panos81c
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/08/2008
- Μηνύματα
- 441
- Likes
- 38
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Το να χρεωκοπήσει η Ελλάδα δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα καταγγελθούν οι συμβάσεις leasing των αεροπλάνων, εκτός αν υπάρχει σχετική ρήτρα σε αυτές. Όταν η Ελλάδα χρεωκοπήσει, τότε αρχικά δημεύεται η κρατική περιουσία για την αποπληρωμή των χρεών και, αν αυτή δεν φτάσει, τότε δημεύεται και η ιδιωτική. Πλην όμως τα αεροπλάνα αυτά είναι ΜΙΣΘΩΜΕΝΑ και όχι ιδιόκτητα, άρα δεν ανήκουν στην Olympic Air. Πιο πολύ δηλαδή κινδυνεύουν τα ιδιόκτητα Bombardier παρά τα Α319/Α320 από δήμευση σε περίπτωση πτώχευσης της Ελλάδας.
Η συγχώνευση Α3-ΟΑ έχει ήδη απορριφθεί από τις αρμόδιες Ελληνικές και Ευρωπαϊκές Αρχές.
Το ότι η ΟΑ είναι κερδοφόρα δεν είναι κάτι το περίεργο. Είναι ιδιωτική επιχείρηση και με σωστές επιχειρηματικές κινήσεις μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκαλεί η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας ως κράτος. Άλλωστε η λειτουργία της δεν βασίζεται μόνο στους Έλληνες της Ελλάδας, αλλά και στους ξένους επιβάτες που μεταφέρει προς την Ελλάδα, οι οποίοι δεν επηρεάζονται από το οικονομικό χάλι της Ελλάδας.
Η συγχώνευση Α3-ΟΑ έχει ήδη απορριφθεί από τις αρμόδιες Ελληνικές και Ευρωπαϊκές Αρχές.
Το ότι η ΟΑ είναι κερδοφόρα δεν είναι κάτι το περίεργο. Είναι ιδιωτική επιχείρηση και με σωστές επιχειρηματικές κινήσεις μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκαλεί η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας ως κράτος. Άλλωστε η λειτουργία της δεν βασίζεται μόνο στους Έλληνες της Ελλάδας, αλλά και στους ξένους επιβάτες που μεταφέρει προς την Ελλάδα, οι οποίοι δεν επηρεάζονται από το οικονομικό χάλι της Ελλάδας.