Νέο σύστημα κρατήσεων

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ δε λειτουργούνε άλλα υποτυπώδη πράγματα, το mutli-parallel-booking πρέπει να είναι η λύση του Nash Equilibrium μπροστά τους...

Αν επιλέξεις μια ημερομηνία π.χ. 20 Νοεμβρίου και μετά επιλέξεις και την πτήση για να δεις τον τύπου του αεροσκάφους, αν μετά θελήσεις να πατήσεις next day ή previous day τότε βγάζει σφάλμα και πρέπει να ξαναρχίσεις από την αρχή :rant: Και ναι, ακολουθώ τις οδηγίες "Please use the on page navigation buttons where possible and avoid using your browser's back button"

Και εδώ υπάρχει τεράστια προγραμματιστική δυσκολία στην υλοποίηση? (Ρητορική η ερώτηση)
 
Αγαπητέ Ιέρριε, νομίζω ότι αυτό το site πράγματι μου έχει σπάσει τα νεύρα 3 μήνες τώρα. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για τον σημερινό αεροπορικό μας πολιτισμό να πιστεύει ότι με σαμπάνιες και λελούδια λύνονται όλα τα προβλήματα. Και όταν διψάει ο αεροπορικός πολιτισμός, ζητάει απλά... προτεραιότητες. Τα καναπεδάκια έπονται.

δικό τους
 
@NFEEFE από όλα όσα λες το μόνο που ισχύει είναι ότι έτσι κονομάνε παραπάνω οι εν λόγω εταιρίες. Είμαι πολύ έμπειρος πληροφορικός (όχι -κάριος) κ μπορώ να σου πω ότι τουλάχιστον τα τεχνικά που αναφέρεις μάλλον σύγχυση σου προκαλούν. Το να λέμε πλέον το 2010 ότι κάτι δεν γίνεται επειδή είανι πολλά τα συστήματα είναι τουλάχιστον γελοίο. Η λέξη πρωτόκολλο σου λέει κάτι; ΤΕΣΠΑ ας μην βγουμε οφτόπικ αλλά όχι κ να το υπερασπιζόμαστε στο βωμό μιας δήθεν πολυπλοκότητας

@jerry χε χε. μάλλον το έχουν κι αυτό αναλάβει πληροφορικΆΡΙΟΙ.. Πατατεμπορίες και θυμίζω 10€ service fee έτσι! γιατί; τι προσφέρει ακριβώς;
 
jerry":1oegjdg0 said:
"Please use the on page navigation buttons where possible and avoid using your browser's back button"
Ενταξει, αυτο ειναι εξ'ολοκληρου προγραμματιστικο θεμα..!Δεν ειναι θεμα συστηματος κρατησεων, αλλα θεμα πλατφορμας!

Παντως δεν ειχα δοκιμασει ποτε το on-line της A3 και δεν ειχα ακουσει ποτε κατι για αυτο...Πραγματι ειναι πολυ μεγαλο σφαλμα αυτο!Πρωτη φορα το βλεπω σε σελιδα αεροπορικης εταιριας...

Α...Και επειδη ποσταραμε την ιδια ωρα και τωρα ειδα το ποστ του zeppelin....
Να σου πω απλα οτι δεν υπερασπιζομαι τιποτα και κανεναν, απλα λεω αυτο που συμβαινει (αλλωστε κι εγω δουλευω σε αεροπορικη εταιρια, και αν δεις τα ποστ μου θα δεις και σε ποια, παντως οχι Α3).Οσο για τα συστηματα, δε δειχνεις οτι ξερεις τι παιζεται...Και αυτο πολυ απλα γιατι δε ξερεις ποιο συστημα και γιατι χρησιμοποιειται απο καθε εταιρια(γιατι το επιλεγουν). Ουτε ποσο κανει καθε "add-on" που θα προσθεσει η καθε εταιρια σε συστημα που δεν ειναι δικο της(για της ΟΑ το συστημα γνωριζω οτι το καθε ενα που ζητουσε απο την EDS ηταν αρκετα ευρω...) και κατα ποσο θα ειναι συμβατο με αλλα συστηματα.Τωρα αν θες να με βγαλεις και οτι υπερασπιζομαι και την Α3 οκ...Πριν απο μηνες αλλωστε μου ελεγαν το αντιθετο...Δε θα σκασω.... :thx:
 
NFEEFE":3mswd0vm said:
jerry":3mswd0vm said:
"Please use the on page navigation buttons where possible and avoid using your browser's back button"
Ενταξει, αυτο ειναι εξ'ολοκληρου προγραμματιστικο θεμα..!Δεν ειναι θεμα συστηματος κρατησεων, αλλα θεμα πλατφορμας!

