Modelling

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
makedonas":3flfg87k said:
ΚΑλο μουσι πουλανε.. Εχω καταλογους της Herpa μεχρι το τελος της χρονιας! Τα μονα νεα μοντελλα που αφορουν εμας ειναι η "Ολυμπιακη Φλογα" και ο "Μαραθων"!

:2: >>>1:1000<<<

Αγαπητέ Μακεδόνα,
δεν πουλάμε μούσι.
Απλώς εγώ τρέχω με περισσότερα χιλιόμετρα απ' ότι το site της HERPA, και είμαι πιο μπροστά και από όσους καταλόγους έχεις, γιατί εγώ πρωτοστατώ και ρισκάρω στην δημιουργία των Ελληνικών θεμάτων.
Τώρα μαθαίνεις πράγματα από πολύ inside story.
Κατ' αρχάς εάν δεν είχα ικανούς συνεργάτες και φίλους στην Ελλάδα, καθώς και την υποστήριξη των Ελλήνων συλλεκτών, τα Ελληνικά θέματα θα ήταν τόσο σπάνια όσο οι Εσκιμώοι Τουρίστες στην Ακρόπολη.
Ενα μοντέλο δεν φτιάχνεται στο "φτερό" και πολλές φορές ένα project καθυστερεί, περισσότερο απ' ότι αρχικά υπολογίζεται.
To ART-72, φωτογραφήθηκε τον Δεκέμβριο του 2005. Βγάλαμε και colour chips του χρώματος που είναι ιδιαίτερα σκούρο στο ATR από τα άλλα αεροσκάφη. Το δείγμα μας παρεδόθηκε τον Απρίλιο του 2006. Κάναμε τις απαραίτητες διορθώσεις και μας έδωσαν ημερομηνία παράδοσης για τον Ιούλιο του 2006. Δυστυχώς όμως το χρονοδιάγραμμα δεν βγήκε, έπρεπε να γίνουν και άλλες διορθώσεις, γιατί είμαι πολύ σχολαστικός.
Η νέα ημερομηνία είναι για ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2007. Τότε θα το δείς και στο site της HERPA.

Για να σκεφτείς το τι γίνεται, το 1/200-ΑTHENS-2004 είχε καθυστέριση 12 μήνες από το αρχικό πλάνο. Είχε περισσότερα από 120 πατήματα τυπώματος. Το 1/1000 το διπλό σετ, το έχουμε στα χέρια μας 1 μήνα τώρα, πριν ακόμη βγεί στο site της HERPA και στην Γερμανική αγορά.
Απλά και στην Ελλάδα μπορούμε να πρωτοπορούμε μερικές φορές και άς φαίνεται τόσο απίστευτο, που να ακούγεται σαν μούσι να πούμε .....
 
Κώστα καλησπέρα,

Και εγώ όπως θα ξέρεις την ίδια άποψη έχω με εσένα αφού συνεργαζόμαστε και στα Herpa. Ένα ερώτημα όμως θα ήθελα να σου κάνω και είναι μία καλή ευκαιρία να το κάνουμε δημόσια εδώ. Μπορεί από τις επαφές σου με την Herpa να μου (μας) ενημερώσεις πως γίνεται να πουλάνε στην Αμερική το 734 1/200 με 34$ (όχι e-bay σε καταστήματα που είναι και on-line)!!!!
Εμείς πάντως σαν εταιρία έχουμε στραφεί σε μεμονωμένες παραγωγές μοντέλων για λόγους ανταγωνιστικότητας.

Είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά για κάτι αλλά δεν τελειώσαμε ποτέ την συζήτηση.


KALFAKIS":1f0s1665 said:
makedonas":1f0s1665 said:
Μολις αγοαρασα το Β734 SX-BKC σε 1:200 με special olympic colours απο την Herpa στο ebay. Ξερει κανεις ποσα φτιαχτηκανε? Ξερω μονο οτι ειναι limited Edition και οτι ειναι sold out εδω και μερικες βδομαδες..

Thanks in advance 4 the input!

