Οι χωρισμένοι δεν...αλλάζουνε ποτέ (ATH-LHR-ATH με A3 & ΟΑ)

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

George

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/03/2003
Μηνύματα
1.432
Likes
123
Οι κύκλοι γίναν πράσινοι, οι γλάροι μείναν μπλε. Κάποια στιγμή οι γλάροι θέλησαν να πρασινίσουν και οι κύκλοι να γλαρέψουν. Όμως ο γάμος χάλασε, το προξενιό ελύθη. Κι έτσι το ζεύγος χώρισε. Και το πάρτι επανήλθε.

Δύο ελληνικές εταιρίες, ένα παραδοσιακό δρομολόγιο, ένας χειμώνας αεροπορικών αναδιατάξεων και ένα...πολυσυζητημένο διαζύγιο. Πώς είναι να ταξιδεύει κανείς στις Ευρώπες με Ολυμπιακή και Aegean φέτος το χειμώνα;


A3 602
ATH (09:10) - LHR (11:15), A321, SX-DVO


Μεσοβδόμαδα χειμώνα, 8 το πρωί. Τα check-in υποδέχονταν χαλαρά τον όχι και τόσο πολύ κόσμο, τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά και μάλλον άδεια, τα κτήρια καθαρά και γκρίζα, από τα παράθυρα του observation fast-food έβλεπες το -όσο terminal σου αναλογεί - να είναι ψιλοάδειο και αισθανόσουν το μοσχομυριστό πολυχρησιμοποιημένο λάδι τηγανίσματος να σου τραντάζει την όσφρηση. Ναι, ήμουν ξανά στο hub και πολύ το χαιρόμουν!

Πήγα στην -τίγκα στον κόσμο- Α13 λίγο πριν τις 08:30, την άραξα σε μια γωνία για να έχω άπλετη θέα στο κοινό της 602 και χάζευα. Νυσταγμένος κόσμος που διψούσε για ζεστό καφέ στη δερμάτινη καμπίνα πριν ξεχυθεί για δουλειές στο Λονδίνο. Ή για ψώνια. Ή για τουρισμό πριν ξετυλίξει την playlist του σε ελληνικό κοινό το βράδυ. «-Μετά λέω να παίξω “πίνω μπάφους και παίζω pro”. -Άσ' το, ξεπερασμένο είναι». Όντως.

Κάπου εκεί έσκασε μύτη και το πλήρωμα. Ευχάριστη η πασαρέλα, που έκανε τα κεφάλια να γυρίσουν εν μέσω γενικευμένα νυσταλέας αναμονής για επιβίβαση. Η οποία άρχισε στις 09:00 με την προτροπή να προηγηθούν οι σειρές 18-32. Νομίζω πως αγνοήθηκε πλήρως, παρόλα αυτά όλα κύλησαν ομαλά και πολιτισμένα. Στο μεταξύ τα ηχεία έπαιζαν από Χαρούλα μέχρι Αρβανιτάκη («Πάρε με αγκαλιά και πάμεεεεε»). Κι εκεί αρχίσαμε όλοι να αγκαλιαζόμαστε μεταξύ μας. Επιβάτες με επιβάτες, πλήρωμα με πλήρωμα, επιβάτες με πλήρωμα, πλήρωμα με επιβάτες, γενικώς. Είκοσι λεπτάκια αργότερα ολοκληρώσαμε. Το boarding εννοώ. Ας φάμε τώρα την καραμελίτσα.

Τότε ο κάπταιν μας καλωσόρισε on board, μας ενημέρωσε ότι η πτήση αναμενόταν να διαρκέσει 03:20 και ευχήθηκε να την απολαύσουμε. Μετά μας καλωσόρισε και η ηγουμένη. Οι οθόνες έπεσαν, το safety demo προβλήθηκε, το οικείο “doors to arm” ακούστηκε και εισακούστηκε, οι επιβάτες των εξόδων κινδύνου ενημερώθηκαν και 09:37 άρχισε το pushback.

