Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H κοινή λογική λέει ότι αν η SKG είχε περισσότερο ή ποιοτικότερο "ψωμί" τότε σίγουρα θα υπήρχαν περισσότερα δρομολόγια και ανταγωνισμός. Προσωπικά, έχω την αίσθηση ότι με τις δεδομένες συνθήκες δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να υποστηρίξει ως O&D α/δ κάτι περισσότερο από αυτό που βλέπουμε, ίσως αν η EL πάει να κάνει ένα μικρό hub με ροές απο βορρά προς νότο να δούμε περισσότερη κίνηση τουλάχιστον στο θερινό πρόγραμμα. Μη ξεχνάμε ότι ένα α/φος τύπου 738/320 έχει ετήσια έξοδα ~100 εκατομ. ευρώ (90 λέει η FR, 120 η A3), μάλιστα οι αεροπορικές το νούμερο αυτό το χαρακτηρίζουν επένδυση, οπότε είναι λογικό να επιζητούν τα αποδοτικότερα δρομολόγια...

Πάμε τώρα στα ωραία, Ο' Brien speaking (εδώ όλο το άρθρο όπου λέει και πικρές αλήθειες για τα χάλια μας)
Σε σχέση με την επιλογή των νέων προορισμών της εταιρίας, παραδέχεται ότι πρόθεσή της Ryanair δεν είναι μία διασυνδεσιμότητα που θα έχει μετεπιβιβάσεις για τους επιβάτες. Αντίθετα, όπως λέει, η εταιρία είδε μία ευκαιρία στην εσωτερική αγορά, καθώς θεώρησε ότι μπορούσε να συμπιέσει τις τιμές προς τα κάτω.

«Η Σαντορίνη είναι μισή ώρα πτήση κι έχει εξαιρετικά υψηλές τιμές - μπορείς να πετάξεις φτηνότερα για το Λονδίνο. Πετάμε σύντομες πτήσεις, αυξάνουμε την χρήση των αεροσκαφών μας και ξέρουμε ότι είμαστε φτηνότεροι από τον ανταγωνισμό» συνεχίζει.

Παράλληλα, ομολογεί ότι ένας μεγάλος αριθμός δρομολογίων της Ryanair από την Αθήνα συμπίπτει με αυτά της AEGEAN. «Εάν μία άλλη αεροπορική εκτελεί ένα δρομολόγιο με επιτυχία, εμείς ξέρουμε ότι ως low cost μπορούμε να το κάνουμε με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι η επίδοση ενός απολύτως νέου δρομολογίου. Και ειλικρινά εάν το αεροδρόμιο θέλει να χρεώνει 40 ευρώ ανά επιβάτη, τότε θα πάρουμε την εύκολη επιλογή» καταλήγει.

«Εάν η Ελλάδα θέλει η Ryanair να πάρει αναλάβει εμπορικό κίνδυνο για να ανοίξει απολύτως καινούρια δρομολόγια, τότε αυτό θα πρέπει να αντανακλάται στην τιμή», κάτι που, όπως λέει, σήμερα δεν γίνεται.
Συμπέρασμα; Αναποφεύκτα κάποια στιγμή θα κλιμακωθεί ο ανταγωνισμός στην ΑΤΗ και με τα υπάρχοντα δεδομένα θα πιεστεί πολύ η Α3. Να πω πάλι ότι μια συνεργασία με IAG και ειδικότερα τη VY θα δώσει άλλον αέρα; Το εύχομαι.
 
Από τον ερχόμενο χειμώνα το ATH-CIA αυξάνεται 3daily

http://corporate.ryanair.com/news/novit ... ?market=it

Στο μεταξύ κλείνει μικρές βάσεις στην Ιταλια, λογω αύξησης τελών και λέει οτι τα α/φη θα μεταφερθούν σε Ισπανία,Πορτογαλία, Ελλάδα (μέχρι να αρχίσει η FRAPORT τα τσεκούρια στα τέλη..)...

http://corporate.ryanair.com/news/novit ... ?market=it

Παράλληλα,παρατηρεί κανεις αν κοιτάξει τις χειμερινές πτήσεις οτι ετοιμαζεται να κανει βασεις σε Σοφια, Νυρεμβεργη, Αμβούργο..Ένα Σοφια-Αθηνα το βλεπω να'ρχεται..
Και με το RYG υπάρχει θέμα ότι κλεινει τη βάση λογω του φορου 80NOK που θα επιβληθεί από Απρίλιο..Κανείς δεν ξέρει εάν θα παει OSL και τι θα γίνει με το TRF..

