«Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

  • Thread starter Thread starter Cyverius
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
blade1984":qvewgnu8 said:
2)εχεις ακουσει ποτε turboprop με προβλημα απο σκονη? η εισαγωγη του κινητηρα ειναι πισω απο τα φυλλα οχι μπροστα απλη αεροδυναμικη και φυσικη ειναι να καταλαβεις πως κανενα turboprop δεν θα εχει προβλημα σε αυτο το νεφος


Και τότε τα τουρμποπρόπ γιατί είναι καθηλωμενά?
 
Re: Πρόβλημα στο Μακεδονια

Κ αφού το έφερε η κουβέντα, τι ακριβώς έχει μείνει στην Αθήνα;
 
gonso":lpbkkq1c said:
Κυριάκο, turbofan από turbofan έχει τεράστια διαφορά. Στα παραδείγματα που φέρνεις οι κινητήρες του F-18 έχουν bypass ratio 0.4 πρός 1 και του Α320 6 πρός 1. Αυτό σημαίνει ότι όλος ο αέρα που μπαίνει μέσα στον κινητήρα του F-18 καίγεται (και λιώνουν οι υαλοκρύσταλοι), ενώ στο Α320, μόνο το ένα έκτο του αέρα καίγεται. Τά άλλα πέντε έκτα από την μία μπαίνουν, από την άλλη βγαίνουν.

Μήπως όμως αυτό αλλάζει μόνο το χρόνο που χρειάζεται για να γίνει η ζημιά;

Άλλη ερώτηση. Έχει οριστεί ή μετρηθεί από κάποιον η ελάχιστη πυκνότητα ηφαιστειακής σκόνης στην ατμόσφαιρα κάτω από την οποία δεν υπάρχει κίνδυνος ζημιάς για τους κινητήρες;
 
kyriakos75":euov3d6q said:
Μήπως όμως αυτό αλλάζει μόνο το χρόνο που χρειάζεται για να γίνει η ζημιά?.................. Έχει οριστεί ή μετρηθεί από κάποιον η ελάχιστη πυκνότητα ηφαιστειακής σκόνης στην ατμόσφαιρα κάτω από την οποία δεν υπάρχει κίνδυνος ζημιάς για τους κινητήρες;

Σαφώς και τον αλλάζει, αλλά αλλάζει και κάτι άλλο. Την απαιτούμενη πυκνότητα σωματιδίων για να γίνει η ζημιά. Γι'αυτό λέω ότι είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Και όχι, δεν έχει μετρηθεί ούτε θεσμοθετηθεί ελάχιστη πυκνότητα. Είμαστε στο πλήρες σκοτάδι και γι'αυτό (εν μέρει) γίνεται ότι γίνεται τώρα.


Υστερόγραφο από το http://www.klm.com

KLM test flight passes off without problem

KLM Royal Dutch Airlines carried out a test flight this evening between about 19.45 and 21:00 hours CEST in Netherlands airspace using a Boeing 737-800. The flight was carried out to establish whether air quality in the atmosphere meets the requirements for safe flight. No problems were encountered during the flight.

The aircraft was transferred to a hangar on landing where it underwent a thorough inspection. The results have been reported to the Transport and Water Management Inspectorate. The Inspectorate will take the decision on whether flight operations are possible.

KLM President & CEO, Peter Hartman, said: "At first glance there is no reason to suspect that anything is amiss. We observed no irregularities either during the flight or during the initial inspection on the ground. If the results of the technical inspection confirm this impression, we are ready to start by returning seven of our aircraft to Amsterdam from Düsseldorf. We hope to receive permission as soon as possible after that to start up our operation and to transport our passengers to their destinations." KLM Executive Vice-President Operations, Ype de Haan, was also on board the flight with Peter Hartman as an observer.

The aircraft flew to 41,000 feet (altitude of approximately 13 kilometres), which is the maximum altitude for this type of aircraft. KLM expects to receive the final results of the technical inspection tomorrow morning.
 