Είχα παράθυρο προς τα πίσω (25Α). Η ενδιάμεση θέση ήταν κενή. Στο apron είχε Β737 της ΤΝΤ, Β767 της Maersk και τα γνωστά τζάμπα αραγμένα Τζάμπο της Αυτοκράτειρας. Τα flaps κατέβηκαν, η γυναικεία φωνή απ’ το κόκπιτ κάλεσε το πλήρωμα καμπίνας να καθίσει, οι δύο IAE άρχισαν να δείχνουν τα δόντια τους (ή έστω τα blades τους) και το Airbus νίκησε απαλά για άλλη μία φορά τη βαρύτητα. Στο έδαφος, το ένα Α340 μέσα στο υπόστεγο και τα άλλα τρία έξω από αυτό γερνούσαν κι άλλο.

Στο μεταξύ εμείς είχαμε βάλει ρύγχος για Πάτρα, αφήνοντας τα contrails μας πάνω από τον Κορινθιακό. Το πλήρωμα μάς ενημέρωσε ότι μιλάει αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά και ότι σε λίγο θα μας δείξει και ταινία. Εντωμεταξύ ο aakunz στο μυαλό μου ήθελε να κάνει τα παράπονά του που κανείς δεν ήξερε μογγολικά ή αρμένικα.

Αλλά ο κόσμος που ζούμε είναι άδικος, σκληρός και αδυσώπητος. Γι’ αυτό και στις οθόνες έπαιζε το Wall Street. Επέλεξα όμως να μη στραβολαιμιάσω, όταν από κάτω μπορούσες να χαζεύεις τη Γέφυρα του Rio de Antirrio. Κάποιες αναταράξεις πάνω από τη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου και πορεία για Ιωάννινα και Κέρκυρα.

Κι ερχόμαστε στη θέση μας. Σκληρό αλλά άνετο το κάθισμα, seat pitch αξιοπρεπές. Νούμερα δε δίνουμε γιατί σ’ αυτά είναι καλός μόνο ο captainjumbo, που μια μέρα θα γίνει κριτής CEO στο X-air-Factor. Και σταυροπόδι καθόσουν, αρκεί να είσαι καλός στη γιόγκα. Στο μεταξύ, ο συνεπιβάτης παραδίπλα διάβαζε μια από εκείνες τις αντικειμενικότατες εφημερίδες, όπου το κύριο άρθρο έχει τίτλο «Ο Ελληνοχριστιανισμός μόνη διέξοδος στην κρίση».

Τότε ήταν που η καμπίνα μύρισε σωστό αεροπορικό φαγητό. Το οποίο είναι περίπου σαν το σεξ: όταν δεν το έχεις δεν το σκέφτεσαι, αλλά όταν το ξαναρχίσεις δεν μπορείς να μείνεις νηστικός. Η Aegean νηστικούς δε μας άφησε. Κλασική πρωινή ομελέτα με τηγανητή κροκέτα πατάτας και λουκανικάκι (για να μην ξεχνάμε τη μάμα-Λούφτι), μπάρα δημητριακών, ψωμάκι-βουτυράκι-μαρμελαδίτσα και φρουτάκια. Το πορτοκάλι, το πεπόνι και το σταφύλι έγραφαν και “a Star Alliance member”. Μπορεί να το έγραφαν και οι κόκκοι του καφέ, αλλά δεν το θυμάμαι.

