«Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

  • Thread starter Thread starter Cyverius
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρόβλημα στο Μακεδονια

Παιδιά, εδώ και 4 ημέρες στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και μπροστά από το υπόστεγο, κάθετε ένα boeing 737-400 της British Airways. Υπάρχει κάποιο συμβάν που έχει δημιουργηθεί με το αεροσκάφος? Κάποιο μηχανικό πρόβλημα? Κάτι έπιασε το Ραντάρ μου για βλαβη…….Αληθεύει ? να και η σχετική φωτό…….gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=19378
 
Re: Πρόβλημα στο Μακεδονια

Δεν γνωριζω σιγουρα αλλα μηπως ξεμεινε και αυτο οπως εδω στην Λαρνακα το Β767 της British λογω ηφαιστειου. :roll:
 
Παιδιά, μιλάω για αεροπλάνα αερογραμμών. Τα μαχητικά πετάνε σε άλλες ταχύτητες-ύψη, έχουν άλλου είδους κινητήρες κλπ. Το Ντορνιέ αυτό, έχει τουρμποπρόπ κινητήρες. Πέταξε μέσα από στρώματα ηφαιστιακής στάχτης (κατά τον επιστήμονα, καθώς τα μέτρησε κιόλας) και δεν μίλησαν για κανένα πρόβλημα με τους κινητήρες του αεροπλάνου. Το αεροπλάνο αυτό, δεν έχει καμμία διαφορά από τα άλλα, παρά μόνο ώς πρός τα όργανα μετρήσεων που έχει .
 
Re: «Νεκρώνει» ο Β.ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

nikos_k.":2ecxa7r9 said:
Και το "σύννεφο" κινείται νοτιοανατολικά και αύριο θα έχει φτάσει μέχρι βόρεια Ιταλία, Ουγγαρία, Ρουμανία κλπ.
Οπότε λογικό ακούγεται για κλείσιμο των αεροδρομίων του Μιλάνου...

Πάντως μιας και ήδη ξέρουμε τις επιπτώσεις στα δρομολόγια των αεροπορικών εταιριών, ας ξεκινήσουμε κουβέντα για το μετά.
Οι αεροπορικές εταιρίες ανακοίνωσαν πως χάνουν 100 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα από αυτή την ιστορία. Εγώ αρχίζω να κλίνω προς την άποψη πως όλα αυτά είναι υπερβολές. Και το περιβόητο ατύχημα με το 747, που όλοι αναπαράγουν, δεν είχε να κάνει σε τίποτα με τη σημερινή κατάσταση. Άλλης τεχνολογίας αεροσκάφος και κινητήρες, μα κυρίως άλλες συνθήκες! Το 747 μπήκε μέσα στο σύννεφο της ηφαιστιακής στάχτης και όχι απλά σε εναέριο χώρο που έχουν μεταφερθεί μικροποσότητες στάχτης. Είναι σαν να πετάς σήμερα, χωρίς να το γνωρίζεις, πάνω από την Ισλανδία.
Πατάνε λοιπόν όλοι στο "safety first" και χωρίς να υπάρχουν αρκετά επιστημονικά στοιχεία, κλείνουν FIR και UIR, οι εταιρίες χάνουν εκατομμύρια, οι επιβάτες είναι παρατημένοι στα terminals και τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς αρχίζουν να μην έχουν χωρητικότητα ούτε για τους τακτικούς τους πελάτες...
Κοινώς χάος και οικονομική ζημιά... Να δούμε πόσο θα διαρκέσει ακόμα...
α δηλαδη κατσε να καταλαβω..
δηλαδη επειδη δεν υπαρχουν αρκετα στοιχεια καλο ειναι να πετανε τα αεροπλανα πανω κατω μακρυα κοντα απο την σταχτη που ολοι εχουμε δει τι συνεπειες αυτη η σταχτη σε εμας και σε οτι βρισκεται στην γη..
εδω ρε αυτη η τεφρα κατεβασε 1-2 βαθμους την θερμοκρασια σε παγκοσμια κλιμακα και μιλαμε για το αν ενα απλο αεροπλανακι μπορει να πεταει?..
 
Ωραία λογική φίλε nikos_k, δηλαδή όταν δεν είμαστε 100% σίγουροι ότι το αεροπλάνο πάει και τελείωσε ΘΑ ΠΕΣΕΙ καλό θα είναι να πετάμε. Μάλιστα... Ρε παιδιά έλεος, υπάρχουν επιστήμονες που τρώνε τη ζωή τους για να μάθουν 5 πράγματα και νομίζετε ότι με 2 ώρες χάζεμα στο internet και χωρίς πρόσβαση σε σίγουρες και σοβαρές τεκμηριωμένες πληροφορίες μπορείτε να βγάζετε συμπέρασμα; Με βάση το χρώμα του ουρανού και τη σύγκριση με τις φωτιές της Αττικής; (btw, συγνώμη αλλά παντελώς αβάσιμη σύγκριση) Και τέλος πάντων δηλαδή θεωρείτε ότι όλες οι αεροπορικές εταιρίες που χάνουν ένα κουβά λεφτά κάθε μέρα δε θα έκαναν τίποτα αν πιστευαν ότι όλα αυτά είναι χαζομάρες; Αναρωτιέμαι... αν δηλαδή έλεγαν ok, ανοίξτε τα όλα και υπήρχε όντως πρόβλημα (και, στην προκειμένη περίπτωση, πρόβλημα μπορεί να σημαίνει ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ), τι θα λέγατε; Μπράβο τους που πέταξαν "αφού δεν ήταν επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι το αεροπλάνο θα πέσει";
 
gonso":3i5dsxae said:
Παιδιά, μιλάω για αεροπλάνα αερογραμμών. Τα μαχητικά πετάνε σε άλλες ταχύτητες-ύψη, έχουν άλλου είδους κινητήρες κλπ.

Συγγνώμη που ξαναρωτάω φίλε gonso, αλλά γνωρίζεις σε ποιες ταχύτητες και ύψη πέταξαν τα φινλανδικά F-18C; Γνωρίζεις επίσης ότι η στάχτη επηρεάζει διαφορετικά τους turbofan ενός F-18 από οτι τους turbofan ενός Α320 και αν ναι γιατί συμβαίνει αυτό;
 
ε ναι γιατι ο καπνος ενως δεντρου με την σταχτη απο θειο αλουμινιο σιδηρο και ποιος ξερει τι αλλο κουβαλαει ειναι το ιδιο πραγμα


θελω να πιστευω οτι μαλλον αστειο εκανε γιατι διαβαζοντας προσεκτικα το εγραψε μονο το οτι εχει αεροπορικη εταιρεια αυτος η καποιος δικος του και χανει λεφτα δειχνει
ακου εκει βαζουν το safety first κατω απο τα λεφτα..
 
Στο παρακάτω λίνκ, δείτε την 6η εικόνα!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8627161.stm
Αυτή η "πατέντα" :thx: για την προστασία των κινητήρων προβλέπεται από κάποια διαδικασία??
Απ ότι φαίνεται, ότι και να λέμε εμείς οι αεροπορικές εταιρίες έχουν πάρει πολύ σοβαρά το θέμα...
 
Και μία προσπάθεια περιγραφής του φαινομένου και των επιπτώσεων του στις πτήσεις, σε απλά αγγλικά, από πιλότο της Finnair:

http://blogs.finnair.com/2010/04/16/how ... ct-flying/
 
Top