Νέα αεροσκάφη στις ΟΑ;;; Μάλλον όχι...

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αϊ κάν'τ γκέτ γουότ γιού μίν, γιατι πολιτική οικονομία έχω να διαβάσω απο τις Πανελλήνιες (βλ.10 χρόνια), και ούτως ή άλλως τα οικονομικά ποτέ δεν ήταν η οπτική μου γωνία...

Τί σχέση έχει το οργανόγραμμα με τον στόλο και την υποστήριξή του? Εκτός κι άν στο οργανόγραμμα περιλαμβάνονται τα ανταλλακτικά,η εκπαίδευση ιπτάμενων και μηχανικών,η συντήρηση και τα ίδια τα αεροπλάνα. :lol: Λίγοι τύποι=λιγότερα λειτουργικά έξοδα. Τόσο απλό. Τα οικονομολογικά φληναφήματα περιττεύουν εδώ, αγαπητέ!

Έπίσης,επειδή κάποιος πάει να μου βάλει λόγια που δέν είπα, ποτέ δέν μίλησα για μονοτυπία! Ελληνικά μιλάμε (ή,μάλλον,γράφουμε)!
 
Ta oikonomika ta suxainomoun eksisou me ton 747, mexri pou mou xtupisan tin porta kai i anatrixila den exei fugei akoma.. :roll: ..alla...H epilogi ligwn typwn xrisis - analoga me tis anages - odigei ma8imatika se elaxistopoiisi kostous. Tetoiou eidous kosti den boroun omws na sugri8oun me to an i etairia exei tin x i tin y organwtiki domi. Se etairies opws oi OA, me tin simerini tis morfi, den borei na exeis panw apo 3 typous. Ta koukia einai apla. Twra ean mesa sto kopadi me ta 737 deis kai kana -800saraki, i sto kopadi me ta 340 deis kana-200saraki, i sto kopadi me ta Dash deis kana -400saraki einai allo pragma. Den einai allos typos...einai alli xrisi enniaiou typou. To na goustareis na deis sugekrimena aeroplana se mia etairia den sumbadizei panda me to ti xreiazetai i etairia.
 
Pedia den xero giati mou dinete i entiposi oti exete pesei na me dagosete oloi mazi tautoxrona ?
Oute antiprosopos tis EMBRAER eimai oute exo kapsa na do to EMB170 stin OA.
Apla mou fanike san kali idea i iparxi kai enos RJ 80 seats pou tha mporouse na gemisei pio eukola na kanei pio polles sixnotites kai na anixi proorismous pou se alli periptosi den tha ebgenan me tipota...
Den kano onira gia mia OA me poikilia aeroskafon gia na ta bgazoume fotografies ....
Tora an pisteuete oti auta pou grafo einai toso eksofrenika kai mpourdes kalitera na ta kobete entelos para na ta eironeueste i na ta analiete lexi lexi....
 
@seven kai jumbo:

ayto pou ennooume, einai oti mia etairia DEN exei stoxo tin elaxistopoiisi tou kostous tis.
an itan etsi tha emene sto fixed cost tis kai tha ekane mia ptisi ton mina.

oi etairies epidiwkoun megistopoiisi kerdous. synithws megistopoiisi esodwn. an gia kapoies grammes i xrisi sygkekrimenou aeroskafous einai idaniki, kai parolayta i etairia to paravlepei, to mono pou kanei einai na koitaei to potiri misoadeio. apla den mpainei stin diadikasia tou na parei 2-3 aeroskafi pou einai idanika gia tin apostasi, kai na ta riksei mono se aytes tis grammes. o monos logos pou to kanei ayto einai to ellipes managent. pou na kathontai twra na vriskoun aeroplana kai mpainoun se pazaria me etairies klp. apla kanoun tin zwi tous pio eykoli.
mporw na to katalavw, alla oxi oti kanoun kai to swsto. apla den kanoun kati lathos.

gia na katalavete kalytera tin polytipia kai se ti kiniseis prepei na provoun, deite tin naytilia.