Μιάμιση ώρα μετά την απογείωσή μας όλα είχαν τελειώσει. Όλα; Μα όχι. Τότε ήταν που ξεκινούσε το καλύτερο IFE: οι Άλπεις! Βουνοκορφές, λίμνες και χωριά αχνοπασπαλισμένα με δροσερό -σχεδόν λαχταριστό- χιόνι και συνεχόμενα over-, under- και paradipla-flies. Μια SAS που πετούσαμε παράλληλα, μια British σε διασταυρούμενη πορεία ψηλότερα και καναδυό μπιζτζετς αργότερα, είχαμε φτάσει ήδη πάνω από τη Γαλλία. Ο κύριος παραδίπλα, χωμένος στην ελληνοχριστιανική εφημερίδα του, διάβαζε πύρινο άρθρο για την πιθανότητα τέλεσης γκέι γάμων στην Ελλάδα με τίτλο «Θέλει ο οπισθογεμής να κρυφτεί κι η χαρά δεν τον αφήνει». Τάξις και ηθική! :3:

Το πλήρωμα εντωμεταξύ είχε περάσει για πωλήσεις και περίπου ανά μισάωρο ξαναερχόταν πότε με νερό, πότε με καφέ/τσάι. Κάπου εκεί επανήλθε και ο κάπταιν με πληροφορίες από το Χήθροου. 7 βαθμοί στο έδαφος, συννεφιά και αναμενόμενη προσγείωση 15 λεπτά πριν την STA. Αυτό βέβαια μπορεί και να ήταν σχεδόν ασέβεια για τη χωρητικότητα των βρετανικών ουρανών κι έτσι τους κάναμε κι εμείς τους κύκλους μας πάνω απ’ το Λονδίνο.

11:00 τοπική κατέβηκαν τα πρώτα flaps, σχεδόν ένα δεκάλεπτο αργότερα υποχώρησαν στο διάβα μας και τα χαμηλότερα νέφη και στις 11:10 τοπική οι τροχοί του “Philoxenia” πατούσαν στον 09L του EGLL, λίγο πριν αυτός φιλοξενήσει ένα Β744 της British που προσγειώθηκε πίσω μας. Άλλο ένα δεκάλεπτο περίπου αργότερα η καμπίνα της ναυαρχίδας της Αιγαίου είχε αδειάσει. Γρήγορο πέρασμα από έλεγχο διαβατηρίων και βουρ για το tube.

Φωτος:
Service
In-flight
_________________________________________________________________
+++
Κατάσταση καμπίνας αεροσκάφους. Πτήση με καθυστερημένη αναχώρηση, αλλά on-time άφιξη. Προσεγμένο service εν πτήσει. Αξιοπρεπές seat pitch, χωρίς να είναι και κάτι το εξαιρετικό. Καλή τιμή, λίγο υψηλότερη από την easyjet στην ίδια περίοδο.

---
Μέτρια ποιότητα catering.
_________________________________________________________________

-Θα ξαναπέταγες με την Aegean για Ευρώπη, George;
-Άντε πάλι με τις ερωτήσεις. Μα φυσικά και θα πετούσα.

-Όλα ωραία μας τα παρουσιάζεις, George. Δηλαδή, τίποτε δε σε χάλασε στην Aegean;
-Χμμμ… Πάντα αισθάνομαι λίγο πιο ασφαλής σε μια καμπίνα όπου τουλάχιστον ένα μέλος πληρώματος δείχνει και ηλικιακά ότι έχει μια κάποια παραπάνω εμπειρία.
 
Διακρίνω μία ανανέωση στο φλιτζανάκι του καφέ/τεΐου ή έχω καιρό να μπω στη γλαροφωλιά;
 
George":1oijbolp said:
...Στο μεταξύ εμείς είχαμε βάλει ρύγχος για Πάτρα, αφήνοντας τα contrails μας πάνω από τον Κορινθιακό...
Το μπζέκασμα το βαφτίσαμε contrail;
George":1oijbolp said:
...με τηγανητή κροκέτα πατάτας...
Και έσπαγα τον ουρανίσκο μου για να καταλάβω τι είναι αυτό το πράμα που σερβίρουν για πρωινό
George":1oijbolp said:
...Το πορτοκάλι, το πεπόνι και το σταφύλι έγραφαν και “a Star Alliance member”. Μπορεί να το έγραφαν και οι κόκκοι του καφέ, αλλά δεν το θυμάμαι...
Αρχίζω και θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι το έχουν γράψει μέχρι και στο βρακί του Βασιλάκη/όχι/του/Κα'ί'λα/του/άλλου.
 
