Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον κάποιοι ευλογάν τα γένια τους ... χωρίς καν να επιχειρηματολογούν... μα την αλήθεια θέλω να ακούσω και εγώ CONFIG2 σε τι είναι καλύτερες?
Για να είμαστε δίκαιοι όμως έχει πάρει η Αιγαίου και κάτι βραβεία. Η Ολυμπιακή από την άλλη έχει και μια ιστορία ... αλλά πλέον αρκεί αυτό?
Με την Αιγαίου δεν έχω ταξιδέψει με την Ολυμπιακή 2 φορες... αλλά δούλεψα κάτι καλοκαίρια στο αεροδρόμιο, δεν με κάνει ειδικό κάτι από τα παραπάνω, αλλα κάτι έζησα από αυτές τις εταιρίες και σαν εργαζόμενος σε μια τρίτη (έστω)!
Πάμε off topic ... κάτι πρέπει να γίνει, μεταφορά ίσως? Υπάρχουν κάτι σχετικά topic! :roll: :roll:
 
Το να κατσω να αναλυσω "που ειμαστε καλυτεροι", ειναι σαν να προσπαθω να μαθω μαθηματικα στον σκυλο μου.
 
Σοβαρότατη απάντηση Config2, ευχαριστώ πολύ. Ήσουνα κατατοπιστικότατος. Μεγάλες κουβέντες χωρίς επιχειρήματα ξέρω και εγώ να γράψω. Γούβ Γούβ .
 
Φίλοι μου,
Θα ήθελα την γνώμη σας για τα παρκάτω,

Αεροσκάφος Dash8 - Q300 - Q400
1. Κυβερνήτης
Μισθός 3.000 Ευρώ ΝΕΤ
2. Συγκυβερνήτης
1.800 Ευρώ ΝΕΤ
3. Αεροσυνοδός (χωρίς εμπειρία)
1.000 Ευρώ ΝΕΤ
Η παραπάνω μισθοί είναι για απασχόληση σε Ελληνική αεροπορική εταιρεία.
 
Tolis":1f5dypp5 said:
Φίλοι μου,
Θα ήθελα την γνώμη σας για τα παρκάτω,

Αεροσκάφος Dash8 - Q300 - Q400
1. Κυβερνήτης
Μισθός 3.000 Ευρώ ΝΕΤ
2. Συγκυβερνήτης
1.800 Ευρώ ΝΕΤ
3. Αεροσυνοδός (χωρίς εμπειρία)
1.000 Ευρώ ΝΕΤ
Η παραπάνω μισθοί είναι για απασχόληση σε Ελληνική αεροπορική εταιρεία.
Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό, αλλά υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην Ionian??? :wink:
 
Φίλε cross πολύ θα ήθελα να έρθει μια κοπελίτσα από BA,LH,KLM και να πέταξει για ένα τρίμηνο με τις συνθήκες και τους μισθούς που παίρνουμε εδώ και τότε θα σου έλεγα για το επιπεδό τους.Ας είχαν και τα ελληνικά πληρώματα τις προυποθέσεις των ευρωπαικών εταιρειών και θα έβλεπες το επίπεδο μας.Ή μήπως πιστεύεις ότι όλοι οι ιπτάμενοι στις αγπημένες σου εταιρείες αγαπούν το αεροπλάνο;Ας μην γελιόμαστε.Όλοι εργάζονται με τα μέσα που τους παρέχει ο εργοδότης τους.
 
Μισθοί & Συνθήκες Εργασίας

Φίλε CabinCrew γειά σου,

Επετρεψέ μου να σχολιάσω το κείμενο σου προς τον Cross.

1. Πιστεύω ότι για να αποδώσεις στο 100% της εργασίας σου, πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις. Το να αγαπήσεις αυτό που κάνεις, εξαρτάται πρώτον από τους παράγοντες του εργασιακού περιβάλλοντος και δεύτερον από την σωστή εκπαίδευση που σου παρέχει ο εργοδότης σου.

