Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
121.5":22rl6ziy said:
Μετά την μη εκδήλωση ενδιαφέροντος από την Qatar, αναμένεται αγωνιωδώς το ενδιαφέρον της Chrysler Aviation. Ο Σπύρος θα κάνει την έκλπηξη...
Oψόμεθα!

Μιλοντας με πιλοτο της ΟΑ μου ειπε οτι η Chrysler Aviation ειναι μια εταιρια που δεν εχει μελλον με την ΟΑ καθως δεν εχει το "βαρος"να τη σηκωσει, και μονο κακο θα κανει στην Ελληνικη αεροπορια.Τωρα βλεπουμε...

Τωωωρα...Βλεπουμε...
 
Τελικά ποιος από τους επίδοξους αγοραστές της που έχουν απομείνει έχει το..βαρος (και βάθος τσέπης) για να την..σηκώσει/αντέξει/εξυγιανει κτλ..?? γιατί νιώθω ότι η υπόθεση εξελίσσεται σαν αγγελοπουλική ταινία στη θεσ/νίκη-τοπίο στην ομίχλη?
 
Aς ειμαστε σοβαροι....
Οποιος την αγορασει, θα πρεπει να εχει τουλαχιστον ενα back-up οικονομικο της ταξης (κατ'ελαχιστον) του 1 δις....για επενδυσεις αμεσες.
Ποιοι απο τους υποψηφιους το εχουν?
Ενδεχομενως μονο ενας.

Πληροφορια που ανεφερε οτι την ζητησαν καποιοι, με 12 ατοκες δοσεις στην MASTERCARD, δεν εχουν ακομα επιβεβαιωθει. :twisted: :twisted:
 
Μονο ετσι θα μπορεσουν να τη παρουν.Αλλα μη το γραφεις γιατι με τις χαζομαρες που κανουν τα λαγωνικα(ναι αυτα που τη πουλησαν στη Qatar)τοy ΥΜΕ μας θα θα τους το προτινουν για να λενε μετα οτι τη πουλησαν!
 
Ναι, δεν το σκεφθηκα! Εχεις δικιο!!!! :great:
 
By the way,σε αρθρο για την ΟΑ στο traveldailynews αναφερεται οτι:
"Τόσο ο κ. Σηφουνάκης όσο και ο κ. Τσιόκας υπενθύμισαν ότι σύμφωνα με το σχέδιο που έχει καταθέσει η κυβέρνηση στην Κομισιόν, σε περίπτωση που αποτύχει η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης, δεν υπάρχει άλλο εναλλακτικό σχέδιο, οπότε η Ολυμπιακή πάει για κλείσιμο. Παράλληλα κάλεσαν την κυβέρνηση να απαντήσει αν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι η διαπραγματεύεται να πωλήσει τον εθνικό ερομεταφορέα έναντι μόλις 100 εκατ. ευρώ."

Για να το λενε βουλευτες θα πρεπει βα ισχυει.Αν τα καταφεραν ετσι ωστε να το πανε για πωληση και να εχουν το διλημα,η πωληση και οτι παρουμε,η κλεισιμο...Ζητω που καηκαμε...

...Σημειωνουμε οτι 100 εκ ευρω κανει ο... Κακα!
 
