τόσο λίγο. Αν και αυτή η έκπτωση για τα upfront seats είναι κάπως γελοία (θα μπορούσε να τα δώσει δωρεάν στα χρυσά μέλη).
 
nikosoik":2m3g2jii said:
Καλημέρα.
Ήθελα να ρωτήσω αν κάνω αναβάθμιση από σε business σε προορισμό που έχει 2 σκέλη και το δεύτερο σκέλος το κάνει κάποιος codeshare partner, θα έχω κανονικά business και στις δύο πτήσεις;

Φυσικά και όχι. Φαντάζεσαι να έχεις κλήσει codeshare ATH-FRA-EZE και να αναβαθμίζεις το πρώτο και να πετάς business με LH? Αν και δεν θέλω να σε στεναχωρήσω το ticket πρέπει να είναι απο το site της Aegean για να αναβαθμισης το πρώτο σκέλος. Αλλίως δεν γίνεται.
 
Και για μια έξτρα στεναχώρια έχω ακούσει και τις εξής δικαιολογίες στο παρελθόν.

1. εισιτήριο που είναι CHQ-ATH-ARN-HEL, με το ATH-ARN με Aegean, κλεισμενο από το site Aegean και το ARN HEL με SAS τι δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση το ATH-ARN με κουπόνι επειδή στο εισιτήριο υπάρχει και επιπλέον carrier (SAS). Οσο και να επέμενα ότι δεν το γραφει στους ορους ότι πρεπει όλα τα σκελη να γινονται με Aegean, δεν τα κατάφερα.

2. Έχω ακούσει επίσης δικαιολογία στο CHQ-ATH-DUS το ίδιο με πάνω, επειδή το CHQ-ATH γινεται με OA. (!) .
Παρόλαυτα εχω κανει 2 φορές αναβαθμιση, CHQ-ATH-BCN και CHQ-ATH-DUS χωρις προβλημα. ΗΞ αναβάθμιση αφορά μονο ενα σκελος ανα κουπονι, παρολαυτα ειχα 2 βαλίτσες 32κιλών και στο CHQ-ATH που ηταν economy.

Να σημειώσω οτι τη μια φορά η αναβαθμιση ενω υπήρχε διαθεσιμότητα σύμφωνα με το call center δεν έγινε άμεσα, αλλά μετά από έγκριση και 2ο τηλεφώνημα την επόμενη μέρα.

Ότι και να λέμε πάντως για το M&Β, ήταν ένα πολύ εύκολο πρόγραμμα που παλαιότερα με μια κάρτα πιστωτική Aegean Bonus VIsa σου έδινε 5000 tier miles με την εγγραφή, και 2 ταξιδάκια γινόσουν silver, και πολύ εύκολα gold. Σίγουρα δεν ειχε λογική και αυτό. Θυμάμαι όταν πήρα τα πρώτα κουπόνια για lounge γινόταν της κακομοίρας μέσα με απλό κοσμάκη, να ξεσκίζει το "μπουφέ", φασαρία κτλ.

Τωρα το Δεκέμβρη που έμεινα 4 ώρες στο Lounge ηταν indeed ένας χώρος ηρεμίας, με καλύτερη ποιότητα εδεσμάτων.

Δυστυχώς όμως επειδή τα ταξίδια μου ελαττώθηκαν, μας τελείωσε η silver.
 
Εν τω μεταξύ γράφεται και στους όρους ότι όλες οι πτήσεις πρέπει να είναι Α3/ΟΑ - αν και νομίζω ότι μόλις τώρα το αναφέρουν εκεί, μαζί με τις άλλες αλλαγές και προνόμια (έκπτωση σ upfront θέσεις, ειδική τηλεφωνική γραμμη).

H αναβάθμιση θέσης δεν επιτρέπεται όταν συμπεριλαμβάνεται οποιαδήποτε άλλη Αεροπορική Εταιρία στο ίδιο εισιτήριο.

Ενώ οι πτήσεις της ΟΑ ή της Α3 op by OA δεν είναι πλέον πρόβλημα (νομίζω ότι ήτανε κάποιο προσωρινό πρόβλημα - που όμως διαρκούσε κάποιες μήνες...), σε δρομολόγια όπως SKG-ATH-BRU μπορούσα να κάνω upgrade χωρίς πρόβλημα.
 