:mrgreen:

Φτιαχθήκανε 1500 τεμ. Αν κοιτάξετε στην πλάτη του κουτιού θα δείτε ποιος αριθμός είναι αυτό που έχετε.
Η προσπάθεια ήταν προσωπικά δική μου, σε συνεργασία με τον φίλο, πιλότο της Ολυμπιακής και μοντελιστή ΒΑΣΙΛΗ Κατινιώτη, που βρήκαμε το SX-BKC στο Hangar και το σαρώσαμε από όλες τις μεριές για να έχετε οι Ελληνες συλλέκτες ένα μοντέλο 100% αυθεντικό. Λυπάμαι που προτιμήσατε το Ε-bay για την αγορά σας, και όχι την Ελληνική αγορά, ίσως για να μας τιμωρήσετε για την προσπάθειά μας.
Δεν έχει εξαντληθεί πάντως. Υπάρχει στην Ελλάδα στα ειδικά καταστήματα.
Η τιμή του Ευρώ 49,00 μαζί με το καταραμένο ΦΠΑ 19%.
Κώστας Κ.
ΥΣ.
Ευχαριστώ πάντως όσους προτίμησαν να κάνουν την αγορά του μοντέλου από την Ελλάδα και μας έδωσαν κουράγιο, να σκεφτόμαστε και άλλα θέματα, αλλά θα δούμε .....
 
Elliott LGAV":7fxl42w6 said:
Κώστα καλησπέρα,

Και εγώ όπως θα ξέρεις την ίδια άποψη έχω με εσένα αφού συνεργαζόμαστε και στα Herpa. Ένα ερώτημα όμως θα ήθελα να σου κάνω και είναι μία καλή ευκαιρία να το κάνουμε δημόσια εδώ. Μπορεί από τις επαφές σου με την Herpa να μου (μας) ενημερώσεις πως γίνεται να πουλάνε στην Αμερική το 734 1/200 με 34$ (όχι e-bay σε καταστήματα που είναι και on-line)!!!!
Εμείς πάντως σαν εταιρία έχουμε στραφεί σε μεμονωμένες παραγωγές μοντέλων για λόγους ανταγωνιστικότητας.

Είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά για κάτι αλλά δεν τελειώσαμε ποτέ την συζήτηση.

.....

αγαπητέ Elliott,
η HERPA δεν έχει να κάνει τίποτα με αυτό, παρά μόνον στον Αμερικάνο να κάνει μια έκπτωση λίγο μεγαλύτερη απ’ ότι σε εμάς, ένα 5-10% λόγω συνολικά μεγαλύτερων ποσοτήτων.

Το πρόβλημα όμως είναι γενικότερο και θα αρχίσω με μια ερώτηση:
γιατί το γάλα στην Αμερική έχει $ 1,50 το γαλλόνι και στην Γερμανία το λίτρο έχει € 0,50-0,60 ενώ στην Ελλάδα έχει € 1,25 ?
Δεν θέλω φυσικά να παραστήσω το Καρτέλ των μοντέλων, αλλά να δείξω ότι συγκρίνεις δύο ανόμοια πράγματα, δύο διαφορετικούς κόσμους, και θέλουμε να είμαστε πολίτες και των δύο κόσμων μαζί και ας ζούμε μόνον στον έναν από αυτούς.

