Νέα αεροσκάφη στις ΟΑ;;; Μάλλον όχι...

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
File AKI ta stixia gia SOFIA mallon prepei na ta zitisis apo ton Xristo pou blepei kinisi gia 3xdaily EMB170=210 seats daily.

Oso gia ton SEVEN katalaba ti lei alla ego den protino 10 tipous A/C pou eironika mou fenete oti lei...
Apla mia skepsi ekana otan me to kalo figoun 717 kai to 1 AB6 (tha kratisi mono to ena alithia ? paei i monotipia pali) tha itan mia
eukeria na kratisi kai enan tipo metaxi ATR kai DHC8 kai na exei mazi me epipleon 737 737-340-EM7-small turboprop 4 tipous pou pos na to kanoume einai aparetiti.
Alithia an i OA eixe agorasei 737-700 kai -800 pou kata tin BOEING einai entelos diaforetika apo ta -300,-400 ara parapano tipoi pios apo olous tous parapano tha ekane parapona kai plakitsa gia politipia :twisted:
 
Basika tnv blepw sto telos va pervei kati B733 kai B734 kai kammia 12 F100 .. :twisted:
 
Χαραμίζεστε .....airliners.gr .The C.E.O provider......... :? :roll: :roll:
 
Aν δεν κατάλαβες το καρφάκι δεν ήταν για σένα :twisted:
 
xristos":oroscxzy said:
Cross":oroscxzy said:
έγραψε:
Ούτως ή άλλως η Αεροπλοϊα έκανε την κίνηση με τα 717 αλλά δεν της βγήκε.
Σταύρο, νομίζω τα 717 για την Αεροπλοΐα ήταν ό,τι πρέπει. Για τα ευρωπαϊκά δρομολόγια μάλιστα από Θεσσαλονίκη ήταν ιδανικά και οι γραμμές είχαν κίνηση και επιτυχία. Ωστόσο μετά την απόσυρση των 732, η ΟΑ αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα έλλειψης αεροσκαφών, και τα "κατέβασε" άρον-άρον στην Αθήνα για να τα εντάξει στο στόλο της…

Ποιος το λέει ότι τα δρομολόγια εξωτερικού με 717 από Θεσσαλονίκη ήταν επιτυχημένα; Εκτός από τα δρομολόγια της Γερμανίας και του Λονδίνου που ούτως ή άλλως παρέμειναν, τα υπόλοιπα μάλλον δεν παρουσίαζαν και τόσο ικανοποιητικές πληρότητες, αυτό τουλάχιστον είχαν δηλώσει στελέχη της εταιρίας. Υπήρξε βέβαια κι η συγκυρία με τα τρομοκρατικά κι έτσι τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα. Κατά την άποψή μου το 717 μάλλον ήταν μεγάλο για τη Θεσσαλονίκη. Σ'αυτήν την περίπτωση όντως ένα jet 50-70 θέσεων θα βοηθούσε να υπάρχουν καλές πληρότητες και συχνότητες όλο το χρόνο. Αυτή τη στιγμή όμως η εξάπλωση των ΟΑ από Θεσσαλονίκη μπορεί να περιμένει.
 
Cross":3qqo3pev said:
Ποιος το λέει ότι τα δρομολόγια εξωτερικού με 717 από Θεσσαλονίκη ήταν επιτυχημένα; Εκτός από τα δρομολόγια της Γερμανίας και του Λονδίνου που ούτως ή άλλως παρέμειναν, τα υπόλοιπα μάλλον δεν παρουσίαζαν και τόσο ικανοποιητικές πληρότητες, αυτό τουλάχιστον είχαν δηλώσει στελέχη της εταιρίας. Υπήρξε βέβαια κι η συγκυρία με τα τρομοκρατικά κι έτσι τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα. Κατά την άποψή μου το 717 μάλλον ήταν μεγάλο για τη Θεσσαλονίκη. Σ'αυτήν την περίπτωση όντως ένα jet 50-70 θέσεων θα βοηθούσε να υπάρχουν καλές πληρότητες και συχνότητες όλο το χρόνο. Αυτή τη στιγμή όμως η εξάπλωση των ΟΑ από Θεσσαλονίκη μπορεί να περιμένει.

