Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Από προσωπική άποψη ως κάτοικος εξωτερικού δυσκολεύει το πράμα, πολλές φορές έκλεινα Α3 για μίλια, διατήρηση βαθμίδας, κυρίως priority και και όχι τόσο για lounge και βαλίτσα ενώ ήταν από λίγο πιο ακριβή ως και διπλάσια η τιμή του εισιτηρίου. Θα έλεγα και ίντερνετ αλλά στις τελευταίες πτήσεις 5 από DUS, AMS για Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν είχα. Η Α3 θα βγει κερδισμένη όσο μείνω στο κυνήγι για gold.
Αν χάσω τη βαθμίδα θα βλέπω τις εναλλακτικές από low cost μέχρι και ΚΤΕΛ και καράβια. Θα κάνω μια συνδρομή για lounge pass και τέλος. Είναι ο λόγος που με κρατάει αλλά αν αλλάξει κάτι φιλάκια. Με βλέπω με σχέδιο κάθε χρόνο για τη διατήρηση. Να ψάχνω χειμερινές φθηνές πτήσεις για να συμπληρώσω και τα μίλια θα τα μαζεύω από καμία μεγάλη με UA.
Τώρα για τα μίλια φέτος με 11 πτήσεις ΟΑ/Α3 με τις 5 domestic μου λείπουν 46 μίλια για διατήρηση βαθμίδας. Δυσκολεύει το πράμα λίγο, ο αριθμός των πτήσεων θα είναι το πρόβλημα.
Ειλικρινά είναι μεγάλη ευκαιρία της SKY να στήσει πρόγραμμα και ίσως να μπει και σε συμμαχία.
 
Μιλάτε όλοι για την ευκαιρία που έχει η sky. Μάλιστα υποστηρίζετε ότι θα είναι και καλύτερο από της αιγαίου. Εδώ δεν έχει εφαρμογή, θα κάνει ffp και θα μπει σε συμμαχία. Ξέρετε πολλές λοκο να το κάνουν αυτό; Όλα αυτά κοστίζουν πολύ και η Sky δεν πιστεύω ότι είναι διατεθειμένη να ξοδευτεί.
 
Η SKY δεν ειναι loco, στην ουσία το προϊόν ειναι 95% ίδιο με της Α3.

Δεύτερον αυτό που λέμε είναι αν ως τώρα πήγαινες στην Α3 για λόγους μιλίων (βαλίτσα, lounge, priority) απο την στιγμή που ξέρεις οτι δεν πρόκειται να πιάσεις το όριο, γίνεσαι πολυ λιγότερο ανελαστικός στον ανταγωνισμό, και έτσι σε χάνουν.

Μόλις διάβασα για τους όρους του miles and smiles και θα γίνουν φιλοι μου:)
 
Last edited:
μην υπερβάλλουμε ότι είναι 95% το ίδιο. Ας ξεκινήσει από το να αποκτήσει εφαρμογή και βλέπουμε για τα υπόλοιπα.

Το miles and smiles είναι καλό αλλά κάπου διάβασα ότι δεν δίνει πολλούς πόντους με άλλες εταιρίες ειδικά την αιγαίου.

Ο καθένας μπορεί να επιλέξει ότι θεωρεί καλύτερο για αυτόν/αυτή.
 
Συμφωνώ. Δεν εχει καν loyalty η Sky οταν το ξεκινήσει τοτε το συζηταμε
 
Συγγνώμη γιατί το ''loyalty'' σάς είναι τόσο σημαντικό, στην υπόθεση που δεν μπορείτε όντως να φτάσετε το gold (το σιλβερ ουσιαστικά δεν σου δίνει τίποτα); Η εφαρμογή πώς σας αλλάζει την ζωή αν ταξιδεύετε; Ειδικά αν μιλάμε για εφαρμογή στυλ Aegean.

