Νέο σύστημα κρατήσεων

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Doctror_Who":17orem4e said:
Κανενα συστημα κρατησεων (CRS) δεν μπορει να κανει κρατηση πανω απο 364 μερες.
Μην το λες με τόση βεβαιότητα. ;) Ρίξε μια ματιά στην σελίδα της Air Berlin, όπου για ορισμένους προορισμούς προς Ισπανία και Πορτογαλία μπορείς να κάνεις κράτηση θέσης έως τον Μάρτιο 2009.

Πάντως είναι ένα πολύ καλό βήμα από την Aegean. Το σύστημα είναι πιο γρήγορο και εύχρηστο σε σχέση με το παλιό. Κι αν βελτιώσουν και λίγο το design (π.χ. λίγο χρώμα ακόμη) ήμαστε μια χαρά.
 
Akis":13ijzits said:
Μην το λες με τόση βεβαιότητα. ;) Ρίξε μια ματιά στην σελίδα της Air Berlin, όπου για ορισμένους προορισμούς προς Ισπανία και Πορτογαλία μπορείς να κάνεις κράτηση θέσης έως τον Μάρτιο 2009.

Της Air Berlin δεν ειναι ενα 'συμβατικο' CRS ειναι το CRS της Navitaire οπως στοις περισσοτερες LC.
 
Συγγνώμη, αλλά εγώ ως απλώς επιβάτης δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό. Απλά αναφέρθηκα στο "Κανενα συστημα κρατησεων (CRS)" που έγραψες το οποίο όπως διαβάζω στο δεύτερό σου ποστ δεν ισχύει (μιας και το CRS της Navitaire το μπορεί, οπότε το κανένα είναι λάθος).

Τέλος πάντων, καλώς ήρθες στην παρέα μας. ;)
 
Akis":bkks67l3 said:
Συγγνώμη, αλλά εγώ ως απλώς επιβάτης δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό. Απλά αναφέρθηκα στο "Κανενα συστημα κρατησεων (CRS)" που έγραψες το οποίο όπως διαβάζω στο δεύτερό σου ποστ δεν ισχύει (μιας και το CRS της Navitaire το μπορεί, οπότε το κανένα είναι λάθος).

Τέλος πάντων, καλώς ήρθες στην παρέα μας. ;)

Τελικά πρεπει να προσεχω τι ακριβως λέω.
Anyway...thank you.
 
Φίλοι δε ξέρω αν το παρατηρήσατε ή δε του δώσατε την απαραίτητη σημασία!
Καλό και "άγιο" το νέο σάιτ κρατήσεων, αλλά εμφανίστηκε η " χρέωση* "
:oops:
που για την ώρα είναι 0...

* φαίνεται δεξιά κάτω από τους φόρους
 
Καλησπέρα.
Είμαι καινούριος εδώ και ομολογώ ότι είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και εντυπωσιακό.
Ο λόγος που έψαξα και "ανακάλυψα" το φόρουμ είναι ότι κάνω μία εργασία στα πλαίσια ενός μαθήματος για το πανεπιστήμιο.
Αυτό που θα ήθελα να σας ζητήσω είναι αν οποισδήποτε γνωρίζει κάτι παραπάνω για το σύστημα κρατήσεων της Aegean ας μας βοηθήσει. Γνωρίζω ότι βασίζεται στο διεθνές σύστημα Gabriel προσαρμογή του ουσιαστικά από τη FORTHnet & FORTHcrs. Δυστυχώς όμως δεν ξέρω παραπάνω λεπτομέρειες.
Μάλιστα προ μεγάλης έκπληξης μου δε βρήκα χρήσιμες πληροφορίες στο διαδίκτυο όσο κι αν έψαξα (για το διεθνές σύστημα, για το προσαρμοσμένο της εταιρείας το περίμενα ότι δε θα βρω). Ο,τι γνωρίζετε (διαδικασία, τεχνικά, κτλ), αν γνωρίζετε, θα με βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Τέλος, συγγνώμη αν πείραξε κάποιον η ερώτηση μου.. :laola:
 
Καλωσήρθες,

Ευτυχώς, εξ όσων γνωρίζω, η ForthCRS δεν έχει βάλει το χεράκι της ακόμα στο σύστημα κρατήσεων της Α3. Η Α3 όντως χρησιμοποιεί το Gabriel το οποίο έχει αναπτυχθεί από τη SITA (Société Internationale de Télécommunications Aéronautiques). Πριν από δύο χρόνια, το σύστημα μετονομάστηκε σε SITA Reservations, από Gabriel που ήταν. Η εφαρμογή που βλέπεις στην ιστοσελίδα τους είναι το E-Commerce Module της SITA (καμία σχέση με ForthCRS) που έχει πρόσβαση στο SITA Reservations, το οποίο χρησιμοποιούν οι χειριστές της εταιρίας. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιούν περίπου 150 εταιρείες παγκοσμίως, είτε απ' ευθείας, είτε μέσω του Amadeus Altéa Sell. Ορισμένα παραδείγματα: OM, HY, RJ, CA, CZ, IR, RB. Tο σύστημα βελτιώθηκε σημαντικά κατά το 2006-2007, προκειμένου να υποστηρίξει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Θα σου πρότεινα να κοιταξεις τα παρακάτω λινκς:
http://www.sita.aero/
http://www.sita.aero/Solutions/Passenge ... ations.htm