Στη ουσία τώρα:
1. Στην Ελλάδα έχουμε 19% ΦΠΑ, στην Αμερική σε ορισμένες πολιτείες ότι εξάγεται δεν έχει καθόλου φόρο.
2. Το λειτουργικό κόστος μιας επιχείρησης στην Αμερική είναι λιγότερο από αυτό στην Ελλάδα. Ο φόρος κερδών και η άμεση φορολογία όπως και η παρα-φορολογία είναι τίποτα μπροστά στην Ελληνική. Εκεί μπορούν να δουλεύουν και με 10% μικτό κέρδος, που στην Ελλάδα είναι αδύνατον. Κοίτα πόσο κοστίζουν τα Αμερικανικά Αεροπορικά περιοδικά και πόσο τα Ελληνικά Αεροπορικά περιοδοκά.
3. Ο εισαγωγικός δασμός στην Αμερική είναι 0, στην Ελλάδα είναι 4,7% συν πολλά ακόμη καπέλα.
4. Το κόστος χρηματοδότησης στην Αμερική είναι το &frac14; της Ελληνικής.
5. Ένα Internet shop στην Αμερική έχει ελαχιστότατα έξοδα και ενοικίου και εξοπλισμού και διακίνησης εμπορευμάτων, ακόμη και μισθών. Δεν έχουν 14 μήνες αμοιβών οι εργαζόμενοι και σε ορισμένες πολιτείες παίρνουν μόλις μία εβδομάδα καλοκαιρινών διακοπών. Ούτε Αττική Οδό έχουμε με σχεδόν € 3,00 στο πήγαινε και άλλα τόσα στο έλα.
6. Μία επιχείρηση στην Αμερική μπορεί να πουλήσει κάτω του κόστους και η εφορία να μην της βάλει λουκέτο. Το σύστημα το προβλέπει. Στην Ελλάδα ακόμη και να σε πιστέψουνε, το ΦΠΑ θα το πληρώσεις θέλεις δεν θέλεις ολόκληρο στο κόστος.
7. Το φέσι στην Ελλάδα είναι καθιερωμένο και αυξάνει το κόστος λειτουργίας. Στην Αμερική η είσπραξη χρεών γίνεται την επόμενη μέρα.
8. Αναλογίσου την διαφορά κόστους λειτουργίας στις δύο χώρες, μόνον και μόνον από το χάσιμο χρόνου, την κακή οργάνωση, την ολιγωρία και δυσλειτουργία πολλών κρατικών μηχανισμών που έχουμε στην χώρα μας.
10. Τέλος κάτι ποιο απλοϊκό: αναλογίσου πόσο καταναλωτική δύναμη έχει η Αμερικάνικη αγορά σε τεμάχια και πόση η Ελληνική. Αυτό επηρεάζει τις τιμές πάρα πολύ. Εάν ήταν δυνατόν ένα εξαίρετο Ελληνικό περιοδικό που συνεργαζόμαστε με τα HERPA, να μπορούσε να διακινεί 30.000 μοντέλα HERPA το χρόνο και εάν εγώ σαν αντιπρόσωπος ξεπερνούσα τις 300.000, τότε το 734 1/200 θα είχε και λιγότερο ακόμη από 34$ που αναφέρεις !

Σε παρακαλώ λοιπόν μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα και πιστέψει ο κόσμος ότι δεν κάνω σωστά την δουλειά μου ή ότι υπερχρεώνω.
Να συγκρίνουμε λοιπόν παρόμοια πράγματα για να διαπιστώσουμε ότι έχουμε σαν εταιρεία πολύ καλές τιμές στα HERPA, και είμαστε οικονομικότεροι στις τιμολογήσεις των προϊόντων μας αυτών, σε σύγκριση με αντίστοιχα προϊόντα άλλων εισαγωγέων.
Πχ, όπως λες στην Αμερική το «HERPA 734 1/200» το πουλάνε 34$, και στην Ελλάδα € 49.00
Συνέκρινε λοιπόν τώρα την τιμή από άλλον εισαγωγέα του «AEROCLASSICS DC-6 OLYMPIC AIRWAYS» που στην Αμερική το πουλάνε 30,50$ και στην Ελλάδα πάλι € 49,00, δηλαδή το τιμολογούνε 11,50% ακριβότερα απ’ ότι θα κάναμε εμείς.

Φιλικά
ΚΚ.
 
KALFAKIS":3u503czl said:
makedonas":3u503czl said:
ΚΑλο μουσι πουλανε.. Εχω καταλογους της Herpa μεχρι το τελος της χρονιας! Τα μονα νεα μοντελλα που αφορουν εμας ειναι η "Ολυμπιακη Φλογα" και ο "Μαραθων"!

:2: >>>1:1000<<<

Αγαπητέ Μακεδόνα,
δεν πουλάμε μούσι.


Για να μην παρεξηγηθουμε: ΔΕΝ εννοουσα εσενα, η τους αλλους συναδελφους σου στον χωρο (ειμαι μεν στη Γερμανια, αλλα μονο τα τελευταια 10 χρονια - το ονομα Καλφακης ητανε για μενα παντα συνωνυμο αριστης ποιοτητας και παθους για τον χωρο (οχι δεν κανω διαφημιση! ;) :P ) Το σχολιο μου πηγαινε για την Herpa, που στην ουσια αυτοι πουλανε πρωτοι (σε εσας), οποτε εσεις πουλατε αναγκαστικα αυρα που θα σας πουλησει η ενιοτε Herpa. Ολοι ξερουνε οτι η Ηερπα στην ουσια δεν εχει την καλυτερη ποιοτητα. Απλα βγαζει τα πιο πολλα μοντελα! Εγω βρισκω την εταιρεια "αναγκαιο κακο" μιας και αλλιως δεν εχει κανεις αλλη προσβασιμη πηγη για ελληνικα αεροσκαφη, με ελαχιστοτατες εξαιρεσεις. To SX-BKD 1:400 για παραδειγμα το προτιμισα να ειναι της Phoenix και οχι της Herpa διοτι η δουλεια στο δευτερο, σε συγκριση με το πρωτο ειναι μιζερη! Ο εμπορος (ειτε χονδρικης, ειτε λιανικης) ειναι υποχρεωμενος να πουλαει ο,τι του φουσκωσει η παραγωγος εταιρεια. Δεν εννοουσα λοιπον οτι εσυ πουλας μουσι, αλλα εν τοιαυτη περιπτωσει η Herpa! ;)
 
