Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
μόλις τώρα παρατήρησα ότι η ιστοσελίδα της ΟΑ αναφέρει 4 Α319-132, ενώ εμείς ξέρουμε τα εξής 5

3317 A319-132 SX-OAK
3252 A319-132 SX-OAL
1727 A319-132(LR) SX-OAN
1880 A319-132(LR) SX-OAO
3142 A319-132 SX-OAV

κάτι χάνουμε?
 
μα, και εκεί αναφέρει 5. Η ιστοσελίδα της ΟΑ αναφέρει 4, και αυτό αναρωτιόμουν...
 
Καλα μην βασιζεσαι στην ιστοσελιδα τοσο πολυ...
επρεπε να τους στειλω μαιλ οτι το σαιτ τους δεν εμφανιζεται στο google.com παρα μονο στο .gr
αμα περιμενουν απο τον καθε φοιτιτακο να κανει τοσο σημαντικες υποδειξεις καταλαβενεις...
ειδανε εκεινη την ωρα 4 319 οι ανθρωποι εξω απο το παραθυρο και τα καταχωρισανε
 
OA570":2poxymju said:
καλησπερα,
μετα απο ενα χρονο που μπαινω στο φορουμ σας αποφασισα να γινω μελος της οικογενειας.
θα ηθελα να ρωτησω κατι,υπαρχει εντονη φημολογια για ενα Α321 της ΝΟΑ που περιμενει υπομονετικα στο Bahrain.Υπαρχει καμια πληροφορια παραπανω?
ευχαριστω
Αυτή η πληροφορία υπάρχει από πριν το Δεκέμβριο (4067) αλλά η ΝΟΑ δεν έχει επισήμως πει τίποτα για Α321. Αν πάντως το merge με την Aegean οδήγησε στην απόκτηση ενός Α321 και το συγκεκριμένο ακούστηκε από το Νοέμβριο, τότε ίσως να πιστέψουμε τις φήμες περί συμφωνίας του παντρέματος πολύ πριν την επίσημη ανακοίνωση. :roll:
 
Ξέρει κανείς αν τα δύο νέα 320 της Olympic Air με την gold business class πετάνε και σε άλλους προορισμούς εκτός από Λονδίνο, και αν ναι, σε ποιούς?
 
Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει η εταιρία εδώ http://www.olympicair.com/Default.aspx?a_id=1545 μιλάμε αποκλειστικά για Λονδίνο. Έχουν ενργοποιηθεί τα IFE? Έχει ταξιδέψει κανείς πολύ πρόσφατα να μας διαφωτήσει? Ελπίζω να λειτουργήσουν το καλοκαίρι γιατί έχω κλείσει Παρίσι και θα φλιπάρω αν δεν έχει τίποτα για 3+++ ώρες!
 
σιγά ρε φίλε που φλιπάρεις για 3 ώρες ταξίδι χωρίς IFE. Εδώ ταξιδεύουμε με LOCO εταιρίες πάνω κάτω τις ίδιες ώρες, με ένα βιβλίο και ένα mp3 και δε έχω φλιπάρει ακόμα

(το σιγά ρε φίλο δε σε χλευάζω ούτε σε υποτιμώ, αυθόρμητο μου βγήκε :lol: )
 
Τα 2 320 με τις πολυθρόνες-Gold Business δρομολογούνται κυρίως στο Λονδίνο, αλλά προφανώς ο προγραμματισμός μπορεί να τα στείλει και αλλού (π.χ. Παρίσι) ενώ εμφανίζονται και σε domestic δρομολόγια.

Είμαι σχεδόν σίγουρος πως το IFE δε λειτουργεί ακόμα. Και όντως, είναι ψιλοτραγικό να μην έχουν καταφέρει τόσους μήνες μετά να το ενεργοποιήσουν (στα αεροσκάφη που το διαθέτουν).
 
Top