Μηνυση ΕΧΠΑ και ΕΠΤΑΟΑ, κατα Χατζηδακη

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Akis":34zbhkp8 said:
Δε μας τα λες καλά. Έχουμε φτάσει σε σημείο να συγκρίνουμε τα νοσοκομεία (που παρεμπιπτόντως υπάρχουν για να σώζουν ζωές) με ... την Ολυμπιακή;
Δηλαδή άλλο τι θα διαβάσω; :stupid:

Πόσες φορές η Ο.Α έχει μεταφέρει μοσχεύματα,και ασθενείς στα νοσοκομεία;Αμφιβάλλω βέβαια αν έχει πληρωθεί γι'αυτό το έργο.Επειδή δεν είναι Α.Ε τα νοσοκομεία,δε σημαίνει ότι δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό και τους φορολογουμένους,ιδίως με τις συνεχείς σπατάλες τους.
 
Μάλιστα...

Δηλαδή εδώ συζητάμε σοβαρά ότι οι υπηρεσίες αερομεταφορών μπορούν να συγκριθούν με την προσφορά υπηρεσιών υγείας.

Αν δηλαδή σταματήσει να λειτουργεί η Ολυμπιακή (ή η κάθε Ολυμπιακή) είναι συγκρίσιμο με το να σταματήσει να λειτουργεί αύριο ο Ευαγγελισμός ή κάποιο άλλο νοσοκομείο για το οποίο ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ μέσω των ασφαλιστικών εισφορών ΠΡΙΝ ακόμα το χρειαστούμε...

Το έχω πει και στο παρελθόν: οι ΟΑ είναι μια εταιρεία που χάνει λεφτά. Όταν μια ΕΤΑΙΡΕΙΑ χάνει λεφτά -> κλείνει. Τέλος. Αυτοί είναι οι κανόνες της ελεύθερης οικονομίας είτε μας αρέσει είτε όχι. Την ελεύθερη οικονομία υποστηρίζει (βάσει εκλογών) το 80% του Ελληνικού λαού.

Την εταιρεία την χρηματοδοτεί το κράτος -> οι φόροι που πληρώνουμε όλοι. Αν κάποιοι είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν φόρους για να πετάει η Ολυμπιακή, καλά κάνουν. Εγώ προτιμώ όμως τα χρήματα που και εγώ συνεισφέρω να πηγαίνουν αλλού (στην υγεία; στις υποδομές;) και όχι σε μια εταιρεία που παρέχει μια υπηρεσία (αερομεταφορές) την οποία τους τελευταίους 12 μήνες την χρησιμοποίησε το 10,9% του πληθυσμού 15-64 στην Ελλάδα (στοιχεία από την έρευνα TGI, Οκτ06-Σεπ07).
 
Πάντως σίγουρα δεν άξιζε να έχει αυτό το τέλος η ΟΑ. Δηλαδή αυτή την απαξίωση δυσφήμιση και τέλος καταστροφή. Οι πολιτικοί μας, δυστυχώς, για άλλη μια φορά αποδεικνύονται "μικροί" και "ερασιτέχνες" στο να αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο θέμα. Θυμάστε πριν 2 χρόνια που τα ίδια λέγαμε? Όταν είχε βγεί ο πρωθυπουργός από τη ΔΕΘ και έλεγε ότι θα κλείσει άμεσα? Ανεύθυνα δυσφήμιζε, όπως και σήμερα, την εταιρία που μοναδικός μέτοχος είναι το κράτος!!! Οι εργαζόμενοι έχουν και τα δίκια τους! Σου λέει "πώς μας λέει ότι δε θα χαθούν δουλειές, όταν τα σχέδιά τους είναι μια πολύ μικρότερη ΟΑ?" Δηλαδή ή "μέσα" πάλι θα μπαίνει! (και γρηγορότερα) ή θα γίνουν όντως απολύσεις!

Λέοντας, εγώ προσωπικά σαν αναίμακτη λύση θα πρότεινα--> Ότι κάνουν οι μεγάλοι οργανισμοί που ξεμένουν από μετρητά(ή θέλουν περαιτέρω ανάπτυξη). 1)Μια γιγαντιαία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, με ταυτόχρονη ένταξη στο χρηματιστήριο. 2) Θα σεβόμουν και θα εφάρμοζα τις αποφάσεις του ΑΠ.
Με αυτό το τρόπο θα μπαίναν άμεσα κεφάλαια ιδιωτικά στην ΟΑ, και η μετάβαση από την τωρινή κατάσταση στην μέλλουσα δε θα γινόταν μέσω του θανάτου της...
Εσείς σαν εργαζόμενοι πρέπει να απομονώσετε τα "κακά" στοιχεία που είναι ανάμεσά σας. Αυτούς που δεν άφηναν τους ορκωτούς λογιστές να κάνουν τη δουλειά τους, τους τραμπούκους με λίγα λόγια.

