Αγαπητέ/ή magica,
το Φεβρουάριο που μας πέρασε ταξίδευα οικογενειακώς στο Ταλλίν και η Lufthansa εκτός του ότι "ξέχασε" δύο παιδικά καρότσια στη Φραγκφούρτη, έχασε και μία βαλίτσα μας.
Αποζημιωθήκαμε για το ποσό των (περίπου) 1150€. Απ' όσο θυμάμαι είχα συμπληρώσει ένα έντυπο που μου έδωσαν στο "lost & found" του Ταλλίν και το είχα στείλει με φαξ σε κάποιο τηλέφωνο στα γραφεία τους στη Φραγκφούρτη (όταν πλέον είχαμε επιστρέψει στην Αθήνα). Είχα γράψει αναλυτικά τι περιείχε η βαλίτσα καθώς και τα έξοδα που έκανα εκεί λόγω μη άφιξης των καροτσιών. Φυσικά είχα κρατήσει και τις πρωτότυπες αποδείξεις (τις οποίες δε μου ζήτησαν)
Τα χρήματα πιστώθηκαν στην κάρτα με την οποία είχα εκδόσει τα εισιτήρια. Μάλιστα, δε με ενημέρωσαν καν ότι μας αποζημίωσαν και τυχαία κατάλαβα ότι είχαν καταθέσει τα χρήματα.
Να ξέρεις ότι κανένας από την εταιρεία δεν πρόκειται να σου πει τις κινήσεις που πρέπει να κάνεις.
Ρίξε μια ματιά σε αυτό το λινκ:
http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... 71151&l=en
@SX-Petros:
α) Στην τοπική ΥΠΑ δε χρειάζεται να πάει. Το πολύ πολύ να της κοινοποιήσει την αλληλογραφία που θα έχει με την εταιρεία.
β) Νομικά πρόσωπα ΔΕΝ είναι οι δικηγόροι (αν αυτό εννοείς).