- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.836
- Likes
- 219
THU 05-08-2004 OA908 ATH - - - > SKG B-717-200 SX-BOA
Ξύπνημα γύρω στις 09:30 και αναχώρηση από το σπίτι για το σταθμό του Η.Σ.Α.Π. στη Νέα Ιωνία στις 10:00. Ηλεκτρικός, άφιξη στο Μοναστηράκι και αναχώρηση με το μετρό για το αεροδρόμιο στις 10:51. Το τρένο κλιματιζόμενο και καθαρό, γεμάτο με ανενημέρωτους ακόμη επιβάτες για το που πρέπει να κατέβουν και για το τι πρέπει να πληρώσουν (ο διπλανός μου είχε πληρώσει μονάχα 0.70 - δηλαδή τιμή ΜΕΤΡΟ - και έδωσε τα επιπλέον στον ελεγκτή μιας και ακόμα διανύεται περίοδος χάριτος όσο αφορά τα πρόστιμα. Το παράξενο βέβαια ήταν ότι ο επιβάτης αυτός όταν έφτασε στο αεροδρόμιο έβγαλε από την τσάντα του καρτελάκι του "Ελ.Βενιζέλος" και το φόρεσε, δηλαδή δούλευε εκεί... !
. Μικροκαθυστέρηση μετά το σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας ώστε να αλλάξει ο τρόπος τροφοδοσίας της μηχανής του τρένου (από τρίτη ράγα σε εναέριο καλώδιο) και τελικά άφιξη στο σταθμό του LGAV στις 11:30.
Πηγαίνω κατευθείαν στα check-in εσωτερικού της Ολυμπιακής απ' όπου παίρνω την θέση που είχα προκρατήσει (εγώ για καλό και για κακό ρώτησα την υπάλληλο εαν θα έχω τη θέση που έχω ζητήσει και αυτή μου απαντά: "Μα εννοείτε αφού την έχετε κλείσει!"
) και τελειώνω με την όλη διαδικασία γύρω στις 11:50 (ώρα επιβίβασης 12:30) - την αποσκευή την πήγα στο desk 78, όπου είναι ειδικός χώρος παράδοσης "heavy" αποσκευών μιας στο check-in όπου ήμουνα μ' ενημέρωσαν ότι "κάτι" είχε κολλήσει. Κάπου παραδίπλα τσέκαρε και ο Αλκίνοος, φεύγοντας λογικά για κάποια συναυλία. Ανεβαίνω στα McDonald's κατά τις 12:00 όπου εμφανίζεται σε λίγο και ο Jerry, φεύγοντας και αυτός προς Χανιά. Φωτογράφηση του Β-777 της Delta (εδώ)(συνολικά 3 α/φ της Delta εκείνη τη στιγμή στον Βενιζέλο), καφές και φεύγω προς το gate (B13). Αρκετή διαδρομή ως την αριστερή άκρη του αεροσταθμού και επιβίβαση στο αεροσκάφος στις 12:40 (το SX-BOA "Ανδρομέδα").
Πηγαίνω στη θέση μου (5Α) και παράλληλα ρωτάω και τη συνοδό για ενδεχόμενη επίσκεψη στο πιλοτήριο. Αυτή με επιβεβαιώνει ότι θα ρωτήσει (πρόλαβα και τις είπα ότι αυτό απαγορεύεται αλλά ό,τι παρόλα αυτά θέλω να πάω). Η επιβίβαση συνεχίζεται, γύρω στις 12:50 εμφανίζεται και η Φάνη Πάλλη-κτλ. (αργότερα είδα στην TV ότι ανέβηκε Θεσ/νίκη για να εγκαινιάσει το Μουσείο Αθλητισμού) - που καταλαμβάνει την 01F στην Business - και λίγο αργότερα και μια παίκτρια του FameStory2 -που καταλαμβάνει μια θέση στην Economy
. Γίνεται καταμέτρηση επιβατών γύρω στις 13:00. Η Economy Class γεμάτη εντελώς εκτός από το διπλανό μου, τον οποίο τον ψάχνουνε ως τις 13:05. Η προϊσταμένη μάλιστα μου ζητάει το ονοματεπώνυμο μου, ρωτώντας την: «Εγώ είμαι αυτός που λείπω?» και εξηγώντας πολύ ευγενικά ότι λείπει ο διπλανός μου από την 05C, αλλά πολύ πιθανόν να είχα κάτσει στη θέση του..!
