Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
flesland":37hz3inx said:
Εννοείς ότι με U,P,T τώρα μπορείς να πάρεις upgrade;

Σε U,P,T Flex, μπορείς. Σε U,P,T light όχι. Δες στα προνόμια, seat upgrade, όρος f

f) seat upgrade award is not eligible for the following booking classes: U, P, T, in GoLight ticket (Effective as of 20.10.2016).

Δεδομένου πως ο S light είναι φτηνότερος από τα P,T flex, είναι λίγο "σε δουλειά να βρισκόμαστε", αλλά αυτό οφείλεται στις στρεβλώσεις των ναύλων light/flex.
 
Xμμμ μόλις κατάλαβα ότι ένα fare μπορεί να είναι και Flex και light ταυτόχρονα, νόμιζα ότι αυτός είναι ο λόγος που χρησιμοποιούν όλο το αλφάβητο, για να τα ξεχωρίζουν.... Όσο ζω μαθαίνω... :twisted:
 
Ναι. Που είναι ένα ακόμα από τα προβλήματα του τρέχοντος συστήματος ναύλων, καθώς πρακτικά σημαίνει πως παίρνεις και τα ίδια ακριβώς μίλια είτε golight, είτε flex.

Θα μπορούσε το flex να είναι όντως flex και να δίνει πέραν της βαλίτσας, επιλογή θέσης (standard για όλους, upfront/exit row για χρυσά) και παραπάνω μίλια και τότε θα έφευγαν σα "ζεστά κουλούρια". Φοβάμαι βέβαια πως θα δούμε το ανάποδο, τα golight να μη δίνουν μίλια και να μη σε αφήνουν να διαλέξεις θέση (και μη επιλογή θέσης).
 
flesland":16864h2o said:
Μπορεί να μην φέρνει κέρδος αλλά έτσι είναι η συμμαχίες, δεν μπορείς να κερδίζεις μόνο. Πέρασα μισή μέρα στο lounge της ΕVA Air ( το οποίο παρεμπιπτόντως είναι πολύ καλο) με εισητήριο της Air China και κάρτα μέλους της Α3, οπότε η Eva μόνο ζημιά είχε από μένα (υποθέτοντας ότι δεν υπάρχει κάποια χρέωση εσωτερικά μεταξύ των αεροπορικών). Η Α3 αν θεωρεί ότι είναι ρηγμένη από την *A μπορεί κάλλιστα να φύγει και να αρχίσει να πετάει τα long haul μόνη της.

Εάν ως Star Alliance Gold member πετάω με εταιρία Star Alliance φυσικά περιμένω να έχω τα γνωστά προνόμια όπως Lounge, fastlane, priority boarding, priority check in κλπ. Όμως, η πολιτική επιλογής θέσεων δεν ανήκει στα γενικά Star gold benefits. Και εκεί δεν το βρίσκω τόσο παράλογο εάν ένας αερομεταφορέας περιορίζει την (δωρεάν) επιλογή ή την επιλογή συγκεκριμένων θέσεων στα δικά τους μέλη ή δίνει έκπτωση μόνο στα δικά τους μέλη.

Κάπου στο άλλο νήμα δόθηκε το παράδειγμα ότι στην SAS μπορείς να επιλέξεις δωρεάν την έξοδο κινδύνου, και ως Α3 Gold. Καλά για τον Α3 Gold, όχι όμως για τον SAS Gold που κλείνει λίγο αργότερα και δεν βρίσκει πια ελεύθερες θέσεις extra legroom, upfront κλπ., γιατί εκεί κάθονται ήδη A3/TK/LH Gold.
 
Ξέρει κανείς πως υπολογίζονται οι φόροι στα award tickets;
Δεν βγάζω άκρη, one way εισιτήριο bru-ath, αν τα μίλια που χρεώνει ειναι 8000 ή 10000, τότε ο φόρος ειναι 33 ευρώ. Αν είναι 15000 μίλια, τότε πάει στα 110 ευρώ!
Αντιλαμβάνομαι φυσικά την διαφορά στα μίλια, αλλά ο φόρος δεν βγάζει νόημα. Να διευκρινήσω ότι πάντα μιλάμε για economy class.

Είμαι καινούργιος στο ΜΒ, πριν ήμουν στο MM που αυτό τον παραλογισμό δεν τον είχα συναντήσει.
 
Η επιλογή με 15.000 είναι με ανταπόκριση; Μήπως υπολογίζει και φόρους αεροδρομίων ενδιάμεσης στάσης
 
Όχι, απευθείας.
 
Αφού εδώ και χρόνια είμαι μέλος και στα δύο προγράμματα παράλληλα

Στο Μ&Μ: Με εξαίρεση κάποιες προσφορές (fligh smart awards, promotions κλπ. που υπάρχουν μόνο σε πτήσεις LH group) τα μίλια είναι τα ίδια, ανεξαρτήτως από την εταιρία με την οποία πετάς. Ενώ για φόρους και τέλη πληρώνεις ότι χρεώνεται η εταιρία με την οποία πετάς. Π.χ. εάν έκλεινες το BRU-ATH με πτήση Α3, θα ήτανε επίσης τα 33 Ευρώ που αναφέρεσαι, εάν έκλεινες με LH μέσω MUC, θα πλήρωνες τους φόρους και τέλη της LH.

Στο Μ&Β: Η Α3 κάνει διαφορά ανάμεσα σε awards A3/OA και awards Star Alliance
Στα awards A3/OA: Στις πτήσεις εξωτερικού τα μίλια εξαρτώνται από την απόσταση, και από το εάν κλείνεις light ή flex (economy), για φόρους πληρώνεις τους φόρους της Α3. Εάν έχεις ενδιάμεσο σταθμό, χρειάζεσαι τα μίλια ξεχωριστά για κάθε πτήση (βλέπε στην ιστοσελίδα της Α3, εκεί έχει και υπολογιστή μιλίων).

Το μόνο που δεν καταλαβαίνω στο παράδειγμά σου, είναι από πού έρχονται τα 8.000 / 10.000 μίλια, BRU-ATH κανονικά θα έπρεπε να είναι περισσότερα, αφού είναι σχετικά μεγάλη απόσταση (εκτός εάν έχει κάποια προσφορά ή άλλαξαν κάτι…).

Στα Star Alliance Awards: Είναι τα 15.000 μίλια oneway που αναφέρεις, ανεξαρτήτως από το δρομολόγιο, εάν είναι απευθείας ή με ενδιάμεσο σταθμό. Για τους φόρους πληρώνεις ότι ζητάει η κάθε εταιρία με την οποία πετάς. Τώρα, γιατί στη δική σου περίπτωση θα ήτανε 110 Ευρώ, δεν το γνωρίζω. Μήπως είναι πτήση της SN (που ζητάει τόσο), και όχι της Α3;
 
Η αλήθεια είναι, ότι οι εξαργυρώσεις που αφορούν ή περιλαμβάνουν πτήσεις με άλλους αερομεταφορείς, όπως η LH Group ή η Turkish Airlines, επιβαρύνονται με επίναυλο καυσίμου, που χρεώνεται ως φόρος με κωδικό YQ ή YR. Η Αιγαίου, προς το παρόν δε χρεώνει επίναυλο στις εξαργυρώσεις. Άρα συμφωνώ με την Ulrike.
 
Τα 8365 m. είναι Happy miles = sales for one direction + 110 ευρώ
Τα 10456 είναι one direction regular miles + 31 ευρώ
Τα 15000 είναι one direction star alliance (LH or SN+LH) with stopover + 110 ευρώ
Τα 19605 είναι one direction business + 31 ευρώ
 
Top