Νέο σύστημα κρατήσεων

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
210.62.61.000 ή 801.11.20000
 
Booking error

Στην προσπάθεια μου να αγοράσω e-ticket από το site της Aegean, μου έβγαλε το ακόλουθο error, αφότου πάτησα συνέχεια στο στάδιο Passengers Details and Payments :

"An error occurred during booking. Please phone the business admin quoting reference ITD..."

Tι error είναι ακριβώς αυτό; προσπαθώ να επικοινωνήσω με aegean αλλά είναι συνέχεια κατειλλημένο. Μου έχουν χρεώσει την Πιστωτική;

Όποια βοήθεια για το θέμα ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρον.

Άρης
 
Re: Booking error

Τι να σου πω! Πρέπι να επιμίνεις λιγάκι! Αν έχει χρεωθεί η κάρτα σου θα σου έρθει e-mail της απόδειξης!
 
Re: Booking error

Μήπως προσπάθησες να πληρώσεις με κάρτα η οποία ανήκει σε κάτοχο που δεν ταξιδεύει στη συγκεκριμένη κράτηση; Σε τέτοιες περιπτώσεις ενδεχομένως να χρειαστεί παρέμβαση από υπάλληλο της εταιρείας προκειμένου να γίνει επικύρωση της συναλλαγής.

ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ, γιατί θα χρεώσεις ξανά την κάρτα. Αυτή τη στιγμή το σύστημα λειτουργεί κανονικότατα. Προσπάθησε στο τηλέφωνο ή πάρε το 801-11-20000 και δώσε τους τον κωδικό αναφοράς της κράτησης.
 
Re: Booking error

aakunz":2ibc554s said:
Μήπως προσπάθησες να πληρώσεις με κάρτα η οποία ανήκει σε κάτοχο που δεν ταξιδεύει στη συγκεκριμένη κράτηση; Σε τέτοιες περιπτώσεις ενδεχομένως να χρειαστεί παρέμβαση από υπάλληλο της εταιρείας προκειμένου να γίνει επικύρωση της συναλλαγής.
Δεν νομίζω, μιας και έχω κάνει αρκετές κρατήσεις στην Aegean με δική μου κάρτα και με το όνομα συγγενή ή φίλου μου ως όνομα επιβάτη και δεν συνάντησα ποτε κάποιο πρόβλημα.

@aakunz
Ένωσα και τα δυο topics όπως το έγραψες
:wink:
 
Πάντως στο Agent Website το έχω παρατηρήσει το συγκεκριμένο πρόβλημα, κυρίως με το παλιό τους σύστημα. Σε κάθε περίπτωση, αν το σύστημα έδωσε στον επιβάτη Reference ID, τότε δεν πρέπει να προχωρήσει σε νέα προσπάθεια γιατί έχει δημιουργηθεί ήδη μια κράτηση και υπάρχει κίνδυνος διπλοκράτησης (DUPE).

Άλλη εξήγηση είναι το "insufficient funds", δηλαδή το μικρό υπόλοιπο.
 
Σήμερα το Website της Α3 σέρνεται και βγάζει διάφορα error… :wall:
Δυο φορές έκανα κράτηση SKG – FRA και στο τέλος το μήνυμα έλεγε:
(ζητάμε συγνώμη, η χρέωση έγινε κανονικά αλλά επικοινωνήστε με τα γραφεία της εταιρίας για να σας δώσουν τον αριθμό του εισιτηρίου σας)
Στα γραφεία δεν έβρισκαν τίποτα ούτε κράτηση ούτε χρέωση…
Τώρα ξανά προσπαθώ και οι τιμές άλλαξαν όχι μόνο για την μέρα που ήθελα αλλά για όλοι την εβδομάδα… και καλά την 01/10 είχε μόνο μια θέση στα 97 χωρίς τους φόρους (το καταλαβαίνω) όλες τις επόμενες μέρες είχε 5-6 διαθέσιμες θέσεις στα 117
Πως πήγαν όλες ξαφνικά στα 137? :?:
Τι να πω...
 
Αισθητική βελτίωση του συστήματος κρατήσεων!!!!Πιο ωραίο!!!Στα χρώματα του σάιτ!
 
iptamenos":i236a6vx said:
Εχω κάνει open ένα εισητήριο απο Θεσσαλονίκη για Χανιά.

Πόσους μήνες διαρκεί το open;

Ένα χρόνο.

iptamenos":i236a6vx said:
Μπορώ να αλλάξω το όνομα και να ταξιδέψει άλλος στη θέση μου;

Ευχαριστώ

Όχι.Το εισιτήριο έχει βγει σε ένα συγκερκιμένο όνομα.Τυχερός θα είσαι αν είναι της μορφής:

PAPPAS/I MR

Για κάποιον Παππά Ιωάννη και ταξιδέψει κάποιος π.χ. Παππάς Ιάσων τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
Εχει και τη δυνατότητα να δεις κατηγορία γεύματος.. :great:
 
Top