Το άτομο αυτό δεν εμφανίζεται τελικά ποτέ κι εγώ κάθομαι ακόμα πιο άνετα!. Στις 13:08, ακούμε τη συνοδό να μας καλωσορίζει στην πτήση, λέγοντας πως το ταξίδι θα διαρκέσει 35 λεπτά. 13:10 αρχίζει η επίδειξη σωστικών μέσων ενώ παράλλήλα (13:11) η φυσσούνα έχει αποκολληθεί και αρχίζει το pushback (13:12 - ελπίζω να μην κουράζω με τους πολλούς χρόνους αλλά μιας και τους έχω τους γράφω!!
). Η τροχοδρόμηση ξεκινά στις 13:16, διασχίζουμε τον D, το πλήρωμα παίρνει θέση απογείωσης (13:20) και στις 13:21 το αεροσκάφος απογειώνεται άμεσα από τον 03R. Μερικές φωτογραφίες της τεχνικής βάσης της ΟΑ (μ' ένα Α-340 απ' έξω)(εδώ)(εδώ), της τεχνικής βάσης της πρώην Aviation(εδώ), και πτήση πάνω από Ραφήνα(εδώ). Η ατμόσφαιρα είναι καθαρή, ορατότητα πολύ καλή και βγάζω μερικές φωτογραφίες των νησιών που περνάμε (εδώ)(Εύβοια [13], ανατολικά των Σποράδων - πάνω από Αλόννησο [13] κτλ.). Το αεροσκάφος ακολουθεί πορεία εντελώς ευθύγραμμη. Παράλληλα έχουν ήδη σερβιριστεί - 5 λεπτά μετά την απογείωση - η Λακωνία, νερό και καφές, ενώ ακούμε τον κυβερνήτη λιγό μετά τις Σποράδες [13] να μας ενημερώνει για το ύψος πτήσης (FL220), τη θερμοκρασία εδάφους στη Θεσσαλονίκη (31oC) και ότι προσγειωνόμαστε σε 15 λεπτά. Εντελώς τυπική ανακοίνωση και αρχίζω να μυρίζομαι ότι μάλλον ο κυβερνήτης είναι ακατάδεχτος. Αντιλαμβάνομαι μια μείωση της ισχύος των κινητήρων στις 13:42, στις 13:43 αρχίζει πλέον η κάθοδος - κάτι που μας επιβεβαιώνει και η συνοδός [13], λέγοντας ότι απαγορεύεται κιόλας η φωτογράφηση πάνω από το "Μακεδονία"... Στις 13:48 πετάμε ήδη πάνω από τα παραλιακά θέρετρα της Θεσσαλονίκης (Επανομή κτλ.) συνοδευόμενοι από μέτριο ταρακούνημα, στις 13:50 οι τροχοί κατεβαίνουν και παράλληλα το πλήρωμα παίρνει θέσεις για την προσγείωση, περνάμε πάνω από Τρίλοφο(εδώ), ξυστό πέρασμα πάνω από το δρόμο για Περαία(εδώ), και προσγειωνόμαστε τελικά γύρω στις 13:54 στο διάδρομο 34 της Θεσσαλονίκης (ολοκληρώνοντας αυτό την πτήση - "ευθεία γραμμή" από τον 03R στον 34. Vacate right via BRAVO, ALPHA, CHARLIE(εδώ) to the apron και "παρκάρουμε" στη θέση 4, αφού έχουμε περάσει και δίπλα από τη νέα επέκταση του δαπέδου προς την πλευρά της αερολέσχης (εδώ) [όπου και μεταφέρθηκε το Tu-154 HA-LCR της Malev(εδώ)]. Έχουμε ήδη σταθμεύσει στις 13:57 αλλά η σκάλα δεν έρχεται παρά μετά τις 14:00.. (τελικά κατέφθασε ένας καταϊδρωμένος υπάλληλος(εδώ) …μείνανε από σκάλες μάλλον...). Περιμένω ώστε να βγω τελευταίος από το αεροσκάφος και να ρωτήσω τη συνοδό τι έγινε τελικά με την επίσκεψη στο πιλοτήριο... Μου λέει ότι ο κυβερνήτης δεν δέχτηκε τελικά και η πολύ ευγενική προϊσταμένη σπεύδει να μου ζητήσει συγγνώμη λέγοντας ότι έχουν γίνει αυστηρά τα πράγματα και ότι ο συγκεκριμένος είναι επίσης κάπως... Ρωτάω μήπως μπορώ τουλάχιστον να φωτογραφήσω το πιλοτήριο (μιας και είναι ανοιχτό και καθόμαστε μπροστά του), αυτές ρωτάνε αλλά η απάντηση είναι και πάλι αρνητική...