Εφ' όσον πρόκειται για σοβαρό σκοπό (πανεπιστημιακή εργασία) μπορείς να επικοινωνήσεις και με την Α3 (μια ιδέα είναι το τμήμα δημοσίων σχέσεων). Δε χάνεις να τίποτα με το να τους στείλεις ένα e-mail, αν και θα είναι λίγο δύσκολο να καταλάβεις με την πρωτη κάποια πράγματα, αν δεν έχεις κάποια εμπειρία στο χειρισμό CRS ή GDS.
 
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες.
Έχουμε ήδη επικοινωνήσει με την Α3. Η εργασία ήταν αρχικά να καταγράψουμε ουσιαστικά το τμήμα πληροφορικής (μηχανογράφησης) της εταιρείας. Μας δέχθηκαν για συνέντευξη, αλλά δυστυχώς τελικά κάναμε με άλλον από αυτόν που είχαμε αρχικά κανονίσει και δεν ήξερε ορισμένα πράγματα που θέλαμε. Στα πράγματα που γνώριζε μας βοήθησε αρκετά, δεν μπορώ να πω. Δυστυχώς όμως παρά τις προσπάθειες μας για 2η συνέντευξη δε μας δέχονται, οπότε αναγκαστικά (πιέζει και ο χρόνος...) τροποποιήσαμε το θέμα μας (λόγω έλλειψης υλικού) και εστιάζουμε στο σύστημα κρατήσεων της.
Είχα δει λίγο τη σελιδα της SITA, αλλά δεν ήξερα για τη μετονομασία του Gabriel, με αποτέλεσμα να μπερδευτώ. Ευχαριστώ λοιπόν!
Για τη FORTHcrs (που από ό,τι κατάλαβα δεν έχεις σε μεγάλη εκτίμηση) δε μας ανέφερε κάτι σχετικό στη συνέντευξη, αλλά είδα τη σελίδα
http://www.forthnet.gr/templates/corpor ... c=10009136
στη σέλίδα της FORTHnet. Γνωρίζω ότι κατά τα άλλα η πρώτη ασχολείται με συστήματα κρατήσεων πλοίων και ταξιδιωτικών γραφείων και όχι αεροπορικών εταιρειών, που δε συγκρίνονται οι απαιτήσεις και τα μεγέθη..
 
Ώστε είχαν φτιάξει εφαρμογή και για την Α3 (το παλιό σύστημα), αρχίζω να εκπλήσσομαι!
 
Στη δωρεάν εφημερίδα της Θεσσαλονίκης "ΣΗΜΕΡΑ" αναγράφεται καταγγελία επιβάτη σχετικά με το νέο σύστημα κρατήσεων. Συγκεκριμένα αναφέρεται "πτώση" του συστήματος κατά τις μεσημεριανές ώρες με αποτέλεσμα "είτε δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία κράτησης, είτε δεν εκτυπώνεται το εισητήριο, το οποίο έχει εκδοθεί. Αν πάλι, σύμφωνα με την καταγγελία, επιχειρηθεί η διαδικασία απο την αρχή, ο πελάτης χάνει τις θέσεις που προσπαθούσε να κλείσει νωρίτερα και επιπλέον κινδυνεύει να μην πετάξει κιόλας" (το μετέφερα αυτολεξεί ).

Το δημοσίευμα κλείνει με τη διαπίστωση ...."γειώματος" από την πλευρά της Α3 στις συνεχείς προσπάθειες επικοινωνίας των συντακτών με τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών.

Δυστυχώς η εφημερίδα δε διαθέτει ιστοσελίδα για να παραθέσω το link.

Μετά από αυτό γεννιούνται άσχημες σκε΄ψεις στο πίσω μέρος του μυαλού μου σχετικά με τις αερομεταφορές στην κατακαημένη Ελλάδα. Αν τελικά φουντάρει η ΟΑ και εξαφανιστεί ο ανταγωνισμός μεταξύ ΟΑ κι Α3 τότε θα την πληρώσουμε ΟΛΟΙ εμείς μις και θα απολαμβάνουμε no frills εταιρίες στο κόστος Singapore, Thai και άλλων κολοσσών. Βέβαια αυτό δε νομίζω να ενδιαφέρει τους οποιουσδήποτε κυβερνητικούς (μπλε, πράσινους ή παρδαλούς) αφού αυτοί ότι κι αν συμβοί θα πετούν με τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ λεφτά με όποια εταιρία θέλουν Business & First Class ...
 
Top