Καλημέρα,
ίσως η τιμή των 100 εκ Ευρώ εαν επαληθευτεί να ακούγεται χαμηλή αλλά θεωρώ ότι πρέπει να έχουμε συναίσθηση της παγκόσμιας κατάστασης και βέβαια της αγοράς.
Η Alitalia με πολλαπλάσιο στόλο, προοσρισμούς, slots, δύο μεγάλα διεθνή αεροδρόμια "υπό τον έλεγχο" της, αναγνωρίσιμο brand name και λοιπά περιουσιακά στοιχεία πωλήθηκε περί το 1 δισ Ευρώ "Air France-KLM will pay around 250 million euros (350 million euros) for a 25 percent stake in the Italian airline, according to press reports." http://business.maktoob.com/NewsDetails ... report.htm.
Οπότε θα έλεγα να μην "κρατάμε" μεγάλο καλάθι. Πέραν του συναισθήματος και της αγάπης που υποσυνείδητα τρέφουμε προς την εταιρεία αντικειμενικά πρόκειται για μια μικρομεσαία αεροπορική με παλαιό στόλο και συσωρευμένα προβλήματα, ο όποιος αγοραστής θα χρειαστεί, υποθέτοντας ότι τον ενδιαφέρει να την καταστήσει βιώσιμη και επικερδή, να επενδύσει σημαντικό κεφάλαιο.
Καλό θα ήταν να προσεγγίζαμε το θέμα ψύχραιμα απαλλαγμένοι κατά το δυνατόν από συναισθηματισμούς, κομματικές παρωπίδες, εμπάθειες και βέβαια όχι ομφαλοσκοπώντας αλλά κοιτάζοντας εκτός συνόρων την αγορά και οικονομία
ΥΓ. Δεν αναφέρομαι σε κανένα μέλος του forum απλός καταθέτω την θέση μου,βλέποντας πως εξελίσονται αρκετά threads.
 
250 εκ ευρω για το 25%.Δηλαδη αν επαιρνε το 100% 1 δις.

Δε ξερω,εμενα 100 εκ. μου φαινονται πολυ λιγα για οσα εχει εξαγγειλει η κυβερνηση.Δε μπορει στη τελικη ενας παιχτης ποδοσφαιρου να αξιζει παραπανω απο μια αεροπορικη εταιρια με:
-Δικη της τεχνικη βαση
-Δικο της Handling
ΠΟΣΕΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΙΑ Ο ΚΑΚΑ!??

Το μονο που της λειπει ειναι τα αεροπλανα αλλα η οικονομια απο τα αλλα 2 βοηθαει την αγορα νεων και μη ξεχναμε οτι οποιος τη παρει θα πρεπει να επενδυσει ουτως η αλλως,αλλιως δεν εχει νοημα!

Εμενα η "κριση"(εφευρεση των τραπεζων και του ¨καπιταλιστικου συστηματος¨)με αφηνει αδιαφορο.Δε θα βγαλω εγω στο σφυρι δημοσια περιουσια σε εξευτελιστικη τιμη επειδη ο ιδιωτης δε μπορει να την αγορασει αλλιως.Απλα δε μου αρεσει.Μου φαινεται οτι παντα γινονται οι χαρες του ιδιωτη και παραμελουμε οτι η ΟΑ δεν ανηκει σε εναν βουλευτη και μια κυβερνηση αλλα σε ολους μας.ΣΕ ΕΜΑΣ.Δε μου παει αυτος ο "ξεπεσμος" τυπου ψαχνουμε λεφτα για τον προϋπολογισμο και ριχνουμε ολα τα βαρη στην ΟΑ γιατι εκεινη φταιει για ολα τα δεινα του ελειματος της Ελλαδας...Ουτε μου παει η φραση "Οι κυκλοι ειναι νεκροι, οπως νεκρη ειναι και η αρχαια Ελλαδα" του εκπροσωπου της Qatar.Η Ελλαδιτσα μας εχει φαει πολλα χαστουκια τελευταια και εμενα σαν ανθρωπο δηλωσεις του Υπουργου οτι δεν τον ενδιαφερει το θεμα της ΟΑ μου δειχνει οτι ερχονται ενα ενα πολλα ακομα.

Αυτα...
 
Ποια 100 εκ/ρια! Τωρα μιλανε για 40 περιπου !
 
Μέχρι να πουληθεί διαβάστε αυτό, όπως το αντέγραψα.


Σωμάτιο εργαζομένων ΟΑ

Συναντηθήκαμε, με τον γδ/εμαδ, κο -----------. Προέκυψε το εξής : η διοίκηση της οα ? υ, κατέθεσε αίτημα, προς τα εμπλεκόμενα υπουργεία, για την έγκριση τεσσάρων χιλιάδων εκατό (4100) θέσεων εργασίας συμβασιούχων για το 2009, για την κάλυψη των αναγκών της.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top