Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα και βάσει αλλαγών στο πρόγραμμα (διαφορές έως 31/12 και από 01/01) θα αποχωρήσει ακόμα ένα Α320 στα τέλη της χρονιάς (μήπως λήγει το leasing κάποιου;)
 
δύσκολα να είχε lease με τόσο μικρή χρονική διάρκεια. Νομίζω ότι 5-χρόνια είναι το minimum για να πιάσεις καλή τιμή σε καινούργιο ΑΦ.
 
Παιδιά επειδή ακούγεται πως τα αεροπλάνα τύπου Airbus A320 της ΟΑL θα φύγουνε μετά τη λήξη των συμβολαίων τους. Θετο το εξής ερώτημα! Ποιος άνθρωπος θα πετάει με dash 8 να πηγαίνει Τελ Αβιβ η Λαρνακα η Κωνσταντινούπολη ??  Η δική μου γνώμη ειναι πως κανένας ... Γιατί θα παει με άλλες αεροπορικές εταιρείες.  Και επανέρχομαι στο θέμα τον Α320, εγώ προσωπικά ελεξα το σύστημα κρατήσεων της ΟΑL και είδα μεχρι της 27 Οκτοβριου 2012 πως έχουν στο προγραμμα τους πτήσεις με τα Α320. Άρα ποτέ λήγουν τα συμβόλαια τους? 

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Πολύ πιθανό, εξάλλου κάπου τότε, πριν τρία χρόνια περίπου ανέλαβε τις πτήσεις από την παλιά ΟΑ. Οπότε τρία χρόνια συμβόλαιο απ'οτι φαίνεται είχαν.
Με τα 319 που πήρε η Α3 τι θα γίνει άραγε..

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Αγαπητοί σημφορουμίστες,
Είναι δυνατόν να φύγουν όλα τα Α320 family? Ένα ή δύο το βλέπω, αλλά 8; Περιμένετε να δούμε πρώτα τι θα αποφέρει και το καλοκαίρι. Από γνωστούς μου η πτήση για Τελ-Αβίβ έχει υψηλότατη πληρότητα και όντως, όπως είπατε, δεν θα θέλει να πετά κανείς για Λάρνακα, Κων/πολη, Τελ-Αβίβ και Βουκουρέστη με Dash 8. Επίσης, ακόμα και στο εσωτερικό, κάποιες πτήσεις, ακόμα και το χειμώνα χρειάζονται τα Α320 διότι πολύ απλά υπάρχουν παραπάνω από 72 άτομα που θέλουν να πετάξουν. Ξέρω ότι η ΟΑ δρα πολύ ανώμαλα αλλά ας περιμένουμε κι όλας λίγο, ή τουλάχιστον ας περιμένουμε να ακούσουμε και κάτι επίσημο, διότι κι εγώ έχω ακούσει π.χ. πως θέλουν να επεκταθούν στην Μ.Α. (ασχέτως με το τι γίνεται εκεί που έτσι κι αλλιώς τα ΜΜΕ τα διαστρεβλώνουν πάρα πολύ) λόγου ενδιαφέροντος επενδύσεων από τους Άραβες, που πριν λίγες ημέρες ακούστηκε πως αγόρασαν ένα νησί στο Ιόνιο...
 
Ε... το νησί Οξιά στον Πατραϊκό το αγόρασαν από ιδιώτη αντί 5εκ ευρώ, μάλλον όχι για επένδυση, άλλωστε είναι σχεδόν ξερονήσι. Και σιγά τα λεφτά! Ενα ...μεροκάματό τους!
 
Μην πιστεύετε ότι ράδιο αρβύλα ακούγεται κατά καιρούς! Είχαμε ακούσει για εφοπλιστές, Άραβες και εγχώριους επενδυτές οτι "είχαν αγοράσει" την Olympic Air... Φόλα. Είχαμε ακούσει οτι "έκλεισε η τεχνική βάση, ξεπουλήθηκε"... Φόλα. Είχαμε ακούσει οτι δεν θα προσλάβουν κανένα πιλότο, ούτε στα ελικοφόρα ούτε στα Airbus. Φόλα χ 2. Ακούγαμε οτι δεν θα πάρει καμία άγονη γραμμή. Φόλα. Ακούσαμε πρόσφατα για γάμους, παντριές, συγχωνεύσεις, εξαγορές... Φόλα. Ακούμε τώρα οτι θα φύγουν τα Airbus και θα πετάνε με Q400 για Τελ Αβίβ, Κωνσταντινούπολη κλπ. Μαντέψτε! Φόλα και αυτό! Και μιας και περίοδος σηκώνει πολύ "εξαγγελία" και πολλές "πληροφορίες", κρατάτε μικρό καλάθι όσοι ελπίζουν οτι η Olympic Air θα συρρικνωθεί και άλλο. Στο τέλος του 2012 θα έχει κερδοφορία και το 2013 θα δείτε τρελό expansion (σε σχέση με την τωρινή μορφή της).
 
Victor Grubbs. Από πληροφορίες που κατέχω κι εγώ έχω καταλάβει ότι θα καταφέρει να βγάλει κερδοφορία το 2012 η ΟΑ ασχέτως της οικονομικής κατάστασης. Επίσης, ελπίζω να αληθεύουν αυτά που λες. Και να μην αληθεύουν είναι ωραίο να ακούμε επιτέλους και μια θετική εικασία για το μέλλον...Αλλά επειδή είμαστε όλοι επιφυλακτικού υπάρχει περίπτωση να μοιραστείς και κάτι μαζί μας;
 
Aρα ερχόμαστε στο γεγονός πως ναι η OAL θα δώσει πίσω αεροπλάνα τύπου Α320 αλλα όχι όλα?
 
Έχοντας μάθει από πρώτο χέρι θα τα δώσει πίσω όλα, όσα λήγουν τα συμβόλαια τους το προσεχες Νοέβριο, για τα αλλα δεν γνωρίζω όπως επίσης και τον αριθμό που θα μείνουν στον στόλο. Αυτά που είναι στην Αιγαίου συμπεριλαμβάνονται σε αυτά που θα φύγουν μια και καλή από την Ελλάδα.
 
Top