Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το να χρεωκοπήσει η Ελλάδα δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα καταγγελθούν οι συμβάσεις leasing των αεροπλάνων, εκτός αν υπάρχει σχετική ρήτρα σε αυτές. Όταν η Ελλάδα χρεωκοπήσει, τότε αρχικά δημεύεται η κρατική περιουσία για την αποπληρωμή των χρεών και, αν αυτή δεν φτάσει, τότε δημεύεται και η ιδιωτική. Πλην όμως τα αεροπλάνα αυτά είναι ΜΙΣΘΩΜΕΝΑ και όχι ιδιόκτητα, άρα δεν ανήκουν στην Olympic Air. Πιο πολύ δηλαδή κινδυνεύουν τα ιδιόκτητα Bombardier παρά τα Α319/Α320 από δήμευση σε περίπτωση πτώχευσης της Ελλάδας.

Η συγχώνευση Α3-ΟΑ έχει ήδη απορριφθεί από τις αρμόδιες Ελληνικές και Ευρωπαϊκές Αρχές.

Το ότι η ΟΑ είναι κερδοφόρα δεν είναι κάτι το περίεργο. Είναι ιδιωτική επιχείρηση και με σωστές επιχειρηματικές κινήσεις μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκαλεί η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας ως κράτος. Άλλωστε η λειτουργία της δεν βασίζεται μόνο στους Έλληνες της Ελλάδας, αλλά και στους ξένους επιβάτες που μεταφέρει προς την Ελλάδα, οι οποίοι δεν επηρεάζονται από το οικονομικό χάλι της Ελλάδας.
 
panos81c":1jvo8kws said:
Πιο πολύ δηλαδή κινδυνεύουν τα ιδιόκτητα Bombardier παρά τα Α319/Α320 από δήμευση σε περίπτωση πτώχευσης της Ελλάδας

Τα Bombardier δεν ανήκουν στην Olympic Air αλλά στην Κυπριακή εταιρεία (επίσης θυγατρική της MIG) με την επωνυμία MIG Aviation άρα και αυτά μισθωμένα είναι από την Olympic Air
 
Όταν η Ελλάδα χρεωκοπήσει, τότε αρχικά δημεύεται η κρατική περιουσία για την αποπληρωμή των χρεών και, αν αυτή δεν φτάσει, τότε δημεύεται και η ιδιωτική
Αυτό το πράμα δεν προκύπτει απο κάπου και είναι λάθος. Για να δεσμευθεί η κρατική περιουσία χρειάζεται ένας εκτελεστός τίτλοε (συμβολαιογραφική σύμβαση η απόφαση δικαστηρίου) ενώ φυσικά η ιδιωτική περιουσία μπορεί να δημευθεί με τον ίδιο τρόπο αλλά πρέπει να υπάρχει λόγος. Δεν μπορεί να έρθει το αγγλικό δημόσιο να μου δημεύσει το σπίτι ΜΟΥ διότι δεν έχω καμμια συμβατική σχέση μαζί του.
Αρα και τα αεροπλάνα της ΟΑ με ποιά λογική θα δημευθούν?
 
Έχοντας κάνει μια ερευνα στην ιστοσελίδα τις olympic air για να κλείσω εισιτήριο να πάω θεσσαλονίκη τον προσεχες Νοέβριο, ανακάλυψα πως υπάρχουν για τις πτήσεις τους τα Α319 και Α320 άρα, ΔΕΝ θα φύγουν όλα από τον στόλο, όπως ήθελαν κάποιοι. Και μάλιστα είδα ότι θα τα έχουν μέχρι τις 30 Μαρτίου 2013 :great: μέχρι εκεί πάει το πρόγραμμα τους.

Και εκείνοι που την ήθελαν να μένει μονο με τα dash 8 τι έχουν να πουν τώρα :rant: :?:
 
pilotathens":3pe64e3z said:
Παιδιά επειδή ακούγεται πως τα αεροπλάνα τύπου Airbus A320 της ΟΑL θα φύγουνε μετά τη λήξη των συμβολαίων τους.

pilotathens":3pe64e3z said:
Έχοντας μάθει από πρώτο χέρι θα τα δώσει πίσω όλα, όσα λήγουν τα συμβόλαια τους το προσεχες Νοέβριο, για τα αλλα δεν γνωρίζω όπως επίσης και τον αριθμό που θα μείνουν στον στόλο. Αυτά που είναι στην Αιγαίου συμπεριλαμβάνονται σε αυτά που θα φύγουν μια και καλή από την Ελλάδα.

Συγγνώμη αλλά και εσύ (μεταξύ άλλων) το έλεγες αυτό :)

Δεν ξέρω αν θα φύγουν όλα τον Οκτώβρη-Νοέμβρη αλλά ακούγεται έντονα οτι κάποια θα φύγουν.
 
Όχι φιλε mernion, απλά ανάφερα τι γίνεται με το στόλο τον A320 από πηγες δικες μου. Τώρα εάν το πήρες εσύ έτσι τότε τι να πω, μπορεί να το διατύπωσα λάθος. Πάντως η δικη μου γνώμη είναι να παραμείνουν όλα στο στόλο και να μην φύγει κανένα γιατί έτσι ίσως βρούμε και εμείς καμια δουλειά.
 
