Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

nick7488

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
308
Likes
317
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Να τολμήσω να ρωτήσω για CRJ900 και CRJ1000, το καναδικό cigar ;)

Μετά απο τα παλιά της ΟΑ, η επόμενη φορά που πέταξα με ATR ηταν με Aeromar. Η καμπίνα ήταν πολύ ανανεωμένη σε σχέση με αυτό που είχα στο μυαλό μου και δεν μου φάνηκε τόσο loud ενω είναι, συγκριτικά με το Q400 και αισθητά ποίο αργό.

Δυστυχώς, η βιομηχανία δεν μπορεί η δεν την συμφέρει να προσαρμοστεί τόσο γρήγορα όσο αλλάζουν τα δεδομένα για τους operators οπότε σε regional, σχεδιαστικά είναι αρκετά πίσω. Δεδομένου ότι ειναι niche markets, δεν βλέπω φως στο τούνελ. Ίσως δούμε κάτι απο Βραζιλία :rolleyes:
 

convair

Business-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
278
Likes
84
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Να τολμήσω να ρωτήσω για CRJ900 και CRJ1000, το καναδικό cigar ;)

Δεν έχω πετάξει με τα πιο καινούρια CRJ, μόνο με το 200άρι (μια χαρά ήταν...)!

 

nick7488

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
308
Likes
317
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Το περίεργο είναι ότι έχεις πετάξει με το 200αρι που έχει εξαφανιστεί εδώ και πολλά χρόνια ;)
Το concept ειναι το ίδιο, με πολύ περισσότερες θέσεις, άρα και πολύ περισσότερο κόσμο γύρο σου και χωρίς έξοδο πίσω.
Κατ εμέ, ειναι πολύ τίμιο. Το ταξίδι με τον τύπο το βρίσκω αρκετά άνετο και για παραπάνω απο μια ώρα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πόσο κοντά είναι τα cash operating costs στο 700 σε σχέση με το Q400. Αν δεν υπάρχουν επιχειρησιακα θέματα (short runways), η προπέλα δεν έχει τεράστιο νόημα για commuter airlines.
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.205
Likes
195
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Όλα τα παραπάνω ωχριούν μπροστά στο ανυπέρβλητο D228.
Μια φορά - μονο, δυστυχώς - πέταξα μαζί του και είναι από τις αγαπημένες μου πτήσεις. Το αγάπησα!

Να τολμήσω να ρωτήσω για CRJ900 και CRJ1000, το καναδικό cigar ;)
Έχοντας πετάξει με CRJ200, 900 & 1000, τα βρίσκω μια χαρά αλλά στην άνεση ωχριούν μπροστά στα αντίστοιχα embraer.
 

convair

Business-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
278
Likes
84
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
... Αν δεν υπάρχουν επιχειρησιακα θέματα (short runways), η προπέλα δεν έχει τεράστιο νόημα για commuter airlines.
Tα ελικοοφόρα πάντα υπερτερούνε των jet σε χαμηλά ύψη-ταχύτητες. . .
Post automatically merged:

...

Έχοντας πετάξει με CRJ200, 900 & 1000, τα βρίσκω μια χαρά αλλά στην άνεση ωχριούν μπροστά στα αντίστοιχα embraer.

Τα ERJ εννοείς;;
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.205
Likes
195
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Και στη σύγκριση CRJ200 με ERJ140 (άλλη διάταξη καμπίνας βέβαια, 2+2 έναντι 1+2) και στη σύγκριση CRJ900/1000 με ERJ190/195, τα ERJ μου φάνηκαν πιο ευρύχωρα.
 
Top