Apla ta lew ola ayta, gnwrizontas oti oi misoi apo esas edw den tha katalavoun leksi, GIATI MOU TIN EXEI DWSEI NA LEME OTI OSO PIO LIGOI TYPOI AEROSKAFWN TOSO KALYTERA GIA TIN ETAIRIA.

ayto apla den stekei.
gia tin akriveia, gia kathe proorismo yparxei ena kai mono ena aeroskafos pou mporei na megistopoiisei to kerdos tis etairias (oriako esodo pax = oriako kostos pax).
ayto pou kouvalaei to dynaton perissoterous epivates sto ypsilotero komistro, me tin ligoteri dynati katanalwsi gia to sygkekrimeno range klp....

to na les oti to B734 kanei eksisou kala gia skg kai gia ams einai lathos.

anyways, arketa sas kourasa me ta oikonomika.
apla ligi trofi gia skepsi.

kai ayto pou eipa gia tis OA, xtes ematha oti isxyei. Oti to olo programma ptisewn ginetai apo kamia 10aria typades xeirokinita. typos afous, plirwma klp.

OT: ematha oti to plirwma mias ptisis dimiourgeitai etsi wste na min einai pote to idio. isxyei? kai giati? PM me... ;-)


PS: TAKIS iremise, kouventa kanoume. an kai me mpoliko humor.... :roll:
 
Φίλε Αλέξανδρε, αυτά που γράφεις είναι εν μέρη σωστά, αλλά μόνο σε εταιρείες μεγαλύτερες από τις ΟΑ. Μια μικρή εταιρεία (όπως είναι οι ΟΑ) δεν μπορεί να λειτουργήσει με το σκεπτικό «ποιο αεροσκάφος ταιριάζει στο δρομολόγιο τάδε». Δεν έχει αυτή την πολυτέλεια να έχει ένα μικρό στόλο αεροσκαφών αποτελούμενο από πολλούς διαφορετικούς τύπους.

Πρέπει να βρει την χρυσή τομή. Να βρει μια συμβιβαστική λύση ώστε να μπορεί τα περισσότερα δρομολόγιά της για το μεγαλύτερο μέρος του έτους να τα λειτουργεί κερδοφόρα. Εάν ένα δρομολόγιο δεν «ταιριάζει» στον ήδη υπάρχον στόλο, τότε απλά η σωστή λύση θα είναι να μην εκτελέσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Διότι η αγορά / μίσθωση ένα αεροσκάφους διαφορικού τύπου από αυτά που έχει ήδη στο στόλο της θα είναι σε κάθε περίπτωση ζημιογόνα και θα αυξήσει τα έξοδα της εταιρείας κατακόρυφα.
alexander":34gjb4bt said:
ayto pou ennooume, einai oti mia etairia DEN exei stoxo tin elaxistopoiisi tou kostous tis.
an itan etsi tha emene sto fixed cost tis kai tha ekane mia ptisi ton mina.

oi etairies epidiwkoun megistopoiisi kerdous. synithws megistopoiisi esodwn.

Εγώ πιστεύω ότι και η ελαχιστοποίηση των εξόδων συμβάλει στην κερδοφορία. Φυσικά Πολιτική Οικονομία είχα πριν 6 χρόνια τελευταία και μόνο στο Λύκειο, αλλά από αυτά τα λίγα που έμαθα είναι ότι

Κέρδος = Έσοδα - Έξοδα

Μειώνοντας λοιπόν τα έξοδα μου αυξάνω τα κέρδη μου. Φυσικά αν μειώσω δραματικά τα έξοδά μου τότε κάποτε θα καταστρέψω την εταιρεία! Αλλά μία σωστή και λογική μείωση των εξόδων μπορεί να αποφέρει και κέρδη. Αν έκανα λάθος διόρθωσέ με pls...

Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός
 
Akis":2u7ija37 said:
Φίλε Αλέξανδρε, αυτά που γράφεις είναι εν μέρη σωστά, αλλά μόνο σε εταιρείες μεγαλύτερες από τις ΟΑ. Μια μικρή εταιρεία (όπως είναι οι ΟΑ) δεν μπορεί να λειτουργήσει με το σκεπτικό «ποιο αεροσκάφος ταιριάζει στο δρομολόγιο τάδε». Δεν έχει αυτή την πολυτέλεια να έχει ένα μικρό στόλο αεροσκαφών αποτελούμενο από πολλούς διαφορετικούς τύπους.

mono se etairies ligotero xrewmenes, isws tha elega

diafwnw katheta. den einai thema megethous. einai thema oikonomikis eyrwstias kai ikanotitas diaxeirisis porwn.

polles etairies tou eksoterikou den to kanoun ayto, oxi giati einai mikres, apla giati einai apasxolimenes se allous tomeis, opws na isxiropoiithoun stin idi diaxeirizomeni agora, sta syndikalistika, diafimisi klp. I dimiourgia megalyterou stolou den einai thema kostous, alla thema prwteraiwtitas. ayto prospathw na sas dwsw na katalavete.

einai thema tou oti o manager tis etairias, arneitai na ksodepsei xrono prokeimenou na kanei pazaria me tin etairia leasing, na ftiaksei mesoprothesmo plano gramwn, na symfwnisei me pilotous kai plirwmata, na dei ti service tha valei kai na kanei symfwnia.

Akis":2u7ija37 said:
Κέρδος = Έσοδα - Έξοδα

Μειώνοντας λοιπόν τα έξοδα μου αυξάνω τα κέρδη μου. Φυσικά αν μειώσω δραματικά τα έξοδά μου τότε κάποτε θα καταστρέψω την εταιρεία! Αλλά μία σωστή και λογική μείωση των εξόδων μπορεί να αποφέρει και κέρδη. Αν έκανα λάθος διόρθωσέ με pls...

well, its somehow slide different then that...

einai logiko lathos, to oti i meiwsi twn eksodwn mporei na apoferei kerdi...
(ektos apo entelws idiaiteres periptwseis. vlepe tin elia apo to catering).

see, meionontas ta eksoda, taytoxrona meiwneis kai ta dynitika kerdi.
px. meionontas to proswpiko, taytoxrona meiwneis tin dinatotita mias charter ptisis pou einai extra money.

i etairia ofeilei na "paragei" toso, wste na megistopoiei to kerdos tis.
ayto den ginetai me tin logiki meiwnw ta eksoda.
i thesi ayti leitourgias tis epixeirisis (max profit), einai otan ta oriaka esoda tis (ta esoda pou akomizei apo to eisitirio tou teleytaiou epipleon epivati) isountai me ta oriaka eksoda tis (ta eksoda pou dapana gia to plires service tou teleytaiou eytou epivati -apo to edafos ws to baggage claim tou aerodromiou proorismou). ekei, akoma kai na yparxei zitisi apo allous epivates, prepei i etairia na tous arnithei tin epivivasi..

paradeigma:
mporei apo tis 80 theseis enos aeroplanou, i etairia na xreiazetai na gemisei mono tis 70. giati gia 70 epivates to oriako esodo tis isoutai me to oriako kostos tis.
to na valei 10 epipleon epivates, den tha tis dimiourgisei zimia, apla tha meiwsei ta kerdi tis.
mia kratiki etairia, i mia sosialistikou typou etairia, tha parei tous 10 epipleon epivates giati exei mia politiki dimosiou agathou. osoi mporoun na mpoun, as mpoun. giayto kai polles tetoies etairies vriskontai six feet under.
mia etairia me idiotikooikonomika kritiria, OFEILEI na min parei panw apo 70 H na anevasei tin timi panw apo tin kanoniki, wste i zitisi na einai mono 70 kai tipota allo.
kai ayto giati: ta 10 epipleon atoma dimiourgoun mia alysida apo epipleon kosti stin etairia, pou ayta mporei na einai apo kosti xronou: (fortoma epipleon catering, kathisterisi anaxwrisis etc). kostos xrimatos: (catering, non payed services, akoma kai to epipleon kaysimo pou kaei logw varous). i etairia eksakolouthei na kerdizei, alla ligotera apo osa tha mporouse max.