Δυστυχώς αυτό που φάνηκε είναι ότι ο υπουργός πήγε για να φάει το χαστούκι από το Μπαρό, χωρίς επιχειρήματα και έπεσε αμαχητί. Και αυτό είναι που εκνευρίζει πιό πολύ. Καλώς του κάνουν μήνυση, καθώς εν τέλει έχει πιο πολύ συμβολικό χαρακτήρα.
Ελπίζω να μη σας κούρασα...
 
mrk":3u9yfycw said:
Δηλαδή εδώ συζητάμε σοβαρά ότι οι υπηρεσίες αερομεταφορών μπορούν να συγκριθούν με την προσφορά υπηρεσιών υγείας.
Δεν συγκρίνονται, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα, παρόλο που για μερικές ομάδες πληθυσμού οι αερομεταφορές είναι επίσης κρίσιμες. Οι αερομεταφορές πλέον (βασικά όλες οι μεταφορές) ανήκουν σε απελευθερωμένη αγορά και πρέπει υποχρεωτικά και δια ροπάλου να εφαρμόζουν τους κανόνες του ανταγωνισμού, απλώς δεν εννοούμε ή δεν θέλουμε, να το καταλάβουμε σα λαός. Ίσως έτσι "εκπαιδεύτηκε" το συλλογικό υποσυνείδητο από το 1924 εως το 1990.

Δεν έχει πλέον δικαίωμα η κυβέρνηση να επιδοτεί μια αεροπορική εταιρεία. Τελεία. Ότι και να γράφουν ο ΔΟΛ και ο Τεγόπουλος, ότι και να λένε ο Τσίπρας και η Παπαρήγα, η πραγματικότητα δεν αλλάζει. Με λύπη μου όμως είδα και στο forum ενημερωμένα άτομα του χώρου να κραυγάζουν για το αντίθετο.
 
ελευθερη αγορα θελετε.. Να ο κυριος Μανος [ακουσα ψιθυρους για περιεργη σχεση με τον κ.Βασιλακη ισχυει?]να υποστηριζει το κλεισιμο μιας δημοσιας εταιρειας. Ελευθερη αγορα, ναι. 1 βασικος πυλωνας της Ε.Ε. απελευθερωση της αγορας και μεταφορας κεφαλαιων. ναι. ιδρυση ιδιωτικων πανεπιστημιων τωρα, σε 5 χρονια αξιολογηση. σε 10 αυτοδιαχειρηση, σε 15 μανατζμεντ πανεπιστημιων, και σε 20 απαγορευση επιδοτησης βαση της πολυποθητης ελευθερης αγορας και του υγειους ανταγωνισμου. το ιδιο και με τα νοσοκομεια. ιδρυση ιδιωτικων. ολοι κρινουμε το νοσοκομειο απο το γρανιτη στην ειδοδο και την ΤFΤ στο μονοκλινο. ποιος θα συγκρινει τον ευαγγελισμο με το ερικος ντυναν? ποιος δεν θα αξιολογησει την αεροπ.εταιρεια με βαση τα δερματινα καθισματα και το ζεστο κρουασαν στις πτησεις εσωτερικου? Το ζητημα ειναι βαθεια πολιτικο και μονο ετσι μπορει να συζητηθει.
Οι τελευταιες δηλωσεις του υπουργου δειχνουν οτι δεν θελει δημοσια εταιρεια.. αυτος και εσοδα να ειχε θα την ιδιωτικοποιουσε...ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ.
[συγνωμη αν δεν βγαινει νοημα αλλα με συγχυσαν αυτα τα: ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ=ΚΛΕΙΝΕΙ-θυμιζω ελτα κ οσε]τυγχανει να ειμαι φοιτητης της ιατρικης, εξου και τα 2 παραδειγματα. καλες οι συζητησεις μεταξυ μηχανικων πιλοτων και ειδικων αλλα το ζητημα αφορα ολη την κοινωνια.. ειναι αποφασεις που παιρνουμε για το στησιμο και την μορφη της κοινωνιας μας
 
Επιμενω γιατι τα προβληματικα νοσοκομεια(οπου νοσοκομεια οτι δεν τα φερνει) δεν ΚΛΕΙΝΟΥΝ?Αφου δε τα φερνουν....πολυ σωστα διαβαζω πιο πανω πως εχουμε ελευθερη αγορα και την υποστηριζει το 80% του λαου...και οχι μονο τα νοσοκομεια αλλα και οτι δε τα φερνει.Η εχουμε ελευθερη αγορα ή οχι.Ας ευχηθουμε να ειναι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ το ξεκινημα.Θα εξοικονομηθουν πολλα χρηματα ωστε να βελτιωσουν τη καθημερινοτητα μας,για ενα καλυτερο κοινωνικο αυριο.Εχουμε κακομαθει και εχουμε πολλα δικαιωματα φερνωντας σε τραγικο σημειο το κρατικο προυπολογισμο αλλα και τον οποιο επενδυτη θελει να κανει μια επενδυση στη χωρα μας.
 
