Missing luggage

magica

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/07/2010
Μηνύματα
29
Likes
0
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις χαμένες αποσκευές. Εγώ πετούσα 17 Δεκεμβρίου από Αθήνα για Σεράγεβο μέσω Μονάχου. Λόγς της κακοκαιρίας στην Γερμανία, έφτασα με καθυστέρηση οπότε δεν πρόλαβα την πτήση για Σεράγεβο. Τελικά (και αφού περίμενα σε σειρά για το service της Lufthansa 5 ώρες όρθια) μου είπαν ότι θα έφευγα την επόμενη ημέρα με την ίδια πτήση. Εγώ έφυγα τελικά αλλά η βαλίτσα μου δεν έφτασε. Συμπλήρωσα την αίτηση στο lost and found και συνήθως βρίσκουν τις βαλίτσες εντός 24 ωρών και στην στέλνουν με την επόμενη πτήση. Σήμερα ήρθε πτήση από Μόναχο αλλά η βαλίτσα μου ακόμα δεν έχει βρεθεί. Τι δικαιώματα έχω για αυτή την καθυστέρηση της βαλίτσας; Μπορώ να ζητήσω χρηματική αποζημίωση;

Η εταιρία ήταν η Lufthansa.
 
Καλησπέρα,
Επειδή έχω αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με Lufthansa πρίν από 2.5 χρόνια για ταξίδι από Αθήνα για Ντύσελντορφ μέσω Μονάχου, θα σου πώ τι ίσχυε τότε. Υπέβαλα δήλωση άμεσα στο τμήμα lost and found κράτησαν τη διεύθυνση του ξενοδοχείου μου για να μου παραδώσουν τη βαλίτσα, μου έδωσαν ένα νεσεσέρ με τα απαραίτητα είδη προσωπικής υγιεινής και μου είπαν ότι εάν προβώ σε αγορά ρουχισμού θα μου κάλυπταν το 100% της αξίας τους εάν τα επέστρεφα ή το 50% εάν τα κρατούσα. Η βαλίτσα, μου παραδόθηκε μετά από δύο μέρες και κατά την επιστροφή μου στην Ελλάδα κατέθεσα τα παραστατικά (απόδειξη αρχικής παραλαβής αποσκευών-δήλωση απώλειας και αποδείξεις αγοράς ρουχισμού) στο lost and found στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης που ήταν ο ενδιάμεσος σταθμός και πράγματι μου έδωσαν το 50% της αξίας των αγορών.
ΑΛΛΑ, το ότι είχα αυτό το δικαίωμα μου το ανέφεραν ύστερα από έντονο διάλογο και διαβουλεύσεις και επίσης στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης στην αρχή ήταν αρνητικοί για τον διακανονισμό και έδειχναν να μην γνωρίζουν (;;;;) αυτές τις υποχρεώσεις τους.
Σου εύχομαι καλό κουράγιο και πολύ υπομονή.
 
Στο Sarajevo δυστυχως δεν υπάρχει παρουσία της Lufthansa και ετσι εκανα την δήλωση στο lost & found. Σημερα εστειλα ενα email στη Lufthansa και σε περιπτωση που δω ότι μέχρι την Τριτη δεν μου εχουν βρει την βαλιτσα (ακόμα την ψαχνουν...) σκεφτομαι να στειλω το γραμματακι που υπάρχει εδω για αυτές τις περιπτώσεις...http://www.montrealconvention.org/lette ... uggage.htm
 
magica τι εννοείς δεν υπάρχει παρουσία της LH στο Σαράγιεβο; Στην Αθήνα δηλαδή που δηλώνεις τις χαμένες σου αποσκευές;

Επίσης είναι φυσιολογικό να θέλει κάποιες μέρες μέχρι να σου βρουν και να παραδώσουν την αποσκευή σου. Υπό κανονικές συνθήκες το νορμάλ είναι 24-48 ώρες (από όταν αυτή εντοπίζεται). Φαντάζομαι καταλαβαίνεις όμως ότι γίνεται της κακομοίρας στην Ευρώπη λόγω καιρού και ότι είναι φυσιολογικό να πάρει παραπάνω. Υπάρχουν χιλιάδες αποσκευές (προχτές στο Μόναχο υπήρχαν ουρές 3-4 ωρών από επιβάτες που ξέμειναν και θέλαν να κάνουν rebooking, φαντάζομαι το είδες) που πρέπει να παραδωθούν. Επίσης τα ''έξτρα'' η εταιρεία τα επιστρέφει αν δεν είσαι στον τόπο διαμονής σου (αυτό το αναφέρω γενικά και όχι για σένα).

http://www.lufthansa.com/de/en/Is-your- ... missing%3F

http://www.lufthansa.com/de/en/Liabilit ... ce#ancAbT5
 
Ημουν σε μια ουρα τέτοια για 5 ώρες αλλά είπα να μην το αναφέρω. Και εκτός αυτού επί 45 λεπτά με δουλεύανε ότι η πτήση μου για Σεράγεβο δεν είχε φύγει και ότι η πύλη θα άνοιγε 12.40 και ξαφνικά μαθαίνω 12.25 εμφανίστηκε ότι η πτήση μόλις έφυγε (μου έστειλαν μνμ ότι στο σαιτ του αεροδρομίου του Μονάχου εκεί που έλεγε 13.10 ξαφνικά έγραψε ότι απογειώθηκε). Πραγματικά απαράδεκτο....