Μεταφορά με το λεωφορείο στο terminal, όπου γίνεται ταυτόχρονη παράδοση αποσκευών για 3 πτήσεις από κάθε belt ταυτόχρονα και παίρνω τελικά τη βαλίτσα μου γύρω στις 14:20. Το αεροδρόμιο έχει αρκετή κίνηση, με μια LTU (A-330) να αναχωρεί τη στιγμή που βγαίνω από το αεροσκάφος -ακολουθούμενο από 1 δεύτερο α/φ, ενώ στο apron υπήρχαν 2 Β-734 της Αegean, 1 Avro της Aegean (SX-DVB), το SX-BKB (Β-734) της ΟΑ, 1 737 της Excel, το Α-319 της Germanwings (με special colours), το Airbus της Austrian, 1 Fokker-100 της Germania, το Β-752 της DHL, 1 Α-320 της Condor(Thomas Cook), 1 A-320 της LTU (από Σαλζμπουργκ), 1 Β-737 της Maersk καθώς και 1 T-154 (?) παρκαρισμένο απέναντι στο military apron. Στο terminal επικρατεί ένας χαμός – και στις αφίξεις [με τα 4 belt να δουλεύουν συνεχώς] και στις αναχώρησεις [μεγάλες ουρές σε check-in & σημεία ελέγχου χειραποσκευών– επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι –παρά τις περσινές επεκτάσεις- είναι επιτακτική η ανάγκη κατασκευής νέου terminal. Ωστόσο η νέα είσοδος με τη γέφυρα πρόσβασης είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και έδωσε νέο στυλ στο αεροδρόμιο…(εδώ)
Η πτήση γενικώς πολύ καλή θα έλεγα... Η θέση που καθόμουν ιδιαίτερα ευρύχωρη, το αεροσκάφος [ιδιαίτερα αθόρυβο] σε καλή κατάσταση και το πλήρωμα εξυπηρετικό & φιλικό (με ευγένεια που φαίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις πηγαία και όχι προσποιητή...). Η αναχώρηση ήταν σχεδόν on time και αυτό που παίζει σημαντικότερο ρόλο είναι ότι η άφιξη ήταν ακριβής. Σχετικά με την άρνηση του κυβερνήτη... δεν μπορώ να το συμπεριλάβω στα αρνητικά της πτήσης μιας και αυτό δεν συμπεριλαμβανόταν σε αυτά που πλήρωσα (αρκετά καλή τιμή , παρεμπιπτόντως). Οπότε 9.5/10.
Εντομεταξύ εντόπισα ότι τα B-717 της Ολυμπιακής διαθέτουν 2 διαφορετικών ειδών Safety Cards.
Ξύπνημα γύρω στις 09:30 και αναχώρηση από το σπίτι για το σταθμό του Η.Σ.Α.Π. στη Νέα Ιωνία στις 10:00. Ηλεκτρικός, άφιξη στο Μοναστηράκι και αναχώρηση με το μετρό για το αεροδρόμιο στις 10:51. Το τρένο κλιματιζόμενο και καθαρό, γεμάτο με ανενημέρωτους ακόμη επιβάτες για το που πρέπει να κατέβουν και για το τι πρέπει να πληρώσουν (ο διπλανός μου είχε πληρώσει μονάχα 0.70 - δηλαδή τιμή ΜΕΤΡΟ - και έδωσε τα επιπλέον στον ελεγκτή μιας και ακόμα διανύεται περίοδος χάριτος όσο αφορά τα πρόστιμα. Το παράξενο βέβαια ήταν ότι ο επιβάτης αυτός όταν έφτασε στο αεροδρόμιο έβγαλε από την τσάντα του καρτελάκι του "Ελ.Βενιζέλος" και το φόρεσε, δηλαδή δούλευε εκεί... !



