Olympic Air codeshare agreements

Εχει δίκιο ο docORL.
Τους τελευταίους μήνες του 2009 υπήρχαν 2 εταιρείες (ΟΑir και Α3) με περίπου ίδιο στόλο, δίκτυο, μέγεθος και κοινή βάση το LGAV.
Και οι δύο αντιμετώπισαν την ίδια οικονομική κρίση και μείωση της επιβατικής κίνησης. H μία δούλεψε σωστά αθόρυβα και μεθοδικά, η άλλη έκανε μηνύσεις, σπατάλες, αρπαχτές και αυτοσχεδιασμούς.
Βλέποντας πού βρίσκεται σήμερα η ΟΑir και πού η Α3, πιστεύει κανείς οτι για την κατάντια της ΟΑir φταίει μόνο η κρίση???
 
Μόνο που η μια είναι μόνη της με 2 Code share συνεργάτες και η άλλη έχει συμμαχία και την μαμά LH για πολύ στενό συνεργάτη!
''H μία δούλεψε σωστά, αθόρυβα και μεθοδικά, η άλλη έκανε σπατάλες, αρπαχτές και αυτοσχεδιασμούς. '' Θα μπορούσε να γίνεις πιο σαφής με παραδείγματα? :great:

Δεν φταίει μόνο η κρίση είναι και το γεγονός ότι η ΟΑ έκανε λάθος επιλογές και ότι οι μέτοχοι τις ΟΑ δεν πιάνουν μία μπροστά στις τράπεζες τις Α3 η οποίες έχουν την δυνατότητα να κλείνουν τρύπες!
 
Ας περιμένουμε να δούμε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2012 των 2 εταιρειών και μετά βγάζουμε συμπεράσματα για το ποιος είναι σε ανάπτυξη και δουλεύει μεθοδικά και ποιος κάνει σπατάλες. Μην ξεχνάμε ότι η Α3 γύρισε σε ζημιές από χρόνια κερδοφορία.
 
@Kiwi Jumbo
-Η ΟΑair ξεκίνησε χωρίς business plan φτιαγμένο απο σοβαρή εταιρεία με στρατηγικό στόχο τη συμμετοχή σε διεθνή συμμαχία. Αυτό ήταν το βασικό σφάλμα (?)
-Εδωσε πολλά εκατομμύρια για δραστηριότητες που δεν δούλεψαν ποτέ (επισκευαστική βαση πχ)
-Προχειρότητες και ζημιές στη στρατηγηκή προσφορών.
-Αλλοπρόσαλλη σχεδίαση δρομολογίων, και πλήρης αποχώρηση απο το Ευρωπαικό δίκτυο (καποιοι λένε εκ του πονηρού...)
-Απίστευτα σπάταλο fleet plan
Οσο για τις τράπεζες, σου θυμίζω την τράπεζα του ομίλου η οποία σκόρπιζε χρήμα χωρίς αύριο (και οχι μόνο στην ΟΑair αλλά παντού)

@ babaloukos
Τα οποια αποτελέσματα του 2012 δεν θα έχουν κανένα νόημα γιατι τα μεγέθη και ο ρόλος των 2 εταιρειών δεν είναι πλέον συγκρίσιμα.
 
Βασικά αυτό για την συμμαχία δεν ισχύει το ξέρεις ότι είχανε βλέψεις για την Skyteam αλλά για μπεις πρέπει να πληροίς και κάποιες προϋποθέσεις δυστυχώς η Ολυμπιακή από την μέρα που πέρασε στα χέρια της Μαρφίν δεν είδε άσπρη μέρα όπως και η κρατική Ολυμπιακή. Η επισκευαστική βάση δεν είναι Olympic Engeeniring?? Τι σχέση έχει με την ΟΑ?! Η τράπεζα που λες αποχώρισε ενώ η Αιγαίου τις έχει ακόμα. Πες μου σε παρακαλώ πως λέγετε μια εταιρία που έχει ζημία αλλά συνεχίζει να αναπτύσσετε και δεν αφήνει δρομολόγια ζημιογόνα όπως το Λονδίνο και η Κωνσταντινούπολη? Με ποια λογική δεν κάνει κάτι για να περιορίσει τις ζημίες της? Για μένα όπως προείπα συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα γιατί δεν ανταγωνίζονται επί ίσης όροις αν η ΟΑ είχε ακόμα τον Ωνάση ή την Εθνική Τράπεζα ή τέλος πάντων μια τράπεζα που να θέλει να κλείνει τρύπες τότε ναι οκ! Η τράπεζα της ΟΑ αποχώρησε γιατί δεν μπορούσε να κλείνει τρύπες πια! γιαυτό λέμε μην βιαζόμαστε γιατί ήδη η Αιγαίου προειδοποιεί για διαφορετικού μεγέθους εταιρία το νέο έτος αν η κατρακύλα συνεχιστεί! Οι επενδυτές λογικά είπαν τέλος με την αιμορραγία! Δυστυχώς καμία από τις 2 εταιρίες δεν έχει καλές οικονομικές πλάτες όπως άλλες εταιρίες και πόσο μάλλον το κράτος έστω και με μειοψηφικό πακέτο όπως γίνεται αλλού. Ο καιρός θα δείξει...... :?
 
