Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ξέρουμε τι απέγινε και το ATR (SX-BPA);
Παλαιότερα το ανέφερε στην ιστοσελίδα της αλλά τελευταία δεν εμφανίζεται πουθενά. Αν θυμάμαι καλά αυτό το πήρε κληρονομιά όταν εξαγόρασε την Πάνθεον όπου και ανήκε τό ATR.
 
nikos12":2zeq0b2t said:
Παιδια στο αεροδρόμιο που δουλεύω έχει 4 πτήσεις για Αθήνα την μέρα κ οι δυο έρχονται με das κ οι άλλες δυο που είναι με airbus πάντα έρχονται μόνο με 60-70 άτομα!! Κ η Aegean φεύγει γεμάτη!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png

Το αεροδρόμιο?
 
@MerNion: Δεν εχει ακουστει κατι, ουτε καν φημη, οποτε μαλλον παλι θα μας προλαβεις εσυ οπως παντα..! :wink:
@mxnk: Θεωρητικα εκει ειναι, απλα δεν πεταει. Ουτε καν σαν backup. Το ειχα δει προσφατα στο αεροδρομιο να πηγαινει προς τη τεχνικη βαση, φανταζομαι για preservation μιας και δεν πεταει...
 
Το SXBPA απ οτι ακουω εχει γινει ανταλλακτικα για αλλα αεροπλανα...

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Δεν μπορω να καταλάβω αφου δεν θέλουν να την κανουν δυνατή την ολυμπιακή κ να βγάζουν Λευτα τότε γιατι δεν την πουλάνε! Κ την o.handling την εχουν κάνει χάλια όλο χάνουν tsarter κανένα ενδιαφέρον!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Και ποιος θα την πάρει;

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
nikos12":upl6lmmp said:
Δεν μπορω να καταλάβω αφου δεν θέλουν να την κανουν δυνατή την ολυμπιακή κ να βγάζουν Λευτα τότε γιατι δεν την πουλάνε! Κ την o.handling την εχουν κάνει χάλια όλο χάνουν tsarter κανένα ενδιαφέρον!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png

Δεν είναι σκοπός τους να την κάνουν δυνατή και μεγάλη, σκοπός τους είναι να μην χάνει λεφτά και αν μπορεί να βγάζει κατι λίγα.
Αυτό που κάνουν είναι να χρησιμοποιούν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα (λεγε με και προπέλες) για να μην χάνουν λεφτά και να χρησιμοποιούν το λήζινγκ σαν εργαλείο ώστε σε μια περίοδο κρίσης να μειώσουν τα έξοδα τους.
Έχουν κάνει λάθη αλλά αυτό δεν είναι ένα από αυτά νομίζω.
 
Top