Παντως δεν ειχα δοκιμασει ποτε το on-line της A3 και δεν ειχα ακουσει ποτε κατι για αυτο...Πραγματι ειναι πολυ μεγαλο σφαλμα αυτο!Πρωτη φορα το βλεπω σε σελιδα αεροπορικης εταιριας...

τόσα χρόνια που παίρνουν service fee τι έχουν φτιάξει; ο πελάτης μαρτυράει με δαύτους. ελπίζω ο ΜΙΓΚ να κάνει κάτι καλύτερο κ τότε θα τρέχουν κ δε θα φτάνουν
 
To service fee οντως ειναι ακριβο, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.Και μακαρι η Olympic Air να κανει κατι καλυτερο (αυτο προσωπικα το θελω ΠΑΡΑ πολυ).
 
zeppelin":rsmd0idl said:
Είμαι πολύ έμπειρος πληροφορικός (όχι -κάριος) κ μπορώ να σου πω ότι τουλάχιστον τα τεχνικά που αναφέρεις μάλλον σύγχυση σου προκαλούν. Το να λέμε πλέον το 2010 ότι κάτι δεν γίνεται επειδή είανι πολλά τα συστήματα είναι τουλάχιστον γελοίο. Η λέξη πρωτόκολλο σου λέει κάτι; ΤΕΣΠΑ ας μην βγουμε οφτόπικ αλλά όχι κ να το υπερασπιζόμαστε στο βωμό μιας δήθεν πολυπλοκότητας

Απλά να σου πω ότι αυτή τη στιγμή, η DLH χρησιμοποιεί άλλο σύστημα από αυτό που χρησιμοποιεί η θυγατρική της Swiss, η οποία χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με τη νέα θυγατρική SN, η οποία χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με αυτό που χρησιμοποιεί η OA από τις 16.06.2007. Σκέψου μόνο ότι ακόμα και η LH πολλές φορές δεν μπορεί να δει πτήσεις της Swiss που έχουν γίνει σε μία κράτηση που περιλαμβάνει δικές της πτήσεις.

Η αεροπορική βιομηχανία, και ειδικά η ΙΑΤΑ χρησιμοποιεί κάποιες πολύ συγκεκριμένες παραμέτρους διασύνδεσης ανάμεσα στα δεκάδες συστήματα που υπάρχουν. Ενδεικτικά είναι:

:arrow: 13ψήφιοι αριθμοί ηλεκτρονικών εισιτηρίων
:arrow: Ενιαία κωδικοποίηση του e-ticket status (με χρήση 4γράμματων κωδικών πληροφορείσαι αν ο επιβάτης κρατά εισιτήρια με έγκυρα ηλεκτρονικά κουπόνια, αν έχει τσεκάρει, αν έχει επιβιβαστεί, αν έχει απογειωθεί, αν έχει φτάσει στον προορισμό του, αν το κουπόνι είναι suspended κλπ).
:arrow: Παραμετροποίηση των SSR's με τετραγράμματους κωδικούς. Υπάρχουν κωδικοί για ειδικά γεύματα, ειδικές υπηρεσίες σε περίπτωση που ο επιβάτης έχει κινητικά προβλήματα, ειναι τυφλος, δε μιλάει κάποια γλώσσα, είναι κρατούμενος, απελαύνεται από τη χώρα, αν οι αποσκευές είναι υπέρβαρες κλπ.
:arrow: Ε-ticket interlining (απαραίτητο το one booking class-per segment-per PNR-per PAX rule!)
:arrow: Συγκεκριμένες οδηγίες fare construction που λαμβάνουν υπ' όψιν το TPM, MPM αλλά και πάνω από ποιες περιοχές κάποιας ηπείρου ή ωκεανού θα πετάξει ένα αεροπλάνο (αν πετάς για Τόκυο πάνω από Σιβηρία εφαρμόζεται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού ενός ναύλου απ' ότι όταν πετάς επάνω από τη ΝΑ Ασία).