George":8e035qt5 said:
συνεχόμενα over-, under- και paradipla-flies. Μια SAS που πετούσαμε παράλληλα, μια British σε διασταυρούμενη πορεία ψηλότερα και καναδυό μπιζτζετς αργότερα

Eεεεελα τωρα ρε συναδελφε. Φωτο με δισκους aegean εχουμε παραπανω απο αφθονες στο ταλαιπωρο gallery του forum τουτου.Τις εχει αναλαβει ο αντιπροσωπος.

Τιποτε απο τα παραπανω, τα κουοταρισμενα? :wink:
 
Αμέ! Πώς δεν έχει: paradipla-fly1, paradipla-fly2
Η British δε βγήκε (με τύφλωσε ο ήλιος πάνω που πήγαινα να κάνω το κρίσιμο κλικ!)

Τώρα που το ξανακοιτάζω, η πρώτη μάλλον δεν ήταν SAS...

Επίσης, επιβεβαιώνω τον fotis ότι μπζεκάζαμε αβέρτα. Από τον Κορινθιακό μέχρι τα περίχωρα του Χήθροου, σπέρναμε πονοκεφάλους ασταμάτητα :P
 
ΟΑ266
LHR (22:15) - ATH (04:00), A320, SX-OAU


Άφιξη στο Χήθροου με tube κανένα δίωρο πριν την αναχώρηση.

Το τέρμιναλ 4 είναι ευχάριστο, ευάερο κι ευήλιο. Είναι η λονδρέζικη φωλιά της SkyTeam. Και των εξωτικών longhauls επίσης. Με ξεχωριστή περιοχή για το check-in των εκλεκτών (ή πλούσιων ή βυσματιών) επιβατών της SkyTeam, αλλά και ωραιότατη quiet area με πολυθρόνες και ανάκλιντρα για όλο τον κόσμο. Η θέα στο apron εκείνη την ώρα περιλάμβανε το Α343 της Sri Lankan και το Β773 της Jet που ετοιμάζονταν κάτω από τα πόδια μου. Τα οποία χρειάζονταν ξεκούραση μετά από ατελείωτο περπάτημα στο Λονδίνο και έναν εξαντλητικό έλεγχο security (μέχρι και από body scanner).

Το καλό με την quiet area είναι ότι είναι ανοιχτή σε όλους. Το κακό, ότι μπορείς να αφεθείς τόσο που η Sri Lankan να γίνει Arik, Kingfisher, Gulf, Qatar ή άλλα πανέμορφα widebodies, με αποτέλεσμα να χάσεις το -πλέον- narrowbody για Αθήνα. Το άλλο κακό είναι ότι το gate 14 είναι ακριβώς στο άλλο άκρο του τέρμιναλ, οπότε όλη η ξεκούραση μετατράπηκε ξανά σε κούραση.

Επιβίβαση στις 21:40 με προτροπή να προηγηθούν οι Business και οι καθήμενοι στις σειρές 17 και πίσω. Τυπικά σωστή η προτροπή, που μάλλον αγνοήθηκε ξανά πλήρως, χωρίς να υπάρξει και πρόβλημα εδώ που τα λέμε.

Η επιβίβαση ήταν χωρίς μουσικούλα. Κι όταν όλοι σκέφτονταν «μα πού πάμε στο δύσκολο δρόμο του ανταγωνισμού χωρίς Χαρούλα», εγώ παρατηρούσα τις φυσούνες της γνωστής τράπεζας, που έβρισκε τόσες ευκαιρίες στους αφρικανούς δασκάλους ή τους λατινοαμερικάνους ποδοσφαιριστές, αλλά ούτε μία στην ασθμαίνουσα οικονομικώς πατρίδα μας. Μα γιατί βρε παιδιά; Δεν είναι ελκυστική η συγχώνευση κύκλων και γλάρων; Τι; Το ξέρατε ότι δε θα γίνει; Ας βολευτώ στη 12C μου λοιπόν.

