Olympic A300

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αυτό ξανά:

Έκτος από την ακύρωση της παραγγελίας της ΟΑ για 3 Β-767 (που άλλαξε σε 7 B-737-400) στις αρχές της δεκαετίας του '90, υπήρξε και μια παραγγελία για 1 ακόμα Α-300-605R (δηλαδή 3 συνολικά).

Το αεροσκάφος αυτό θα είχε νηολόγιο SX-BEM και τελικά παραδόθηκε στην China Northwest Airlines. Σήμερα, πετάει με την China Eastern (reg. B-2324, c/n 725).

http://www.airliners.net/open.file/467179/M/
 
xristos":12rp8rea said:
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αυτό ξανά:

Έκτος από την ακύρωση της παραγγελίας της ΟΑ για 3 Β-767 (που άλλαξε σε 7 B-737-400) στις αρχές της δεκαετίας του '90, υπήρξε και μια παραγγελία για 1 ακόμα Α-300-605R (δηλαδή 3 συνολικά).

Το αεροσκάφος αυτό θα είχε νηολόγιο SX-BEM και τελικά παραδόθηκε στην China Northwest Airlines. Σήμερα, πετάει με την China Eastern (reg. B-2324, c/n 725).

http://www.airliners.net/open.file/467179/M/

Χμμμμ.... Παρακαλώ ανατρέξατε σε προηγούμενες δημοσιεύσεις μου σε άλλα topics για περαιτέρω διαφωτισμό στο θέμα "twins vs quads for OA" όπου θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για μια πολύ πολύ πικρή ιστορία!!!

Πάντως ρε μάγκες, μου διαφεύγει το τι θα κάνει η ΟΑ όταν τα 300-600R φύγουν σε λίγες μέρες, όπως θέλουν οι φήμες. Προ 2 εβδομάδων γύρναγα από CDG και το 300-600R ήταν φίσκα στην Economy, αν και η Business μου φάνηκε ψιλοάδεια (PS: Τι ΓΑΜΑΤΟ climb rate που έχει συγκρίσει με το 734!!!!)

Άμα τη γραμμή αυτή την αναλάβουνε 734 η ΟΑ θα χάνει γύρω στις 100-120 θέσεις ημερησίως... Έχει κανείς ακούσει τι θα κάνουνε??
 
makedonas":1np1ugjo said:
Kai to SX-BEM pou exei n OA, poio eivai tote????


Αυτό νοικιάστηκε το 2000. Είναι το αεροσκάφος με c/n 603.
Δεν έχει σχέση με την παραγγελία της ΟΑ στις αρχές του '90 για τα 3 αεροσκάφη. Απλώς επειδή το νηολόγιο SX-BEM δεν χρησιμοποιήθηκε τελικά τότε, χρησιμοποιήθηκε το 2000 για το νοικιασμένο A-300-622R "Κρήτη".
 
το 600R με c/n 725 που δεν παρελαβε η ΟΑ θα ηταν το SX-BEN. Το reg. ηταν reserved!
H OA ειχε παραγγειλει και 2 Α300Β4 συνεχιζοντας την σειρα των Α300 τα οποια ομως δεν παραδοθηκαν ποτε. Αυτα θα ηταν τα SX-BEK (c/n 234) & SX-BEL (c/n 236).
 
GP707":3anc543p said:
το 600R με c/n 725 που δεν παρελαβε η ΟΑ θα ηταν το SX-BEN. Το reg. ηταν reserved!

Kαλά και το SX-BEM γιατί το άφησαν κενό? Τα Α-300-605R θα είχαν νηολόγια SX-BEK, SX-BEL και SX-BEN ?

----
Πάντως αυτό με τα 2 επιπλέον A-300-B4 δεν το ήξερα... Δηλαδή η ΟΑ είχε παραγγείλει 10 Α-300-Β4... ! :shock:
 
Θα επαιρνε αλλα 2 για τις αναγκες των δρομολογιων αλλα εντωμεταξυ ειχαν βγει τα 600αρια και προτιμησε αυτα (πως το'παθε?) :lol:
 
για το BEΝ: οχι δεν θα αφηναν το ΒΕΜ κενο. Τα ΒΕΜ & ΒΕΝ ειχαν παραγγελθει μαζι, η ΟΑ παρελαβε το Μ και το Ν το ακυρωσε.
 
GP707":30y77wj5 said:
για το BEΝ: οχι δεν θα αφηναν το ΒΕΜ κενο. Τα ΒΕΜ & ΒΕΝ ειχαν παραγγελθει μαζι, η ΟΑ παρελαβε το Μ και το Ν το ακυρωσε.

Μα αφού δεν παρέλαβε η ΟΑ το M ποτέ ! :? :roll:

Εγώ αναφέρομαι σε παραγγελία 3 Α300-605R της ΟΑ στις αρχές της δεκαετίας του 90! Τα 3 Α300-605R θα ήταν τα SX-BEK, SX-BEL και SX-BEM !
Τελικά αγόρασε μόνο τα 2 πρώτα !

Το υπάρχον SX-BEM δεν έχει σχέση. Ενοικιάστηκε πολύ αργότερα.
 
Top