Νέο σύστημα κρατήσεων

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Kαλησπερα,μπορω να κανω κρατηση μεσω του σαιτ της Α3 με χρεωστικη καρτα και οχι με πιστωτικη????
Ευχαριστω.
 
Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά τις τελευατίες μέρες κολάει συχνά και μου βγάζει σφάλματα πολλά! Είδα και έπαθα να κλείσω ένα εισητήριο!
 
Δεν ξερω αν ειναι σχετικο το θεμα αυτο που θα αναφερω με το τοπικ το παρον αλλα δεν βρισκω καποιο αλλο σχετικο. Εχω κανει κρατηση εισιτηριων με aegean θεσσαλονικη-κω μετ'επιστροφης πριν ενα μηνα και πληρωσα 378 μεσω ιντερνετ. τωρα ενα μηνα μετα παρατρηρω οτι εχουν μειωθει οι τιμες και μου βγαζει 357. προφανως στην συγκεκριμενη εταιρια δεν ισχυει "οσο πιο νωρις τοσο πιο φθηνα" αλλα το οσα προλαβουμε να αρπαξουμε. προτιμω τελικα τισ φιχ τιμες της ολυμπιακης. μπορει κανεις να εξηγησει γιατι γινεται αυτο?
 
Αυτό γίνεται γιατί (κυρίως) η Α3 βγάζει κατά καιρούς προσφορές σε συγκεκριμένα δρομολόγια. Το "νωρίς και φτηνά" ισχύει, αν όμως δεν βρεις τα πολύ φτηνά εισιτήρια και η εταιρία βγάλει προσφορές, μπορεί και να συμβεί αυτό που έγινε σε σένα. Εξ' άλλου αν η fix τιμές των ΟΑ ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας είναι φτηνότερες, θα μπορούσες να κλείσεις με αυτήν. Αν ήταν ακριβότερες, πάλι κερδισμένος βγήκες! :wink:
 
manos_p":2twcdcz3 said:
Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά τις τελευατίες μέρες κολάει συχνά και μου βγάζει σφάλματα πολλά! Είδα και έπαθα να κλείσω ένα εισητήριο!
Και μένα μου βγάζει πολλά σφάλματα, υπάρχουν δέ φορές που άμα προσπαθήσω να κλείσω πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό (ανταπόκριση) Αθήνα δε μου τις βγάζει σε ένα εισιτήριο. Με υποχρεώνει να κόψω 2 εισιτήρια! Δεν το κάνει όμως πάντα...Βέβαια έχω παραπονεθεί τηλεφωνικά χωρίς κανένα αποτέλεσμα...
Ένα tip για να χρησιμοποιείς το σάιτ της Α3 με τα λιγότερα σφάλματα είναι να ακυρώνεις συχνά τα cookies του browser σου. Ειδικά άμα ψάχνεις για αρκετή ώρα να βρείς την πτήση που σε εξυπηρετεί...
Δεν ξερω αν ειναι σχετικο το θεμα αυτο που θα αναφερω με το τοπικ το παρον αλλα δεν βρισκω καποιο αλλο σχετικο. Εχω κανει κρατηση εισιτηριων με aegean θεσσαλονικη-κω μετ'επιστροφης πριν ενα μηνα και πληρωσα 378 μεσω ιντερνετ. τωρα ενα μηνα μετα παρατρηρω οτι εχουν μειωθει οι τιμες και μου βγαζει 357. προφανως στην συγκεκριμενη εταιρια δεν ισχυει "οσο πιο νωρις τοσο πιο φθηνα" αλλα το οσα προλαβουμε να αρπαξουμε. προτιμω τελικα τισ φιχ τιμες της ολυμπιακης. μπορει κανεις να εξηγησει γιατι γινεται αυτο?
Μπορεί να είναι είτε προσφορά όπως λέει ο GP είτε να γίναν αρκετές ακυρώσεις ώστα να "απελευθερώθηκαν" πιο φθηνοί ναύλοι. Παρόμοιο μου είχε συμβεί με ένα εισιτήριο που είχα κλείσει πριν 3 μήνες! Δυστυχώς όσοι δε μένουμε Αθήνα για να εξυπηρετηθούμε πληρώνουμε τιμές που πάει κανείς Dubai! :evil: Πάντως την επόμενη φορά κοίτα γιατί πολύ πιθανόν θα σε συμφέρει να πας Θεσ/νικη-Αθήνα-Κώ...
 