Ανεπιβεβαιωτες πληροφοριες αναφερουν,απ'τα κεντρικα γραφεια της ΟΑir παντως,οτι οντως τα airbus τον νοεμβριο θα αποχωρησουν αφου τελειωνει το leasing τους,οπως και αυτα που πηγαν στην Αιγαιου και προερχονταν απ'την OA.Ομως θα αντικατασταθουν με αλλα πιο παλια στην γραμμη παραγωγης με φθηνοτερο κοστος μισθωσης,για γενικη μειωση των εξοδων που ειναι και η πολιτικη της εταιρειας τελευταια (μειωση προσωπικου,προορισμων κτλ).

Και πριν ρωτησει καποιος αν ο αριθμος των νεων αεροσκαφων θα ειναι παλι 8,θα αναφερω οτι αυτο δεν εχει ξεκαθαρισει ακομα γιατι κανεις δεν ξερει πως θα ειναι η κατασταση της εταιρειας τον νοεμβριο,και φυσικα η ολη κατασταση στην χωρα.Αυτο επιβεβαιωνεται και στο οτι,στο συστημα κρατησης εχει περαστει ο συγκεκριμενος τυπος σε ορισμενες πτησεις.

Και κατι offtopic αλλα σχετικο με την ΟΑir,πολλοι πιλοτοι ειτε αποχωρουν,ειτε θελουν να φυγουν με το αβεβαιο μελλον που επικρατει και την νεα σημαντικη μειωση των αποδοχων τους,οπως εγινε τελευταια σε ολον τον ιδιωτικο τομεα της χωρας.Τα επιπεδα των αμοιβων τους,ακομα και των κυβερνητων,εχει φτασει σε εξευτελιστικα επιπεδα σε σχεση φυσικα με τα αντιστοιχα ευρωπαικα.
 
Αν δεν γινόμαστε αδιάκριτοι, πόσο ήταν περίπου οι μικτές αμοιβές πρίν καί πόσο μετά;
 
panos81c":1yygbrqi said:
Το να χρεωκοπήσει η Ελλάδα δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα καταγγελθούν οι συμβάσεις leasing των αεροπλάνων, εκτός αν υπάρχει σχετική ρήτρα σε αυτές. Όταν η Ελλάδα χρεωκοπήσει, τότε αρχικά δημεύεται η κρατική περιουσία για την αποπληρωμή των χρεών και, αν αυτή δεν φτάσει, τότε δημεύεται και η ιδιωτική. Πλην όμως τα αεροπλάνα αυτά είναι ΜΙΣΘΩΜΕΝΑ και όχι ιδιόκτητα, άρα δεν ανήκουν στην Olympic Air. Πιο πολύ δηλαδή κινδυνεύουν τα ιδιόκτητα Bombardier παρά τα Α319/Α320 από δήμευση σε περίπτωση πτώχευσης της Ελλάδας.

Η συγχώνευση Α3-ΟΑ έχει ήδη απορριφθεί από τις αρμόδιες Ελληνικές και Ευρωπαϊκές Αρχές.

Το ότι η ΟΑ είναι κερδοφόρα δεν είναι κάτι το περίεργο. Είναι ιδιωτική επιχείρηση και με σωστές επιχειρηματικές κινήσεις μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκαλεί η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας ως κράτος. Άλλωστε η λειτουργία της δεν βασίζεται μόνο στους Έλληνες της Ελλάδας, αλλά και στους ξένους επιβάτες που μεταφέρει προς την Ελλάδα, οι οποίοι δεν επηρεάζονται από το οικονομικό χάλι της Ελλάδας.


Αυτό που το διάβασες;;;
 
pilotathens":30ssptxm said:
Έχοντας κάνει μια ερευνα στην ιστοσελίδα τις olympic air για να κλείσω εισιτήριο να πάω θεσσαλονίκη τον προσεχες Νοέβριο, ανακάλυψα πως υπάρχουν για τις πτήσεις τους τα Α319 και Α320 άρα, ΔΕΝ θα φύγουν όλα από τον στόλο, όπως ήθελαν κάποιοι. Και μάλιστα είδα ότι θα τα έχουν μέχρι τις 30 Μαρτίου 2013 :great: μέχρι εκεί πάει το πρόγραμμα τους.

Και εκείνοι που την ήθελαν να μένει μονο με τα dash 8 τι έχουν να πουν τώρα :rant: :?:
Το ότι "υπάρχουν" στο σύστημα κρατήσεων δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θα φύγουν ορισμένα από τα Airbus. Το ότι στα βγάζει για Θεσ/νίκη μπορεί να σημαίνει ότι θα μείνει πχ με τα μισά Airbus από το σημερινό στόλο. Και εξ' άλλου από πότε το σύστημα κρατήσεων μιας Ελληνικής εταιρίας αποτελεί εγγύηση για το στόλο και το μέλλον της;
 
Top