OA Summer timetable 2005.

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Tha mporoysa na to grapso se kapoio apo ta yparxonta Topic alla den tha hthela na perasei aparathrhto epeidh akoloythoyn apories moy.
Shmera 19/3/05 mphka apo periergeia na do ean exei vgei to therino programma pthseon ton OA.
Pros megalh moy ekplhksh diapistosa oti gia ta aerodromia ths perioxhs moy (B.Aigaio) oi syxnothtes einai idiaitera aykshmenes kyrios gia ta 2 megalytera nhsia th Mytilene kai th Xio(5 apo 4 h mia me ena toylaxiston jet kai 4 h allh apo 3).
Epeidh apokleio na yparxei epivatikh aykshsh apo tetoia epoxh (Marths-Aprilhs) toylaxiston gia th Xio poy thn gnorizo kalytera kai epidh fantazomai oti yparxoyn analoges aykshseis kai alloy exo thn aporia:
Pos mia etairia h opoia exei h eixe provlhmata me to stolo me yparkto to kleisimo na proxora se tetoies aykshseis stis pthseis?
De leo me ekplhsei eyxarista alla apo thn allh...aporo.
H Aegean apo oti exo dei tha akoloythsei mia sygrathmenh aykshsh se epilegmenoys proorismoys.
Mhpos prin ton kyndino oi OA ta dinoyn ola gia ola?
 
Η Ολυμπιακή πάντως, και κατά το διάστημα Ιουνίου-Σεπτεμβρίου πέρυσι (2004) είχε 5 πτήσεις καθημερινά προς Χίο, κάτι το οποίο συμβαίνει εδώ και χρόνια κατά τη θερινή περίοδο. Εξάλλου οι πτήσεις γίνονται με ATR-42/-72, στα οποία δεν έχει σημειωθεί κάποια μείωση. Οι ΟΑ διαθέτουν 13 τέτοια αεροσκάφη, τα οποία νομίζω επαρκούν για την εκτέλεση των δρομολογίων. :wink:
 
jetflight":1qnn92sh said:
Mhpos prin ton kyndino oi OA ta dinoyn ola gia ola?

Δε νομίζω από την αγορά της Μυτιλήνης και της Χίου θα αποφασιστεί το μέλλον των ΟΑ.

Αν δεις πτήσεις για άλλους προορισμούς δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο...
Ίσα, ίσα οι προορισμοί της Γερμανίας (MUC,STR,DUS) δε θα γίνονται καθημερινά (τουλάχιστον για την άνοιξη). Κατά τα άλλα αν εξαιρέσεις την τρίτη καθημερινή για PAR, κάποιες επιπλέον πρωινές πτήσεις για LGW (OA271), μία δεύτερη πτήση για AMS κάθε -----6- παρατηρείται μία στασιμότητα...

Και επίσης, αμφιβάλλω αν θα βγει σε πέρας το νέο πρόγραμμα μιας και στο site των ΟΑ είδα πολλά 733 να παίζουν, πράγμα άτοπο μιας και οι ΟΑ πλέον έχουν μόνο το SX-BLC (το BLA μας άφησε-θα μας αφήσει). Εκτός αν ετοιμάζουν κάτι :roll:
 
Exei kalos.
Aporo giati den exei kathimerines pthseis gia germanikes poleis?
Mallon einai opos eipe o Xristos oti apo ATR den yparxei provlhma.
 
Αλλαγές στο πτητικό πρόγραμμα ανακοίνωσαν οι Ολυμπιακές αερογραμμές, εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης στην γραμμή Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη, της πληθώρας αιτημάτων για αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, αλλά και η μείωση της επιβατικής κίνησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών στην γραμμή Θεσσαλονίκης - Ιωαννίνων.

Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρία από τη Δευτέρα 11 Ιουλίου προστίθεται ένα ακόμη δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή Θεσσαλονίκη -Μυτιλήνη - Θεσσαλονίκη, ενώ από τις 15 Ιουλίου θα γίνονται δύο δρομολόγια την εδβομάδα μεταξύ Θεσσαλονίκης-Μυκόνου, κάθε Παρασκευή και Κυριακή για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ταυτόχρονα αναστέλλουν από τις 11 Ιουλίου την λειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα - Θεσσαλονίκη καθώς παρατηρείται μειωμένο το ενδιαφέρον τον επιβατών, μετά την βελτίωση της οδικής σύνδεσης μεταξύ Θεσσαλονίκης-Ιωαννίνων, μέσω της Εγνατίας.


source: naftemporiki.gr
 
Κρίμα για το Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα, που είχε ζωή δεκαετιών. Μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον που το είχα υπόψιν μου, είχε καλή κίνηση. Και η διαδρομή ήταν ιδιαίτερα θεαματική (βλ. και σχετικό trip report μου).
Ο Πρωινός Λόγος έχει αναλυτικό άρθρο στη χθεσινή του έκδοση. Αποσπάσματα:

Η επιβατική κίνηση, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τον τελευταίο ένα χρόνο μειώνεται συνεχώς, με μοναδική ίσως εξαίρεση το δρομολόγιο της Παρασκευής, το οποίο όμως δεν μπορεί να σώσει την κατάσταση.

Τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας, δείχνουν ότι η κίνηση έχει μειωθεί πάνω από 30% και το δρομολόγιο συνεχίζει να πηγαίνει κάθε μέρα και χειρότερα.

Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το φτηνό συγκριτικά εισιτήριο -κοστίζει 60 ευρώ- καθιστούν την γραμμή ασύμφορη. Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, θεωρούν ότι δεν έχουν κανένα λόγο να διατηρούν το δρομολόγιο, όταν μάλιστα έχουν άμεση ανάγκη τα αεροσκάφη, προκειμένου να εξυπηρετήσουν άλλους προορισμούς της χώρας με μεγαλύτερη κίνηση.

Το αεροπορικό δρομολόγιο προς την Θεσσαλονίκη, άρχισε να παίρνει την κατιούσα, από την στιγμή που δόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα της Εγνατίας Οδού, στην περιοχή της Μακεδονίας. Η κατάσταση έγινε ακόμη χειρότερη μετά το άνοιγμα της Καστανιάς, τον προηγούμενο χειμώνα. Από τότε, ακόμη και παραδοσιακοί πελάτες, εγκατέλειψαν την Ολυμπιακή.

Η κατάργηση του δρομολογίου, αναμένεται να προκαλέσει έντονη δυσφορία στην περιοχή και να προκαλέσει τις αντιδράσεις πολλών φορέων, οι οποίοι ερμηνεύουν μία τέτοια κίνηση ως άμεση υποβάθμιση των Ιωαννίνων και του αεροδρομίου.
Ουσιαστικά το μοναδικό δρομολόγιο που θα εξυπηρετείται στο εξής από το αεροδρόμιο της Ηπειρωτικής πρωτεύουσας θα είναι αυτό προς και από την Αθήνα, αφού η Ολυμπιακή με ένα παρόμοιο σκεπτικό, είχε κόψει προ ετών και την σύνδεση Ιωαννίνων-Τιράνων. Κι όλα αυτά όταν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας προγραμματίζει την εκτέλεση σημαντικών έργων για την αναβάθμιση του αεροδρομίου.
 
Οπως ειπες το δρομολογιο δεν παει καλα απο πλευρας κινησης.Αρα γιατι να φοναζουν οι φορεις των Ιωαννινων?Ας ταξιδευαν και μετα ας φωναζαν.
Στη Μυτιληνη που ο κοσμος πεταει, καλα κανει και προσθετει μια πτηση.
Κριμα παντος γενικα για τα Ιωαννινα,να ειναι μια τοσο μεγαλη πολη και να εχει τοσο πολυ χαμηλη κινηση,πραγμα αδιανοητο για τα ευρωπαικα δεδομενα.
 
Top