Μηνυση της ΕΧΠΑ κατα της διοικησης των Ο.ΑΕ

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ενω λοιπον οι θυγατρικες ενωθηκαν σε μια εταιρια που ονομαζεται Ολυμπιακες αερογραμμες,τα συνδικατα εχουν παραμεινει ιδια απο τοτε που υπηρχαν η Ολυμπιακη Αεροπλοια και οι Μακεδονικες Αερογραμμες,χωρις αλλαγη στα μελη τους.Ετσι και η ΕΧΠΑ ηταν το συνδικατο των πιλοτων της τοτε μητρικης ΟΑ ,και παραμενει ως εχει.Δηλαδη μελη του ΕΧΠΑ παραμενουν πιλοτοι των 737,340 και του ενος AirbusA300.Αυτο σημαινει οτι δεν θελουν ως νεα μελη τους πιλοτους των πρωην θυγατρικων με αποτελεσμα οι τελευταιοι να νιωθουν απομονωμενοι και αδικημενοι τουλαχιστον οι εκπαιδευμενοι στα 717 και στα 737 των Μακεδονικων και ετσι να δημιουργειται το προβλημα αφου στα ATR θα παιρνουν σιγουρα λιγοτερα χρηματα απο συναδελφους τους με τους οποιους για καποιο χρονικο διαστημα ηταν σχεδον ισαξιοι ως προς τους τυπους των αεροπλανων.Δυστυχως τα συνδικατα συνεχιζουν να πολεμανε ο ενας τον αλλο με αποτελεσμα την μεγαλυτερη απαξιωση της εταιριας.Το ερωτημα ειναι γιατι καταργηθηκε η Αεροπλοια και δευτερο αφου καταργηθηκαν οι θυγατρικες γιατι δεν αλλαξαν τα συνδικατα;
 
Hastaroth":2euhdza0 said:
Διότι,άν δέν απατώμαι,όποιος πιλότος αδρανήση επί κάποιο-μεγάλο-χρονικό διάστημα,χάνει το πτυχίο του.....

Hastaroth, μην..αγχώνεσαι! Δεν θα χάσουν κανένα πτυχίο. Την ικανότητα χάσανε (type rating) και τίποτε άλλο. Όταν κάτσει η μπίλια και αποφασιστεί σε τί αεροπλάνο θα ...δεχθούν να πάνε, θα ξανα-αποκτήσουν την ικανότητα.

Δύο ερωτήματα έχω και εγώ.
1) Σε όλες τις εταιρείες (που ξέρω εγώ τουλάχιστον), στην συλλογική ή ατομική σύμβαση των χειριστών, υπάρχει παράγραφος που αναφέρει ότι ο εργοδότης έχει το δικάιωμα να διαθέτει τον χειριστή για εκπαίδευση, σε όποιο αεροπλάνο κρίνει ο εργοδότης. Και σε αυτό έχει πρωτοτυπήσει η ...επίσημη αγαπημένη μας?

2) Η Εχπα, σε τί προσβλέπει από την μήνυση? Να πάει κάποιος φυλακή? Να επιβληθούν κυρώσεις στην εταιρεία? Τί είδους? Να πληρώσει πρόστιμο ή αποζημίωση? Σε ποιόν.
Με άλλα λόγια, άν η ένωση κερδίσει την μήνυση, τί θα γίνει?
 
Re: ΕΧΠΑ

CONFIG2":1ti6qjix said:
Eichman in Jerusalem":1ti6qjix said:
Αν η ΕΧΠΑ μήνυσε τους χειριστες των 717 τότε αυτό σημαίνει οτι συνδικαλιστικο σωματείο μηνυει μέλη του. Περίεργο ακούγεται.

Φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει.....Την εταιρια μηνυσε, και οχι τους χειριστες!

Η ΕΧΠΑ έχει μέλη της τους εν λόγω χειριστές οι οποιοι αργομισθούν και κάνει μήνυση στον εργοδότη διότι τους καλύπτει!!
Αρα κατηγορεί τα μέλη της.
Γιατί δεν τους διαγράφει? Η γιατί δεν μηνύει τα μέλη της?
Πολύ ανακατωσούρα και μάλλον πρόκειται για κομματικά παιχνίδια και διατήρηση κεκτημένων. Κάτι σάπιο μου μυρίζει στο Βασίλειο της ρεμούλας.
 
jetflight,
ΔΕΝ στα εχουν πει καλα.....!
Στην ΕΧΠΑ υπαρχουν ΚΑΙ χειριστες της πρωην αεροπλοιας οπως και των πρωην Μακεδονικων. Το καταστατικο της ΕΧΠΑ εχει προ ετων αλλαξει, και στην ΕΧΠΑ μπορουν να γραφτουν ακομα και της ΑΙΓΑΙΟΥ , αν θελουν. Τωρα γιατι δεν ειναι ολοι της αεροπλοιας, ρωτηστε την ΕΕΧΑ (συνδικατο αεροπλοων), που σαμποταρει για τους δικους της λογους, την "φυγαδευση" των μελων της προς την ΕΧΠΑ.



