Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λοιπόν, τις προάλλες πέταξα με το Α320 της Olympic SX-OAI. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι
ο κυβερνήτης μάς καλωσόρισε στο "ολοκαίνουργιο Airbus 320" της εταιρίας, κάτι που μου φάνηκε περίεργο
αφού έβγαζε μάτι το ότι ήταν από τα "παλιά". Ψάχνοντας εδώ μέσα, βρήκα ότι πέταξε για 1η φορά το 2007.
Δεν με πειράζει η ηλικία του αεροσκάφους, αδιαφορώ, απλά αναρωτιέμαι αν είναι επίσημη πολιτική της εταιρίας
το δούλεμα. Α, το γεύμα ήταν μπισκοτάκια με κουτόχορτο...
 
Αναλόγως με το τι αντιλαμβανόμαστε ως καινούριο. Αν συγκριθεί με κάποιο από τα αντίστοιχα της aegean τότε δεν είναι και και τόσο "ολοκαίνουριο". Όμως η Olympic Air παρουσιάζεται ως η νέα Ολυμπιακή (τουλάχιστον προς το παρόν και για όσο θα υπάρχει ακόμα) και σε σύγκριση με την παλιά ο κύριος στόλος της είναι όντως ολοκαίνουριος.
 
Diakon":rt02y1ts said:
Λοιπόν, τις προάλλες πέταξα με το Α320 της Olympic SX-OAI. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι
ο κυβερνήτης μάς καλωσόρισε στο "ολοκαίνουργιο Airbus 320" της εταιρίας, κάτι που μου φάνηκε περίεργο
αφού έβγαζε μάτι το ότι ήταν από τα "παλιά". Ψάχνοντας εδώ μέσα, βρήκα ότι πέταξε για 1η φορά το 2007.
Δεν με πειράζει η ηλικία του αεροσκάφους, αδιαφορώ, απλά αναρωτιέμαι αν είναι επίσημη πολιτική της εταιρίας
το δούλεμα. Α, το γεύμα ήταν μπισκοτάκια με κουτόχορτο...


Δλδ, στην δικη σου πραγματικότητα κατα ποιά έννοια δεν είναι ολοκαίνουργια??????????? :?
Ποιος σε δούλεψε? :roll:
 
Αν για σένα ένα αεροσκάφος 3 χρόνων είναι ολοκαίνουργιο, κι όχι απλά σχετικά καινούργιο,
τότε κατάλαβα σε ποιο κοινό απευθύνονται και καλά κάνουν! Το "τέρμα το πάρτι" που έγινε
πρόταση γάμου μέσα σε λίγους μήνες μάς λέει τίποτα; Τι να πω, ο καθένας με την κρίση του...
 
To 1 1/2 έτους SX-OAF που πέταξα πρόσφατα (άνηκε στη μακαρίτισσα Hamburg International) ήταν σε αρίστη κατάσταση (στην τουαλέτα η αλήθεια δεν πήγα :mrgreen: ) ενώ το seat pitch του είναι απ' τα πιό αρχοντικά που έχω πετύχει για τα 184 εκατοστά μου (περίσσευε χώρος και για σταυροπόδι 8)). Αν δεν ήξερα, του κουτιού θα το χαρακτήριζα, αντίθετα με το DGB της Α3 που με απογοήτευσε. Ούτε ενός χρόνου δεν είναι και έδειχνε/μύριζε για παραπάνω και με πολύ κακό pitch...
 
πραγματικα δεν καταλαβαινω το λογο που τσακωνονται οι περισσοτεροι εδω μεσα για πραγματα και συμφωνιες που κανεις μας δεν ξερει.
Η ΟΑ και η Α3 συντομα η οχι θα γινουν μια εταιρεια.
οι απολυσεις στην καμπινα αφορουν και στις 2 εταιρειες γιατι δεν ξερω αν ακουγεται αλλα και απο την Α3 εχει φυγει πολυς κοσμος.
Επισης εχει φυγει κοσμος στο εδαφος σε αεροδρομια οπως η Κερκυρα,Καβαλα...κλπ...κλπ
Το ιδιο και απο την ΟΑ που εφυγαν πιλοτοι των Α320-319 γιατι πολυ απλα απο αυτους υπαρχει μεγαλος αριθμος στην Α3 λογω του οτι υπαρχει μονο αυτος ο τυπος αερο/φων εκει.
Τα δρομολογια τα πετσοκοβουν και οι 2 γιατι προφανως κατι τετοιο εχει συμφωνηθει και οσον αφορα στην κατασταση των 320 καποια της ΟΑ ειναι καταπληκτικα και καποια οχι οπως ομως και στην Α3.
εξαλλου ο Δεκεμβρης η εστω ο Γεναρης ειναι πολυ κοντα.....
 
Ναι αλλά ακόμα δεν ξέρουμε αν τελικά θα γίνει η συμφωνία.Αν τυχόν δεν γίνει?Μετά τι θα κάνουν οι 2 εταιρίες με τόσο λίγο προσωπικό?
 
Τι αλλους τυπους αεροσκαφων πιστευεται οτι θα μπορουσε να χρησιμοποιησει η olympic εκτος των Α320 family και Dash? Yπαρχουν περιθωρια να χρησιμοποιηθουν π.χ Α330,Β767? Δεδομενου οτι κανει υπερατλαντικες με codeshare θεωρω δυσκολο να χρησιμοποιηθουν για αυτον τον σκοπο,ομως για προορισμους οπως Λονδινο υπαρχει πιθανοτητα? Πιστευω πως δεν θα ειχε κακο αντίκτυπο εδω και η cyprus με Α330 πεταει για Λονδινο
 
ι αλλους τυπους αεροσκαφων πιστευεται οτι θα μπορουσε να χρησιμοποιησει η olympic εκτος των Α320 family και Dash? Yπαρχουν περιθωρια να χρησιμοποιηθουν π.χ Α330,Β767? Δεδομενου οτι κανει υπερατλαντικες με codeshare θεωρω δυσκολο να χρησιμοποιηθουν για αυτον τον σκοπο,ομως για προορισμους οπως Λονδινο υπαρχει πιθανοτητα?

Η Ολυμπιακή αυτή την στιγμή δεν ξέρει που χρωστάει , πόσο μάλλον να νοικιάσει ή να αγοράσει μεγαλύτερα αεροσκάφη.Το Α330 ή Β767 είναι πολύ μεγάλα για την ολυμπιακή. Επιπλέον η ΟΑ χρησιμοποιεί Α320 για Λονδίνο.Ούτε καν Α321.Οπότε δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για κάτι τέτοιο.

Πιστευω πως δεν θα ειχε κακο αντίκτυπο εδω και η cyprus με Α330 πεταει για Λονδίνο
Ούτε οι Κυπριακές χρειάζονται τα Α330.Καλύτερα θα ήταν να είχαν Α321.Επίσης, αυτό περί μεγαλομανίας δεν μπορώ να το καταλάβω...Τι δεν θα είχε κακό αντίκτυπο? τι εννοείς? Ξεχνάς μάλλον πόσο ζημιωνόταν το δημόσιο όταν η ΠΟΑ έστελνε τα Α340. Και εγώ θα γούσταρα να έκανα Αθήνα - Θεσσαλονίκη με Α330 αλλά δεν γίνεται.
Και τέλος, άλλο ATH και άλλο LCA.Ενδεικτικά για 16/11:
LCA: 1x767 (BA), 1xA332 (CY)
ATH:2xA320 (OA), 2xA321 (A3), 2xA320 + 1xB767 (BA)
 
Top