Norwegian στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάντως για το θέμα των Ελλήνων τουριστών στη Νορβηγία νομίζω ότι (δυστυχώς) έχει μια βάση να μην τους θεωρούν βασική πηγή εσόδων, καθώς (ακόμα δυστυχέστερα) η Νορβηγία είναι πολύ ακριβή χώρα. Είναι μάλλον περισσότεροι οι Νορβηγοί που μπορούν να αντέξουν διακοπές στην Ελλάδα παρά οι Έλληνες που μπορούν να αντέξουν διακοπές στη Νορβηγία. :(

Παρ'όλα αυτά θέλουμε πτήσεις!!! :great: :great: :mrgreen:
 
Πολύς χαμός βρε παιδιά για την πιο βαρετή χώρα στον κόσμο...έχω πάει 3 φορές, και όποτε πάω θέλω να φύγω. Δεν ξέρω τί γίνεται προς τα πάνω, αλλά Όσλο Μπέργκεν φιορδ κλπ, δεν είναι ικανά να σας συγκινήσουν...προτιμήστε τη γείτονα εκ δεξιών, πολύ πιο όμορφη και στις πόλεις και στη φύση. Προσωπική γνώμη φυσικά (άλλα άμα βρεθεί άνθρωπος να μου πει ότι δε βαρέθηκε στο Όσλο θα κάτσω να με μαστιγώσει).

Επί του θέματος πάντως, είναι σαφές ότι η εταιρεία δεν ποντάρει στους Έλληνες ταξιδιώτες (τουλάχιστον για Θεσσ/κη). Το μία φορά τη βδομάδα μαρτυρά τις διακοπές 1 ή 2 εβδομάδων που πραγματοποιούν οι Νορβηγοί στη δική μας χώρα, και όχι εμείς στη δική τους. Και μάλιστα καλοκαιριάτικα.
 
Εγώ τη συγκεκριμένη εταιρεία την έχω στην προσωπική μου Black List:

i) Γιατί μας πήρε το θρυλικό SX-BTO και το έκανε LN-KKA
ii) Γιατί μου ακύρωσε (για επιχειρησιακούς λόγους) την πτήση που είχα κλείσει για το Longyearbyen και δεν το έχω ξεπεράσει ακόμα.
iii) Συμφωνώ με Hunting a Shadow, το Όσλο δεν υποφέρεται, το ίδιο και τα διάφορα βαρετά χωριά που αποτελούν στάσεις του Hurtigruten και ξυπνούν από το λήθαργο κάθε φορά που πλησιάζει το πλοίο. Μόνο το Bergen μου άρεσε, άντε και το Trondheim αλλά δεν τρελαίνομαι.

"NORWEGIAN, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!" όπως λένε και στην Κύπρο.
 
και θα επιμένω στην αποψή μου και θα σου πω γιατί:
αν δεν ήταν τα γκρουπάκια με οργανωμένο τουρισμό η norwegian δεν θα πετούσε skg.
Απλά δεν αγόρασαν όλες τις θέσεις απ οτο αεροπλάνο για αυτό γίνετε.
Μπορεί του χρόνου το συγκεκριμένο γραφείο να θέλει να συνεργαστεί με άλλη εταιρεία.
Δεν έχει σχέση καθόλου με την εταιρεία αυτό.
Το δρομολόγιο στην ουσία το ξενινάει το γραφείο.
 
Πάντως το Lysefjord έξω από το Stavanger είναι Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ο!! Και γενικώς το Stavanger (για λίγες μέρες) είναι πολύ ωραίος προορισμός (και έχει και ένα καταπληκτικό -πλην ακριβό- εστιατόριο). Το πρόβλημα και πάλι: ακριβά ξενοδοχεία, πανάκριβο φαγητό, πανάκριβο νερό, γενικώς πανάκριβα ΟΛΑ! :evil:
 
Χα χα χα... μαστιγώστε, μαστιγώστε κι άλλο. Όμως είναι σαν να μιλάς για ένα τουριστικό προϊόν που είδες μόνο ένα μέρος του και κάνεις σαν να γνωρίζεις όλη τη χώρα. Δεν αντιλέγω η Σουηδία και η Δανία προσφέρουν κάτι διαφορετικό και είναι διαφορετικές κουλτούρες στις πρωτεύουσές τους που είναι πιο Ευρωπαϊκές και ζωντανές.

Πάντως πρέπει να γνωρίζετε που πάτε όταν φιγουράρει το Όσλο και οι άλλες νορβηγικές πόλεις στις πιο ακριβές του κόσμου, δεν είναι παίξε γέλασε εκεί πάνω. Αν και αν γνωρίζεις καλά τα κατατόπια, πιστέψτε με μπορεί να βγεί πιο φθηνό και από την τουριστική Ελλάδα το εμφιαλωμένο νερό. Όσο για φαγητό σε εστιατόρια, εδώ για τους ίδιους τους Νορβηγούς δεν είναι κανονικό να τρώς παντού και να λένε και οι ίδιοι ότι είναι ακριβά... αλλά υψηλοί μισθοί σημαίνει και υψηλές τιμές. Όμως το αναγνωρίζουν ως πρόβλημα πλέον για τον τουρισμό και το δουλεύουν όσον αφορά τις υψηλές τιμές.