Κανένα τεταρτάκι αργότερα μπήκαμε όλοι. Ο κάπταιν μας έδωσε ένα αναλυτικότατο briefing για την πτήση (συνοπτικά ότι θα απογειωθούμε από τον 09R, με πορεία νοτιοανατολική και με αναμενόμενη διάρκεια πτήσης 3:10’), το πλήρωμα έκανε ένα αναλυτικότατο briefing για τις εξόδους κινδύνου στους εκεί καθήμενους και μετά μας μοίρασε τις καραμελίτσες. Σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Την Aegean; Όχι, αγαπητοί μου, η διαφορά ήταν εμφανέστατη: η καραμέλα ήταν τελείως αλλιώτικη!

Η δεύτερη τρομακτική διαφορά ήταν στην επίδειξη των σωστικών που έγινε από το πλήρωμα και όχι από video. Ναι, ξέρω, είναι ουσιωδέστατη λεπτομέρεια που κρίνει ποια εταιρία θα προτιμήσει κανείς. Ωστόσο, το safety demo ήταν αναλυτικό και με σωστή νομίζω έμφαση σε κάποια σημεία.

22:05 άρχιζε το push back και το βραδινό μαρτύριο του σπόττερ: Azerbaijan με μικρό Airbus, Kingfisher και Qatar με μεγάλα Airbus (Α330 για την ακρίβεια), Qantas με Β744 και όλη η ΒΑ στο apron σας.

Η ώρα ήταν 22:24 τοπική, πίσω μας το καθημερινό Α345 της Arik έτοιμο για Lagos, αριστερά μας το Β744 της Cathay έτοιμο για Hong Kong, εντός μας το πλήρωμα καθισμένο και τα φώτα της καμπίνας χαμηλωμένα κι από κάτω μας ο 09R στον οποίο τρέχαμε να αναμετρηθούμε με τη βαρύτητα. Απογείωση, gear up και άνοδος.

Πολύ λίγο αργότερα τα φώτα άναψαν και πάλι, το προσδεθείτε έσβησε, κλικ ακούστηκαν (έλεος βρε παιδιά), ψιλοαναταράξεις μας άφηναν απτόητους και στην καμπίνα μοιράζονταν εφημερίδες.

Είκοσι λεπτάκια μετά ήρθε επιτέλους το δείπνο ημών το επιούσιο! Η αδυναμία μου στο αεροπορικό φαγητό δεν κρύβεται, αλλά αυτό πρέπει να πω ότι ήταν όντως καλό. Γευστικότατο μπιφτεκάκι με σως μουστάρδας, γενναιόδωρη σαλατίτσα με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Καλαμών, εξίσου γενναιόδωρα μοιράζονταν τα ψωμάκια, ενώ το γλυκάκι μικρό αλλά συμπαθητικό. Συνολικά, ποιότητα. Χυμοί, καφές/τσάι στην αρχή και δεύτερος γύρος υγρών αργότερα.

IFE δεν είχε, είχε όμως κόσμο το Airbusάκι. Υφασμάτινο το κάθισμα, που ήταν κι αυτό μάλλον σκληρό, αλλά εξίσου άνετο με της Α3. Η πλάτη του λιγότερο άκαμπτη, οπότε οι κλωτσιές από τους από πίσω μέχρι να βολευτούν ήταν κάπως πιο αισθητές αυτή τη φορά. Το seat pitch ίδιο με το Α321 της Α3: αξιοπρεπές, χωρίς κάτι το μοναδικό.

Χλαπ χλουπ, μάζεμα δίσκων κι ύστερα ησυχία, σκοτάδι και ύπνος.