Πηγαίνω κατευθείαν στα check-in εσωτερικού της Ολυμπιακής απ' όπου παίρνω την θέση που είχα προκρατήσει (εγώ για καλό και για κακό ρώτησα την υπάλληλο εαν θα έχω τη θέση που έχω ζητήσει και αυτή μου απαντά: "Μα εννοείτε αφού την έχετε κλείσει!"

Πηγαίνω στη θέση μου (5Α) και παράλληλα ρωτάω και τη συνοδό για ενδεχόμενη επίσκεψη στο πιλοτήριο. Αυτή με επιβεβαιώνει ότι θα ρωτήσει (πρόλαβα και τις είπα ότι αυτό απαγορεύεται αλλά ό,τι παρόλα αυτά θέλω να πάω). Η επιβίβαση συνεχίζεται, γύρω στις 12:50 εμφανίζεται και η Φάνη Πάλλη-κτλ. (αργότερα είδα στην TV ότι ανέβηκε Θεσ/νίκη για να εγκαινιάσει το Μουσείο Αθλητισμού) - που καταλαμβάνει την 01F στην Business - και λίγο αργότερα και μια παίκτρια του FameStory2 -που καταλαμβάνει μια θέση στην Economy





Μεταφορά με το λεωφορείο στο terminal, όπου γίνεται ταυτόχρονη παράδοση αποσκευών για 3 πτήσεις από κάθε belt ταυτόχρονα και παίρνω τελικά τη βαλίτσα μου γύρω στις 14:20. Το αεροδρόμιο έχει αρκετή κίνηση, με μια LTU (A-330) να αναχωρεί τη στιγμή που βγαίνω από το αεροσκάφος -ακολουθούμενο από 1 δεύτερο α/φ, ενώ στο apron υπήρχαν 2 Β-734 της Αegean, 1 Avro της Aegean (SX-DVB), το SX-BKB (Β-734) της ΟΑ, 1 737 της Excel, το Α-319 της Germanwings (με special colours), το Airbus της Austrian, 1 Fokker-100 της Germania, το Β-752 της DHL, 1 Α-320 της Condor(Thomas Cook), 1 A-320 της LTU (από Σαλζμπουργκ), 1 Β-737 της Maersk καθώς και 1 T-154 (?) παρκαρισμένο απέναντι στο military apron. Στο terminal επικρατεί ένας χαμός – και στις αφίξεις [με τα 4 belt να δουλεύουν συνεχώς] και στις αναχώρησεις [μεγάλες ουρές σε check-in & σημεία ελέγχου χειραποσκευών– επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι –παρά τις περσινές επεκτάσεις- είναι επιτακτική η ανάγκη κατασκευής νέου terminal. Ωστόσο η νέα είσοδος με τη γέφυρα πρόσβασης είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και έδωσε νέο στυλ στο αεροδρόμιο…(εδώ)
Η πτήση γενικώς πολύ καλή θα έλεγα... Η θέση που καθόμουν ιδιαίτερα ευρύχωρη, το αεροσκάφος [ιδιαίτερα αθόρυβο] σε καλή κατάσταση και το πλήρωμα εξυπηρετικό & φιλικό (με ευγένεια που φαίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις πηγαία και όχι προσποιητή...). Η αναχώρηση ήταν σχεδόν on time και αυτό που παίζει σημαντικότερο ρόλο είναι ότι η άφιξη ήταν ακριβής. Σχετικά με την άρνηση του κυβερνήτη... δεν μπορώ να το συμπεριλάβω στα αρνητικά της πτήσης μιας και αυτό δεν συμπεριλαμβανόταν σε αυτά που πλήρωσα (αρκετά καλή τιμή , παρεμπιπτόντως). Οπότε 9.5/10.
Εντομεταξύ εντόπισα ότι τα B-717 της Ολυμπιακής διαθέτουν 2 διαφορετικών ειδών Safety Cards.