makedonas":3q1cfm2i said:
KALFAKIS":3q1cfm2i said:
makedonas":3q1cfm2i said:
ΚΑλο μουσι πουλανε.. Εχω καταλογους της Herpa μεχρι το τελος της χρονιας! Τα μονα νεα μοντελλα που αφορουν εμας ειναι η "Ολυμπιακη Φλογα" και ο "Μαραθων"!

:2: >>>1:1000<<<
Αγαπητέ Μακεδόνα,
δεν πουλάμε μούσι........
Για να μην παρεξηγηθουμε: ΔΕΝ εννοουσα εσενα, η τους αλλους συναδελφους σου στον χωρο (ειμαι μεν στη Γερμανια, αλλα μονο τα τελευταια 10 χρονια - το ονομα Καλφακης ητανε για μενα παντα συνωνυμο αριστης ποιοτητας και παθους για τον χωρο (οχι δεν κανω διαφημιση! ;) :P ) Το σχολιο μου πηγαινε για την Herpa, που στην ουσια αυτοι πουλανε πρωτοι (σε εσας), οποτε εσεις πουλατε αναγκαστικα αυρα που θα σας πουλησει η ενιοτε Herpa. Ολοι ξερουνε οτι η Ηερπα στην ουσια δεν εχει την καλυτερη ποιοτητα. Απλα βγαζει τα πιο πολλα μοντελα! Εγω βρισκω την εταιρεια "αναγκαιο κακο" μιας και αλλιως δεν εχει κανεις αλλη προσβασιμη πηγη για ελληνικα αεροσκαφη, με ελαχιστοτατες εξαιρεσεις. To SX-BKD 1:400 για παραδειγμα το προτιμισα να ειναι της Phoenix και οχι της Herpa διοτι η δουλεια στο δευτερο, σε συγκριση με το πρωτο ειναι μιζερη! Ο εμπορος (ειτε χονδρικης, ειτε λιανικης) ειναι υποχρεωμενος να πουλαει ο,τι του φουσκωσει η παραγωγος εταιρεια. Δεν εννοουσα λοιπον οτι εσυ πουλας μουσι, αλλα εν τοιαυτη περιπτωσει η Herpa! ;)

σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Έχεις δίκιο. Συμφωνώ ότι «κρεμόμαστε» τελικά από τις προτεραιότητες της κάθε εταιρείας και στο πόσο γρήγορη θα είναι στην πραγματοποίηση νέων θεμάτων, πόσο προσωπικό στον σχεδιασμό απασχολεί και στο πόσα χρήματα θα ξοδέψει για την ποιότητα του μοντέλου της.

ΕΠΕΙΔΗ όμως η HERPA είναι πάντα συνεπείς σε ότι αναγγέλλει και επειδή η ίδια δεν έχει αναγγείλει ακόμη το ATR, και το έχω κάνει μόνον εγώ αυτό, λυπούμαι αλλά το "Μούσι" που είπες στο θέμα ATR-72, δεν μου το ξεκολλάς με τίποτα από πάνω μου και τελικά κάνει λάθος γιατί δεν είναι μούσι.
Ίσως να έκανα σφάλμα του έβαλα στην βιτρίνα του καταστήματος το δείγμα του ATR και αναστάτωσα τον κόσμο. Έπρεπε να προβλέψω τις τυχόν καθυστερήσεις.