Αγαπητέ michalisx ,

Σαφώς και είναι πολιτικό το θέμα (Σαν φιλοσοφία).

Αν θεωρείς ότι είσαι υπέρμαχος της ελεύθερης οικονομίας , υπέρ των συμμαχιών (Ευρωπαική Ένωση ) και συμμετέχεις με την θέλησή σου σε αυτές τότε δεν είναι δυνατόν να επιλέγεις ala cart το τί θα εφαρμοσθεί .

Ο κ. Μανος που αναφέρθηκε ποτέ δεν έκρυψε (τα αντίθετο μάλιστα ) ότι είναι υπέρ της κατάργησης ΚΑΘΕ κρατικής επιχειρηματικότητας.
Προσωπικά θεωρώ ότι φέρεται εντίμως γιατί ότι πιστεύει το υποστηρίζει (και προσπάθησε να το εφαρμόσει όταν του είχε δοθεί η δυνατότητα) .
Αντιθέτως πρέπει να μας προβληματίζει η διαφορά λόγων και έργων ( και από αυτό χορτάσαμε από την μεταπολίτευση και μετά......).

Έντιμα φέρεται και το ΚΚΕ που από την πλευρά του είναι στο άλλο άκρο και επιθυμεί μία κρατικά ελεγχόμενη αγορά σε όλα τα επίπεδα.

Ανεξάρτητα λοιπόν από όποια τάση σε βρίσκει πλησιέστερα από την στιγμή που μετέχουμε σε ελεύθερη οικονομία θεωρώ ότι μισές δουλειές (δηλαδή και κρατικά ελεγχόμενες επιχειρήσεις) το μόνο που κάνουν είναι να μήν μπορεί να αποδώσει ούτε αυτό το κομμάτι που δέν είναι σε κρατικό έλεγχο.

Ας μήν ξεχνάμε το άνοιγμα της αγοράς σε μερικούς τομείς της οικονομίας έφερε ΦΘΗΝΗ επικοινωνία (κινητά , σταθερά , Internet) , ΦΘΗΝΑ αεροπορικά εισιτήρια (Air Greece , Cronus , Aegean , EasyJet κλπ).

Θα μπορούσα να σου παραθέσω εκατοντάδες παραδείγματα αλλά νομίζω ότι αυτά τα δύο που είναι και τα πλέον ευρείας κατανάλωσης είναι αρκετά.
 
Ελεύθερη αγορά έχουμε. Είτε το θέλουμε, είτε όχι. Επίσης, άλλο ο ΟΣΕ (μονοπώλιο και επίσης μια εταιρεία η οποία χάνει λεφτά με το τσουβάλι) και άλλο η ΟΑ (υπάρχει ανταγωνισμός).

Για τα ΕΛΤΑ (ταχυδρομεία) λυπάμαι, αλλά δεν γνωρίζω οπότε και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

Κατά τα άλλα, συγνώμη, αλλά δεν βγάζω και πολύ νόημα από το post σου.
 
Βάσει νόμου και διατάξεων, τα νοσοκομεία (και γενικότερα ο τομέας της υγείας) δεν διέπεται από τους κανόνες του ελεύθερου ανταγωνισμού. Όποιος έκανε πρώτος στα σοβαρά τον παραλληλισμό αυτό έκανε μεγάλο λάθος.

Οι αερομεταφορές, αντίθετα, έχουν αλλάξει καθεστώς εδώ και δεκαετίες αλλά το ελληνικό κράτος (και το ιταλικό BTW) επέλεξαν να συνεχίσουν με τις πρακτικές του ΄70 και του ΄80. Ε, δεν γίνεται. Οι αερομεταφορές είναι μορφή επιχείρησης και εφόσον έχουν καθεστώς ανταγωνισμού και όχι προστατευτισμού πρέπει να λειτουργήσουν χωρίς κρατικές επιδοτήσεις.

Όλα τα άλλα για «εθνικούς» αερομεταφορείς και «υποστολή σημαίας» και μπούρδες είναι για εσωτερική λαϊκή κατανάλωση.

