Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χθες ήρθα από Κω με το OBE με την 737 της ΟΑ. Συνεχίζω να τα χαίρομαι τα Dash πάντως, σε αντίθεση με τα ATR που για κάποιον λόγο μου ήταν μονίμως αχώνευτα. Έχει βέβαια να κάνει και με το ότι τα εν λόγω αεροσκάφη έχουν και μια τερατώδη διαφορά ηλικίας. Αλλά τέλος πάντων χάρηκα την πτήση πάλι!
 
ωραια αεροπλανα οσες φορες πεταξα, και πολυ ευγενικα και χαμογελαστα πληρωματα
 
Μολις μας αποχαιρετησαν τα δυο Εγγλεζικα Q. Το μεν G-FLBD για EGSH, το δε G-FLBE για EGTE.
 
Προφανώς ανοίγει ο δρόμος για τα δύο τελευταία ιδιόκτητα Q400 NG: SX-OBG (4321) & SX-OBH (4327)
 
Τα SX-OBG (G-PTHG, c/n 4321) και SX-OBH (G-PTHH, c/n 4327) αναμένονται στο Exeter για να τα παραλάβει η Flybe και να τα βάψει/εξοπλίσει/κλπ πριν έρθουν στην Olympic. To ΟΒΗ αναμένεται μεταξύ 21/11 και 24/11 και το OBG μεταξύ 28/11 & 1/12 (στο Exeter).
 
Από τα 10 παραπάνω τα BIT και BIU είναι μόνο νοικιασμένα και τα υπόλοιπα 8 ιδιόκτητα, σωστά;
 
Μήπως γνωρίζει κανείς από ποια σειρά μέχρι ποια βρίσκεται η premium economy section των Q400;
Στο web-check in η οικονομική θέση εμφανίζεται από τη σειρά 9 και μετά ενώ εδώ έχει αναφερθεί ότι η premium economy section ήταν οι πρώτες 4 σειρές .
 
Ερώτηση : Σήμερα η πτήση Κύθηρα - Αθήνα που πραγματοποιήθηκε με Q400, πέταξε μέχρι τα 25.000 πόδια. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί τόσα χρόνια δεν θυμάμαι να έχουμε πετάξει ποτέ στη συγκεκριμένη πτήση πάνω από τα 18000 και ούτε ο καιρός φαινόταν να είναι τέτοιος που να επιβάλει ένα τόσο μεγάλο ύψος. Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος; Αν κάποιος ξέρει, ας μου λύσει την απορία παρακαλώ. Ευχαριστώ.
 
Top