Olympic A300

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
CONFIG2":15m75wxi said:
jerry":15m75wxi said:
CaptainChris":15m75wxi said:
Apo 18Feb tha kanei kathe mera OA201/2 kai OA914/5

Ποια ακριβώς είναι η πηγή σου γιαυτό? Γιατί μέχρικαι τα τέλη φλεβάρη και βάσει του online booking system της σελίδας των ΟΑ (πλέον αξιόπιστη για τους τύπους αεροσκαφών, δείχνει πως το Α300 δεν θα πετάει ενώ η ΟΑ201/2 θα γίνεται με 340 και η ΟΑ914/5 με 734 :roll:

Εδω δεν ξερουνε, με τι α/φος θα κανουν σε 3 ωρες το δρομολογιο...

Ίσως ήμουν ασαφής ως προς το χρονικό προσδιορισμό του "αξιόπιστος". Εννούσα πως για μία δεδομένη στιγμή το "online booking system" της σελίδας (απευθείας από τον ΕΡΜΗ) παρέχει τις πιο σωστές πληροφορίες για τον τύπο του αεροσκάφους. Τώρα για το fleet planning τι να κάνουμε... Άμα δεν έχεις αεροσκάφη είναι ενδιαφέρον πως θα τα προγραμματίσεις :roll:
 
jerry":4u3gk4b0 said:
CONFIG2":4u3gk4b0 said:
jerry":4u3gk4b0 said:
CaptainChris":4u3gk4b0 said:
Apo 18Feb tha kanei kathe mera OA201/2 kai OA914/5

Ποια ακριβώς είναι η πηγή σου γιαυτό? Γιατί μέχρικαι τα τέλη φλεβάρη και βάσει του online booking system της σελίδας των ΟΑ (πλέον αξιόπιστη για τους τύπους αεροσκαφών, δείχνει πως το Α300 δεν θα πετάει ενώ η ΟΑ201/2 θα γίνεται με 340 και η ΟΑ914/5 με 734 :roll:

Εδω δεν ξερουνε, με τι α/φος θα κανουν σε 3 ωρες το δρομολογιο...

Ίσως ήμουν ασαφής ως προς το χρονικό προσδιορισμό του "αξιόπιστος". Εννούσα πως για μία δεδομένη στιγμή το "online booking system" της σελίδας (απευθείας από τον ΕΡΜΗ) παρέχει τις πιο σωστές πληροφορίες για τον τύπο του αεροσκάφους. Τώρα για το fleet planning τι να κάνουμε... Άμα δεν έχεις αεροσκάφη είναι ενδιαφέρον πως θα τα προγραμματίσεις :roll:

Χρειαζεται αλλο topic για το θεμα αυτο...
 
@Config2. Μια επισήμανση:

Όταν κάνουμε παράθεση (quote) τα λόγια κάποιου μέλους, δεν είναι απαραίτητο να παραθέτουμε το σύνολο του post του. Μπορούμε να σβήσουμε ό,τι δεν μας χρειάζεται, και να κρατήσουμε μόνο τα σημεία εκείνα στα οποία απαντάμε.

Επίσης, αν αναφερόμαστε στο αμέσως προηγούμενο post, δεν χρειάζεται καν να κάνουμε quote.
 
Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή, ο Ερμής δικαιώνει τον Jerry, αλλά οι αλλαγές αεροσκαφών δεν είναι κάτι το σπάνιο στην περίπτωση των ΟΑ. Δεν είναι απίθανο να ξαναδούμε και πάλι το ΑΒ6.
 
Re: A300 ETOPS

CONFIG2":3dnk85oo said:
sv1xv":3dnk85oo said:
Έχω την εντύπωση ότι η ίδια η Υ.Π.Α., γνωρίζοντας ίσως τις διοικητικές αδυναμίες τις δικές της και της Ο.Α. επέμενε σε τετρακινητήριο για υπερατλαντικές πτήσεις αντί για δικινητήριο+ETOPS. Ξέρει κάποιος θετικά κάτι σχετικό?

Αυτα ειναι δικης σας επινοησης! Η ΟΑ ειχε και εχει ETOPS approval. Δεν ξερω για την ΥΠΑ, αλλα για τις ΟΑΕ, δεν ειναι ετσι. Λυπαμαι!

Αξιότιμε κ. Συνήγορε της ΟΑ, αν ξαναδιαβάσεις ήρεμα το ερώτημά μου θα διαπιστώσεις ότι:

(α) Δεν γράφω δικές μου επινοήσεις, απλώς ζητάω επιβεβαίωση ή όχι σε κάτι που έχω ακούσει και δεν ξέρω θετικά (δηλ. παρέμβαση της ΥΠΑ), και που μάλλον δεν ξέρεις θετικά ούτε εσύ.

