Nontas
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/04/2007
- Μηνύματα
- 351
- Likes
- 98
Εχει δίκιο ο docORL.
Τους τελευταίους μήνες του 2009 υπήρχαν 2 εταιρείες (ΟΑir και Α3) με περίπου ίδιο στόλο, δίκτυο, μέγεθος και κοινή βάση το LGAV.
Και οι δύο αντιμετώπισαν την ίδια οικονομική κρίση και μείωση της επιβατικής κίνησης. H μία δούλεψε σωστά αθόρυβα και μεθοδικά, η άλλη έκανε μηνύσεις, σπατάλες, αρπαχτές και αυτοσχεδιασμούς.
Βλέποντας πού βρίσκεται σήμερα η ΟΑir και πού η Α3, πιστεύει κανείς οτι για την κατάντια της ΟΑir φταίει μόνο η κρίση???
Τους τελευταίους μήνες του 2009 υπήρχαν 2 εταιρείες (ΟΑir και Α3) με περίπου ίδιο στόλο, δίκτυο, μέγεθος και κοινή βάση το LGAV.
Και οι δύο αντιμετώπισαν την ίδια οικονομική κρίση και μείωση της επιβατικής κίνησης. H μία δούλεψε σωστά αθόρυβα και μεθοδικά, η άλλη έκανε μηνύσεις, σπατάλες, αρπαχτές και αυτοσχεδιασμούς.
Βλέποντας πού βρίσκεται σήμερα η ΟΑir και πού η Α3, πιστεύει κανείς οτι για την κατάντια της ΟΑir φταίει μόνο η κρίση???