Η Νorwegian αυτή την περίοδο προς όλα τα ελληνικά νησιά και Αθήνα εκτελεί χωρίς την βοήθεια tour operators αν και είχε αρχίσει με μερικές θέσεις κρατημένες από αυτούς πριν κάποιο διάστημα (1, 2 χρόνια όταν πρωτοάνοιγαν τα δρομολόγια). Δεν αντιλέγω ότι αποτελεί όχημα για να ξεκινήσει κίνηση αυτό για τη Θεσσαλονίκη μέσω tour operator, όμως αν δεί καλή ανταπόκριση και από τους πελάτες της, θα κινηθεί με τον ίδιο τρόπο όπως και με τα δρομολόγια των νησιών και της Αθήνας. Πάντως οποιαδήποτε στρατηγική να ακολουθήσει για το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά σημαντικό με ένα απευθείας δρομολόγιο από την μεγαλύτερη low-cost εταιρεία της Σκανδιναβίας... ειδικά για όσους πετάνε για Όσλο συχνά από Θεσσαλονίκη και βγαίνει ο κούκος αηδόνι με τους υψηλούς ναύλους της austrian και της lufthansa με aegean. Αν και μετά την Swiss που προσφέρει ανταποκρίσεις πλέον μέσω Ζυρίχης (για την ώρα!!!) αν κλείνεις νωρίς μπορείς να βρείς και πιο νορμάλ ναύλους στα €250 r/t. :great:
 
LXSKLH":1da7lhq9 said:
Ήδη θα υπάρχουν καλοκαιρινές πτήσεις από Οσλο Gardermoen για Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα με την Novair της Apollo όπως κάθε χρόνο, καθώς και κάθε Σάββατο με την SAS Scandinavian Airlines.

Για αυτό μια διόρθωση μιας και η Novair δεν θα πετάει πλέον από το Καλοκαίρι 2010 για Θεσσαλονίκη και Σκιάθο... αναλαμβάνει η SAS Scandinavian Airlines με απευθείας πτήση μεταξύ Oslo και Σκιάθου και καταργεί την στάση στην Θεσσαλονίκη για λογαριασμού τou tour operator APOLLO. H Apollo δεν προσφέρει πλέον την Χαλκιδική, δυστυχώς αριθμός Νορβηγών τουριστών που πήγαιναν Χαλκιδική διοχετεύονται αλλού.

Όμως παραμένει η SAS Scandinavian Airlines με την πτήση της κάθε Σάββατο μεταξύ Όσλο και Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Lilleput Reiser, με αναχώρηση από Όσλο στις 15:50 και επιστροφή από Θεσσαλονίκη στις 21:15.

Πάνε τα Α321 της Νovair :(
 
Μπορεί να επιχειρήσει αεροσκάφος απευθείας χώρις technical stop από Σκιάθο για Οσλο? Στη Θεσσαλονίκη πιο πολύ σταματούσαν για καυσιμα. Και επερναν και λίγους επιβάτες μόνο.
 
Hunting a Shadow":3ht88nm2 said:
Πολύς χαμός βρε παιδιά για την πιο βαρετή χώρα στον κόσμο...έχω πάει 3 φορές, και όποτε πάω θέλω να φύγω. Δεν ξέρω τί γίνεται προς τα πάνω, αλλά Όσλο Μπέργκεν φιορδ κλπ, δεν είναι ικανά να σας συγκινήσουν...προτιμήστε τη γείτονα εκ δεξιών, πολύ πιο όμορφη και στις πόλεις και στη φύση. Προσωπική γνώμη φυσικά (άλλα άμα βρεθεί άνθρωπος να μου πει ότι δε βαρέθηκε στο Όσλο θα κάτσω να με μαστιγώσει).

Θα συμφωνήσω για το Όσλο (σόρρυ LXSKLH είναι για αυτοκτονία) αλλά διαφωνώ για τα υπόλοιπα. Το Μπέργκεν είναι πανέμορφο, με νυχτερινή ζωή κ καλό κλίμα για Σκανδιναβία. Πέρα από την Στοκχόλμη, ηγέτιδα των τάσεων κ του στυλ για όλες τις nordic χώρες, θεωρώ ότι η επίπεδη Σουηδία δεν συγκρίνεται με την φυσική ομορφιά των φιορδς, των βουνών κ των νησιών της Νορβηγίας πχ τα Λοφότεν.

Τώρα για τον τουρισμό, η δυτική ακτή είναι στόχος των Ισπανικών κ Αμερικάνικων οικογενειών, τα ψώνια είναι ακριβά αλλά tax free κ αν αποφασίσεις ότι δεν θα πιεις αλκοολ δεν νομίζω ότι οι τιμές είναι τόσο τραγικές σε σχέση με τις μεγάλες πόλεις στην Ευρώπη. Κ τουλάχιστον δεν θα σε πατάει ο κάθε πατριώτης όπως στην Πράγα :twisted:
 
IATA/TASOS":jrvfa13n said:
Μπορεί να επιχειρήσει αεροσκάφος απευθείας χώρις technical stop από Σκιάθο για Οσλο? Στη Θεσσαλονίκη πιο πολύ σταματούσαν για καυσιμα. Και επερναν και λίγους επιβάτες μόνο.

φυσικά, υπήρχαν ήδη από Σκιάθο απευθείας πτήσεις άλλων εταιρειών όπως της SAS Scandinavian Airlines για Κοπεγχάγη για παράδειγμα με Α319 και Α321 χωρίς προβλήματα. Η στάση της Novair στην Θεσσαλονίκη γινόταν για να εξυπηρετήσει τους πολύ λίγους τουρίστες που πήγαιναν Χαλκιδική, πραγματικά πολύ λίγοι μιας και η πλειοψηφία ήταν τουριστικό ρεύμα για Σκιάθο και Σκόπελο. Μάλλον η SAS τους έκανε (Apollo) καλύτερη προσφορά με τ B737-400 της, οπότε και άλλαξαν... επίσης έχει να κάνει και με την πιο στενή συνεργασία τους μεταξύ Apollo/Novair και SAS μιας και πλέον συνεργάζονται και σε επίπεδο FFP EuroBonus για τις πτήσεις τσάρτερ.
 
Top