Η ΟΑ σαφώς και θα έπρεπε να προβάλλει ένα λόγο για την κατάργηση των δρομολογίων αυτών (π.χ. χαμηλή επιβατική κίνηση). Ωστόσο όταν σταμάτησαν τα δρομολόγια, πολλοί ήταν αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν (πράκτορες, επιβατικό κοινό), υποστηρίζοντας (στον τοπικό τύπο) ότι τα δρομολόγια είχαν κίνηση, και ότι άλλος ήταν ο λόγος της διακοπής τους (έλλειψη αεροσκαφών κτλ.) :wink: Π.χ. το δρομολόγιο για Παρίσι είχε κίνηση, ενώ π.χ. και η πτήση για Άμστερνταμ υπήρχε επί χρόνια...
 
Ρε Xristo ειλικρινά πιστεύεις ότι αν έβγαζαν λεφτά θα τα έκοβαν? Και ας μην είχαν αεροπλάνα...Μήπως λοιπόν στα ίδια,απο Αθήνα έβγαζαν λεφτά ? Και το Σύδνευ υπήρχε 20 χρόνια μέχρι που το έκοψαν και κίνηση είχε αλλά λεφτά δεν έβγαζε.Κατηγορούν την Ο.Α επειδή έκοψε δρομολόγια απο Θεσσαλονίκη αλλά και άλλες πολλές εταιρίες δεν φαίνεται να ικανοποιούνται απο τις επιδόσεις στον συγκεκριμένο σταθμό...Παραδείγματα υπάρχουν πολλά.Τέλος πάντων βγήκαμε off topic και είσαι και mod και δεν λέει :lol: :lol:
 
xristos":153rc1y3 said:
TAKIS":153rc1y3 said:
Iparxei kai GVA pou den antexei daily 150 seats alla mporei daily 70 seats (EMB 170) kai to idio isxeii gia SOFIA-BELGRAD-BUCHAREST

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, άλλα στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία σπουδάζουν πολλοί Έλληνες φοιτητές και τα συγκεκριμένα δρομολόγια (Σόφια & Βουκουρέστι) έχουν ιδιαίτερη κίνηση. Εκτός εάν εκτελεί τρία καθημερινά δρομολόγια με EMB-170... :shock:

min skefteste sosialistika
den pa' na yparxei ena ekatomyrio laos.

ayto pou metraei einai na poulaei tis ypiresies tis to megalytero kerdos.
diladi perissotera esoda, ligotera eksoda.

oxi na kalypsoume oli tin zitisi. alla na kalypsoume tosi, wste na vgaloume ta perissotera.

akoma kai ean 3 ptiseis mporoun na pigainoerxontai gemates, ayto pou metraei einai na kanei toses wste na tin symferei. toses pou na mporei na ayksisei to eisitirio kai na meinei sto 100% i plirotita
 
seven4seven":2w0jjet0 said:
Η λέξη "πολυτυπία" και ό,τι συνεπάγεται αυτό για μια εταιρεία στο χείλος του γκρεμού όπως οι ΟΑ, σας λέει τίποτα?
Γιατι άν δε σας λέει, τοτε οκ, Emb170 για 50-70 θέσεις, όλη την οικογένεια Α320 για αντικατάσταση των 737, Α332 για LON/CDG ,Α345 για SYD και JFK,άντε και μερικά τουπόλεφ για να γουστάρουμε. ATR42/72 καθώς και Bombardier CRJ για το εσωτερικό. Α! Ξέχασα και 747F για cargo πτήσεις. :stupid:


kalo humoraki...

ek prwtis opsews swsto kai dekto point.

na katalavoume ti leme omws.

i meiwsi tis polytipias einai paragontas MEIWSIS DYNITIKWN EKSODWN kai oxi AYKSIS DYNITIKWN ESODWN , if you can get what I mean...

an exeis swsti organwsi, o kalos o mylos den masaei apo tetoia...
koita na koumantareis ta syndikata, kai ase ton stolo.... tha vgalei akri.

kai emb170 na ferei, an exei kanei swsto organwgramma i etairia, se ofelos tha tis vgei.

edw i olympiaki den exei systima na koumantarei to miniaio programma ptisewn. to kanoun manual. den exoun ta lefta na to agorasoun...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top