Μισό λεπτό. Αν κάνει ο άνθρωπος αναβάθμιση σε JC με ΜΙΛΙΑ, σαφώς και μπορεί να κάνει και τα δύο σκέλη, απλώς θα τα πληρώσει και τα δύο (συχνά δεν παίζει availability όμως). Τα κουπόνια φυσικά και είναι μόνο για πτήσεις sold and operated by Aegean.
 
Έχεις δει το πινακά για για upgrade seat to J απο economy? Μόνο κάτι πανάκριβη ναυλοι πχ Y επιτρέπετε. Πεταμένα λεφτά.
 
Καταρχάς η ιστορία με τα upgrades, από την προσωπική μου εμπειρία και από αυτή των συναδέλφων μου: είναι πολύ δύσκολο να τα βρεις από Παρίσι αλλά και από άλλους προορισμούς που έχω προσπαθήσει (πχ για φίλους). Είχα ξαναγράψει νομίζω πέρυσι που ενώ η business ήταν άδεια στην πτήση, η Α3 δεν μου το έδωσε και μου έστειλαν μια γενικόλογη δικαιολογία copy paste. Μια μικρή λεπτομέρεια : Για κάποιον που είναι gold και έχει πρόσβαση στο lounge και βαλίτσα ούτως ή άλλως, δεν του αλλάζει την ζωή να φάει λίγο καλύτερο φαγητό. Η μόνη διαφορά είναι ότι η διπλανή θέση είναι κενή, αλλά μην τρελαινόμαστε κιόλας, δεν είναι σουίτα η business της Α3 ούτε το lounge είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν έχω καμιά απαίτηση για κουπόνια (μιας και η διαφορά είναι μηδαμινή) αλλά όταν σου τα δίνουν, πρέπει να έχουν κάποιο αντίκρισμα για λόγους επαγγελματισμού και σεβασμού στον πελάτη.

Και για να επανέλθω στα 4ΕΥΡΩ ή στα 22 της επιλογής θέσης. Θεωρώ μεγάλο ξεφτιλίκι να ζητάς από κάποιον που σκάει κάποιες χιλιάδες Ευρω κάθε χρόνο (ο ίδιος ή η εταιρεία που του τα πληρώνει), συχνά δε δεκάδες χιλιάδες ευρώ, 4 ευρώ έξτρα για να διαλέξει θέση. Καταλαβαίνω το σκεπτικό στον επιβάτη που πετάει μια φορά με τα 19.99 αλλά όχι σε αυτόν που πετάει κάθε βδομάδα.

Και φυσικά ακόμα χειρότερη τσιγκουνιά για τους HONs και SEN που για να φτάσουν αυτό το στάτους στην LH μάλλον σκάνε πολλά παραπάνω, αλλά οκ, αυτοί είναι Γερμανοί και αντιλαμβάνονται αλλιώς το χρήμα.
 
Μην το λες… Διάβασε λίγο σε γερμανικά φόρα, και θα δεις πόσες σελίδες παράπονα υπήρχαν τότε όταν η LH κατάργησε την δωρεάν επιλογή της θέσης και τη δωρεάν βαλίτσα για τα SEN/HON στα εισιτήρια light. Και ενώ προσωπικά το καταλαβαίνω κάπως στη βαλίτσα (όντως κοστίζει στην αεροπορική), το να ζητάει σοβαρά 10 Ευρώ για την επιλογή της θέσης από έναν SEN ή HON, το βρίσκω το ίδιο γελοίο με την έκπτωση στα upfront της Α3…

Ενώ το ότι η Α3 περιορίζει κάποια προνόμια (όπως την δωρεάν επιλογή για τις standard θέσεις και την έκπτωση στις upfront) στα δικά της Gold members, το βρίσκω σωστά. Καλά οι συμμαχίες με lounge, fastlane, priority κλπ., αλλά ο Γερμανός SEN/HON, που μια φορά το χρόνο πετάει διακοπές στην Ελλάδα, δεν φέρνει και τόσο κέρδος στην Α3…
 