Το πλήρωμα περνούσε κατά διαστήματα φροντίζοντας για τον κόσμο, ενώ διάσπαρτες αναταράξεις βοηθούσαν να αποκοιμηθούμε ευκολότερα. Σα σε κούνια.

Στις 03:00 ώρα Ελλάδας ακριβώς ο κάπταιν επανήλθε. Πετούσαμε στα 37000 πόδια πάνω από το Βόλο, ο καιρός στην Αθήνα ήταν καλός και θα αναμέναμε vectoring για τον 21R.

Είκοσι επτά λεπτά αργότερα οι τροχοί ήταν κάτω και ασφαλισμένοι, τα flaps εκτεταμένα, ο άνεμος άπνοια και ήμασταν ελεύθεροι για προσγείωση στον 21R του Ελ Γκαβ.

Πέντε λεπτάκια αργότερα είχαμε σταθμεύσει στην Α01.

Photos:
Olympic service
_______________________________________________________________
+++
Κατάσταση καμπίνας αεροσκάφους. Πτήση με άριστο on-time performance. Προσεγμένο service εν πτήσει. Catering σαφώς άνω του μετρίου. Αξιοπρεπές seat pitch, χωρίς να είναι και κάτι το εξαιρετικό. Η τιμή ελαφρώς καλύτερη από την Α3 για την ίδια μέρα.

---
Καμπίνα βαρετά γκρίζα και χωρίς ίχνος IFE.
______________________________________________________________

-Τις σάλτσες μουστάρδας ήξερες να τις βγάλεις, George. Την Arik όχι;
- Μα ήταν βράδυ. Το beef-spotting ήταν ευκολότερο του planespotting.

-Υπάρχει ανταγωνισμός Aegean-ΟΑ πάντως.
-Α, μα βέβαια! Δε βλέπετε τις εξόφθαλμες διαφορές στο service; Μέχρι και η χρονική στιγμή που κάνουν τις ανακοινώσεις οι χειριστές ήταν ίδιες. Τα δε πληρώματα καμπίνας έχουν τις ίδιες ηλικίες-αναλογίες-εμπειρίες κλπ κλπ κλπ. Εντάξει, στην ΟΑ266 υπήρχε και φροντιστής.

-Το SX-OAU πώς σου φάνηκε;
-Ήταν Gold για τους Business (ναι, είχε και κόσμο εκεί), αλλά κατά τα άλλα, τα ίδια. Υπήρχε βέβαια ένα μόνο κρίσιμο για την ασφάλεια σημείο: το SX-OAU δεν είχε προσκέφαλα!!! (όπως και το «Τζέλλα Δέλτα» δεν είχε φουγάρα)

-Στην τελική, θα ξαναπέταγες με την OA για Ευρώπη, George;
-Ευχαρίστως. Μόνο που το μεν πνεύμα πρόθυμο, η δε ΟΑ ατυχής.
 
George κατα την αποψη σου τη διαφορες θα μπορουσαν να γινουν και απο τις δυο εταιρειες για να προσελκυσουν περισσοτερο κοσμο?
Πιστευω οτι ελαχιστα πραγματα μπορουν να αλλαξουν/προστεθουν σε μια τετοιου ειδους πτηση.
 
Σε πολλές ταινίες μελό τού Ελληνικού και λοιπού παγκόσμιου κινηματογράφου-αλλά ιδιαιτέρως τού Ελληνικού-οι χωρισμένοι κάποια στιγμή ξανανταμώνουν,αγκαλιάζονται,φιλιούνται,άμα λάχη ρίχνουν και κανένα πορτογαλικό και εκεί πίπτουν οι τίτλοι τού happy end,αφήνοντάς μας να φανταστούμε την συνέχεια (και ζήσαν αυτοί καλά) και να αναρωτηθούμε "κι'εμείς καλύτερα;".

