Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Νομιζω οτι δε θα μπορουσε να γινει ανετα αυτο. Αν θυμαμαι καλα το preservation το κανει η Olympic Engineering και η τεχνικη της βαση ειναι στο LGAV ως γνωστον. Οποτε δε ξερω αν θα ηταν ρεαλιστικο να τα παει καποιος σε ενα αεροδρομιο που δεν εχει τους μηχανικους που ασχολουνται με αυτα. Βεβαια καποιος που ασχολειται πιο πολυ με τεχνικα θεματα θα μπορουσε να μας διαφωτισει για το συγκεκριμενο θεμα.
 
Ακόμα κι'άν υποθέσουμε πως η Olympic Engineering μπορεί να στέλνη μηχανικούς στην Τανάγρα (δέν απασχολούνται άλλωστε κάθε μέρα οι μηχανικοί που κάνουν το preservation στο LGAV),μπορούν να προσγειωθούν εκεί τα αεροπλάνα αυτά-έστω και οριακά;Απ'όσο είδα όταν είχα πάει εκεί στίς εκδηλώσεις τού Αρχάγγελου,ο διάδρομος που έχει μού φάνηκε μικρός γιά αεροπλάνο τέτοιου μεγέθους.
 
Στο υποθετικό σενάριο που τα Α340 πηγαίνανε στην Τανάγρα ο διάδρομος δε θα ήταν πρόβλημα μιας ο 10/28 είναι 2990 x 45 m. Και ειδικά σε άδειο αεροσκάφος κανένα πρόβλημα.
 
Ακόμα κι'έτσι,πάντως,τέσσερα A340 σταθμευμένα μονίμως στην Τανάγρα δέν νομίζω πως θα ήταν ιδιαίτερα πρακτικό.Μπορεί ο διάδρομος να είναι κατάλληλος,αλλά η πίστα τής Τανάγρας δέν φτιάχτηκε γιά πολιτικά αεροπλάνα τέτοιου μεγέθους και πόσο μάλλον γιά να "κατσικωθούν" τέσσερα απο δαύτα εκεί,με άγνωστο χρόνο παραμονής.

Οπως και να'χη,το βλέπω δυσοίωνο το μέλλον αυτών τών 340 και μάλλον θα φύγουν απ'το LGAV σε κομματάκια......... :(
 
Καλημέρα,

Τα αεροσκάφη, μετά από απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, πωλήθηκαν στον υψηλότερο πλειοδότη, την εταιρία Apollo Aviation Group.
 
Η εταιρία αυτή κάνει leasing αεροσκάφη και κινητήρες σε άλλες καθώς και ξηλώματα των κομματιών για κόψιμο των αεροσκαφών. Ελπίζω να περάσουν στην πρώτη κατηγορία. Απ' ότι έχω ακούσει επίσης είναι οκ από preservation αλλά θέλουν C-check!
 
και το ...μαλλί?
 
Να δείτε που θα τα δώσαν για λιγότερα απο 95 εκ. :wall:
 
Top