Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Monofaros & Evangelos

η συγκεκριμένη φωτογραφία αποτελεί πλέον συλλεκτικό αντικείμενο για προσωπική χρήση όσων πρόλαβαν να κάνουν ένα δεξί κλικ και αποθήκευση εικόνας ως... (συμπεριλαμβάνομαι στους τυχερούς).
Η ανάρτησή της στο ημέτερο forum, από ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (πώς τα λέω, ε), τρίτου προσώπου, χωρίς τη συγκατάθεση του κτήτορος, και χωρίς διασύνδεσμο με την πρωτογενή πληροφορία (καλά, πάλι σκίζω γραμματικά...), αντίκειται στις κείμενες διατάξεις και κανονισμούς του παρόντος forum.

διατελώ υμέτερος...
 
Καλησπερα χωρις αδεια απο τον φωτογραφο δεν μπορεις να ανεβαζεις φωτογραφιες φιλε μου
 
να το εκλάβω ως μετάφραση των ...γραμματιστικών μου???
 
off toppic

συγνωμη φιλε μου μαλλον γραφαμε την ιδια ωρα τηλεπαθεια!!
 
Αγαπητέ συντοπίτη (LGAV) και πιθανώς, συνομήλικε (1966): εννοείται ότι το post μου είναι σε ρυθμό ανέφελο και ανέμελο, και με δόση μπόλικη από humor. Σήμερα έχω τις καλές μου, όπως θα δεις και από τα πιο πάνω posts...
 
george_a":ci0kmzda said:
σου πήρε μόλις λίγα λεπτά να επιβεβαιώσεις πλήρως τα επιχειρήματά μου! Και όχι μόνο αυτό, προσθέτεις κι άλλα, όπως ότι φταίνε οι ...επιβάτες που διάλεγαν κάποιον άλλον (τους κακούς, βρώμικους, άθλιους ανταγωνιστές) και όχι την (τότε) ΟΑ.
Το κέρασμα, που να το στείλω?
Τα επιχειρήματά σου είναι για scrap.Βλέπω όμως μία ατάκα,αυτό που γράφεις για μερικούς ανταγωνιστές. Το 2008 η εταιρεία σταμάτησε το απογευματινό δρομολόγιο πρός τη Φρανκφούρτη (ΟΑ169/OA170) πού είχε πολύ καλές πληρότητες,με B734.Δεν είναι να απορεί κανείς.Η Γερμανική εταιρεία τις ίδιες ώρες δρομολογούσε το Αιρμπάς Α300-600,το οποίο προφανώς δεν γέμιζε.Από πού να βρεί επιβάτες;Από τήν Ολυμπιακή,από πού αλλού; Τό κέρασμα μπορείς να το στείλεις στη DLH.Για να δείς τί είδους διαχείριση έκανε το κράτος.Ήταν ο μεσίτης τών ανταγωνιστών της.Δε νομίζω ότι χρειάζεται επεξήγηση.
Το θέμα από το μεσημέρι έχει κάνει 550 προβολές,πού σημαίνει ότι ο κόσμος δείχνει ευαισθησία και εσύ χαίρεσαι;
 
lgav1966":8s6rmej4 said:
Καλησπερα χωρις αδεια απο τον φωτογραφο δεν μπορεις να ανεβαζεις φωτογραφιες φιλε μου


ok καταλαβα
 
Μα, φίλε Γιώργο Μάναρη, το έχουμε πει και ξαναπεί, αρκετές φορές.

Όλο το σύμπαν, από το τοπικό και μικρό μας πλανητικό σύστημα, μέχρι και τους γαλαξίες στο υπερπέραν, ζήλευαν και χλώμιαζαν μπροστά τις πληρότητες (και κερδοφορία, ε? να μην το ξεχνάμε κι αυτό) της θρυλικής ΟΑ. Και όλοι αυτοί (οι κακοί, ντε) συνωμοτούσαν για να της κόψουν την επιτυχία. Και αυτοί στην DLH, και οι άλλοι στην DAL (αλήθεια, ο διεθνής Σιωνισμός γιατί απουσιάζει?).

Το έχουμε πει και ξαναπεί, Γιώργο, αρκετές φορές. Η ΟΑ θυσιάστηκε για να επιζήσει η DLH και η DAL (και η QF που συνέχισε με επιτυχία το χρυσοφόρο kangaroo route από την Αθήνα, και όλοι οι άλλοι, που αν τους γράψουμε όλους θα πάρει φωτιά το πληκτρολόγιο).

Ήταν, αν θέλεις, μια αναγκαία θυσία, για το καλό όμως (σκέψου το) όλης της ανθρωπότητας. Ας μην το διατυμπανίζουμε, όμως. Να, κι ο Τατσόπουλος διατυμπάνισε για κάποια ...άλματα που έκανε εντός Αθηνών, και είδες, πήγανε να τον φάνε τον άνθρωπο. Είναι cool να είμαστε μεγαλόψυχοι.
 
Εχεις ψυχή εσύ.Αλήθεια,τι κάνει η αγαπημένη σου DAL,πότε ξαναρχίζει τα δρομολόγια;Δεν έφταναν οι Έλληνες επιβάτες για να γεμίσει το αεροπλάνο της; δεν τήν προτίμησαν στο χρυσοφόρο Αθήνα -Νέα Υόρκη; Τα Α340 τής Ολυμπιακής πηγαινοερχόντουσαν γεμάτα.Είχα μείνει δύο φορές έξω και ορισμένες φορές παραλίγο. Τί έγιναν αλήθεια όλοι αυτοί οι επιβάτες;Πού διοχετεύτηκαν; Πάντως όχι στην αγαπημένη σου πού τόσο θα το ήθελε.Αφού δεν ήταν ανταγωνιστική με το αεροπλανάκι της; Cool ή όχι,οι επιβάτες δεν δείχνουν μεγαλοψυχία...
 
«όλοι αυτοί οι επιβάτες» που γέμιζαν το 340 και το 767, απλώς έγιναν «όσοι απέμειναν να πετάνε». Η κρίση μείωσε το έργο για όλους.

Όσο για τα άλλα, ναι, έτσι ακριβώς είναι. Η παγκόσμια συνωμοσία κατά του ελληνισμού (που ξεκίνησε προφανώς από τον Κίσσινγκερ με τη γνωστή δήλωση) επεκτάθηκε και στην ΟΑ την οποία με βάναυσο τρόπο αποφάσισαν να εξοντώσουν.

Κέντρο του κόσμου η Ελλάς μονίμως. Στη φαντασία μας. :mrgreen:
 
Top