Τα συστήματα κρατήσεων έχουν εξελιχθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται πιο εύκολα η οργάνωση και διαχείριση αερομεταφοράς προσώπων και όχι μόνο. Το ότι εσείς μάθατε να κρατάτε ένα χαρτί με ένα δρομολόγιο, να κάνετε check-in και να μπαίνετε σε ένα αεροπλάνο, είναι το αποτέλεσμα μίας πολύ καλά στημένης και οργανωμένης μηχανής που λέγεται CRS. Δεν είναι όλες οι πτήσεις σας Point-to Point ούτε τα πράγματα είναι τόσο εύκολα για αυτούς που εργάζονται για να μπορείτε εσείς να ταξιδεύετε. Αφήστε λοιπόν τις παγκόσμιες συνομωσίες περί υφαρπαγής των χρημάτων σας και αφήστε τους να εργαστούν για να γίνει η διαχείριση της κράτησής καλύτερα, είτε είναι άνθρωποι, είτε μηχανήματα. Καποιος λόγος θα υπάρχει που το one-flight-one RBD per PNR-per PAX concept ισχύει.

Από τον καναπέ σας δεν γίνεστε υπάλληλοι counter, Αν είστε τόσο έμπειροι, ελάτε εσείς να μας σώσετε από την "κονόμα" των εταιρειών και τις "τουλάχιστον γελοιες δικαιολογίες" τους.
 
@aakunz, πολύ ενδιαφέρον το πόστ σου και σε ευχαριστώ. Δεν έχω σκοπό να αντιπαρατεθώ ούτε είμαι συνομοσιολάτρης. Όμως πες μου κ δεν ξέρω αν φταίει η ΙΑΤΑ ή η Χ Ψ εταιρία κάτι: Γιατί άλλα ζητάει ο πελάτης ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ (δε λέμε τον ουρανό με τ' άστρα) κ το σύστημα (τουλάχιστον αυτό που συζητάμε δλδ της Α3) ΔΕΝ τα κάνει; Γιατί τα 10€ που παίρνει αν μη τι άλλο δεν τα δίνει για να εξελίξει το σύστημα της; Να σου πω εγώ γιατί; Γιατί εφόσον κάνει το βασικό (να βγάλει άντε μετ' επιστροφής κ με αλλαγή) είναι ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ. Γι' αυτό είμαι πίσω από την Μποτσουάνα. Μια νΟΑ τους χρειάζετε..
 
Θα την αναγκάσει η Star Alliance, και μάλιστα σύντομα. Ειτε θα τοποθετήσει νέα μηχανή κρατήσεων στην ιστοσελίδα της, η οποία θα παραμένει συνδεδεμένη με το υφιστάμενο in-house σύστημα είτε θα μεταφέρει το inventory και το hosting σε κάποιο εντελώς διαφορετικό σύστημα. Τέτοιο χάλι δεν υπάρχει σε άλλο on-line booking της Συμμαχίας, με εξαίρεση ορισμένα δρομολόγια της Thai και της Singapore, όπου τα availabilities ελέγχονται για καλύτερη διαχείριση των inventories. Η Air China νομίζω ότι χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με την Αιγαίου, αλλά ευτυχώς έχει εγκαταστήσει εφαρμογή της Amadeus στην ιστοσελίδα της. Η EgyptAir άλλαξε σε Amadeus λίγο πριν την ένταξη στη Συμμαχία. Spanair, South African, Lufthansa, Austrian, LOT, BMI, Adria & Croatia ήδη τρέχουν το Amadeus, ενώ η SAS έχει υπογράψει. TAP, Turkish, Singapore και Thai χρησιμοποιούν ήδη δικές τους εφαρμογές που θεωρούνται αξιόπιστες.
 
aakunz":8476g5os said:
:arrow: Συγκεκριμένες οδηγίες fare construction που λαμβάνουν υπ' όψιν το TPM, MPM αλλά και πάνω από ποιες περιοχές κάποιας ηπείρου ή ωκεανού θα πετάξει ένα αεροπλάνο (αν πετάς για Τόκυο πάνω από Σιβηρία εφαρμόζεται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού ενός ναύλου απ' ότι όταν πετάς επάνω από τη ΝΑ Ασία).


Απλά respect στην IATA. Δεν έχω καμμία σχέση με έκδοση εισιτηρίων κλπ κλπ, αλλά ως εξωτερικός παρατηρητής μου φαίνεται τραγικό. :thx: :thx: :thx:

PS Αν θες aakunz μου εξηγείς με πμ και εν συντομία γιατί γίνεται αυτό. Υποψιάζομαι κάποιους λόγους, αλλά και πάλι...
 
Top