Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πραγματι...
Νεοι μνηστηρες για την ΟΑ(αρθρο του news24.gr)
http://www.news247.gr/a/4!78941

Συγνωμη,αλλα αν δεν ειναι κανονισμενο να παρει η MIG την ΟΑ,γιατι πηρε η MIG τοσο προσωπικο απο την Α3 και τι θα γινει σε περιπτωση που χαθει ο διαγωνισμος?Δε φαινεται λιγο περιεργο οτι ας πουμε μια εταιρια δινει 700 εκ ευρω και δεν εχει ακουστει πολυ αυτο?

@ aas59
Βρε παιδι μου καταφερανε καποιοι μετα απο τοσο καιρο να ανοιξουν ενα θεμα το οποιο να μη το κλειδωσει διαχειριστης για να μπορουμε να συζηταμε.Ερχεσαι εσυ και καταντας το θεμα 1 ποστ ο αγνωστος χ-1 εσυ,κ.ο.κ.Μηπως θα επρεπε να εισαι λιγοτερο εριστικος?Χωρις παρεξηγηση,αλλα ελεος πια.Αμα πεις κατι με ηρεμο τροπο ολα μπορουν να λυθουν και η συζητηση να παει μια χαρα.Αλλα εσυ πας κατευθειαν για καυγα με τον τροπο που γραφεις και στο εχω πει κι εγω για μια προηγουμενη διαφωνια μας για το ιδιο θεμα.Καμια φορα δεν ειναι θεμα admin αλλα δικο σου/μου/του/μας να καταλαβουμε πως και τι πρεπει να γραψουμε.
 
Δεν νομίζω ότι είναι "κανονισμένο" να πάρει η M.I.G την Ο.Α.
Αν ήταν γιατί να υπάρχει η προθεσμία της Παρασκευής.?
Θα μπορούσαν με συνοπτικές διαδικασίες να είχαν "κλείσει" την συμφωνία την επομένη της προσφοράς.

Όσον αφορά τις μεταγραφές ,
Στην περίπτωση που δεν πάει η Ο.Α στην Μ.Ι.G θα αξιοποιηθούν προφανώς στην ΝΕΑ εταιρία που έχει αρχίσει ήδη να υλοποιεί.


Υ.Γ : Επί του προσωπικού σχολίου έχεις Π.Μ....
 
Και στο ραδίόφωνο του Alpha είπαν οτι εντός της ημέρας θα ανακοινώθει η μεταβίβαση της Ολυμπιακής στην MIG. Αναμένουμε την επίσημη ενημέρωση απο τον πρώην υπουργό Μεταφορών. Ας ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο για την ΟΑ. :)
 
Ας περιμένουμε λίγο ακόμα ρε παιδιά. Γιατι τέτοια παράκρουση με τον Makis; Δύο εδώ δώσανε το ίδιο link, και ένας τρίτος θεώρησε αρκετό λόγο το άρθρο για να ανοίξει και νέο θέμα στο φόρουμ. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει εντός της ημέρας φαίνεται, μετά το περίπου τελεσίγραφο Βγαινόπουλου.
 
Mακάρι,ειλικρίνα μακάρι να τελειώσει σήμερα το θέμα πώλησης της ΟΑ με την παραχώρησή της στην MIG..αν και κάποιοι φαίνονται σίγουροι καλύτερα να κρατήσουμε μικρό καλάθι..πάντως σε περίπτωση συνέχισης των διαπραγματεύσεων με άλλους ομίλους και ταυτόχρονης απόσυρσης ενδιαφέροντος απο τη MIG,το παιχνίδι για την πώληση είναι χαμένο απο χέρι και η ολυμπιακή θα πάει στα τάρταρα..με άλλα λόγια ή τώρα ή ποτέ
 
Αγαπητοί φίλοι,
Εγώ πάντως κρατάω "μικρό καλάθι" γι'αυτή την εξαγορά. Συμφωνώ με τον GP707.
Μη ξεχνάμε ότι η ΟΑ με την εθελούσια έξοδο και την πρόωρη συνταξιοδότηση ενός τεράστιου ποσοστού του προσωπικού της, με επιβάρυνση όλων μας , θα είναι πολύ πιο ευέλικτη εταιρία. Καθώς φεύγει ένας τεράστιος "βραχνάς" του υπεράριθμου προσωπικού και των συμβάσεων απεριορίστου χρόνου...
Η ΜIG από την άλλη, χωρίς να έχω τίποτα με την εταιρία, με την προηγούμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ μας έδειξε πόσο εύκολα μπορεί να κοροιδεύει την κυβέρνηση. Καθώς πάλι όλοι εμείς πληρώσαμε την εθελουσία του ΟΤΕ 1,5 Δις € (αν δε κάνω λάθος), πωλήθηκε από το ελληνικό κράτος στη MIG (για ψίχουλα) και δεν πέρασε 1 μήνας και η MIG τον πώλησε στην DT με τεράστια κέρδη... Στην ουσία αυτή η κίνηση απέδειξε 2 πράγματα (κατά τη γνώμη μου). Πόσο ανάξιοι και αναξιόπιστοι είναι αυτοί που "αποκρατικοποιούν" και πώς μια τόσο μεγάλη εταιρία όπως η MIG μπορεί να κοροιδεύει μια κυβέρνηση που πραγματικά ξεπουλά...
Η δε προσφορές της τελευταίας στιγμής με κάνουν να σκέφτομαι πως είμαστε Ουγκάντα και σίγουρα απουσιάζει κάθε σοβαρότητα...
Από την άλλη εύχομαι με όλη μου την καρδιά να βγώ ψεύτης, και να έχουμε 2 πολύ δυνατές ανεξάρτητες εταιρίες στον τόπο μας. Για το καλό της τσέπης μας, αλλά και των υπηρεσιών που θα μπορούμε να απολαμβάνουμε. Άλλωστε η Α3 είχε ανακοινώσει σχέδια για επέκταση στην αγορά των βαλκανίων, άρα η αγορά δεν είναι και τόσο μικρή...
 
