Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας

M2000-5

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2005
Μηνύματα
25
Likes
2
Περιοχή
Ηράκλειο
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Γνωρίζει κανείς τι συντήρηση/επισκευές/επιδιορθώσεις έγιναν στα αεροσκάφη για να καταφέρουν να φύγουν και τελικά σε τι κατάσταση ήταν μετά από 8 χρόνια ακινησίας;
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Θα σού δώσω μία σιβυλλική απάντηση: Δεν θα μάθουμε ακριβώς τι αλλά αρκετά για να μπορέσουν να κάνουν με ασφάλεια μία πτήση παράδοσης (delivery flight) πού βαρύνει εκείνον πού τα πούλησε. Δηλαδή ό,σο και να τα πούλησε, η πτήση αυτή είναι υποχρέωσή του, ό,τι και να τού κόστισε....
Δηλαδή αυτό θα μείωσε κι άλλο την αξία τής συμφωνίας.
(Εννοείται,ότι εφόσον τα αεροπλάνα αυτά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σε πτήσεις, θα μπούν σε υπόστεγο για γενική συντήρηση.Διότι άλλο είναι να κάνουν μία απλή πτήση παράδοσης και άλλο να κάνουν δρομολόγια. Φυσικά αυτό συνέφερε τον αγοραστή αφού τα πήρε κυριολεκτικά τζάμπα!)
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
δεν ειναι απαραίτητο να βαρυνουν τον "πωλητη" αυτο ειναι θεμα συνφωνιας σε αναλογες περιπτωσεις συνηθως μεσα στα "clauses" υπαρχει ο ορος "as is" και απο εκει και περα ειναι ευθυνη του αγοραστη

πολυ αναλυση "πεφτει" οτι εγινε εγινε... παμε για "αλλα"..."off to pastures new" που λενε και στο χωριοΝ μου το διπλοντουβαρο (αν και τελευταία με τα τουρκικα κομαντο που "καταφτανουν" μπορει να το γυρισανε στην "τουρκικηΝ"... )
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Σε ορισμένες περιπτώσεις,ναι. Όπως λόγου χάρη το 1980 που η Ολυμπιακή απέσυρε τα Μπόινγκ 720 και έψαχνε για αγοραστές. Είχε κάνει καταχώρηση στο περιοδικό Flight και έγραφε: Delivery "as is,where is". Όλοι ξέρουμε τη θλιβερή τους κατάληξη.Mόνο ένα πουλήθηκε τον Φεβρουάριο τού 1982 και πέταξε για άλλα 7 χρόνια.
Και το ωραίο είναι, τώρα που ξαναδιαβάζω το κείμενο,με ημερομηνία 12 Νοε 1979, τα αεροπλάνα πετούσαν ακόμη."Θα είναι διαθέσιμα από Οκτ 1979- Φεβ 1981"...εκεί κόλλαγε το "as is".
 

M2000-5

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2005
Μηνύματα
25
Likes
2
Περιοχή
Ηράκλειο
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Air Greece":1yzsh80p said:
Θα σού δώσω μία σιβυλλική απάντηση: Δεν θα μάθουμε ακριβώς τι αλλά αρκετά για να μπορέσουν να κάνουν με ασφάλεια μία πτήση παράδοσης (delivery flight) πού βαρύνει εκείνον πού τα πούλησε. Δηλαδή ό,σο και να τα πούλησε, η πτήση αυτή είναι υποχρέωσή του, ό,τι και να τού κόστισε....
Δηλαδή αυτό θα μείωσε κι άλλο την αξία τής συμφωνίας.
(Εννοείται,ότι εφόσον τα αεροπλάνα αυτά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σε πτήσεις, θα μπούν σε υπόστεγο για γενική συντήρηση.Διότι άλλο είναι να κάνουν μία απλή πτήση παράδοσης και άλλο να κάνουν δρομολόγια. Φυσικά αυτό συνέφερε τον αγοραστή αφού τα πήρε κυριολεκτικά τζάμπα!)
Τα γνωρίζω αυτά που αναφέρεις. Εγώ θα ήθελα λεπτομέρειες αν τις έχει κάποιος. Π.χ. σίγουρα άλλαξαν λάστιχα, λάδια, φόρτισαν μπαταρίες κλπ
 

doremy

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
19/03/2011
Μηνύματα
10
Likes
0
Ακομη και εκεινο το Μπόινγκ 720Β , το SX‑DBN νομιζω , παραχωρηθηκε ως δωρεα απο την τοτε κυβερνηση του Ανδρέα Παπανδρέου στη Νικαραγουα του συντροφου Ντανιέλ Ορτέγα ,στη κρατικη AERONICA ως YN-BYI .
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Καλά το θυμάσαι,παραχωρήθηκε (was donated) και η Αερόνικα (ο τολμών νικά) το έβαλε να πετά Μανιάγκουα-Μαϊάμι σαν ανέλπιστο δώρο.Το έφερε στα μέτρα της, έμεινε πολύ ευχαριστημένη, μάλιστα ήθελε και δεύτερο.Το μόνο πού ήταν σε θέση να δοθεί ήταν το SX-DBI, όμως τότε παρενέβη θορυβημένη η CIA, και η USAF έκανε προσφορά να αγοράσει κινητήρες, πόρτες, exits, ραντάρ, ρολόγια, όργανα, ό,τι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν ανταλλακτικά για τα KC-135 ώστε να ματαιωθούν πιθανές πωλήσεις.Το μόνο πιά αξιόπλοο τού παροπλισμένου (βλέπε ξεπουπουλιασμένου) σμήνους, το DBI, πέταξε ferry flight για Shannon "για τα γνωστά" όπως λένε. Όσο για το SX-DBN, λιάζεται στις καυτερές πλαγιές τής Αριζόνας.
Για να επιστρέψουμε όμως στο αγαπημένο και μπεστσέλλερ θέμα μας και να μη βγώ τελείως εκτός θέματος,κάτι ανάλογο θα γίνει και με τα Α340 πού τούς μέλλει να διαγράψουν το παρήγορο τόξο τους στη μαύρη αυτή σελίδα τής αεροπορικής μας ιστορίας και να διηγούνται τις παλιές τους δόξες παντού όπου κι αν πετάξουν. Αυλαία.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.952
Likes
1.248
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τελικά τι έγιναν τα 2 Α340;;; :rolleyes:
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.952
Likes
1.248
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Και από ότι είδα το SX-DFC πάει KamAir
 
Top