Τα λάθη έγιναν πριν 2,5 χρόνια. Αυτό που περιγράφεις είναι οι συνέπειες και η σημερινή κατάσταση. Η τεράστια ζημιά όμως έχει γίνει και το ποτάμι λίγο δύσκολο να γυρίσει προς τα πίσω.
 
Η συνεργασία με την Etihad σταμάτησε? Γιατί στο site δεν βγάζει πλέον προορισμούς..
 
Όχι συνεχίζει κανονικά! Δεν έχει αλλάξει κάτι!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Με τη συνεργασία με την Tarom προστέθηκαν και 4 νέοι προορισμοί: Iasi, Cluj Napoca, Sibiu, Timisoara

Olympic Air! To codeshare ψηλά!
 
Ναι οκ όλο το κράξιμο στην ΟΑir αλλά θέλω να σας υπενθημίσω πως η ΟΑ και Α3 έχουν codeshare agreements για προορισμούς πχ (Λονδίνο, Παρίσι, εσωτερικούς προορισμούς κλπ), η όποια συγχώνευση πήγε να γίνει ήταν καθαρά επειδή δεν αντέχει η ελληνική αγορά 2 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες εξου και τα codeshare agreements σε τέτοιους προορισμούς

Το λένε πολλοί και καιρός να το καταλάβετε άτυπη συγχώνευση έχει γίνει ουσιαστικά, την ΟΑ δεν την πείρε η ΜIG (και όχι ο Βγενόπουλος, ο ίδιος απλά ήταν ο διαμεσολαβητής) επειδή την είδε καινούργιος Ωνάσης και να αναγενήσει την Ολυμπιακή, την πείρε για να φτιάξει τα θεμέλια μιας εταιρείας με καινούργιο προσωπικό(οκ και με λίγο από την παλία ΟΑ), αγόρασε ολόιδιους τύπους αεροσκαφών με την Αιγαίου (τυχαίο;;;;; βγάλτε τα Q400) μιας και η Αιγαίου σε περίπτωση που αγόραζε την Ολυμπιακή θα γινόταν μην πω τι - εδώ κλείσανε για μήνες την Πανεπιστημίου τα πρωτοπαλίκαρα που είχαν διοριστεί από κομματικά στελέχη τόσα χρόνια με το γνωστό ανέκδοτο που είχε βγεί (που να διορίσω τον Γιωργάκη έλεγε η Κούλα, έλα έχω κάτι άκρες στην Ολυμπιακή θα στον βάλω εγώ απάνταγε η Ζωζώ) και το ξέρουμε όλοι μας.

Η μόνη λύση που φένεται στον ορίζοντα είναι χρεοκοπία της OAir εκεί που δεν θα το περιμένουμε, όπως έγινε και με την ανακοίνωση πως η ΟΑir εγκαταλείπει Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες κλπ με συνέπεια η Αιγαίου να προσλάβει ένα μέρος του προσωπικού της και να αγοράσει μερικά αεροσκάφη (άσχετα αν το έχει κάνει άτυπα ήδη με τα Α319), η μόνη λύση επιβίωσης θα ήταν μια ενδεχόμενη συγχώνευση με την Cyprus αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, κάτι τέτοιο δεν θα γίνει

Καιγώ φανατικός ΟΑ με τις 5 ηπείρους και ότι άλλο είχε στο όραμα του ο Ωνάσης αλλά δυστυχώς με πληγώνει που το λέω στο μέλλον το η εταιρεία που θα αντιπροσωπεύει την Ελλάδα θα είναι η Αιγαίου...

Περιμένω τα σχόλια σας

φιλικά

Leon Marc
 
Top