Eichman, μαλλον εξακολουθεις να μην καταλαβαινεις.....Πλην ενος, ολοι οι αλλοι ΔΕΝ ειναι μελη της ΕΧΠΑ. Και αυτος ο ενας, μαλλον εκπαιδευεται οπου ναναι στο 737 (που για μενα, θα ηταν ευχης εργο να εκαπιδευτει στο 340).
Η ΕΧΠΑ μηνυσε την εταιρια για κακοδιαχειρηση και απιστια.
Δεν θα επρεπε καποτε να γινει?
Δεν μηνυσε τους εργαζομενους, και καλα εκανε. Τωρα αν ο εισαγγελεας τους απευθυνει κατηγορια (ες), αυτο ειναι αλλο πραγμα.
Απο την μια κατηγορουνται οι εργαζομενοι οτι δεν λαμβανουν θεση, και οταν λαμβανουν θεση, παλι γκρινιες ακουνε!
Τελος, συμφωνω απολυτα με την υποχρεωση των χειριστων να επανδρωνουν τα σμηνη που η εταιρια για τους λογους της θελει να επανδρωσει, αμεσα, χωρις πολλα-πολλα. Ειναι υποχρεωση!
Αν εγω κληθω αυριο να επανδρωσω το ΑΤΡ η το dash, διοτι η το 340 εφυγε, η διοτι υπαρχει ελλειψη εκει, θα παω αμεσα, χωρις καμμια χρονοτριβη.
Δυστυχως, υπαρχουν καποιοι, που δεν εχουν καταλαβει ακομη, οτι οι καιροι εχουν αλλαξει.....
 
Περαν απο το ουσιαστικο θεμα της συζητησης (το οποιο εχει πολλες πλευρες και ειναι μαλλον ανεξαντλητο) δεν αντεξα να μην κανω καποιους υπολογισμους.

Λοιπον αναφερθηκε: η εταιρεία ... εξακολουθεί να πληρώνει 20 πιλότους, οι οποίοι δεν πετούν τους τελευταίους οκτώ μήνες επιβαρύνοντας τις Ολυμπιακές Αερογραμμές με περίπου 300.000 ευρώ το μήνα. Την ιδια ωρα, πληρωνονται με υπερεργασια οι χειριστες του ΑΤΡ, για να "βγαλουν" το προγραμμα πτησεων, το οποιο "βοηθειται" και απο το 737!

Αρα διαιρωντας το κοστος που αναφαιρεται με τους πιλοτους, μας βγαινει 15,000 ευρω το μηνα ανα πιλοτο. Υποθετοντας (βαριά-βαριά), οτι τα 2/3 απο αυτα αφορουν εργοδοτικες εισφορες και λοιπες παροχες, μας μενουν 5000 (μικτα) το μηνα (ισως να λεω και λιγα τελικα) .....

Χωρις να θελω να στοχευσω προς κανενα, εαν εγω ειχα τετοιο μηνιαιο μισθο (και δη, εαν δουλευα σε μια προβληματικη εταιρια), θα εβαζα στην ακρη και συνδικαλιστικα συμφεροντα, και τον προσωπικο μου εγωισμο, και θα βοηθουσα οσο μπορουσα την κατασταση.
 
Λόγω του κατ'επαναλειψην λάθους απο διάφορα μέλη, διορθώνω ότι οι πιλότοι των 717 δεν έχουν πάει στα ATR και όχι στα ATP.
Δεν τιθεται θέμα ορθογραφικού λάθους, μιας και υπάρχουν και οι 2 τύποι αεροσκαφών στην αεροπορική βιομηχανία (ΑΤΡ & ATR), απλά διευκρινίζεται.
 
agrodemm":38vyhc2g said:
Χωρις να θελω να στοχευσω προς κανενα, εαν εγω ειχα τετοιο μηνιαιο μισθο (και δη, εαν δουλευα σε μια προβληματικη εταιρια), θα εβαζα στην ακρη και συνδικαλιστικα συμφεροντα, και τον προσωπικο μου εγωισμο, και θα βοηθουσα οσο μπορουσα την κατασταση.
Και μετά θα έλεγαν οι managers: "Καλος μ.... και αυτός, άσε τον στα ATR αφού δεν τον νοιάζει και στείλε στα 737 τους υπόλοιπους.
 
Δηλαδή οι ώς άνω πρώην 717 κάνουν καλά που δέχονται να πληρώνωνται χωρίς να δουλεύουν;

Επίσης:

Οταν η ΟΑ αποφάσισε να δώση αυτά τά 717,δέν είχε προγραμματίσει πού θα επανατοποθετήση τους πιλότους τους;
 
Hastaroth":ncccteio said:
Δηλαδή οι ώς άνω πρώην 717 κάνουν καλά που δέχονται να πληρώνωνται χωρίς να δουλεύουν;
Παρόλο που γενικά τα χώνω χοντρά στους εργαζομένους στις παρυφές του "δημόσιου τομέα", στη συγκεκριμένη περίπτωση κατανοώ το πρόβλημά τους και ρίχνω όλο το φταίξιμο στην διοίκηση που δεν φρόντισε να τους βάλει εγκαίρως στα 737. Κάτι έχω ακούσει βέβαια ότι στους παλιότερους υπάρχει μια κόντρα μεταξύ χειριστών jet προελεύσεως Αεροπολοϊας και "originals" της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, η οποία πιθανώς (με κάθε επιφύλαξη, δεν το ξέρω θετικά) ευθύνεται για την κατάσταση αυτή. Αθάνατη Ελλάδα!!
 
Δεν νομιζω οτι τα χρηματα ειναι αυτα.....Μακαρι να περναμε αυτα τα χρηματα. Ουτε στο ονειρο μας, δηλαδη!
 
Top