Δεν είμαι στο τόπο διαμονής μου και επίσης είχα πακετάρει κάποια είδη πρώτης αναγκής για περίπτωση που χαθει η τσαντα μου αλλά με την λογική ότι θα την εντοπίσουν εντός 24 ωρών.

Δεν με νοιάζει αν γίνεται της κακομοίρας στην Ευρώπη. Με νοιάζει ότι χρειαστώ να αγοράσω (κυρίως ρούχα) να μου επιστρέψουν τα χρήματα σε εύλογο διάστημα και φυσικά να έχω την βαλίτσα μου το συντομότερο δυνατό γιατί έχω χρήσιμα έγγραφα και δεν μπορούσα να έχω τα πάντα σε χειραποσκευές (εκτός αν επιτρέπανε 16 κιλά χειραποσκευή).

Θεωρώ ότι το service της Lufthansa ήταν απαράδεκτο...
 
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες γιατί τα ίδια τράβηξα και εγώ με άλλη εταιρεία που ενώ μου έδειχνε delay 20 λεπτών το α/φος δεν είχε καν απογειωθεί από τον τόπο αναχώρησης... :wall:

magica":f5gct4uz said:
Δεν με νοιάζει αν γίνεται της κακομοίρας στην Ευρώπη.

Αλλά αυτό θα έπρεπε να σε αφορά γιατί είτε σε νοιάζει είτε όχι, εσύ είσαι αυτός/η που θες να ταξιδέψεις. Τις συνέπειες τις λουζόμαστε όλοι μαζί..Ακόμα και 'τυπικά' ο καιρός είναι force majeure και για αυτό οι εταιρείες δεν πληρώνουν αποζημιώσεις για καθυστερήσεις, παρά ξενοδοχείο και τα υπόλοιπα απαραίτητα κτλ Εννοώ ότι δεν μπορούμε να αγνοούμε μια δεδομένη κατάσταση που είναι πέρα από τα όρια: από την στιγμή που κάποιος ταξιδεύει αναλαμβάνει και το (μικρό) ρίσκο να ξεμείνει..
 
Σε περίπτωση που ήταν μόνο η δική μου βαλίτσα θα έλεγε οκ, το ξεχάσανε. Όμως στο lost and found στο Sarajevo υπήρχε σειρά 25 ατόμων από την πτήση μου όπου όλοι ουσιαστικά είχαν χάσει την κανονική τους πτήση και τους είχαν μεταφέρει στην επόμενη. Κάποιος λοιπόν ξέχασε να μεταφέρει τις βαλίτσες. Δεν έχει να κάνει με τον καιρό αλλά με το ότι είναι ανοργάνωτοι.

Και το πιο γαμάτο είναι ότι στο online tracing των αποσκευών ακόμα δεν την έχουν εντοπίσει!! Μήπως κάποιος τις έβαλε σε εντελώς λάθος πτήση?
 
Μιλάμε για μια ιδιαίτερη κατάσταση με πτήσεις που έχουν κάνει divert σε ένα σωρο αεροδρόμια, με βαλίτσες που στοιβάζονται μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση κλπ. Εφόσον γνωρίζεις τα δικαιώματα σου επωφελήσου και μην γκρινιάζεις χωρίς λόγο, δεν είσαι η μόνη σε αυτή την θέση σήμερα κάποιοι δε χτες το βράδυ δεν είχαν καν δωμάτιο ξενοδοχείου και ερχόταν στην Ευρώπη από την Σιγκαπούρη ας πούμε... Είμαι σίγουρος πως με την ομαλοποίηση της κατάστασης από σήμερα το μεσημέρι όλα θα πάνε καλύτερα και η βαλίτσα θα βρεθεί.
 
Οπότε κάνω αγορές σε ότι χρειάζομαι και μετά θα στείλω αντίγραφα των αποδείξεων στην Αγγλία που υπάγεται η Ελλάδα;
Και πότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματα;
 
Υπάγεται η Ελλάδα στην Αγγλία για τη lufthansa;
Εγώ ήξερα για το γραφείο στην Ελλάδα και στη Γερμανία.
 
Top