Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον θα θυμάσαι πτήσεις με ΑΤR γιατί τα Q400 έχουν ψηλότερο service ceiling και πετάνε εύκολα πάνω απο τα 20000 πόδια.
 
Λογικα ο υπολογιστης που υπολογιζει τις ταχυτητες και το υψος πτησης αναλογα με το βαρος και τα καιρικα δεδομενα καθε πτησης εδειξε ως ενδεικνυομενο το υψος 250 και επειδη η πτηση απ΄οσο γνωριζω ειναι πολυ μικρη σε διαρκεια δεν χρειαστηκε και πολυ καυσιμο οποτε το πρωτο συν για να επιλεγει αυτο το υψος ειναι αυτο . Δευτερον αν κατα προσεγγιση σε συνδυασμο με το καυσιμο δεν ειχε πολλους ταξιδιωτες το συνολικο βαρος μειωνεται αισθητα οποτε και επελεξαν το μεγιστο δυνατο υψος πτησης .Ελπιζω να μην κουρασα με την πολυλογια μου και θα χαρω να βοηθησω σε οποια απορια εχεις :D
 
Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο μήπως άλλαξε η διαδρομή εχθές και πήγε πχ μέσω της Τρίπολης λόγω δέσμευσης τμήματος εναέριου χώρου από τη ΠΑ για ασκήσεις;Πόσο διήρκησε η πτήση;
 
mroa412 πράγματι δεν είχε πολλούς επιβάτες οπότε μάλλον αυτό που λες θα ήταν.
alex96 όχι, ακολουθήσαμε την κλασσική διαδρομή (Κύθηρα - Ύδρα - Κέα κλπ).
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
 
Αγαπητά μέλη και μικρά παιδιά, λαλούν στ' αυτί μου μεγάλες κουβέντες για κουραστικά πια τεχνικά προβλήματα στο σμήνος. Φτάσανε μέχρι στο σημείο να αναφέρουν και νέους τύπους αεροσκαφών (φτου κακά... μαζί με τη μαμά εταιρεία φυσικά να φανταστώ :rolleyes: ). Κάνα κρυφό νέο απ' το μέτωπο;

δικός σας
 
Το έχω ακούσει και εγώ. Μου είπαν ότι στην Olympic Air σκέφτονται να κρατήσουν δύο Airbus σαν αναπληρωματικά αεροσκάφη για την περίπτωση που «κολλήσουν» δρομολόγια λόγω των συχνών τεχνικών προβλημάτων που παρουσιάζουν τα Q400. Όλα αυτά όμως είναι σε ανεπίσημο επίπεδο και δεν έχω άλλες πληροφορίες.
 
Με αυτα τα αεροπατινια δειχνει η εταιρια ποσο ξεπεσε αν δν εχεις στον στολο τον κυριο στολο airbus η boeing εισαι μια μικρη περιφεριακη εταιρια τιποτα αλλο...
 
Τι τυπους αεροσκαφων δηλαδη πηρε το αυτι σου οτι συζητανε?
 
Όλες οι δημοσιεύσεις σχετικά με την συζήτηση περί jet και turboprop μεταφέρθηκαν σε ένα νέο νήμα. Η συνέχεια λοιπόν εδώ: viewtopic.php?f=73&t=8741
 
Και πάλι: Όλες οι δημοσιεύσεις σχετικά με την συζήτηση περί jet και turboprop μεταφέρθηκαν σε ένα νέο νήμα. Η συνέχεια λοιπόν εδώ: viewtopic.php?f=73&t=8741
 
Top