Olympic Air Dash8 100

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλό θα ήταν να μην απορίψουμε τα Q200 τα οποία ουσιαστικά είναι η αναβάθμιση των Q100.Τα Q200 χωράει τους ίδιους επιβάτες με το Q100 και έχει ισχυρότερους κινητήρες σαν του Q300 και μπορεί να προσγειωθεί ακόμα και σε διάδρομο 800 μέτρων.
 
OA701":19w3a7hi said:
Δεν πολυσυμφέρει ακόμα και σε άγονο να πετάς 78άρι με πληρότητες 15-25% επιδοτούμενες για 4 χρόνια που είναι οι νέες συμβάσεις, ειδικά αν οι κηροζίνες πάρουν πάλι την ανιούσα...
Τα Ατάρια-42 είχαν λόγο ύπαρξης κατα τη γνώμη μου και σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθει αντικαταστάτης τους...

Η Bombardier ισχυρίζεται ότι με το Q400 καλύπτονται τα επιχειρησιακά κόστη και με 35% πληρότητα... Άλλωστε πολλές εταιρίες, όπως η FlyBe, αντικατέστησαν 50θέσια αεροσκάφη με το Q400
 
Ναι, τα έχω δει και εγώ τα break-even που δίνουν (όχι μόνο η Bombardier) αλλά για βγούν αυτά τα στατιστικά πρέπει να έχεις και κάποιες σταθερές (τιμή καυσίμων, capacity, landing fees και ένα σωρό άλλα που ούτε τα ξέρω) ενώ σου βάζει μια average τιμή εισιτηρίου χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν πχ τον ανταγωνισμό...

Είναι ένα στατιστικό που σου δίνει πιο πολύ μία ιδέα, αφού δεν γνωρίζουμε με τι περιθώρια λάθους βγαίνουν τα νούμερα αυτά...

Άλλωστε 35% πληρότητα σε 78άρι σημαίνει break-even στους 27 επιβάτες και βγάζεις λεφτά απ' τον 28ο και μετά...

Αν το όφελος να τα πετάς 7-8 μήνες τον χρόνο επί 4 χρόνια με τέτοια και ακόμα χαμηλότερη πληρότητα αλλά τους υπόλοιπους να τα πετάς γεμάτα είναι μεγαλύτερο απ' το συνολικό κόστος τότε ορθώς πράτουν...

Πάντως, αν σκοπεύουν να κρατήσουν κάποια άγονα (πχ Μήλος, Πάρος, Καστέλλα) τότε σίγουρα χρειάζονται τα 8-100 (μεγαλύτερα STOL capabilities, 800m με MTOW έναντι ~1.5km για το Q4) και γιατί όχι να φέρουν το 200άρι-του κουτιού όμως... Για να τα παράγει ακόμα η Bombardier, μάλλον έχουν ζήτηση...
 
OA701":12z8nt3d said:
Πάντως, αν σκοπεύουν να κρατήσουν κάποια άγονα (πχ Μήλος, Πάρος, Καστέλλα) τότε σίγουρα χρειάζονται τα 8-100 (μεγαλύτερα STOL capabilities, 800m με MTOW έναντι ~1.5km για το Q4) και γιατί όχι να φέρουν το 200άρι-του κουτιού όμως... Για να τα παράγει ακόμα η Bombardier, μάλλον έχουν ζήτηση...

Οι παραγγελίες για τη σειρά Dash 8 έχουν κλείσει απ'το 2008, με εξαίρεση το Q400.
 
Σαν να έχεις δίκιο φίλε Μ!κε :oops: ... Άρα του κουτιού αποκλείονται :mrgreen: ...
Άρα ΑΤ4/6 ή ΕΜΒ120 (αυτό παράγεται ακόμα?) μένουν πλέον σαν επιλογές καινούργιων prop με μικρό capacity...

Τες πάντων, ας μη ξεφύγουμε άλλο αφού το thread είναι για τα "ηρωικά" 8-100 και αν και όποτε χρειαστεί ανοίγει thread για αντικαταστάτη του τύπου...
 
OA701":22q2hvtm said:
Σαν να έχεις δίκιο φίλε Μ!κε :oops: ... Άρα του κουτιού αποκλείονται :mrgreen: ...
Άρα ΑΤ4/6 ή ΕΜΒ120 (αυτό παράγεται ακόμα?) μένουν πλέον σαν επιλογές καινούργιων prop με μικρό capacity...

Τες πάντων, ας μη ξεφύγουμε άλλο αφού το thread είναι για τα "ηρωικά" 8-100 και αν και όποτε χρειαστεί ανοίγει thread για αντικαταστάτη του τύπου...

Δεν ξέρω κατά πόσο ξεφεύγουμε απ'το θέμα... αναρωτιέμαι αν χρήζουν αντικατάστασης τα Dash 8-100. Δεν έχω ακούσει και λίγα για βλάβες και ακυρώσεις πτήσεων! Και το αν είναι μεταχειρισμένοι οι αντικαταστάτες δεν είναι κατ'ανάγκη κακό, άλλωστε αρκετά απ'τα Q400 και Α319-320 που αγοράζει η ΟΑ είναι σχετικά καινούρια (είναι βλέπεις και καλή εποχή για να αγοράζεις μεταχειρισμένα). Υπόψην σου ότι τα EMB120 δεν παράγονται πλέον αλλά προσφέρονται κατα ειδική παραγγελία (κάτι σαν να αγοράζεις ιδιωτικά αεροσκάφη νομίζω). Ίσως αυτό να γίνεται και με τα Q200.
 
Ίσως να γίνεται production per unit ordered ή κάτι τέτοιο...

Για την παλαιότητα των 8-100 τα γράψαμε και παραπάνω...Σίγουρα χρήζουν αντικατάστασης, ειδικά απο μία εταιρεία που θα διαφημίσει τον "νέο" στόλο και look της...

Αν αποφασίσουν να τα αλλάξουν, εδώ θα είμαστε και θα τους περιμένουμε...
 
M!ke":2srdwsyq said:
OA701":2srdwsyq said:
Πάντως, αν σκοπεύουν να κρατήσουν κάποια άγονα (πχ Μήλος, Πάρος, Καστέλλα) τότε σίγουρα χρειάζονται τα 8-100 (μεγαλύτερα STOL capabilities, 800m με MTOW έναντι ~1.5km για το Q4) και γιατί όχι να φέρουν το 200άρι-του κουτιού όμως... Για να τα παράγει ακόμα η Bombardier, μάλλον έχουν ζήτηση...

Οι παραγγελίες για τη σειρά Dash 8 έχουν κλείσει απ'το 2008, με εξαίρεση το Q400.

Ένα σχετικό link: http://www.flightglobal.com/articles/20 ... -2009.html
 
Μπορεί κάποιος να μας πει ποια δρομολόγια της πΟΑ εκτελούν τα εν λόγω αεροπλάνα μέχρι σήμερα;
 
Αθήνα-Πάρος-Αθήνα
Αθήνα-Μήλος-Αθήνα
Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος-Ρόδος
Ρόδος-Καστελόριζο -Ρόδος
Ρόδος-Κως-Λέρος-Αστυπάλαια-Λέρος-Κως-Ρόδος

και άλλοι προορισμοί όπως Λέρος , Αστυπάλαια ,Σύρος που εκτελούνται με atr42 κυρίως τώρα με την υψηλή τουριστική κίνηση
 
Top