Νέο Πρόστιμο για τις ΟΑ από την Ευρωπαϊκή Ένωση

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αντί να γράψει για τις δημοσκοπήσεις-επειδή δεν τον συμφέρουν-έφτιαξε αυτό το πρωτοσέλιδο έκτρωμα
 
tarig_gr":1xxy26fx said:
Αυτή η μανία τους να την κλείσουν δεν μπορώ να καταλάβω. Όπως δεν μπορώ να καταλάβω την θέση της Ευρώπης σε μια εταιρία ελληνική... Τι ζόρι τραβάνε αυτοί της κομισιόν;

ο george_a με κάλυψε πλήρως. Η ΕΕ (και όχι η Commission μόνο) βέβαια ενώ έχει καταντήσει και αυτή ένα "υδροκέφαλο" σύστημα με όλα τα γνωστά προβλήματα "μεγάλων" οργανισμών, είναι από την άλλη πλευρά σε αρκετά θέματα ΜΙΑ διέξοδος από την στενή πολιτική ενός κράτους στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Πολύ δύσκολα θα εξαλειφθεί η διαφθορά και το κατεστημένο αλλά πια καταλάβαμε νομίζω όλοι ότι ΟΤΑΝ κάτι "κοστίζει" πολύ χωρίς την αντίστοιχη ανταπόδοση, όπως οι εθνικοί αερομεταφορείς, τότε αναγκαστικά το σύστημα πρέπει να αντιδράσει και μάλιστα κατά.!

Η ΟΑ είναι καταδικασμένη όχι λόγω των προστίμων αλλά λόγω της ανεπάρκειάς της να ανταπεξέλθει σε 2 βασικά σημεία: στην διατήρηση του οράματος και στην ξεκάθαρη πια (πρακτική) αδυναμία διαχείρισης της Εταιρείας. Θλιβερό είναι να ακούω στο ραδιόφωνο συνδικαλιστές; να λένε ότι πρέπει να βρεθεί μανατζμεντ που να νοιάζεται για την Εταιρεία και ότι πρέπει να διατηρηθούν τα "assets" της- ναι συμφωνώ, αλλά για ποιά assets μιλάμε και εκτιμώ ότι τα λίγα τελευταία καλά χαρτιά πρέπει να βγουν στη τσόχα την σωστή στιγμή και όχι σαν μπλόφα όταν πια έχεις μόνο "κακό" χαρτί... και είναι κατάφορη κοροιδία, αυτό που συμβαίνει, για αυτούς που αγάπησαν, επένδυσαν και συμμετείχαν στο μακρύ αυτό ταξίδι την/τις ΟΑ...
 
Το ζητημα μπορει καποιος να το δει απο πολλες πλευρες. Μπορει π.χ. να το δει απο την πλευρα του ελευθερου ανταγωνισμου και να πει οτι καλως κανει η κυβερνηση και την πουλαει. Μπορει να το δει απο την πλευρα των εργαζομενων και να πει οτι καταρχην θα χασουν τη δουλεια τους και οτι ο κυριος Χατζηδακης εκπροσωπει τα συμφεροντα των ευρωπαικών κεφαλαιων και γι αυτο πουλαει την ΟΑ (κατι που βεβαια ισχυε και με το ξεπουλημα των λιμανιων, του ΟΤΕ κτλ.).
Επισης μπορει καποιος να πει οτι ο ελευθερος ανταγωνισμος ειναι ενα οικονομικο-πολιτικο μοντελο που εχει αποτυχει(?), αλλιως δε θα βρισκοταν οι ΗΠΑ στα προθυρα κρισης και ολοι οι εργαζομενοι στις χωρες που ηγεμονευει ο ελευθερος ανταγωνισμος να ειναι τουλαχιστον δυσαρεστημενοι, αν οχι εξοργισμενοι.

Οπως και να το δει κανεις μιλαμε για μια κινηση η οποια διαλυει μια απο τις πιο αξιοπιστες αεροπορικες εταιρειες διεθνως, και μια απο τις πιο προσοδοφορες ΔΕΚΟ. Τελικα το ερωτημα ειναι, τι μπορει να γινει για να ανατραπει αυτο το σχεδιο ξεπουληματος?
Μηπως πρεπει να ξεκουνηθουμε, πριν πουλησουν ολη τη χωρα?
 
Συγνώμη αλλά μου φαίνεται πως μερικοί δεν έχουν καταλάβει πως η ολυμπιακή (υπο την σημερινή μορφή) είναι απο τις πιο ζημιογόνες επιχειρήσεις.

....ο ελευθερος ανταγωνισμος ειναι ενα οικονομικο-πολιτικο μοντελο που εχει αποτυχει(?), αλλιως δε θα βρισκοταν οι ΗΠΑ στα προθυρα κρισης και ολοι οι εργαζομενοι στις χωρες που ηγεμονευει ο ελευθερος ανταγωνισμος να ειναι τουλαχιστον δυσαρεστημενοι, αν οχι εξοργισμενοι.
Οι Η.Π.Α δεν βρίσκονται στα πρόθυρα κρίσης και αυτό που γίνεται το κάνει για εξωτερική πολιτική. Επιπλέον, ο ανταγωνισμός είναι ότι καλύτερο για την οικονομική ανάπτυξη και βιωσιμότητα μιας χώρας.

