zeppelin":rsmd0idl said:
Είμαι πολύ έμπειρος πληροφορικός (όχι -κάριος) κ μπορώ να σου πω ότι τουλάχιστον τα τεχνικά που αναφέρεις μάλλον σύγχυση σου προκαλούν. Το να λέμε πλέον το 2010 ότι κάτι δεν γίνεται επειδή είανι πολλά τα συστήματα είναι τουλάχιστον γελοίο. Η λέξη πρωτόκολλο σου λέει κάτι; ΤΕΣΠΑ ας μην βγουμε οφτόπικ αλλά όχι κ να το υπερασπιζόμαστε στο βωμό μιας δήθεν πολυπλοκότητας
Απλά να σου πω ότι αυτή τη στιγμή, η DLH χρησιμοποιεί άλλο σύστημα από αυτό που χρησιμοποιεί η θυγατρική της Swiss, η οποία χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με τη νέα θυγατρική SN, η οποία χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με αυτό που χρησιμοποιεί η OA από τις 16.06.2007. Σκέψου μόνο ότι ακόμα και η LH πολλές φορές δεν μπορεί να δει πτήσεις της Swiss που έχουν γίνει σε μία κράτηση που περιλαμβάνει δικές της πτήσεις.
Η αεροπορική βιομηχανία, και ειδικά η ΙΑΤΑ χρησιμοποιεί κάποιες
πολύ συγκεκριμένες παραμέτρους διασύνδεσης ανάμεσα στα δεκάδες συστήματα που υπάρχουν. Ενδεικτικά είναι:
13ψήφιοι αριθμοί ηλεκτρονικών εισιτηρίων
Ενιαία κωδικοποίηση του e-ticket status (με χρήση 4γράμματων κωδικών πληροφορείσαι αν ο επιβάτης κρατά εισιτήρια με έγκυρα ηλεκτρονικά κουπόνια, αν έχει τσεκάρει, αν έχει επιβιβαστεί, αν έχει απογειωθεί, αν έχει φτάσει στον προορισμό του, αν το κουπόνι είναι suspended κλπ).
Παραμετροποίηση των SSR's με τετραγράμματους κωδικούς. Υπάρχουν κωδικοί για ειδικά γεύματα, ειδικές υπηρεσίες σε περίπτωση που ο επιβάτης έχει κινητικά προβλήματα, ειναι τυφλος, δε μιλάει κάποια γλώσσα, είναι κρατούμενος, απελαύνεται από τη χώρα, αν οι αποσκευές είναι υπέρβαρες κλπ.
Ε-ticket interlining (απαραίτητο το one booking class-per segment-per PNR-per PAX rule!)

Συγκεκριμένες οδηγίες fare construction που λαμβάνουν υπ' όψιν το
TPM,
MPM αλλά και πάνω από ποιες περιοχές κάποιας ηπείρου ή ωκεανού θα πετάξει ένα αεροπλάνο (αν πετάς για Τόκυο πάνω από Σιβηρία εφαρμόζεται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού ενός ναύλου απ' ότι όταν πετάς επάνω από τη ΝΑ Ασία).
Τα συστήματα κρατήσεων έχουν εξελιχθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται πιο εύκολα η οργάνωση και διαχείριση αερομεταφοράς προσώπων και όχι μόνο. Το ότι εσείς μάθατε να κρατάτε ένα χαρτί με ένα δρομολόγιο, να κάνετε check-in και να μπαίνετε σε ένα αεροπλάνο, είναι το αποτέλεσμα μίας πολύ καλά στημένης και οργανωμένης μηχανής που λέγεται CRS.
Δεν είναι όλες οι πτήσεις σας Point-to Point ούτε τα πράγματα είναι τόσο εύκολα για αυτούς που εργάζονται για να μπορείτε εσείς να ταξιδεύετε.
Αφήστε λοιπόν τις παγκόσμιες συνομωσίες περί υφαρπαγής των χρημάτων σας και αφήστε τους να εργαστούν για να γίνει η διαχείριση της κράτησής καλύτερα, είτε είναι άνθρωποι, είτε μηχανήματα. Καποιος λόγος θα υπάρχει που το one-flight-one RBD per PNR-per PAX concept ισχύει.
Από τον καναπέ σας δεν γίνεστε υπάλληλοι counter, Αν είστε τόσο έμπειροι, ελάτε εσείς να μας σώσετε από την "κονόμα" των εταιρειών και τις "τουλάχιστον γελοιες δικαιολογίες" τους.