bari":27t3bnkn said:
προκειται αληθεια για ενα απο τα ομορφοτερα αεροσκαφη που εχουν κατασκευαστει! η ομορφια τους παρηγορει καπως για την αποσυρση των 747 της ΟΑ και μαλιστα ειναι εξαιρεση αεροσκαφους που το υπαρχον livery των ΟΑ δεν δειχνει παλιομοδιτικο αλλα υπεροχα κλασσικο.
το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα πλησιαζει η εποχη που ολες οι αεροπορικες εταιριες θα το θεσουν σε δευτερη μοιρα μιας και υπαρχουν πλεον πολυ πιο οικονομικα μοντελα. προσωπικα θα ηθελα να δω τα Α333 στα χρωματα των ΟΑ η ισως κατι σε Β772. χρονικα ισως ο ιδανικος αντικαταστατης του να ειναι το Α350...
Το σίγουρο είναι οτι με τον υπάρχων στόλο η ΟΑ καταπονεί υπερβολικά τα Α340 για τις πτήσεις προς LHR-CDG. Οι πτήσεις αυτές κατ'εμέ θα έπρεπε να καλύπτονται απο Α320/Α321, και τα Α340 να χρησιμοποιούνται μόνο για τις υπεραντλαντικές, με το πράσινο φως μετα για "άνοιγμα" νέου δρομολογίου προς την Ανατολή ή την εγκατελειμένη Αυστραλία!
Οι συνεχείς χρήσεις του Α340 για Λονδίνο & Παρίσι, αυξάνουν κύκλους στο αεροσκάφος με όλα τα αυτνόητα επακόλουθα. Λάθος στρατηγική, λάθος τακτική. Αλλά σε μια εταιρία χωρίς στόχους χωρίς όραμα (έχοντας τις βάσεις μεν αλλά...), σε μια εταιρία που κάθε μέρα απαξιώνεται και καταπατάται από Κυβέρνηση και φορείς δεν περιμένω να βάλει "πρώτη"! Μένει στάσιμη!
Παρ'όλα αυτά ο Mr. Karamanlis με την Νατασούλα πήγαν στην Αυστραλία με το Α340 της ΟΑ (SX-DFB) και όχι με καμιά άλλη εταιρία. Αυτά προς το παρόν. Περιμένω εντυπώσεις για τις φωτό και απάντηση για συζήτηση σε αυτό το μείζων θέμα...
