Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το ότι περίμεναν διαφορετικά νούμερα και ενδεχομένως καποιοι να ρευστοποίησαν δεν αναιρεί το buy the rumor, sell the news. Το αντίθετο: είναι η επιβεβαίωση του. Όταν μια μετοχή έχει προεξοφλήσει τα “ρεκόρ” πριν ανακοινωθούν, η αντίδραση μετά μπορεί να είναι αρνητική, ειδικά αν τα αποτελέσματα κρύβουν ψιλά γράμματα (π.χ. μείωση λειτουργικής κερδοφορίας).

Συμφωνώ μαζί σου ότι η Aegean είναι υγιής και έχει προοπτικές. Αλλά άλλο το θεμελιώδες story της εταιρείας και άλλο η βραχυπρόθεσμη αντίδραση της μετοχής. Εκεί είναι που πρέπει να ξεχωρίζουμε την ανάλυση από την εντύπωση των τίτλων.

Υγεία και αγάπη να έχουμε και να βλέπουμε τη μετοχή να καλπάζει, αυτό έχει σημασία! Καλό κέρδος να έχεις εύχομαι
 
Last edited by a moderator:
Το σχόλιο δικό μου, η ανάγνωση του άρθρου δικιά σας ...... Κονομήσανε !

Aegean: Στα €148 εκατ. τα κέρδη μετά από φόρους στο εννεάμηνο, αυξημένα κατά 12%​


 

Πάει για ισχυρό φίνις η Aegean​

-Μάλλον παράξενα μισοάδειο έβλεπαν οι αναλυτές το ποτήρι για την Aegean πριν από την ανακοίνωση του τρίτου τριμήνου. Τα οικονομικά αποτελέσματα και οι επιδόσεις της αεροπορικής εταιρείας ήταν αισθητά καλύτερα διαψεύδοντας όσους έβλεπαν πίεση σε συγκεκριμένες γραμμές του ισολογισμού. Η εταιρεία ανεβαίνοντας στο κύμα μιας εξαιρετικής χρονιάς για τον τουρισμό φέτος, πέτυχε στο 9μηνο βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας, αύξηση στα προ φόρων (+14%) και μετά φόρων κέρδη (+12%), μετέφερε 5% περισσότερους σε σχέση με την περσινή περίοδο, ενώ στο τρίτο τρίμηνο -παρά την αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας- τα κέρδη επηρεάστηκαν κυρίως λόγω της μερικής ανάκαμψης του δολαρίου που επηρέασε τις αποτιμήσεις των μελλοντικών υποχρεώσεων από μισθώσεις των αεροσκαφών στον ισολογισμό του ομίλου. Όσο για το ταμείο, ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ. Και όλα αυτά ενώ συμπληρώθηκαν δύο χρόνια σημαντικής επίδρασης στα κόστη της εταιρείας λόγω των προληπτικών ελέγχων στους κινητήρες GTF των νέων αεροσκαφών της. Η διοίκηση, μάλιστα, εκτίμησε έπειτα από πρόσφατη ενημέρωση από την Pratt & Whitney πως ο κύκλος των ελέγχων θα διαρκέσει ακόμη 30 μήνες έως ότου ολοκληρωθεί. Ωστόσο, το ζήτημα αυτό βαίνει πως εκτόνωση, με μείωση του αριθμού των αεροσκαφών που βρίσκονται σήμερα εκτός πτήσεων από το φθινόπωρο του 2026. Όσο για το τέλος της χρονιάς, η Aegean πάει για ισχυρό φίνις ενισχύοντας τη συχνότητα και τη χωρητικότητα σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού και προσθέτοντας νέα δρομολόγια κυρίως στη Μέση Ανατολή.
 
Top