Να πούμε βέβαια εδώ πως η Aegean δεν είναι Lufthansa. Που σημαίνει πως η LH μπορεί να κάνει ό,τι θέλει καθώς έχει ένα σταθερό κοινό και έχει και τις μισές εταιρείες της Κεντρικής Ευρώπης υπό τις φτερούγες της. Η A3 αντίστοιχα έχει υποπολλαπλάσιο δίκτυο οπότε αντίστοιχα και άλλη πελατειακή βάση. Αντίστοιχα, ναι, το M+B είναι σαφώς γενναιόδωρο πρόγραμμα, αλλά ας μην ξεχνάμε πως ο αερομεταφορέας βάσης η Α3 έχει ένα αρκετά περιορισμένο δίκτυο σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες της *Α (λέγε με υπερατλαντικά καταρχάς), οπότε αυτό κάνει και πιο δύσκολη την ανανέωση βαθμίδας κτλ αν δεν πετάξεις με άλλες εταιρείες.

Λέγοντας αυτά και για να μη με πείτε και κακεντρεχή, θέλω να πω πως:

:arrow: Τον πρώτο καιρό των κουπονιών, υπήρξαν αρκετά παράπονα για άδειες μπιζνες κλας και κουπόνια που έμειναν αχρησιμοποίητα, γιαυτό και πλέον η λίστα σε κουπόνι είναι κάτι στάνταρ και από δική μου (αλλά και άλλων) εμπειρία πλέον είναι πολύ πιο πιθανό απότι πέρσι να πετύχεις την αναβάθμιση. Σε πρόσφατη πτήση μου, το upgrade σε έναν επιβάτη έγινε αφού είχε αρχίσει η επιβίβαση και του ζήτησαν να καθίσει στη μπιζνες. Δε λέω πως έχει λυθεί η κατάσταση, αλλά είναι σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με τον πρώτο καιρό.

:arrow: Όταν αποφάσισαν πως αναβαθμίσεις κομμένες σε U,P,T ναύλους, και υπήρξε γενική κατακραυγή, σχεδόν άμεσα προχώρησαν στην εξαίρεση των U,P,T Flex από τον κανόνα.

Που σημαίνει πως όσοι είστε Μ&Β Gold (ή οτιδήποτε άλλο, π.χ. τους Silver τους ξέχασαν τελείως), προτείνω να στείλετε μια επιστολή (θα λάβετε την τυποποιημένη απάντηση φυσικά) αλλά θα καταγραφεί. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει βέβαια, αλλά ελπίζουμε.
 
Ulrike":2qxpb49y said:
Μην το λες… Διάβασε λίγο σε γερμανικά φόρα, και θα δεις πόσες σελίδες παράπονα υπήρχαν τότε όταν η LH κατάργησε την δωρεάν επιλογή της θέσης

Δεν διαφωνώ, σκεπτόμουν την πλευρά της εταιρείας περισσότερο που θα σφάζαν τον πελάτη τους για 5 Ευρώ.

Ulrike":2qxpb49y said:
αλλά ο Γερμανός SEN/HON, που μια φορά το χρόνο πετάει διακοπές στην Ελλάδα, δεν φέρνει και τόσο κέρδος στην Α3…

Μπορεί να μην φέρνει κέρδος αλλά έτσι είναι η συμμαχίες, δεν μπορείς να κερδίζεις μόνο. Πέρασα μισή μέρα στο lounge της ΕVA Air ( το οποίο παρεμπιπτόντως είναι πολύ καλο) με εισητήριο της Air China και κάρτα μέλους της Α3, οπότε η Eva μόνο ζημιά είχε από μένα (υποθέτοντας ότι δεν υπάρχει κάποια χρέωση εσωτερικά μεταξύ των αεροπορικών). Η Α3 αν θεωρεί ότι είναι ρηγμένη από την *A μπορεί κάλλιστα να φύγει και να αρχίσει να πετάει τα long haul μόνη της.

:arrow: Όταν αποφάσισαν πως αναβαθμίσεις κομμένες σε U,P,T ναύλους, και υπήρξε γενική κατακραυγή, σχεδόν άμεσα προχώρησαν στην εξαίρεση των U,P,T Flex από τον κανόνα.

Εννοείς ότι με U,P,T τώρα μπορείς να πάρεις upgrade;
 
Top