Η easyjet έφαγε απίστευτο πόλεμο από τη British Airways, μέχρι στα δικαστήρια πήγαιναν η μία την άλλη. Μαντέψτε τι έγινε. Η easy τα κέρδισε σχεδόν όλα. Σήμερα η ΒΑ είναι απολύτως ιδιωτική (ή σχεδόν απολύτως, δεν έχω χρόνο να ψάξω άμεσα) και η easy μια από τις πιο πετυχημένες. Όλοι ωφελήθηκαν.

Ας αντικατασταθεί λοιπόν η ΟΑ με κάτι άλλο που θα φέρει τους κύκλους και το λογότυπο αλλά θα έχει κανονικά ιδιώτες μετόχους. Εκεί δεν θα μπορεί ο κάθε βουλευτάκος να διορίζει το σόι του. Χώρος υπάρχει για δυο σοβαρές εταιρίες στην Ελλάδα. Διάθεση δεν βλέπω.
 
mrk":2i0r8mft said:
Το έχω πει και στο παρελθόν: οι ΟΑ είναι μια εταιρεία που χάνει λεφτά. Όταν μια ΕΤΑΙΡΕΙΑ χάνει λεφτά -> κλείνει. Τέλος. Αυτοί είναι οι κανόνες της ελεύθερης οικονομίας είτε μας αρέσει είτε όχι. Την ελεύθερη οικονομία υποστηρίζει (βάσει εκλογών) το 80% του Ελληνικού λαού.

Όταν μια εταιρεία χάνει λεφτά,δεν κλείνει.Δεν κλείνει αυτομάτως.Οι μέτοχοι κάνουν τις κινήσεις εκείνες που θα επιτρέψουν στην εταιρεία να επιστρέψει στην κερδοφορία.Αν δεν το κάνουν,ή αν το κάνουν λάθος τότε θα κλείσει.Δεκάδες εταιρείες ακόμα και οι περιβόητες ιδιωτικές θα είχαν προβλήματα αν το κράτος που είναι ο κύριος αγοραστής των προϊόντων και υπηρεσιών τους,δεν τους πλήρωνε,όπως δεν πλήρωνε την Ο.Α.Αλλά εκεί είναι συνεπές...

Όσον αφορά την υποστήριξη της Ελεύθερης οικονομίας από το 80% του εκλογικού σώματος και όχι του λαού,διότι υπάρχει και αποχή,που υπονοείς βέβαια το άθροισμα ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,θα βλέπαμε την υποστήριξη τους,αν έβγαιναν τα 2 κόμματα κι έλεγαν ευθέως,ότι θα κλείσουν οι προβληματικές εταιρείες του δημοσίου όπως η Ο.Α,ο ΟΣΕ,ο ΟΑΣΑ, κλπ.Δεν τα λένε όμως.Διότι μέσα στο εκλογικό σώμα είναι και εργαζόμενοι σε αυτές τις εταιρείες.Και το πολιτικό κόστος είναι μεγάλο.Οι άνεργοι της Ο.Α ή των άλλων επιχειρήσεων,δεν είναι άγνωστοι μας.Είναι οι πελάτες των καταστημάτων μας (εγώ δεν είμαι ελ.επαγγελματίας βέβαια) των επιχειρήσεων που δουλεύουμε.Αν δεν μπορέσει την επόμενη χρονιά να αγοράσει τα ίδια αγαθά που αγόρασε φέτος ο υπάλληλος της Ο.Α,ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη των επιχειρήσεων θα μειωθούν.Και θα απολύσουν και κάποιους από εμάς...

Επίσης,η αγάπη του Έλληνα και της Ελληνίδας για τον ιδιωτικό τομέα,φαίνεται στις συμμετοχές για κάλυψη θέσεων στον δημόσιο τομέα από το ΑΣΕΠ!!!!
OveLix":2i0r8mft said:
Ας αντικατασταθεί λοιπόν η ΟΑ με κάτι άλλο που θα φέρει τους κύκλους και το λογότυπο αλλά θα έχει κανονικά ιδιώτες μετόχους. Εκεί δεν θα μπορεί ο κάθε βουλευτάκος να διορίζει το σόι του. Χώρος υπάρχει για δυο σοβαρές εταιρίες στην Ελλάδα. Διάθεση δεν βλέπω.

Ιδιώτες μέτοχοι;Μάλιστα...Ελπίζω όμως και εκεί να μην κάνουν εκπτώσεις στο προσωπικό και αυξήσεις στις τιμές.Επίσης,να μην πετάει ένας πιλότος περισσότερες ώρες από τις προβλεπόμενες επειδή θα δέχεται απειλές απόλυσης.Κάτι τέτοιο συμβαίνει στους οδηγούς φορτηγών..

edit: χρησιμοποιούμε το "επεξεργασία" για να προσθέσουμε κατι στο post, αντί να γράψουμε 2 συνεχόμενα
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top