2. Η επιτυχία μίας αεροπορικής εταιρείας βασίζεται,
α. στην επιτυχή επιλογή του προσωπικού της
β. στην κατάλληλη εκπαίδευση
γ. στην εκτίμηση και απόδοση του προσωπικού της τόσο σαν ομάδα όσο και μεμονομένα (μηνιαίο evaluation)
δ. στην σιγουριά του προσωπικού ότι μέσα από το σύστημα θα έχει ένα λαμπρό μέλλον, ώστε η αποδοτικότητα του να είναι πάντα παραπάνω από το μέτριο
ε. σε κίνητρα προς το προσωπικό όπως, μισθοδοσία που να μην βασίζεται σε μισθούς της Ελληνικής αγοράς, ομαδική ιατρο-φαρμακευτική περίθαλψη, την βεβαιότητα ότι η εταιρεία πάει καλά επειδή εσύ προσφέρεις, και άλλες μορφές παροχών που δεν είναι απαραίτητα υλικές αλλά ηθικές.

Πίστευα και πιστεύω ότι το προσωπικό είναι το εργαλείο σε κάθε επιχείρηση, εάν το εργαλείο σου δεν το συντηρείς κάποτε μηραία θα σπάσει ή θα χαλάσει. Πιστεύω ότι μία επιχείρηση επενδύει στο προσωπικό που επιλέγει και είναι υποχρεωμένη να το συντηρεί και να το προσέχει. Δυστυχώς όμως η Ελληνική αεροπορική πραγματικότητα μας έχει αποδείξη το αντίθετο.
 
GP707":1qu9dg3y said:
Tolis":1qu9dg3y said:
Φίλοι μου,
Θα ήθελα την γνώμη σας για τα παρκάτω,

Αεροσκάφος Dash8 - Q300 - Q400
1. Κυβερνήτης
Μισθός 3.000 Ευρώ ΝΕΤ
2. Συγκυβερνήτης
1.800 Ευρώ ΝΕΤ
Η παραπάνω μισθοί είναι για απασχόληση σε Ελληνική αεροπορική εταιρεία.

Τοσο λιγα,δεν μπορει να παιρνει ενας κυβερνητης οποιος εργαζεται 40 ωρες την εβδομαδα,αν ειναι part time τοτε γινεται.
 
killerwing":12kqsxz9 said:
GP707":12kqsxz9 said:
Tolis":12kqsxz9 said:
Φίλοι μου,
Θα ήθελα την γνώμη σας για τα παρκάτω,

Αεροσκάφος Dash8 - Q300 - Q400
1. Κυβερνήτης
Μισθός 3.000 Ευρώ ΝΕΤ
2. Συγκυβερνήτης
1.800 Ευρώ ΝΕΤ
Η παραπάνω μισθοί είναι για απασχόληση σε Ελληνική αεροπορική εταιρεία.

Τοσο λιγα,δεν μπορει να παιρνει ενας κυβερνητης οποιος εργαζεται 40 ωρες την εβδομαδα,αν ειναι part time τοτε γινεται.

Προφανώς μιλάς για την Ολυμπιακή ... ποιός άλλος έχει Dash 8;;
3000 Euρώ για κυβερνήτη σε τέτοιο αεροσκάφος δεν είναι λίγα..ανάλογα και πόσα χρόνια εργάζεται στην εταιρία. Τώρα άμα μου πείς 3000 ΝΕΤ για Κ1 σε 340 τότε αυτά είναι λίγα. Γενικά στην Ελλάδα είναι λίγα τα λεφτά άμα συγκρίνεις με άλλες χώρες.
 
Προφανώς μιλάς για την Ολυμπιακή ... ποιός άλλος έχει Dash 8;;
3000 Euρώ για κυβερνήτη σε τέτοιο αεροσκάφος δεν είναι λίγα..ανάλογα και πόσα χρόνια εργάζεται στην εταιρία. Τώρα άμα μου πείς 3000 ΝΕΤ για Κ1 σε 340 τότε αυτά είναι λίγα. Γενικά στην Ελλάδα είναι λίγα τα λεφτά άμα συγκρίνεις με άλλες χώρες.

δεν νομιζω ενας πιλοτος κυβερνητης θα παει να εργαστει με τρρια χιλιαρικα. πρεπει να εχει σοβαρο οικονομικο προβλημα.αν ομως εργαζεται 10 πτητικες ωρες εβδομαδιαιος τοτε κατι γινεται. πιστευω ο μεσος μισθος Κ1 στην ΟΑ ειναι τα 4500.
μπορουμε να εχουμε την γνωμη του config
 
Top