...για μια κινηση η οποια διαλυει μια απο τις πιο αξιοπιστες αεροπορικες εταιρειες διεθνως, και μια απο τις πιο προσοδοφορες ΔΕΚΟ

Να σημειώσω ότι η ολυμπιακή είναι αξιόπιστη χάρη στους τεχνικούς και στους πιλότους της, Γιατί αν κρίνουμε απο τα αεροσκάφη και απο on time performance η Iran Air είναι καλύτερη ( λέμε τώρα). Επιπλέον , αν μια επιχείρηση με τόσες χιλιάδες Ευρώ μείον κάθε μέρα είναι κερδοφόρα , τότε να σκίσω (όπως είπε ο βενιζέλος κάποτε) το πτυχίο που δεν έχω ακόμη πάρει.

Επίσης, ότι και να κάνουν οι εργαζόμενοι το σχέδιο θα προχωρήσει και μάλιστα με την υπογραφή της Ε.Ε. Είναι μια πολύ καλή λύση και θα πρέπει να χαιρόμαστε που τυγχάνουμε ευνοΪκής μεταχείρισης έναντι άλλων εταιρειών ( π.χ Sabena).
 
Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες στην Ο.Α.Πάνε να κλείσουν μια μεγάλη εταιρεία,με μακρόχρονη παράδοση,και δεδομένη-όσο μπορεί να είναι δεδομένη στον αεροπορικό χώρο-ασφάλεια,και να την μετατρέψουν σε μια low cost εταιρεία.Δεν έκαναν ποτέ μια κίνηση να την εξυγιάνουν.Αντιθέτως έκαναν κινήσεις για να τη στείλουν στα τάρταρα μια ώρα αρχύτερα.Οι καθυστερήσεις στις αφίξεις των νέων αεροσκαφών που είχαν ενοικιάσει,συνετέλεσαν σε αυτό,αφού οι ζημίες από τις αποζημιώσεις στους επιβάτες ήταν πολύ μεγάλες,και αθροιστικά με τις μειωμένες πληρότητες από το φόβο των ακυρώσεων έγιναν τεράστιες.Και για να επιβραβεύσουν τον πρόεδρο της Ο.Α οι προϊστάμενοι του,τον μετέθεσαν στην ΠΑΝΘΕΩΝ!Η αποθέωση της κοροϊδίας...Όταν κλείσει και επισήμως η Ο.Α,και σταματήσει ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει τόσα χρέη,όταν κλείσουν και τον ΟΣΕ,να βγούμε στο δρόμο να ζητήσουμε τα λεφτά που γλυτώνει το κράτος,να προστεθούν στις συντάξεις και στους μισθούς.Εγώ πάντως θα το σκεφτώ πολύ να ταξιδέψω με την νέα Ο.Α.Δε θα την εμπιστεύομαι,αφοί οι εκπτώσεις στην ασφάλεια μπορεί να είναι υπαρκτές.Οπότε,θα εξετάζω πάντα πρώτες τις εταιρείες των χωρών που προκειται να επισκευτώ...
 
trim10":i621533l said:
.................διαλυει μια απο τις πιο αξιοπιστες αεροπορικες εταιρειες διεθνως, και μια απο τις πιο προσοδοφορες ΔΕΚΟ. .......

Trim10, εννοείς την Ολυμπιακή? :2:


Αν ή ΟΑ είναι δηλαδή μία από τις πιό προσοδοφόρες ΔΕΚΟ, φαντάζομαι οι άλλες τί θα είναι.

Αξιοπιστία? Σε ποιόν τομέα? Στην ασφάλεια? Οκ...σύμφωνοι. Οι πάνω από 3000 ακυρωμένες πτήσεις μέσα στο 2008, τί είναι?
Όταν κλεινεις ένα εισητήριο και είναι θέμα καθαρά τύχης αν όντως θα πετάξεις?
Οι αναχωρήσεις....έτσι ....χωρίς πρόγραμμα τί είναι? Κανονικά το timetable της ΟΑ δεν έπρεπε να έγραφε ώρες. Έπρεπε να γράφει Πρώί , Μεσημέρι ή Απόγευμα.