Επίσης πρέπει να σου πω, ότι η HERPA δεν τσιγκουνεύεται χρήματα και τα μοντέλα της, (που τα επιμελούνται 4 άξιοι μοντελιστές στον εργοστάσιο της στην Γερμανία), είναι άριστης ποιότητας και την αδικείς κατάφορα λέγοντας «στην ουσία δεν έχει την καλύτερη ποιότητα». Αλίμονο μην τρελαθούμε. Κάνω αυτήν την δουλειά 40 χρόνια, έχω δει χιλιάδες μοντέλα, σε δεκάδες εκθέσεις και εργοστάσια κάνοντας τον γύρο του κόσμου κάθε χρόνο και κρίνω καθόλου σωστή αυτήν σου την άποψη.
Έχεις δει ποτέ σου ένα HERPA PREMIUM από κοντά ?
Δεν τα φτάνει ούτε η Gemini, ούτε PHOENIX, ούτε τίποτα που κυκλοφορεί.
Έχεις δει το 1/200 Lufthansa Boeing 727-100, ΝΟ. 550789 ?
Κάτω από € 40,00 στην 1/200, είναι ρεκόρ ποιότητας και τιμής. Εάν δεν το έχεις κυνήγατο γιατί πάντα εξαφανίζεται.
Διαφωνώ λοιπόν, η HERPA είναι η πρώτη διδάξασα στην 1/500 και 1/200 και είναι κορυφαία, χωρίς να υποτιμώ και κάποιες μικρές εταιρείες που και αυτές έχουν να δείξουν αξιόλογα πράγματα.
Οσο για την 1/1000, μην ξεχνάς ότι υπάρχουν πολλοί φίλοι, που αγαπούν τα αεροδρόμια. Επειδή δεν έχουν σπίτια σαν γήπεδα τένις, η 1/1000 τους επιτρέπει να φτιάξουν ένα αεροδρόμιο με διάδρομο 2.000 μέτρων, μόλις σε ένα τραπέζι 2 μέτρων.
Φιλικά
Κώστας
 
Συμφωνώ σε όλα. Μάλλον δεν έθεσα σωστά το ερώτημα, ήταν αρκετά αργά. Τώρα που το ξαναδιαβάζω έχει άλλο νόημα, ζητώ συγνώμη. Δεν εννοούσα σε καμία περίπτωση ότι κάνεις υπερχρεώσεις. Γράφοντας έχει επαφές με την Herpa δεν εννοούσα ότι θα μπορούσες να φέρεις προϊόντα σε άλλες τιμές και δεν το κάνεις. Απλά εννοούσα αν θα μπορούσες να βρεις απάντηση για το επόμενο ερώτημα.
Δεν βάλω δηλαδή εναντίον σου, αλλά εναντίον της Herpa, γιατί από Αμερική έχω μία πληροφορία που ήθελα απλά να την διασταυρώσω. Από γνωστό κατάστημα στις Η.Π.Α. λοιπόν όταν τους ρώτησα πως γίνεται να πουλάτε με τέτοιες τιμές, μου απάντησαν ότι η Herpa μας δίνει πολύ χαμηλές τιμές διότι έχει φοροαπαλλαγή λόγω εξαγωγών εκτός Ε.Ε. Φοροτεχνικά αυτό ισχύει (μέχρι και στην Ελλάδα). Θεωρώ ότι και η διαφορά τιμής πάντως επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο.
Η όποια μορφή επίθεσης λοιπόν αφορά της Herpa, η οποία σε περίπτωση που αυτό ισχύει πουλώντας χαμηλότερα στην Αμερική απολαμβάνει φοροαπαλλαγές από τζίρους που κάνουν οι Ευρωπαίοι πωλητές και μεταπωλητές της, εσένα δηλαδή και κατά δεύτερον εμένα.
Συγνώμη για τυχόν missap.
 
KALFAKIS said:
Αν οι κυρίες του τμήματος των Δημοσίων σχέσεων της Α3 με καταλάβουν επιτέλους που τους εξηγώ τι είναι συλλεκτικές μινιατούρες αεροσκαφών και μου δόσουν σημασία και την άδεια και φωτογραφικό υλικό, σε 4 μήνες είναι έτοιμο.
Μήπως κανείς γνωρίζει κάποιον από εκεί, και να τους δώσει να καταλάβουν την διεθνή προβολή που τους χαρίζει κάτι τέτοιο ?
Κώστας Κ.

