Ενω λοιπον οι θυγατρικες ενωθηκαν σε μια εταιρια που ονομαζεται Ολυμπιακες αερογραμμες,τα συνδικατα εχουν παραμεινει ιδια απο τοτε που υπηρχαν η Ολυμπιακη Αεροπλοια και οι Μακεδονικες Αερογραμμες,χωρις αλλαγη στα μελη τους.Ετσι και η ΕΧΠΑ ηταν το συνδικατο των πιλοτων της τοτε μητρικης ΟΑ ,και παραμενει ως εχει.Δηλαδη μελη του ΕΧΠΑ παραμενουν πιλοτοι των 737,340 και του ενος AirbusA300.Αυτο σημαινει οτι δεν θελουν ως νεα μελη τους πιλοτους των πρωην θυγατρικων με αποτελεσμα οι τελευταιοι να νιωθουν απομονωμενοι και αδικημενοι τουλαχιστον οι εκπαιδευμενοι στα 717 και στα 737 των Μακεδονικων και ετσι να δημιουργειται το προβλημα αφου στα ATR θα παιρνουν σιγουρα λιγοτερα χρηματα απο συναδελφους τους με τους οποιους για καποιο χρονικο διαστημα ηταν σχεδον ισαξιοι ως προς τους τυπους των αεροπλανων.Δυστυχως τα συνδικατα συνεχιζουν να πολεμανε ο ενας τον αλλο με αποτελεσμα την μεγαλυτερη απαξιωση της εταιριας.Το ερωτημα ειναι γιατι καταργηθηκε η Αεροπλοια και δευτερο αφου καταργηθηκαν οι θυγατρικες γιατι δεν αλλαξαν τα συνδικατα;