Olympic A300

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aleng":2fskaqp5 said:
George":2fskaqp5 said:
Κρίμα πάντως. Πολύ ωραίο αεροπλάνο για επιβάτες, παρότι με την ύπαρξή του ενισχύεται η πολυτυπία στο στόλο. Βέβαια, για το -BEM συγκεκριμένα τα πληρώματα δεν έχουν πάντα τα καλύτερα λόγια να πουν.

Τόσο χάλια είναι το BEM;

Ayto perimeno na mauo kai ego...
 
aleng":un0m5kw8 said:
Τόσο χάλια είναι το BEM;

Εγώ απλά έκανα μια ερώτηση βλέποντας το post που αναφέρεται
στο γεγονός ότι τα πληρώματα δεν είχαν και την καλύτερη γνώμη γι'αυτό (SX-BEM), όπως επίσης και στο post ότι το εν λόγω αεροπλάνο είχε πολλές βλάβες...
 
Το ότι τα πληρώματα έχουν παράπονα για ένα αεροσκάφος αυτό δεν σημαίνει ότι αφορούν την ασφάλεια του. Αν θυμάμαι καλά το θέμα είχε να κάνει με την εσωτερική διαρρύθμιση του, γιατί προερχόταν από άλλη εταιρεία (θα μας διαφωτίσει ο George για το τι εννοούσε).

Σχετικά με το SX-BEM και τις βλάβες, τυγχάνει να μαθαίνονταν γιατί ήταν το μοναδικό Airbus των ΟΑ το τελευταίο διάστημα, οπότε ήταν άμεσα αντιληπτές από τις Online Info. Το να εντοπίζονται βλάβες πριν από την πτήση (και όχι κατα την διάρκεια της) είναι κάτι το φυσιολογικό... και μάλλον αυτό που πρέπει να γίνεται!
 
To A300 600 den ine kai oti kalitero gia ta plirwmata (kathe allo tha elega)epeidi sta galleys tou o exoplismos ime monimws provlimatikos.Kai pistepste me ine poly diskolo na servireis px 250 atoma mono me ena coffee maker se 35 lepta ptisi tipou ATH-HER!i H" na petas ATH-LHR me tous misous epivates na exoun optiki prosvasi stis othones tou video kai tous ipoloipous na mi vlepoun tipota klp klp Mikra provlimata pou kanoun ti douleia tou plirwmatos diskoli!
 
MIKEAIR":31y8qh41 said:
H" na petas ATH-LHR me tous misous epivates na exoun optiki prosvasi stis othones tou video kai tous ipoloipous na mi vlepoun tipota klp klp

Το ίδιο συμβαίνει και με τα Α340-600 της Iberia που πετάνε πτήσεις 9+ ωρών :wink: Οπότε μικρό το κακό για το δρομολόγιο ΑΤΗ-LHR.
 
xristos":2yiww3rk said:
Το ότι τα πληρώματα έχουν παράπονα για ένα αεροσκάφος αυτό δεν σημαίνει ότι αφορούν την ασφάλεια του. Αν θυμάμαι καλά το θέμα είχε να κάνει με την εσωτερική διαρρύθμιση του, γιατί προερχόταν από άλλη εταιρεία (θα μας διαφωτίσει ο George για το τι εννοούσε).
Ακριβώς όπως τα έγραψε ο xristos και τα ανέφερε αναλυτικότερα και ο MIKEAIR. Προσωπικά, δεν έχω ακούσει ποτέ αρνητικά σχόλια για την ασφάλεια του συγκεκριμένου αεροσκάφους. Και ούτε ως επιβάτης πρόσφατα (SKG-ATH) διαπίστωσα φθορές στην καμπίνα. Μόνο σε θέματα εξοπλισμού galley και στο σύστημα ψυχαγωγίας επικεντρώνονται τα σχόλια, ακριβώς γιατί τα άλλα δύο Α300-600 (-ΒΕΚ & ΒΕL) ήταν πολύ καλύτερα σ' αυτούς τους τομείς.
 
Γιατί υπάρχουν τέτοιες διαφορές αφού πρόκειται για τον ίδιο τύπο α/φ;
 
aleng":3tmg4jkn said:
Γιατί υπάρχουν τέτοιες διαφορές αφού πρόκειται για τον ίδιο τύπο α/φ;

Γιατι πολυ απλά τα 2 Α300 που πουλήθηκαν στην Iran Air ήταν αγορασμένα απο την Airbus απευθείας και για αυτο το λόγο η ΟΑ είχε καθορίσει όπως ήθελε τη διαμόρφωση τους.

Το SX-BEM είναι νοικιασμένο απο την GECAS και έχουν τη διαμόρφωση που είχε θέσει η GECAS.
 
Έχω μία απορία από τοτε που πουλήθηκαν τα Α300 στην Iran Air.

Πως μπόρεσε η ΟΑ και τα έδωσε σε εταιρεία του Ιραν από τη στιγμή που έχει επιβληθεί εμπάργκο στη συγκεκριμένη χώρα στην αγορά αεροσκαφών και ανταλλακτικών δυτικής προέλευσης;

Αν και η απαγόρευση αφορά κυρίως αμερικάνικα αεροσκάφη θυμάμαι ότι το πρόβλημα με τα ευρωπαικά ήταν τα επιμέρους εξαρτήματα αμερικάνικης προελευσης. Ας με διαφωτίσει κάποιος.
 
μην ξεχναμε οτι θα φυγει και το ΑΒ6 συντομα...ισως το ιδανικοτερο για πτησεις καλοκαιριου προς LON,PARIS...
υπαρχει καποιο νεοτερο ποτε φευγει?
 
Top