Οπότε ίσως οι χωρισμένοι να μήν είναι γιά πάντα χωρισμένοι.Οπως δέν ήταν η Μέμα Σταθοπούλου με τον Θάνο Λειβαδίτη στίς ώς άνω αναφερθείσες ταινίες.

Αλλωστε,το γεγονός ότι αμφότερες οι εταιρείες παρέχουν ακριβώς τα ίδια πράγματα στίς ίδιες πτήσεις με ίδια αεροπλάνα κλπ δείχνει πως το όνειρο τής σύζευξης ποτέ δέν το εγκαταλείπουν....

Κατά τ'άλλα:

George":169koh71 said:
Κανένα τεταρτάκι αργότερα μπήκαμε όλοι. Ο κάπταιν μας έδωσε ένα αναλυτικότατο briefing για την πτήση (συνοπτικά ότι θα απογειωθούμε από τον 09R, με πορεία νοτιοανατολική και με αναμενόμενη διάρκεια πτήσης 3:10’), το πλήρωμα έκανε ένα αναλυτικότατο briefing για τις εξόδους κινδύνου στους εκεί καθήμενους και μετά μας μοίρασε τις καραμελίτσες. Σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Την Aegean; Όχι, αγαπητοί μου, η διαφορά ήταν εμφανέστατη: η καραμέλα ήταν τελείως αλλιώτικη!
Πώς,δηλαδή,ήταν αλλιώτικη;Ηταν απ΄αυτές τίς μεγάλες,τίς αποκαλούμενες "τής πεθεράς";(λέγονται έτσι επειδή είναι τόσο μεγάλες που σού μπουκώνουν το στόμα και σε εμποδίζουν να μιλήσης μέχρι να λιώσουν.Ιδανικό γιά απόσβεση τής εκ πενθερών προερχομένης μουρμούρας).


George":169koh71 said:
Η δεύτερη τρομακτική διαφορά ήταν στην επίδειξη των σωστικών που έγινε από το πλήρωμα και όχι από video. Ναι, ξέρω, είναι ουσιωδέστατη λεπτομέρεια που κρίνει ποια εταιρία θα προτιμήσει κανείς. Ωστόσο, το safety demo ήταν αναλυτικό και με σωστή νομίζω έμφαση σε κάποια σημεία.
Δέν μού είχε τύχει ποτέ να δώ safety demo από video σε αεροπλάνο (δέν υπήρχαν τέτοια πράγματα στα 734 τής αείμνηστης,πόσο μάλλον στά 732 της και στά πραπράκια και ακόμη περισσότερι στά 707 και 727 της...) αλλά φαντάζομαι δέν θα έχη μεγάλη διαφορά από την live εκδοχή-εκτός και άν το κάνη ο γνωστός ράπερ F/A τής Southwest Airlines ή τα κορίτσια τής Bikini.com

George":169koh71 said:
Υπήρχε βέβαια ένα μόνο κρίσιμο για την ασφάλεια σημείο: το SX-OAU δεν είχε προσκέφαλα!!! (όπως και το «Τζέλλα Δέλτα» δεν είχε φουγάρα)
Υποπόδιο είχε;

George":169koh71 said:
Στην τελική, θα ξαναπέταγες με την OA για Ευρώπη, George;
-Ευχαρίστως. Μόνο που το μεν πνεύμα πρόθυμο, η δε ΟΑ ατυχής.
Ας πρόσεχε και άς μήν πούλαγε τα slots.......
 
evareste, το service και των δύο εταιριών είναι σε καλό επίπεδο και το value for money εξαιρετικό (το όλο ταξίδι κόστισε κάτι πάνω από 150 ευρώ). Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ακριβώς ότι οι διαφορές είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες...

@Hastaroth: βίντεο επίδειξης σωστικών είχαν και τα 734 της ΟΑ τα τελευταία χρόνια, και μάλιστα είχαν επίδειξη και για κωφάλαλους.
 
Top