Αν ταξιδέψετε δηλαδή 10 φορές (που δεν είναι λίγο, είναι σχεδόν μια πτήση τον μήνα), θα πάτε στην Α3 και τις 10 για ποιον λόγο, εφόσον η Α3 δεν είναι πιο φτηνή; Για τα μίλια; Έχετε δοκιμάσει να αγοράσετε πτήσεις με μίλια Vs της κανονικής τιμής αγοράς + τα χρήματα που έχετε δώσει παραπάνω για να μην πάτε με SKY ή οποιαδήποτε άλλη και είχε οικονομικό νόημα; Ή θεωρείτε ότι η εμπειρία σας σε ένα Χ δρομολόγιο πχ ATH-HER ή SKG-MUC έχει όντως κάποια ουσιαστική διαφορά; Ειλικρινά ρωτάω γιατί πέταξα με SKY πρώτη φορά φέτος και ήταν λες και βρισκόμουν σε πτήση της Α3.
 
Το οτι δεν κανει καποιος κατι δεν σημαίνει οτι δεν το κανει κανεις. Προσωπικά ασχολούμαι full με μιλια και αγορές με πιστωτική της alpha. Έχω πάντα βαλιτσα δωρεάν Α3 και ολες τις *Α. Έχω βγαλει άπειρα εισιτηρια με μιλια κτλ κτλ.
Οποτε εχει να κανει με το τι χρήση κανει ο καθενας.
Γιατι να πετάξω με Sky δίνοντας τα χρήματα μου χωρις να παίρνω κατι.
Δεν αλλάζει τη ζωη αλλα κανει το ταξίδι σου πιο άνετο και κανεις οικονομία.
 
Άρα είσαι gold;

Γιατι να πετάξω με Sky δίνοντας τα χρήματα μου χωρις να παίρνω κατι.
Παίρνεις την πτήση, τι άλλο θες να πάρεις; Οικονομία πολύ αμφιβάλλω αν κάνεις, τα FFP είναι για να βγάζουν κέρδος οι εταιρείες και τα μίλια τα πληρώνεις είτε στο εισιτήριο σου είτε στην πιστωτική σου, μέσω των προμηθειών.
 
Ναι. Και αν δεν εισαι αξίζει να το φτάσεις.
Στα award tickets πληρώνεις μονο τον φόρο και καμια προμήθεια.
Με την πιστωτική κανω αγορές και αποκτώ πράγματα που θέλω και μου μένουν.
Και ολα αυτα παίρνοντας απλά την πτηση. Δεν πληρώνεις κατι για να μαζεψεις μιλια ή να ασχοληθείς με το άθλημα.
 
Τις καλές εποχές, που η ΑΑΔΕ δεν ξεσκόνιζε τις κάρτες μας, πλήρωνα τα πάντα (ακόμα και τους φόρους της εταιρείας) με τις κάρτες της Lufthansa Miles&More Piraeus και Aegean Bonus Visa (τη μπλε, την ορθόδοξη). Εκείνες τις ωραίες εποχές, η πληρωμή με κάρτα στη ΔΟΥ έδινε φουλ πόντους που γίνονταν μίλια και είχα ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο... Ωραίες εποχές!

Το gap μεταξύ Miles+Bonus και των άλλων προγραμμάτων της Αστροσυμμαχίας θα κλείσει με την εφαρμογή των νέων κανόνων. Δεν την αδικώ την Αιγαίου, διότι οι παροχές ήταν εκτός της σημερινής πραγματικότητας. Αν οι στόχοι βαθμίδας φαίνονται πλέον μη-ρεαλιστικοί, το Miles+Bonus δε θα αποτελεί ουσιαστικό κίνητρο για να επιλέξει κανείς τις εταιρείες του Aegean Group στο μέλλον και ο Όμιλος θα είναι πιο ευαίσθητος στη διαρροή επιβατών προς τις ανταγωνίστριες εταιρείες. Τότε είτε θα πρέπει να παίζει στους ρυθμούς του ανταγωνισμού (δείτε πόσο έπεσαν οι τιμές στους προορισμούς του ευρωπαϊκού δικτύου στους οποίους πετάει και η GQ) είτε να διαφοροποιήσει ακόμα περισσότερο το hard και soft product και το δίκτυο.
 
Top