Δηλαδή εδώ κολλάει το θέμα; Ε, να σου δώσουμε όσες φωτογραφίες θες. Από αυτές να φαν κι κότες. Πες μας απλά τί τύπο ζητάς και τέλειωσε το θέμα... Εκτός κι αν χρειάζεται ειδική άδεια από την Α3 για να γίνουν τα μοντέλα. :?:
 
Elliott LGAV":2k24q6e4 said:
Συμφωνώ σε όλα. Μάλλον δεν έθεσα σωστά το ερώτημα, ήταν αρκετά αργά. Τώρα που το ξαναδιαβάζω έχει άλλο νόημα, ζητώ συγνώμη. Δεν εννοούσα σε καμία περίπτωση ότι κάνεις υπερχρεώσεις. Γράφοντας έχει επαφές με την Herpa δεν εννοούσα ότι θα μπορούσες να φέρεις προϊόντα σε άλλες τιμές και δεν το κάνεις. Απλά εννοούσα αν θα μπορούσες να βρεις απάντηση για το επόμενο ερώτημα.
Δεν βάλω δηλαδή εναντίον σου, αλλά εναντίον της Herpa, γιατί από Αμερική έχω μία πληροφορία που ήθελα απλά να την διασταυρώσω. Από γνωστό κατάστημα στις Η.Π.Α. λοιπόν όταν τους ρώτησα πως γίνεται να πουλάτε με τέτοιες τιμές, μου απάντησαν ότι η Herpa μας δίνει πολύ χαμηλές τιμές διότι έχει φοροαπαλλαγή λόγω εξαγωγών εκτός Ε.Ε. Φοροτεχνικά αυτό ισχύει (μέχρι και στην Ελλάδα). Θεωρώ ότι και η διαφορά τιμής πάντως επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο.
Η όποια μορφή επίθεσης λοιπόν αφορά της Herpa, η οποία σε περίπτωση που αυτό ισχύει πουλώντας χαμηλότερα στην Αμερική απολαμβάνει φοροαπαλλαγές από τζίρους που κάνουν οι Ευρωπαίοι πωλητές και μεταπωλητές της, εσένα δηλαδή και κατά δεύτερον εμένα.
Συγνώμη για τυχόν missap.

αγαπητέ Ηλία,
σε γωρίζω από παλαιά και δεν σε παρεξηγώ με τίποτα.
Στην Ελλάδα είμαστε απλά, λίγο πολύ όλοι μας, χαντακωμένοι.
Εάν δεν είχαμε τουλάχιστον τους φίλους μας στη Ελλάδα, τότε θα θέλαμε από 2 ψυχολόγους και τότε όλοι θα πηγαίναμε στην Αμερική
φιλικά
Κώστας
 
captainjumbo":35r6955b said:
KALFAKIS said:
Αν οι κυρίες του τμήματος των Δημοσίων σχέσεων της Α3 με καταλάβουν επιτέλους που τους εξηγώ τι είναι συλλεκτικές μινιατούρες αεροσκαφών και μου δόσουν σημασία και την άδεια και φωτογραφικό υλικό, σε 4 μήνες είναι έτοιμο.
Μήπως κανείς γνωρίζει κάποιον από εκεί, και να τους δώσει να καταλάβουν την διεθνή προβολή που τους χαρίζει κάτι τέτοιο ?
Κώστας Κ.

Δηλαδή εδώ κολλάει το θέμα; Ε, να σου δώσουμε όσες φωτογραφίες θες. Από αυτές να φαν κι κότες. Πες μας απλά τί τύπο ζητάς και τέλειωσε το θέμα... Εκτός κι αν χρειάζεται ειδική άδεια από την Α3 για να γίνουν τα μοντέλα. :?:

αγαπητέ μου CaptainJumbo,
χρειάζεται και κάποια συγκατάθεση της εταιρείας, μην αντιμετωπίσουμε μετά προβλήματα φήμης και πελατείας. Από την Boeing την έχουμε, αλλά χρειάζεται και απο την Α3. Φυσικά εκείνο που περίμενα ήταν οι επαφές που έκανα να μου άνοιγαν αμέσως τις πόρτες...... αλλά κόλλησε το πράγμα και έτσι προς το πάρόν με HERPA πετάει μόνον η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ !
Οτι φωτό όμως έχεις είναι καλοδεχούμενες.
σε ευχαριστώ
kk@kalfakis.gr
 
Όσο σκέφτομαι ποσο λίγο είχε ζήσει η Apollo.. Και είχε βγει και σε 3 εκδόσεις!!! :(
 
Top