Σήμερα βρέθηκα στην πολύ δυσάρεστη θέση να πρέπει να αλλάξω ένα εισιτήριο Aegean! Εκεί που έκλεγα για τα χαμένα μου 85€ μου ήρθε η φαεινή ιδέα να χρησιμοποιήσω το πλήκτρο "αλλαγή" που βρίσκεται εδώ και κάμποσο καιρό στο σάιτ της! Και ΝΑΙ τα κατάφερα! με μια μικρή χρέωση 15€ κατάφερα να αλλάξω ημερομηνία, γλύτωσα και τα τηλέφωνα για επιστροφή φόρων!!!
Επιτέλους Aegean μπράβο! Καιρός ήταν να γίνονται δεκτές κάποιες μικρές αλλαγές στα "οικονομικά" e-tickets!
 
οχι απλα επεσε ι τιμη του εισιτηριου που προαναφερα αλλα αυρο συνεχιστηκε ακομι περισσοτερο. απο 380 ευρω που εκλεισα την 1 μαρτιου επεσε στα 220 για 2 ατομα. οποτε "οσο πιο νωρις τοσο πιο ΑΚΡΙΒΑ" δεν ειναι σωστο για πελατες που εμπιστευονται μια αεροπορικη εταιρεια νωρις να αντιμετωπιζονται με αυτο τον τροπο. να πληρωνουν δηλαδη ακριβοτερα. θα επρεπε και γι αυτους να ισχυουν οι φθηνοι ναυλοι
 
αλλαγη σε saver?
 
Η Aegean ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας full content με την εταιρεία Travelport, ιδιοκτήτρια των συστημάτων παγκοσμίου διανομής (GDS) Galileo και Worldspan. Βάσει αυτής της συμφωνίας, ολόκληρο το inventory θέσεων των πτήσεων της εταιρείας, καθίσταται από την 1η Μαΐου, διαθέσιμο στα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιούν ένα από τα παραπάνω συστήματα, καθώς και σε διαδικτυακά γραφεία που έχουν μηχανές κρατήσεων συνδεδεμένες με αυτά.

Τι σημαίνει αυτό για τους επιβάτες;
Μέχρι τώρα, οι χαμηλότεροι ναύλοι της Aegean (P, T, U, V) ήταν διαθέσιμοι αποκλειστικά και μόνο μέσω της ιστοσελίδας της αεροπορικής εταιρείας. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που επιθυμούσαν να πουλήσουν τα εν λόγω εισιτήρια, έπρεπε να προμηθευτούν κωδικούς πρόσβασης για την ειδική εφαρμογή "E-Ticket για Ταξιδιωτικά Γραφεία". Από την 1η Μαΐου, αυτό δεν θα είναι πλέον απαραίτητο, γιατί όλοι οι ναύλοι θα είναι πλέον διαθέσιμοι μέσω των γραφείων που έχουν πρόσβαση σε Galileo, Worldspan, ενώ οι επιβάτες θα μπορούν να βρίσκουν τις ίδιες τιμές και στις ιστοσελίδες των ταξιδιωτικών γραφείων που έχουν εφαρμογή κρατήσεων από τις εταιρείες του ομίλου Travelport.

Στο σχετικό δελτίο τύπου η εταιρεία αναφέρει ότι η σύναψη της σχετικής συμφωνίας είναι το αποτέλεσμα πενταετών διαπραγματεύσεων με τις εταιρείες συστημάτων διανομής και αναφέρει ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις και με τα άλλα δύο συστήματα, SABRE και AMADEUS.

Έπρεπε να φανεί υπολογίσιμος αντίπαλος στον ορίζοντα για να δούμε θετικές εξελίξεις στο θέμα... :evil: ακούς εκεί πενταετείς διαπραγματεύσεις...
 
Top