(β) Δεν γράφω τίποτα συγκεκριμένο για την ΟΑ, άρα το οργισμένο "δεν είναι έτσι" σε ποιό ερώτημα απαντάει? Αν κρίνω από τα γραφόμενά σου, μάλλον απαντάς στην υπόθεση "η ΥΠΑ αρνήθηκε ETOPS approval στην Ο.Α.", πράγμα που δεν έγραψα ποτέ, ούτε ανέφερε κανένας άλλος στο forum.
 
Re: A300 ETOPS

sv1xv":3qtjwxbw said:
CONFIG2":3qtjwxbw said:
sv1xv":3qtjwxbw said:
Έχω την εντύπωση ότι η ίδια η Υ.Π.Α., γνωρίζοντας ίσως τις διοικητικές αδυναμίες τις δικές της και της Ο.Α. επέμενε σε τετρακινητήριο για υπερατλαντικές πτήσεις αντί για δικινητήριο+ETOPS. Ξέρει κάποιος θετικά κάτι σχετικό?

Αυτα ειναι δικης σας επινοησης! Η ΟΑ ειχε και εχει ETOPS approval. Δεν ξερω για την ΥΠΑ, αλλα για τις ΟΑΕ, δεν ειναι ετσι. Λυπαμαι!

Αξιότιμε κ. Συνήγορε της ΟΑ, αν ξαναδιαβάσεις ήρεμα το ερώτημά μου θα διαπιστώσεις ότι:

(α) Δεν γράφω δικές μου επινοήσεις, απλώς ζητάω επιβεβαίωση ή όχι σε κάτι που έχω ακούσει και δεν ξέρω θετικά (δηλ. παρέμβαση της ΥΠΑ), και που μάλλον δεν ξέρεις θετικά ούτε εσύ.

(β) Δεν γράφω τίποτα συγκεκριμένο για την ΟΑ, άρα το οργισμένο "δεν είναι έτσι" σε ποιό ερώτημα απαντάει? Αν κρίνω από τα γραφόμενά σου, μάλλον απαντάς στην υπόθεση "η ΥΠΑ αρνήθηκε ETOPS approval στην Ο.Α.", πράγμα που δεν έγραψα ποτέ, ούτε ανέφερε κανένας άλλος στο forum.

Αξιοτιμε Κυριε.
Επιβεβαιωσα σχετικα με το ΕΤΟPS.
Tυχαινει να γνωριζω "το κατιτις" παραπανω.
Τελος, δεν ειμαι κανενος "τσιρακι" η "δικηγορος". Ουτε της ΟΑ.
Αυτα για ενημερωση σας.
 
Μέρα με τη μέρα νομίζω πως το τελευταίο μας Α300 είναι όλο και πιο μακρυά από τις πτήσεις...

Αυτή τη στιγμή To SXBEM πλέον φαίνεται εκτός πτήσεων μέχρι και τις 15/3... :?
 
To etops den exei na kanei me etairia..... den einai AOC i otidipote tetoio. Einai certificate ksexwristo tou kathe aeroplanou. Gia onoma tou theou.... Min mberdevetai ton kosmo an den kserete min milate. To JAR-Ops to leei kathara sto part JAR 25. kai i FAA sto FAR 25 antistoixa. Dld to aeroplano san mixanima prepei na exei ETOPS aproval. (dld na exei merika xaraktiristaka opws ena 3o generator kai alla) P.X i Delta exei polla 757 den einai ola ETOPS omws.



PS sorry gia to offtopic alla milame tha mou pesoun ta mallia wres wres....
 
jerry":fgirpmw4 said:
Μέρα με τη μέρα νομίζω πως το τελευταίο μας Α300 είναι όλο και πιο μακρυά από τις πτήσεις...

Αυτή τη στιγμή To SXBEM πλέον φαίνεται εκτός πτήσεων μέχρι και τις 15/3... :?

Το αεροπλάνο είναι στο LGAV?
 
SARIDAKIS VASILIS":1o8xud4a said:
jerry":1o8xud4a said:
Μέρα με τη μέρα νομίζω πως το τελευταίο μας Α300 είναι όλο και πιο μακρυά από τις πτήσεις...

Αυτή τη στιγμή To SXBEM πλέον φαίνεται εκτός πτήσεων μέχρι και τις 15/3... :?

Το αεροπλάνο είναι στο LGAV?

Τελευταία φορά είχε θεαθεί στο hangar περί τα μέσα Γενάρη.
 
Top