Δεν είναι αμιγώς αεροπορικό, αλλά για μην γράφουμε ότι αναπαράγουν τα κανάλια αμάσητα... η MIG (και η κάθε MIG) αγόρασε μετοχές του ΟΤΕ που ήταν στο Χρηματιστήριο. Αυτό μπορεί να το κάνει όποιος έχει χρήματα. Έτσι λειτουργεί το χρηματιστήριο εδώ και χρόνια και σε όλο τον κόσμο. Δεν πωλήθηκε ποσοστό του Δημοσίου στη MIG. Επίσης, ο κάθε μέτοχος, μικρός ή μεγάλος, σε όλο τον κόσμο, σε όλα τα χρηματιστήρια αγοράζει μετοχές για να βγάλει κέρδος. Παντού και πάντα. Το ότι η MIG έβγαλε κέρδος, δεν είναι αθέμιτο και δεν είναι ανήθικο (τουλάχιστον στις υπάρχουσες συνθήκες ελεύθερης αγοράς).
 
Δεσμεύσεις της Aegean Airlines για την Ολυμπιακή

Σε συνέχεια της προσφοράς που υπέβαλε στο Ελληνικό Δημόσιο την Τετάρτη, η Aegean Airlines επαναλαμβάνει με ανακοίνωσή της ότι βασικό της κίνητρο στην διεκδίκηση της Ολυμπιακής είναι η δημιουργία μίας εταιρείας Εθνικού πρωταθλητή που θα έχει τελικά το όνομα της Ολυμπιακής και που συνδυάζοντας τα θετικά των δύο εταιρειών θα μπορεί να σταθεί αξιόπιστα και με διαχρονική αναπτυξιακή δυναμική στο εξωτερικό απέναντι σε πολύ μεγαλύτερα σχήματα δημιουργώντας πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα για τον Έλληνα καταναλωτή, τον ελληνικό τουρισμό και την ελληνική οικονομία. Σημειώνεται για άλλη μία φορά ότι η αγορά εξωτερικού αποτελεί το 85% της κίνησης των ελληνικών αεροδρομίων. Η εταιρεία επισημαίνει ότι σε περίπτωση αποδοχής της πρότασής της από το ελληνικό δημόσιο, δεσμεύεται για τα εξής σε σχέση με την αγορά εσωτερικού: - Δεσμεύεται για την μη αύξηση των τιμολογίων εσωτερικού μέχρι το τέλος του 2010. - Δεσμεύεται για παραχώρηση σημαντικού μεριδίου χωρητικότητας στο εσωτερικό (σε σχέση με το άθροισμα των μεριδίων ΟΑ + Aegean) προκειμένου να διευκολυνθεί η ανάπτυξη νέων ελληνικών εταιρειών που ήδη έχουν εισέλθει στον χώρο. Τέλος αναφορικά με την δραστηριότητα της επίγειας εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας δεν υπέβαλλε σ’ αυτή την φάση πρόταση.Σε περίπτωση όμως που δημιουργηθεί η ανάγκη για κάλυψη της δραστηριότητας αυτής, η Aegean μπορεί σε χρονικό διάστημα λίγων ημερών και σε συνεργασία με την GOLDAIR, με την οποία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις να υποβάλει πρόταση που εγγυάται αξιόπιστη λύση και για την δραστηριότητα αυτή. Η παρέμβαση της Aegean στην διαδικασία έχει βασικό στόχο την ισχυροποίηση της διαπραγματευτικής θέσης του δημοσίου με μία δεύτερη πρόταση ώστε να επιτευχθεί χωρίς καμμία άλλη καθυστέρηση και σε ικανοποιητικό τίμημα η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής που είναι απαραίτητος όρος για την εύρυθμη λειτουργία του ελληνικού χώρου των αερομεταφορών
 
Αγαπητά μέλη, μόλις ενημερώθηκα από την τηλεόραση ότι η συμφωνία πώλησης των ΟΑ στην MIg έχει ουσιαστικά κλειδώσει και ότι συντάσσονται οι νομικές προεκτάσεις της συμφωνίας. Ο κύβος ρίπτεται, οι κύκλοι κλείνουν...

δικός σας
 
Top