Σε αυτήν την αξιοπιστία αναφέρεσαι?
 
nsap":3hpxnu7t said:
Οι Η.Π.Α δεν βρίσκονται στα πρόθυρα κρίσης και αυτό που γίνεται το κάνει για εξωτερική πολιτική. Επιπλέον, ο ανταγωνισμός είναι ότι καλύτερο για την οικονομική ανάπτυξη και βιωσιμότητα μιας χώρας.
Θα μας τρελάνεις τελείως.Ποια εξωτερική πολιτική,επιτάσσει τη χρηματοδότηση από κρατικά κεφάλαια,ιδιωτικών εταιρειών;Μήπως για να ανταγωνιστεί η AIG κάποια ευρωπαϊκή η Ρωσική ασφαλιστική;Ας το κάνει μόνη της.Ας βρει μόνη της τα λεφτά.Απλώς,έφαγαν με χρυσά κουτάλια,και μόλις είδαν τα σκούρα έσπευσαν στο δημόσιο.Αυτό είχε κάνει και ο Ωνάσης με την Ο.Α και τα ιδιωτικά αστικά λεωφορεία που κρατικοποίηθηκαν το 1980 περίπου στην Αθήνα.

nsap":3hpxnu7t said:
Να σημειώσω ότι η ολυμπιακή είναι αξιόπιστη χάρη στους τεχνικούς και στους πιλότους της, Γιατί αν κρίνουμε απο τα αεροσκάφη και απο on time performance η Iran Air είναι καλύτερη ( λέμε τώρα). Επιπλέον , αν μια επιχείρηση με τόσες χιλιάδες Ευρώ μείον κάθε μέρα είναι κερδοφόρα , τότε να σκίσω (όπως είπε ο βενιζέλος κάποτε) το πτυχίο που δεν έχω ακόμη πάρει.
Τα α/φη δεν τα επιλέγουν οι εργαζόμενοι.Η διοίκηση τα επιλέγει.Και οι τεχνικοί και τα πληρώματα,τα πετάνε με απόλυτη ασφάλεια.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις,προτιμώ καθυστέρηση,παρά πτώση.Το πόσα ευρώ είναι μείον,έχει πάλι σχέση με την διοίκηση που τοποθετεί ο εκάστοτε ΥΜΕ.Ότι πλήρωνε αποζημιώσεις για ακυρώσεις δρομολογίων το καλοκαίρι,δεν ευθύνονται οι τεχνικοί και τα πληρώματα,αλλά οι διοικήσεις.
 
gonso":328hwdeb said:
Trim10, εννοείς την Ολυμπιακή? :2:


Αν ή ΟΑ είναι δηλαδή μία από τις πιό προσοδοφόρες ΔΕΚΟ, φαντάζομαι οι άλλες τί θα είναι.

Αξιοπιστία? Σε ποιόν τομέα? Στην ασφάλεια? Οκ...σύμφωνοι. Οι πάνω από 3000 ακυρωμένες πτήσεις μέσα στο 2008, τί είναι?
Όταν κλεινεις ένα εισητήριο και είναι θέμα καθαρά τύχης αν όντως θα πετάξεις?
Οι αναχωρήσεις....έτσι ....χωρίς πρόγραμμα τί είναι? Κανονικά το timetable της ΟΑ δεν έπρεπε να έγραφε ώρες. Έπρεπε να γράφει Πρώί , Μεσημέρι ή Απόγευμα.

Σε αυτήν την αξιοπιστία αναφέρεσαι?

Για τις ακυρώσεις,οι ευθύνες είναι αποκλειστικά και μόνο των διοικούντων που είναι επιλογές του ΥΜΕ.Όχι των εργαζομένων.
 
Το μόνο σίγουρο είναι πως η Ολυμπιακή έτσι όπως είναι τώρα θα πάψει να υπάρχει απο το νέο έτος. Εγώ χαίρομαι που έχει βρεθεί μια ικανοποιητική λύση. Γιατί κάλλιστα θα μπορούσε να κλείσει και να αφήσει τόσους ανέργους ( το δρόμο που ακολουθεί η ξαδέρφη Alitalia). Όσο αφορά τα αεροσκάφη , προσωπική μου άποψη είναι ότι η παλαιότητα και η μη αξιοπστία τους οφείλεται στο γεγονός οτι νοικιάζονται απο ανάλογες εταιρείες. Γιατί ούτε εγώ και ούτε κανένας άλλος θα έδινε αεροσκάφος στην ολυμπιακή , τη στιγμή που γνωρίζει ότι δεν θα πάρει τίποτα εάν κλείσει. Αυτές που το κάνουν , το κάνουν μισθώνοντας το αεροσκάφος σε διπλάσσιες τιμές και βάλε, έτσι ώστε να βγάλουνε ότι προλάβουνε και αυτές.Αν κάνω λάθος ως προς το τελευταίο να με διορθώσετε.
 
Αν εργάζεσαι στην Αιγαίου,είναι σίγουρα για εσένα μια καλή λύση αυτή που δίνει το ΥΜΕ.Θα έχετε πολύ δουλειά!Όσον αφορά τους ανέργους,θα υπάρξουν πάρα πολλοί.Και κάποιοι άλλοι θα πάνε σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες.Αν μη τι άλλο είναι υποκριτικό να μιλάει κάποιος για ζημίες του δημοσίου,και την ίδια στιγμή να προσλαμβάνεται ο κόσμος πάλι στο δημόσιο και με τις ίδιες αποδοχές.Ούτε επενδυτικό σχέδιο υπάρχει ούτε τίποτα.Και αν δε βρεθεί επενδυτής,θα κλείσει τελείως και η ΠΑΝΘΕΩΝ.Εκτός αν κρατικοποιηθεί πάλι!
 
Top