george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
SkyHawk":1rt02i9c said:paidia kata tin diki mou apopsi i O.A prepei na pire ta A300B4-605R gia kathara megaluteri emvelia kai den pire ta apla 600aria dioti ekeini tin periodo eixe active akoma ta A300B4-200. opote den tin enoiaze i xwritikotita dioti panw katw pernoun to idio pax. ayto pou tin enoiaze itan kathara to range. gia ayto prepei na pire ta A300-600R kai oxi ta A300-600ayti einai i apopsi mou. ti thewrw psilologiki alla me tin O.A. tipota den einai logiko hehehehehehe
Όταν αγοράζεις κάποιο ΑΦ κοιτάς, μεταξύ άλλων και την όποια μεταπωλητική του αξία, τη μεγιστοποιίηση της επένδυσής σου στο κεφάλαιο που καταβάλλεις.
Σίγουρα υπήρχαν τα Α300Β4, αλλά για πόσο ακόμα και πόσο αποδοτικό ήταν το ότι π.χ. είχαν τριμελές πτητικό πλήρωμα;
Ακόμα και αν υπήρχαν προσφορές ταυτόχρονα για το σκέτο Α306, και αν η τιμή του δεν ήταν -δραστικά- πιο μικρή από την τιμή του Α306R τότε αγοράζεις το ΑΦ που μπορεί να κρατήσει την αξία του στο χρόνο.
Ποιος αγοράζει σήμερα το 772-Α; Ακόμα και για μεσαίες αποστάσεις θα πάρουν το 772-ER.
Σίγουρα, για πτήσεις ενός Ευρώπης δεν παίζει ρόλο το extra range του A306R, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο ΑΦ έκανε με το ζόρι το JNB, για την ακρίβεια με ένα ανεφοδιασμό, και το ίδιο ΑΦ θα μπορούσε να κάνει και ATH-MAN-BOS.
Αν τότε είχε αγοράσει τα 'σκέτα' Α306 σήμερα ούτε για ανταλλακτικά δεν θα μπορούσε να τα πουλούσε, με το ζόρι τα -R πιάσανε τα 50 εκ. €.