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/6616360/
 
Ανοίγει Θεσσαλονίκη-Βερολίνο από 30/10
Η κράτηση θέσεων με χαμηλό κόστος, της τάξης των 24,99 ευρώ, θα είναι διαθέσιμη μέχρι την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου.
 
Eνισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα από Αθήνα προς
Βουκουρέστι, Δουβλίνο, Μάλτα, Μπολόνια, Μύκονο, Σόφια
 
Αναλυτικότερα
Το χειμερινό πρόγραμμα Αθήνας της Ryanair το 2016:

-6 αεροσκάφη (1 επιπλέον),

-6 νέα δρομολόγια προς: Βουκουρέστι (καθημερινό), Σόφια (καθημερινό), Μύκονος (καθημερινό), Μπολόνια (4 εβδομαδιαία), Μάλτα (3 εβδομαδιαία) και Δουβλίνο (2 εβδομαδιαία),

-Περισσότερες πτήσεις προς Ρόδο ( 3 καθημερινές) και Ρώμη (3 καθημερινές),

-19 δρομολόγια,

-3,4 εκατ. επιβάτες (αύξηση 25%).

Επίσης
επιδίωξη της Ryanair– για το 2016 στην Ελλάδα - αποτελεί η ανάπτυξη κατά 25% στην Αθήνα, η δημιουργία 4ης βάσης στην Κέρκυρα και η διακίνηση 6,5 εκατ. επιβατών συνολικά, με την παροχή 30 δρομολογίων.

Σύμφωνα με στελέχη της Ryanair, η εταιρεία διαθέτει μερίδιο αγοράς 16% στην Ελλάδα, κατέχοντας τη δεύτερη θέση πίσω από την Aegean. Στη τρίτη είναι η EasyJet.

Και οι κλασσικές μουρμούρες...
Συνοπτικά, ο CEO Michael O’ Leary στάθηκε στην ανάγκη μείωσης των τιμολογίων του «Ελ. Βενιζέλος», μέσω της παράτασης της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης, με το προαπαιτούμενο ότι οι ιδιώτες επενδυτές θα δεσμευτούν για συγκεκριμένες επενδύσεις και αύξηση της επιβατικής κίνησης.

Αντίστοιχα για τη Fraport, υπογράμμισε ότι «δυστυχώς, η σύμβαση παραχώρησης δεν υποχρεώνει τη γερμανική εταιρεία για άνοδο της επιβατικής κίνησης, εάν και θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο», εάν και η γενικότερη αίσθηση είναι ότι η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών δεν αποτελεί "εμπόδιο" των αναπτυξιακών σχεδίων της Ryanair στην Ελλάδα, αφού η ρητορική του κ. O' Leary χαρακτηρίστηκε ως "ήπια".
:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... ismoi.html
 
Κάπου διάβασα, δεν θυμάμαι που, πως βρίσκεται σε συζητήσεις με Tap και Air Lingus για feed στις υπερατλαντικές πτήσεις τους, γιατί όπως είπε προς το παρόν δεν το σκέφτεται η Ryanair.

Η Μύκονος λέει καθημερινή αλλά παρασκευη και κυριακή δεν έχει πτήσεις.
 
Για JMK θεωρώ πολύ σύντομα θα αυξήσει την συχνότητα
 
Για JMK θεωρώ πολύ σύντομα θα αυξήσει την συχνότητα
 
Tα δρομολογια με εξαίρεση της Σόφιας δεν ειναι νέα..αφου ξεκινάνε τώρα απο το εαρινό!..Εντύπωση μου προκαλεί η Μάλτα με 3εβδομαδιαία..σηκώνει το Αθήνα-Μάλτα χειμωνιάτικα και με τετοια συχνότητα; η αγορά μας δεν ειναι όπως των βορειοευρωπαίων που κατεβαίνουν σωρηδόν σε τετοιους προορισμούς χειμωνιάτικα..
 
Δε σηκώνει πολλές συχνότητες, γι' αυτό και η Air Malta αναγκάστηκε (προληπτικά;) να αποχωρήσει από το δρομολόγιο και να κάνει «αρπαχτές» τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
 
Top