fysika eksisou me ayto mporei i etairia apla na exei ena aeroskafos pou na xwra 70 kai mono epivates. me mia ereyna agoras na vrei tin megisti timi pou gemizei plirws tis theseis pou zitaei i etairia.

ayto einai ena entelws statiko kai aposteirwmeno paradeigma.

o logos pou den ginetai etsi einai epeidi den yparxei stis oa kapoios ypeythinos gia aytin tin douleia, kai stin a3 kanenas me tetoia peira.
kai stis perissoteres nees etairies, protimoun na diavoun tin pepatimeni odo kai na paroun ta pio koinotypa aeroskafi kai na anoiksoun tis ligotero epifoves grammes.
oxi pws an epairnan perissoterous typous tha eixan provlima. alla sou leei o manager, arketa exw sto kefali mou. anti na kanw dipli douleia, as to afisw etsi. den prokeitai na kerdisw kai polla perissotera. let's go better to the bar and have a drink...

just my 2 cents....
 
Ehi poli dikeo kata tin gnomimou i filos alexander ...!!!

Alla ti tha tin boithouse tin OA se aftin ti periptosi???

"Poli efkolo"....afou me afta ta atoma pou ehoume the ginete "doulia" tha prepi i OA, AAAAANN theli na prohorisi, na bali manager kai atoma pou ehoun megali embiria i toulahistin kanoun sosti doulia... :idea:

Ego edo stin germania pou zo opos kserete meriki, o germanos otan douleuoun douleuon gia tin zoi tous, me olo to pathos...prepi ola na ine organomena kai telia...piseuo oti kana 10 germanous manager an bazame stin OA :wink: mesa se 2-3 hronia tha blepame mia kainourgia OA opos sta hronia tou Onassi :D hehe
 
Ta " kainourgia" :? aeroskafh pou 8a noikiaze h OA, ti ehoun pa8ei ??

Ftanoume siga siga sto kalokairi kai kanena neo gia ta 737-300 / 400 pou psahnoun ??
 
Kyriakos Sahinidis":f3lih5mt said:
Ta " kainourgia" :? aeroskafh pou 8a noikiaze h OA, ti ehoun pa8ei ??

Ftanoume siga siga sto kalokairi kai kanena neo gia ta 737-300 / 400 pou psahnoun ??

Προφανώς κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων έχουν παγώσει οι πρωτοβουλίες από μέρους ΟΑ. Που ξέρεις ίσως λόγω έλλειψης να γίνεται καλύτερη χρήση του στόλου.

{Ακόμα να ξεχάσω εκείνη την ατάκα του Stelios που σε μία συνέντευξη πριν από χρόνια είχε πει ότι κάθε Έλληνας που προσγειωνεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας (σσ LGAT) μπορεί να νιώθει περηφάνεια που βλέπει τόσα πολλά αεροσκάφη της ΟΑ παραταγμένα σε σειρά στο έδαφος αλλά δυστυχώς ένα αεροπλάνο βγάζει χρηματα μόνο όταν είναι στον αέρα.}

Πάντως από τότε που υπήρχε στα σκαριά η παραγγελία των 737NG μέχρι τις προκυρήξεις για ενοικιάσεις που βγαίνουν κάθε χρόνο και δεν υλοποιούνται η όλη κατάσταση μου θυμίζει την ιστορία με τα πρόβατα, το λύκο και τον βοσκό που έκανε πλάκα στους συγχωριανούς του. Να δείτε που σε λίγο καιρό ότι προκήρυξη βγάζει η ΟΑ θα περνάει αυτομάτως στα αεροπορικά ανέκδοτα και κανένας δε θα ασχολείται να καταθέσει προσφορές...
 
Το «νέο» αεροπλάνο στις ΟΑ με βάση το real-time της είναι ένα MD82 (μάλλον της Viking).

Σήμερα εκτέλεσε την ΟΑ165 (ATH-FRA-SKG-ATH)
και αύριο ΟΑ163 (ATH-SKG-TXL-SKG-ATH) και OA245 (ΑΤΗ-ΜΧP-ATH)

Επίσης, αύριο 340 τώρα ΚΑΙ στη Ρώμη :D
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top