Olympic Air Dash8 100

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Τα ξεχάσαμε αυτά...
Αφού θα περάσουν στην νέα εταιρεία τότε αξίζουν ενα νέο threadακι...
Θυμίζω ποιά είναι, απ' την ωραία :great: λίστα του MerNion

Reg Type c/n Currently at
SX-BIO DHC-8-100 330 ATH
SX-BIP DHC-8-100 347 ATH
SX-BIQ DHC-8-100 361 ATH
SX-BIR DHC-8-100 364 ATH

Και κάτι ακόμα... Αυτά τα ντασάκια τα έχουν τα χρονάκια τους... Εάν εξασφαλίσει τα άγονα που θέλει η νΟΑ, λέτε να πάει σε νέα Q200 κάποια στιγμή? Καλά θα ήταν πάντως...
 
Νομίζω πως θα τα κάνουν όλα Q400.
 
Τι ακριβώς εννοείς bullseye; Με τα 400άρια δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ορισμένα μικρά αεροδρόμια της χώρας στα οποία πετάει η ΟΑ, οπότε το μόνο λογικό είναι να παραμείνουν τα 100.
 
Αυτά τα 4 ξέρουμε αν θα τα αγοράσει η MIG ή αν θα τα νοικιάσει από την προς εκκαθάριση ΟΑ;
 
Όταν μια εταιρεία τίθεται προς εκκαθάριση, νομίζω πως είναι αδύνατο να νοικιάζει περιουσιακά στοιχεία της τα οποία ουσιαστικά πρόκειται να ρευστοποιηθούν ώστε να καλύψουν τους πιστωτές της. Οπότε η λογική λέει πως θα αγοραστούν/περάσουν/παραχωρηθούν (ή ό,τι άλλο προβλέπει η σύμβαση μεταξύ MIG-Δημοσίου) στην Olympic Air.
 
Κάποιες άγονες γραμμές όπως η Αστυπάλαια,η Λέρος και η Κάλυμνος εξυπηρετούνται με αεροσκάφη τύπου ATR42
Τώρα θα εκτελύνται με Dash 8-100 ή θα πάρουν Dash 8-300 ;
 
Όντως, παρατηρούμε ένα κενό, αφού απ' τα 37άρια 8-100 (που για επιχειρησιακούς λόγους πάνε και μισογεμάτα σε ορισμένα Α/Δ) μετά πάμε στα 78άρια 8-400.
Ίσως και ανάλογα με το ποιά δρομολόγια τελικώς πάρουν, να φέρουν επιπλέον Α/Φ ή ακόμα καλύτερα καινούργια αφού διαφημίζουν γενικά για νέο στόλο...
 
Πιστεύω πως τα Dash8-100 θα πετάνε στα αεροδρόμια που δεν μπορεί να πετάξει μεγάλυτερο αεροσκάφος αλλά σε όσα μπορει να δεχτεί Q400 θα πετάει Q400 καλύπτωντας το κενό των ΑΤR42.
 
Δεν πολυσυμφέρει ακόμα και σε άγονο να πετάς 78άρι με πληρότητες 15-25% επιδοτούμενες για 4 χρόνια που είναι οι νέες συμβάσεις, ειδικά αν οι κηροζίνες πάρουν πάλι την ανιούσα...
Τα Ατάρια-42 είχαν λόγο ύπαρξης κατα τη γνώμη μου και σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθει αντικαταστάτης τους...
 
Ποιος ξέρει?? Μπορεί να δούμε q300 στη θέση των Atr42..
 
Top