Να προσθέσω και εγώ την απορία μου, η οποία ίσως μοιάζει χαζή, αλλά φύτρωσε στον εγκέφαλο μου καθώς κοιτούσα τους χάρτες. Εφόσον υπάρχει ο κίνδυνος για τις πτήσεις, σε κάποια ύψη, εξαιτίας της ηφαιστιακής σκόνης (δεν ξέρω αν υπάρχει ή όχι, δεν μπαίνω στη συζήτηση αφού οι γνώσεις μου περί την αεροπορία περιορίζονται στην απάντηση της ερώτησης: παράθυρο ή διάδρομος;), τί θα συμβεί στην περίπτωση που αρχίσει να βρέχει; Θα πέσει το "σύννεφο" και όλα θα φτιάξουν; Θα συμβεί κάτι άλλο; οι πιο έμπειροι ας δώσουν μια απάντηση " αν υπάρχει".
 
Παιδεία το πρόβλημα είναι τεράστιο.Σήμερα είχα τηλεφώνημα απο μεγάλο τουρ οπερειτορ για 50 λεωφορεία από Αθήνα να φύγουν οδικώ οι τουρίστες.Από Κρήτη έστειλα με καράβι 25 λεωφορεία.Πριν την Τετάρτη δεν περιμένουμε τίποτα ευχάριστω.Αν συνεχίσει ετσι μέχρι την Δευτέρα θα έχει κλείσει κ ο ελληνικός εναέριος χώρος
 
gonso":37t77xgz said:
blade1984":37t77xgz said:
2)εχεις ακουσει ποτε turboprop με προβλημα απο σκονη? η εισαγωγη του κινητηρα ειναι πισω απο τα φυλλα οχι μπροστα απλη αεροδυναμικη και φυσικη ειναι να καταλαβεις πως κανενα turboprop δεν θα εχει προβλημα σε αυτο το νεφος


Και τότε τα τουρμποπρόπ γιατί είναι καθηλωμενά?
γιατι η πυκνοτητα σε βαρια σωματιδια ειναι τεραστεια σε εναν τεραστειο χωρο και οπως ειπα αλλα μαλλον το "παρελειψες" αυτο ειναι το μονο ηφαιστειο που ξερναει fluoride σε μεγαλη συγκεντρωση ειναι τοξικο φαντασου να βρεξει τι θα γινει..
 
οπως και να εχει μεχρι τωρα ειναι ηρεμο και βαρια συννεφια μαλλον για βροχη παει απο αυριο παλι
 
Και στη Ρόδο άρχισε να ζορίζει η κατάσταση. Το ΣΚ αναμένονταν 37 τσάρτερ, με τα 11 να έχουν ήδη ακυρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για την Α3 που είχε πτήσεις για Γαλλία.

Αν ακυρωθούν και τα σημερινά, συνολικά 3-4.000 κόσμος θα παρατείνει τις διακοπές του...
 
Βάσει του τελευταίου (περιβόητου πλέον) προγνωστικού χάρτη διασποράς τέφραςαπό τη Νορβηγική ΕΜΥ (Κροκίδενσον :mrgreen: ) μεθαύριο χαράματα ο ουρανός της Βόρειας Ελλάδας θα έχει την τιμή να συναντήσει το "χτικιό"... Κατ'αρχάς το χτικιό θα έχει μια συνομιλία με το μόνιμο ξαδελφάκι του στην Πτολεμαϊδα, να κάνουν ένα catch-up και μετά θα αποφασίσει αν θα πάει παρακάτω, στο ανηψάκι του στη Μεγαλόπολη.

Σοβαρά τώρα, τουλάχιστον στην Εσπερία έχουν κάποιες εναλλακτικές (βλέπε TGV,Thalys,Eurostar,ICE κλπ) Εμείς, σε περίπτωση που κλείσει το SKG-ATH τι έχουμε? Τον χρεοκοπημένο ΟΣΕ 6 ώρες με το "Intercity"... ή εναλλακτικά ΚΤΕΛ/αμάξι και ο γολγοθάς της παράκαμψης των Τεμπών. Δεν είναι ωραίο σενάριο. Όταν όμως έβρεχε ευρωπαϊκά πακέτα εμείς τα τσεπώναμε για βίλες και καγιέν, οι χαζοί οι Ισπανοί τα δώσανε σε high-speed σύνδεση Βαρκελώνης-Μαδρίτης.
 
Top